HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Solido Ferrari 365 GTS4

2013.01.19. 17:01 Labdacs

-csomagod jött, itt az értesítő. vettél valamit?
-akkor holnap csak Békásig viszlek, visszaugrom érte a postára reggel.
-mit vettél?
-semmi-semmit.
-Labda, modellt vettél?
-de csak egy olcsó valamit.
-megbeszéltük, hogy nincsenek tárgyak.
-de te meg kéthetente veszel egy cipőt.
-az más.

-megnézed?
-vidd innét.
-csak nézz rá.
-mondtam, hogy nem érdekelnek a vackaid, engedj nézni a tévét, hullafáradt vagyok, hadd relaxáljak egy kicsit.
-csak fogd meg, milyen könnyű.
-látom, úgysem hagysz békén, add ide. tényleg könnyű. elég gagyin néz ki. mennyibe került?
-10 euró. nna jó, 11.50... plusz posta.
-odaadod Benedeknek?
-majd 20 év múlva.

-ezért pénzt adtál? nezd meg, mindjárt szétesik, lötyög rajta az ajtó.
-tudod, nem mai darab, de a maga nemében szép. a sárga is jól áll neki.
-biztosan, nekem ezek annyira nem tetszenek. ha majd mx5-öst veszel, azt mutogathatod. de igazit.

-ez a tető is elég fura. legalább le lehet venni?
-nem a legszebb részlet a modellen, az igaz. sajnos nem lehet. vagyis nem vagyok benne biztos, de nem mertem feszegetni.

-van egy karc az orrán, pont itt a plexiburán.
-jajj, ott nem azt kell nézni.
-hanem?
-a plexiburát?
-azt nézem, van rajta egy karc.

-ez itt most tényleg egy ágaskodó paripa akar lenni?
-igen, olyasmi.
-úgy néz ki, mint egy pitiző kutya, amelyik most esik seggre.

-szuper, a csomagtartó nem is nyitható.
-sajnos nem, ezt én sem értem, akkoriban ez volt az elfogadott.

-és ezek a tükrök? látod, hogy honnan nőnek ki?
-költséghatékonyság. komoly szó volt ez már a kilencvenes években is.
-dehát ronda.
-olcsó.
-ronda.
-most eszembe jutott az a reklám, amikor két csávó vitatkozott arról, hogy egy kávé olcsó legyen, vagy finom. a végén pedig betoltak egy szőkét valami edusóval, hogy olcsó és finom. nna, ekkortájt született ez a modell is. úgy tessék nézni. egyébként van jó is a rosszban.
-micsoda?
-a tükör eltereli a figyelmedet az ablakkeretből kinövő ablaktörlőkről. pedig maga a keret dicséretes volna.

-de most már engedd, hogy nézzem a Colin és Justint. épp valakinek a fürdőszobáját alakítják át biokémiai laborrá, de úgy, hogy a férje ne vegye észre. mindezt 250 dollárból.
-ennek a nőnek van férje? azt hittem, hogy a napot nem látta még soha. egyébként nincs egy kis ezüst festéked? csak pár pötty kéne.
-itt bent ne festegess, büdös lesz. mire kéne?
-picit megkopott itt a felni, az idők során, gondoltam kijavítgatom.
-bízd ezt Dofeknére, nehogy úgy járj, mint a zöld teherautóval.

-ez rettenetes belül. piros ülések sárga autóban. az ajtók is gagyik, meg ez a rés itt a küszöbnél. tényleg nem ér többet 10 eurónál.
-ne légy igazságtalan, ha szépen, marketingesen akarnék fogalmazni, akkor azt mondanám, hogy a korának szellemében fogant, sőt, azon kicsit túlmutató megoldások is felfedezhetők rajta.
-magyarul örüljünk, hogy nem egy darabból van öntve az egész?
-nagyjából.

-egyszer ültem Ferrariban. nem volt egy nagy szám, nem is értem, miért vannak odáig érte az emberek. tök egyszerű volt az egész, nem volt benne semmi pláne.
-de a Ferrari az nem a plánéról szól. az benne a pláne, hogy nincs benne pláne.
-mindegy. én nem vennék. de annak nem ilyen volt a váltókarja. alul kilátszott a lyuk, be lehetett látni. szerintem az igazi nem ilyen.

-ebből hiányzik a motor.
-nem, ott van az.
-akkor elfelejtették lefesteni.
-nem, ez gyárilag ilyen, sajnos.

-Labdacsek, ez tényleg tetszik neked?
-nem vagyok teljesen hülye, látom én is a hibáit. de van enne egy csomó szerethető dolog. maga az, hogy nem mai darab, aztán a plexije ott elöl. számomra különleges, még ha eljárt felette az idő, akkor is.
-inkább tedd el valahova, ne is lássam. és kapcsold le a lépcsőházban a villanyt, hét körte ég.

15 komment

Címkék: bemutató sárga 365 saját gyűjtemény solido gts4

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr325026293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2013.01.19. 17:38:46

Jó irás, gratula. Mindig ki tudsz találni valami újjat, különlegeset, minden elismerésem.

hellsing 2013.01.19. 19:50:51

Ez egy nagyon ronda modell, nekem is van 2 belõle. Sajnos más nem gyártott '69-es Spidert.

