HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HotWheels Ferrari F355 Spider vs UT Ferrari F355 Spider

2011.07.13. 17:48 Labdacs

azt hiszem, ezzel régóta adós vagyok. elég sokat beszélgettünk róla, gyakran előjött a téma, de különböző okok miatt sosem került rá sor, hogy megírjam az összehasonlítást. mindig csak kijelentettem, hogy igen, az UT sokkal jobb/szebb modell, mint a HW. most próbálom illusztrálni is, hogy miért gondolom így. sajnos a két modell nem szerepelhet közös képen, mert egymástól 200 km-re vannak, de azért bízom benne, hogy így is élvezhető lesz.

nem biztos, hogy egyértelmű, ezért ezzel kell kezdenem: a piros a HW, a sárga az UT verzió. az UT-ről már készült egyszer egy bemutató, a képek innen lehetnek ismerősek. elsőre a színen kívül semmi különbség nem tűnik fel. talán az UT egy picit könnyedebb, nincs benne annyi modellautós "vaskosság", de lehet, hogy ezt csak azért látom bele, mert én már ismerem a részleteket is. nem. mégsem. az ablakkereteknél az ordító különbség messziről is látszik.

persze vannak szögek, ahonnan tényleg csak a szín segít eldönteni, hogy melyik modellről van szó.

sajnos egyik változat csomagtartója sem nyitható. ha valaki tudja ennek okát, ne tartsa magában, ossza meg velünk. nekem nem sikerült rájönnöm, csak mindenféle konteókat gyártanom a témához. ezen a fronton olyan nagyon nagy eltérések nincsenek. talán annyi, hogy a HW egy amerikai Spidert formázott meg, amihez az oldalfényeket nemes egyszerűséggel egy-egy narancs matricával oldották meg. nem túl elegáns.

hátul vadítóak a HW sötétpiros lámpái, szép a lovacskája. sajnos az UT-nél spóroltak a zabbal, az ő lovuk soványkára sikerült. viszont a motorháztető pontosan illeszkedik, nem úgy, mint a vetélytárs picit vastag, picit csálé teteje és a kipufogók is kidolgozottabbak, mint a HW-n.

a kerekek-felnik harcát is az UT nyeri nálam. sokkal szebb, arányosabb a sárga embléma, a kerékanyák körüli pici lyukak is élethűbbek, azon kívül a HW felnijének színében van egy kis krómos-csillogós ganxta rap beütés, amit én annyira nem kedvelek. a fékek... nos, igen, nehéz a döntés. a lyuggatott, de nem élethű, vagy a szép féknyerges, de nem lyuggatott. erre azt mondom, hogy találtam a neten olyan Spidert, aminek nem volt lyuggatott a féktárcsája.

volt már szó a motorháztetőkről. ami kimaradt: sajnos mindkét verzióé műanyag. az okát nem tudom, nagyon messziről nem is látszik, a csalódás akkor ér minket, ha mozgatjuk őket. már, ha valakit ez tényleg zavar.

a szélvédők terén nincs vita. csúnyán elvérzik a HW. pedig ha jobban megnézzük, az oszlopok ugyanolyan vastagok, csak az UT ügyes festéssel eléri a kívánt hatást, addig a HW nem foglalkozik ilyen részletekkel, ráadásul a szélvédő felső része nem is passzol rendesen a keretbe.

a motoroknál kiegyenlítettebb a küzdelem. néhány helyen az UT finomabb, máshol a HW. az én szívem itt is az UT felé húz, a kifestett bilincsek miatt, de én részrehajló vagyok.

a belterek összehasonlítása lesz az, amivel úgyis mindenkit meggyőzök róla, hogy az UT a nyerő. ez az ajtóbelsőkön még nem látszik egyértelműen.

viszont a kormány, a műszerfal, a középkonzol, a padló, még a belső tükör is, de leginkább a váltókulissza környéke egyértelműen mutatja, hogy melyik kiskakasé itt a szemétdomb. szerintem egy ilyen részlet elférne még egy mai prémiumkategóriás modellbe is.

nálam egyértelmű, hogy ki a nyerő. nem is árultam zsákbamacskát, már szóltam az elején. nem rossz ám a HW sem, azt is nyugodt szívvel tudom ajánlani bárkinek, de ha esetleg elérhető közelségbe kerül egy UT, akkor arra tessék lecsapni.

53 komment

Címkék: hw sárga piros spider f355 összehasonlítás saját gyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr503063832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MT21013 2011.07.14. 08:46:21

Nagy kedvencem a típus, de sajnos(?) Kyoshoék és az újabb Elite-k annyira felvitték az ingerküszöbömet, hogy ők sajnos ezt már nem ugorják meg. Az egy más kérdés, ha mindenképpen 355-ösre fájna a fogam, akkor azt hiszem nem is lenne más választásom. Tényleg Labdacs, csiripeltek a madarak tavaly év végén Elite 348-asról...Tudsz róla valamit?

