HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Shell Classico Ferrari 250 Testa Rossa

2012.01.14. 21:20 Labdacs

korán kelni, kocsiba ülni, hamar megérkezni, fagyoskodni, rövidet beszélgetni, hazamenni, újra elindulni, hóesésben hétvégén munkába menni túlórázni, munkát elvégezni, vásárolni, hazamenni, tüzet rakni, filmet nézni. sírni, nevetni, punnyadni. Shell 250 TR-ről posztot írni.

pár mondatban bevezetőt írni, ajándék volt anno, benzinkúttal, benzinkúttól. saját példányról elsztorizni. vateráról jó régen. bontatlanul mindigmegvan. ez egy másik, Zxtől jött.

messziről megvizsgálni, Bburago verzióval pár mondatban összehasonlítani, méretbeli hasonlóságot megállapítani. öntőforma-beli különbséget leírni, az olasznál jobb minőségnek örülni. túl nagy, ezért szólni, mégis az arányokkal alapvetően megelégedni. CMC-vel nem példálózni.

a fényezésen elmélázni. volt ilyen szín egész régen, 125 S #56-ra emlékeztetni. részletekre rátérni.

a seggel kezdeni. a trombitákon gúnyolódni, hatalmas zsanérokat megbocsátani, a bumszli rendszámkeretet csak zárójelben említeni. a formát alapvetően itt is rendben találni.

az orra áttérni, ködlámpákra a figyelmet felhívni, a tömör rácson picit szörnyülködni, a csúnya emblémát Bburago-hoz hasonlítani, de a vékony illesztéseket rögtön megvédeni.

a fényszórót külön képen kiemelni, leszidni.

a kereket megdicsérni, a kép és a valóság eltérése okán mentegetőzni.

a műanyag bőrcsatokkal picit vicceskedni, Burago-hoz, HW-hez hasonlítani, a CMC-t esetleg megemlíteni.

a rendesen nem becsukható hátsó fedelet megmutatni, miatta sajnálkozni, a tartalmára rátérni.

benzintankot, pótkereket észrevenni, festést megdicsérni, formahűségben kételkedni.

egykaros zsanér miatt nem szólni, ajtókárpitot túlzásnak érezni, az olvasót beljebb invitálni.

a váltóbotot érdekesnek találni, a műszerfalat alapvetően korszellemnek megfelelőnek látni, a kis belső tükröt észrevetetni, dögös kormányra a figyelmet felhívni, a dorozmás bőrütánzatú kőkemény műanyag üléseken elmélázni.

a motorteret a sok műanyag miatt szidni. a szürkéket külön cikizni. a kikandikáló csavarfejet gondolatban megsemmisíttetni.

összegzést írni. konklúziót levonni. anno ajándék volt, fogát nem nézni. Bburago-nál nagyságrendekkel jobb, erre a figyelmet felhívni. HW-vel versenyben van, de nem pont 1:18-as, ezen sajnálkozni, mostanában olcsón megvehető, akit nem zavar a nagy méret és nincs pénze CMC-re, annak őszintén ajánlani.

16 komment

Címkék: bemutató 250 shell bordó testa rossa

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr983543586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2012.01.14. 22:09:46

Ez eszméletlenül jó lett! :DDDDD Gyors, lényegretörő, poénos. Kedvenc részem: "a motorteret a sok műanyag miatt szidni. a szürkéket külön cikizni. a kikandikáló csavarfejet gondolatban megsemmisíttetni." :)))))))

Nekem is megvan, doboz és benzinkút nélkül. De lehet nem sokáig. CMC van, annál rosszabb nem kő'. Látszik, hogy ritkán nézegetem szegénykét, a kipufogós résznél akaratlanul is elröhögtem magam... Bubunál jobb, de a CMC megtapasztalása után sok jót nem tud róla az ember mondani. Vannak szép részletei (maga korába helyezve), de annyira nem fog meg.

ferrarifan 2012.01.15. 09:15:49

Jó irás lett és elég vicces,gratula hozzá. Komolyan mondom,hogy elmehetnél újságirónak.
A modell nekem is megvan persze,én is észrevettem,hogy a HW-hoz viszonyitva nagyobb. A Bburago tudjuk,hogy még nagyobb,de mivel nekem olyan nincs és soha nem is volt(és nem is nagyon kell),igyhát én csak a HW-hez tudom hasonlitani. Nekem ami nem tetszik benne,hogy a hűtőrács világos szinü és nem fekete,vagy ezüst. Nem tudom,hogy ennél a változatnál milyen kell,hogy legyen de,hogy nem ilyen,az tuti.
A szin nem nagyon jött be nekem régebben,mert piros TR-t akartam mindig,de mióta már megvan a HW is,azóta nem búnom,hogy ez bordó.
A szélvédőkeret illesztése is elég szépre sikerült,szerintem.
Bár nem ir rajta semmit,hogy milyen gyártmány,de sokan azt mondják,hogy Maisto. Tény,hogy akkoriban a Maisto gyártott modelleket a Shellnek és a doboz mérete tökéletesen megeggyezik a Maisto Premier Edition dobozának a méretével.
Nálunk ezzel a modellel,meg a testvérével,a 312 P-vel tele voltak a Shell benzinkutak és igen olcsón vesztegették. Nagyjából annyiba került,mint egy 1/24-es Bburago.

