HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Elite Ferrari 550 Barchetta Pininfarina

2013.01.01. 15:00 Labdacs

a tegnap estém nem volt egyszerű. elfáradtunk már délután. úgy gondoltuk, hogy úgysem maradunk ébren éjfélig, ezért előrehoztuk a pezsgőzést fél tízre. ezzel csak egy gond volt; Ágó egy fél pohárral ivott csak, én meg nem tudtam visszadugni a dugót a pezsgősüvegbe, ezért csak azt tudtam kitalálni megoldásnak, hogy megmentem a maradékot. bele a bélrendszerembe.

finom volt. édes, buborékos, habzó. mellé toltam némi pogácsát, hogy jobban itassa magát, a végét pedig joghurtos szaloncukorral koronáztam meg. ezek után már nem is voltam annyira álmos. gyorsan neki is láttam a legújabb bemutatónak, aminek alanya az 550 Barchetta Pininfarina, annak is az Elite verziója. abból is a fekete.

pedig azon kevés modellem közé tartozik, amiből először a pirosat szereztem be. nem tudom, miért, először úgy gondoltam, hogy ez a fekete fényezés a pezsgőszínű beltérrel nem a legszerencsésebb. ezért eladósorba is került a nálam levő példány, vicces áron. de valószínűleg mindenki más is úgy gondolkozott, ahogy én, mert nem kelt el, ezért megszántam, magamhoz vettem, a fényképek elkészülése után pedig egy kicsit bele is szerettem.

pedig én ettől az egész 550/575 vonaltól eléggé idegenkedem. legjobban pedig pont a Barchetta áll távol tőlem. túl hosszú az orra, túl hosszú a segge, túl lapos a szélvédője. túl lapos, túl széles. nem tetszik. nem tetszett. egészen addig, amíg a kezembe nem vettem a modellt.

valahogy szépen összeállt az egész, kijött a forma szépsége, a pezsgőszínű beltér pedig megkoronázta az egészet.

persze-persze nem teljesen tövismentes a kapcsolat, felfedezhető itt-ott némi nagyvonalúság az illesztéseknél, ráadásul nagyon úgy néz ki, mintha az első lámpa környéke az ideálisabbnál valamivel szögletesebbre sikerült volna.

hátul is van némi probléma az illesztésekkel, a kipufogó sem az a pengeéles végű valami, de alapjában véve azért nem olyan rossz, ami látunk.

a felni/gumi/fék háromság egészen kellemes hatást kelt. nem felejtettem el persze, hogy ez a modell úgy lett Elite, hogy fogták a régi HW modellt és reszelgették, toldozgatták, foltozgatták, és itt a toldozgatást, foldozgatást szó szerint kell érteni. a féktárcsák viszonylag sűrű lyukait tartalmazó kis vékony fémlap ugyanis utólag van ráragasztva a durvább lyukazást alkalmazó eredeti tárcsára. mindez onnan derült ki, hogy az én példányomnál por került a gépezetbe, és a jobb hátsó féknél elengedett a ragasztó, aminek következményében ez a kis lap szabadon forog-lötyög a felni és a tárcsa között. a négy közül legalább ez az egy darab képes a mozgásra, a többi tárcsa fix, nem forog a kerekekkel.

a másik érdekes, kissé rozoga benyomást keltő jelenséget a modell kibontása közben fedeztem fel. éppen a motorháztetőt tartó drótok kibontásával szenvedtem, amikor észrevettem, hogy a szélvédő a kezemben lötyög. két mozdulattal vissza tudtam pattintani a helyére, de akkor is egy pillanatra a szívbajt hozta rám. gondolkoztam rajta, hogy meg kéne kínálni egy pötty ragasztóval, de a bepattintás után rendesen e helyére került, nem mozog. inkább nem bántom.

szépet is mutatnék már végre. a rácsmesterek ennél a modellnél is kitettek magukért. persze azért csak módjával, de került egy-két meglepően szép rács a modellre. a legszebb talán a motorháztetőn levő légbeömlőé.