A tetõt ne vedd le róla. Én megtettem, de nem kellett volna, gyárilag nem levehetõ.

hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2013.01.19. 21:03:01

A másik sárga nagyon szép.... De ez.. Ingyen se kéne. :(

Labdacs 2013.01.20. 09:32:12

@hellsing: @hamhusz85: ha egy jellemezném, nem egy 15 képes posztot írnék róla, én is azt írnám, hogy ronda.
viszont engem érdekelnek a ronda modellek is, annyira, hogy valamennyi kevéske pénzt még fizetek is értük.
ha 15 euró lett volna, már nem hozom el.

Missa 2013.01.20. 15:20:25

Nem tudom miért "mostoha gyerek" ez a típus. Tényleg nem csinált belőlük még senki igazán szépet. A későbbi kiadást a Techni Giodi elkövette, de mai szemmel az sem a Budha köldöke... Kyosho is a régi modelljeiből csinál HE-t, nem hogy a jól sikerült GTB-jét megskalpolná... Na mindegy. Majd ha nyerek a lottón pár milliárdot, esküszöm, hogy csinálok egy die-cast manufaktúrát! :-)

MT21013 2013.01.20. 21:33:41

Nem is tudom, valahol kezdem megérteni miért gyűjtesz "ilyen" modelleket is. Kicsit ahhoz tudom hasonlítani amikor összegyűjtöttem jónéhány régiséget a felmenőimtől. Itt vannak a szobám egyik falán fotókkal kiegészítve. Lehet rámondani, hogy mai értelemben véve gagyi, értelmüket vesztett tárgyakról van szó, de csak ezek ismeretében lehet értékelni a mát és előretekinteni a jövőbe. Jaj nagyon kis szentimentális vagyok ma este, de Labdacs talán érted mit zagyválok itt :-)

Labdacs 2013.01.20. 21:41:53

@MT21013: értem-értem. igen, valami ilyesmi.

hellsing 2013.01.21. 11:16:32

@Labdacs: OK, ne mondjuk, hogy ronda. Mondjuk, hogy ez egy 11.50€ értékű modell. Ez ugyan azt jelenti, hogy ronda, gagyi, a kutyának se kell a modell, csak olyan fura fazonoknak, mint Te meg én ;-)

Nekem megvan a nyitott piros, meg egy csukott, ami fehér, nem gyári. Nem tudom, h miből lett átfestve. A belseje fekete, viszont ha jól tudom, csukottból csak ez a sárga van, bordós-barna ülésekkel. Nem nagyon néztem utána, mert ez tényleg csak arra kellett, hogy a '69-es Daytona Spider helye ne maradjon üres.

Én sem értem, hogy ennyire ismert autókból miért nincs high-end modell. Ha egy CMC, BBR vagy HW Super Elite születne belőle, tutira vinnék, mint a cukrot. A Ferrari Daytonát nem is csak az elvakult márkahívők vennék, mint mondjuk a Revell GTO Evoluzione-t ("A" legrondább létező 1/1-es és 1/18-as Ferrarit), hanem sokan mások is.

Missa 2013.01.21. 15:56:36

@hellsing: OK, nem kell még sietni. Magam is még csak az x-ek behúzgálásánál tartok. Ha van pár milliárd, jelentkezem. Addig is szedd össze az ötleteket, dokumentációkat. Ferrari licence-t még nem tudom, hogy szerzünk? Lehet, hogy olaszosan, Don Corleone-san. Mondunk nekik egy olyan ajánlatot, amit nem tudnak visszautasítani. Vagy ha mégis, megy a lófej az ágyba. Aztán ágakodó paripa, fej nélkül, marha hülyén néz ki egy Ferrarin... :-)

Labdacs 2013.01.23. 10:01:20

@Missa: szóljatok nekem is. :-)

Labdacs 2013.01.23. 10:06:50

@hellsing: igen, valahogy így. engem érdekel, hogy amikor még nem egy kaptafára ment a modellgyártás (kárpitot bele, szép zsanért az ajtóhoz, pár fotómaratott alkatrészt, aztán bele a hungarocelldobozba), akkor milyen megoldásokat használtak a gyártók. érdekes összehasonlítani egy TG és egy Solido megoldásait, hogy melyiknél hogyan gondolkodtak. aztán ugyanezeket összevetni egy jóval fiatalabb és fejlettebb Kyosho-val. persze ez tényleg csak azoknak okoz örömöt, akik nem a kicsinyített autókért gyűjtik a modelleket, hanem a modellekért magukért. lárpúrlár. ha kidobnám ezt a Solido-t, az olyan lenne, mintha a Közlekedési Múzeumból kidobnák a Csonka-féle postaautót, és betennének helyette egy fűzöld Transporter-t, mert az újabb, meg szebb. (bár ez rossz példa, mert attól a bagázstól még el is tudnám képzelni)

Missa 2013.01.23. 10:08:57

@Labdacs: @hellsing: OK, látom alakul a cég! :-) Repülőtől nem féltek ugye? Szerintem a gyártást ki fogjuk telepíteni Kínába. Majd le kell osztani, ki, mikor megy ki ellenőrizni őket. Ja, van haladás az ügyben. Holnap megyek a lottózóba! :-)

Labdacs 2013.01.23. 10:09:40

@hellsing: egyébként rengeteg olyan klasszikus van a Ferrari történelemből, amiből nekem is hiányzik egy igazán jó minőségű darab (és van belőle régi/gagyi). a 275 GTB4-től kezdve a 288 GTO-ig sok minden. azokról nem is beszélve, amikből egyáltalán nem is létezik 1:18 diecast.
süti beállítások módosítása