Missa 2012.01.15. 13:55:20

Írás tetszeni. Nem lenni túl csicsázva.
Modell tetszeni. Én még nem látni sosem Shell 250 TR-t. Most sajnálkozni, hogy annak idején nem(most sem)vásárolni Shell-nél. Így nekem lenni csak Bburago. De ez JOBB! :-)

Labdacs 2012.01.16. 15:18:14

@Camaro96: köszönöm az elismerést! picit én is untam már az egyre sablonosabbra sikerült bemutatókat, főleg ezeknél a régi autóknál, amikről igazán sok újat nem lehet leí@rni, de mégis szeretném őket megmutogatni.
szerintem ahhoz képest, hogy gyakorlatilag ingyen dobták az emberhez, ha náluk tankoltál nagyon tisztességes, főleg ha a mostani műanyag vackokhoz hasonlítjuk.
persze, a CMC-hez nem mérhető, ezt írtam is a bemutatóban, de ha a méretbeli probléma nem lenne, a HW-nél tisztességesebb munkának tűnne.

Labdacs 2012.01.16. 15:21:38

@ferrarifan: újságírásból sajnos nem tudnék megélni, de azért köszönöm.
nekem Bburago-ból is van vagy négy, nem a világ legszebb modellje, az tény.
ami a gyártót illeti, rá van írva egy kínai cég neve, akikről még sosem hallottam.

Labdacs 2012.01.16. 15:22:22

@Missa: akkor neked biztos nem tiltották le a bankkártyádat decemberben.

Missa 2012.01.16. 15:55:35

@Labdacs: Nem, nem tiltották le. De nem értem. Ki tiltott le kártyát? A Shell?

Labdacs 2012.01.16. 16:05:09

@Missa: decemberben több ezer rengeteg bankkártyát letiltottak, az enyémet egy héttel karácsony előtt. először kaptam egy sms-t, hogy biztonsági okokból letiltottak, és készül az új kártyám. aztán papíros levelet, hogy rengeteg magyar kártyatulajdonos adatai kerülhettek idegen kezekbe, többek közt az enyém is. volt egy olyan pletyka, hogy esetleg azok jártak így, akik a Shellnél fizettek kártyával. ezt persze gondolom soha nem fog kiderülni, de az tény, hogy én szoktam ott tankolni és kártyával fizetni. a családból más nem, más kártyát nem tiltottak le, csak az enyémet.

Missa 2012.01.16. 16:19:48

@Labdacs: Ja, tényleg. Nem esett le... Nem, saját autót utoljára októberben tankoltam. A Shell-nél utoljára 7 éve tankoltam, akkor is Rotterdam-ban... Na szóval ezért nincs Shell TR250-em. Nekem csak egy Bburago van. Nem szép, nem szép, de legalább van. Egyszer majd lesz más milyen. :-)

Labdacs 2012.01.16. 16:23:00

@Missa: nekem ha jól emlékszem, 10 250 TR-em van. :-)

Missa 2012.01.16. 19:19:04

@Labdacs: Az azt jelenti, hogy jut minden ujjadra egy. :-)

=xapa= 2012.01.28. 19:55:11

Már kitárgyaltátok ezt a posztot, de azért én is leírom ide a magamét :)
Örülök hogy végre a Shell 250 TR is bemutatkozott, szerintem is egy vállalható kompromisszum, a méretbeli problémái ellenére. A poszt rendhagyó stílusa különösen tetszett nekem is! :)

A modellről még annyit, hogy nekem is megvan (kútfejjel együtt, de azért azt nem nagyon mutogatom) és ez a gépezet is átesett egy kis umbaun. A motorháztetőn, a szélvédő előtt látható, amúgy 180 fokban elfordítható kis műanyag bőrszíj-imitációk kapcsait ezüst színűre kihúztam, az utastérben a belső visszapillantó tükör házát és a középső kapcsolókonzolt a modellel egyező vörössel kifestettem, a kormányküllőket alumínium,a kormánykeréket barna, a váltógombot fekete modellezőfestékkel pingáltam át, a kipufogók pedig matt feketék lettek. A ködlámpák és a tömör műanyag rács repültek az autóról, és helyükre teaszűrőből kivágott drótháló került.Végül a felniket is átfestettem egy kevésbé diszkós ezüst színűre.

LeoNardo 2012.01.28. 21:17:40

@=xapa=: ezt nem is mondtad még. Majd küldj (erről is) képeket!

=xapa= 2012.01.28. 22:27:25

@LeoNardo: Lehet elsikkadt a HW California umbau mellett, mert azzal egyidőben reszeltem a Shell 250 TR gépet is :) Oké, küldök majd képet róla, de móricka minőségre készülj fel! ;)
süti beállítások módosítása