a bal hátsó kerék feletti szellőzőlyuk is hasonlóan jól sikerült. érdekesek az inkább jelzésértékű, mint szép Pininfarina feliratok a hátsó sárvédőkön az ajtókilincsek mögött. magán az ajtón azért látszik, hogy az alapokat egy olcsóbb modell adta.

legjobban persze a zsanéron, ami a hatalmasabb fajta egykarosok családjából származik. szerencsére az ajtót kinyitva csak ez az egyetlen dolog szegheti kedvünket, mert az utastér az maga a csoda.

a kormány a többszínű karimával, az icipici emblémával, a kis krómkeretes légrések, a világos belsőt tagoló fekete műszerpanel. nekem nagyon tetszik. itt bizony egyáltalán nem látszik, hogy nem igazi született Elite modellel van dolgunk.

ami ma már nem nagyon divat; van kárpit. nem is csak a lábtérben, de a kardánalagút és a küszöb belső fele is szépen be van burkolva. bónusznak ott van a kézi váltó fekete gombos botja a klasszikus kulisszával. nyamm.

a kagylóülések is szépre sikerültek, itt is ügyeltek a kétszínű belső továbbvitelére. de az én kedvenc részletem mégis a támladőlést szabályozó kis tárcsa.

sajnos a beltérben tapasztalt lendületből és igényességből nem maradt semmi a csomagtartóhoz érve. alapvetően csak két probléma lenne vele; az egyik a lyuk a padló közepében, a másik a kárpitozás teljes hiánya. tetszik viszont, hogy a zsanérokat nagyon ügyesen oldották meg, elrejtve őket az ülések mögötti púpban.

ugyanez a bravúr a motortérnél nem sikerült; a világos utastér miatt még feltűnőbb, de gyakorlatilag a zsanérok lyukain  keresztül az autó lábterébe látunk. nagy kár érte, mert különben jókat lehetne írni a fedél alatt látottakról. semmi különös, csak a szokásos, színes-szagos, még nem burkolt, de már nem annyira nagyon látványos Ferrari motor van itt. táblácskák, bilincsek, kupakok ezerrel.

kellemes cucc ez, nem számítottam rá, hogy ennyire megszeretem. ha lenne olyan cím, a legjobb vannabi Elite modern Ferrari modell, akkor ezt minden bizonnyal ő kapná. így, feketében.

17 komment

Címkék: fekete bemutató elite 550 saját gyűjtemény barchetta

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr314989657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2013.01.01. 15:14:10

Jó kis gép,főleg , hogy jóárasitott.

=xapa= 2013.01.01. 16:23:46

Nagyon szerethető modell szerintem is ez a kis műszer. Egy ideig nekem is megvolt, de aztán kellett az ára a BBR 512 BB LM számára, így megváltam tőle. Mondanom sem kell, hogy a "kár volt eladni" szekció népes táborába tartozik ez a gép is :)

Az utastér az igazi ütőkártyája a modellnek, de az egész gép nagyon egyben van, ha kézbe veszi az ember. Persze vannak hiányosságai, de mégis működik az összkép.Jól tud mutatni pl. a piros UT 550 Maranello, vagy a fekete 250 SWB California mellett. Nekem egyébként tetszik az 550-es formavilága, aminek a szinte már nőiesen lágy vonalvezetését szépen kidomborítja ez a fekete fényezés.

kantorati 2013.01.01. 17:43:01

Szép bizony. Egy picit én is bánom hogy eladtam az én piros Barchettámat, igaz az nem az Elite verzió volt. De a formavilága nekem is bejön. Nem lenne rossz egyszer beszerezni feketében!

Missa 2013.01.01. 18:23:28

Én megmondom őszintén, akár vannabi, akár feljavított Foundation, nekem bizony sokkal jobban tetszik, mint pl. egy mostani FF. Alapból inkább a vörösök felé húz a szívem, de ebből a modellből leginkább ez a fekete kellene! Nagyon jó ez a fekete-pezsgő szín kombináció. Jót tesznek az alakjának, a formájának a kontrasztok. Ezt szövegeltem otthon is az asszonynak. Egy időben idegenkedett a feketeszínű "fehérneműktől". :-)
Láttam ezt a modellt Foundation kivitelben, metál kékben, na az is nagyon hozzá passzoló szín! Szóval én szeretnék ilyet! Érzelmileg elvarázsolt, nem tudok a hibáiba belekötni. Ez azért már mondható szerelemnek is! Nem? :-)

MT21013 2013.01.01. 19:11:36

Labdacs egy időben hirdettél pirosat, az elment már?

Labdacs 2013.01.01. 19:25:36

@MT21013: az igen, de tudok még belőle szerezni.

MT21013 2013.01.01. 21:44:03

@Labdacs: majd privátban akkor egyezkedünk.

Labdacs 2013.01.02. 07:58:48

@=xapa=: a kár volt eladni szekció szerintem elég népes nálad. :-(

Labdacs 2013.01.02. 08:00:12

@Missa: alapból azért egy ma született Elite tud olyan dolgokat, amit egy ilyen "vannabi" sajnos akkor még nem tudott, de egyetértek, nagyon jól sikerült kis gépről van szó.

Dinoenzo 2013.01.02. 10:26:10

Jó kis bemutató volt :)

Nekem az egyik kedvenc fekete Ferrarim a HW-ELITE-től.

Szép a fényezése,felni.....tökéletes kis modell.
Nagyon megéri az árát.

=xapa= 2013.01.02. 22:16:07

@Labdacs: Sajnos így van. Volt egy időszak amikor annyira engedtem a hangoknak, hogy annyi eszem maradt, mint egy marék lepkének. Azok az üzletek amiket ekkor kötöttem, az önsorsrontás nagykönyvébe valók.

Labdacs 2013.01.03. 13:31:57

@=xapa=: igen, emlékszem rá. el tudom képzelni, milyen érzés lehet, én csak pár nem olyan szívhez közeli géptől szabadultam meg, de azok is tudnak hiányozni.

=xapa= 2013.01.03. 18:36:53

@Labdacs: Ahogy te írtad valamikor: nem nyomott senki pisztolycsövet a homlokomhoz azért, hogy eladjam őket, szóval csak magamat okolhatom. Két igazán komoly öngólom volt, a piros Kyosho Testarossa, és a fekete Kyosho 365 GT4BB eladása. Azt, hogy mennyit változik a világ pár év alatt, jól bizonyítja, hogy a Testarossa a kutyának nem kellett a Vaterán, 24ezerért sem, pedig sokáig hirdettem. Ma szerintem szétkapnának érte :)

Nade legalább a 365 GT4BB visszakerült a gyűjteménybe, neked köszönhetően! :)

Missa 2013.01.03. 21:14:11

@=xapa=: Na ja! A Kyosho Testarossaért "szétkapnálak". :-) Most kuporgatok egyre. :-)

LeoNardo 2013.01.03. 21:52:31

@=xapa=: hányszor megbántam már, hogy akkor nem vettem meg tőled :)

hellsing 2013.01.03. 22:28:43

Én nagyon-nagyon kedvelem az 550-est, akár van vagy nincs teteje. Az új F12 pont olyan, mintha az 599 egy tévedés lett volna és inkább visszanyúltak az 550-hez és azt tervezték tovább.

A Barchettán egy dolog nem tetszik: a kereke. Tudom, '90-es évek közepe meg minden, de ez a kerék nekem nagyon nem jön be. A decemberi börzére kivittem egy 575 GTZ-t azzal, hogy ha nem kel el, átpakolom a kerekeket a Barchettára. A modell megmaradt, de van rá érdeklődő a B. kerekeivel (szerencsére a GTZ-t árulták egy nagyon hasonló 3 részes felnivel), úgyhogy már nem sokáig várat magára az átültetés.

Még egy: nekem jobban bejön a fekete HW Fapad belsejének a színe, de csak a színe. Teljesen vállalható ez az Elite nevű Fapad++ modell.
süti beállítások módosítása