MT21013 2011.07.14. 08:53:54

@MT21013: most látom Missa kolléga tőlem függetlenül szintén érdeklődött a 348-asról az előző topikban... telepátia :-)

Labdacs 2011.07.14. 09:19:44

@MT21013: nna, akkor nagyon nem sikerült a bemutató. pont azt akartam volna vele sugallni, hogy a HW verzióval ellentétben az UT bátran odatehető bármelyik Kyosho mellé, az Elite meg szégyellheti magát, hogy bizony minőségben, kidolgozottságban el-elmarad néhol egy 15 éves modell mögött...

348 lesz. talán év végén, jövő év elején. előbb kifutnak az 512S-ek, aztán jön az FF, majd utána.

MT21013 2011.07.14. 09:33:12

@Labdacs: nincsen semmi baj a bemutatóval! Emlékeim szerint az UT azért magasabban pozícionált termék volt. Amikor még többször találkoztam vele, akkor 1,5-2 szeres áron volt a Bubuhoz képest. A sima HW meg hát valljuk be Bubu színvonal kicsit jobb kivitelben...

MT21013 2011.07.14. 09:40:04

@MT21013: emlékszem nagy dilemmában voltam a 90-es évek közepén. Nagyon tetszett a Z3-as Bömös. Álltam a boltban, egyik oldalon Bubu M Roadster 5-6 ezer körül, vele szemben az UT mezei Z3 10 felett kicsivel. Ordított a különbség az UT javára, dehát diákként nem voltam túlzottan eleresztve és így maradt akkor a Bubu...

Missa 2011.07.14. 12:28:42

HW - nem is annyira rossz. Jó alap egy umbau-nak. :-)
A múltkor spekuláltam egy HW kontra UT Berlinetta vásárláson. Aztán lemaradtam az UT-ről. Ezt elnézve, feljavítva elviselhető egy HW is. Amíg jobbat nem tud az ember fia szerezni.

MT21013 2011.07.14. 12:38:46

@Missa: a kezeid alatt a HW is egyfajta "ungherese BBR"-ré nemesül!

Missa 2011.07.14. 13:31:40

@MT21013: Húha! Ez jól esett! :-) De el kell hárítanom a dícséretet. A napokban lettem boldog tulajdonosa egy BBR terméknek. Azt hiszem a hátra levő életemben (és remélem azért még van jócskán hátra), nem tudnám azt a színvonalat elérni... Szóval már csak az "ungharese"-k jó híre miatt is, ne én legyek az etalon! :-) A BBR-hez, Kyosho-hoz és az Elite-hez képest is én nagyon amatőr vagyok...

Missa 2011.07.14. 13:38:40

Egyébként egy régebbi 355-ös posztban írta Labdacs, hogy a HW-nek kicsit "lefelé konyul" az orra. Találtam valahol profil képeket mind két verzióról. Sajnos nekem csak egy UT Spiderem van, HW-m nincs. Ezért nem tudom a valóságban összehasonlítani őket, de a fényképek alapján tényleg van valami enyhe görbület a HW-verzióban.
Gondolom, valami karosszéria elem arányát tolták el és egy optikai csalódás nyomán tűnik úgy, hogy "lóg" az orra.

=xapa= 2011.07.14. 14:06:19

Nekem is az egyik kedvenc típusom a 355-ös, a blog történelmének "vs-ei" közül pedig a nem kevésbé izgalmas Elite 308 GTS vs Kyosho 308 GTS meccsével ( ferrari18.blog.hu/2010/06/05/elite_ferrari_308_gts_vs_kyosho_ferrari_308_gts )lehet egy lapon említeni ezt az összeeresztést.

Teljesen átérzem Labdacs, hogy miért is volt nehéz az UT finomságának bemutatása. Talán az a bizonyos "ut-s" kisugárzás a legkevésbé érzékeltethető modellautó tulajdonság, élő találkozás nélkül nem is lehetséges szerintem a teljes megismerése.

Szerintem az UT és a HW között olyan a különbség, mintha a mekdonáldszos hamburger mellé leteszünk valami igazi, jófajta, pitába csomagolt gyrost. Mindkettő gyorskaja, de a hamburger után 20 perccel már éhesek leszünk, egy jó gyrosnak viszont még órák múlva is érezzük azt a jellegzetes húsos-csípős utóízét :)

Az UT is egy ilyen maradandó élmény számomra, nem lehet fotókkal vagy olyan ömlengésekkel leírni, mint amivel most próbálkozok :P Egyszerűen egy ékkő a modellgyártás letűnőfélben levő korszakából. Letűnőfélben levő, hiszen - ahogy MT21013 is utalt rá - a mai Elite-ok, Kyoshok idejében egy kárpit nélküli, teli féktárcsás (habár tényleg, annak idején ezt át is beszéltük, hogy valóban vannak teli tárcsás 355-ösök) modell, típustábláktól és hajszálvékony kábelektől mentes motortérrel vajmi kevéssé rúghat labdába a mai fenegyerekek között. Viszont valahogy mégis olyan sok lélek és veleszületett finomság van ezekben az UT gépekben, amit manapság kb minden 5. új Elite modellnél érzek.

Ahogy Labdacs írta: "az UT bátran odatehető bármelyik Kyosho mellé"

Egyetértek :)

MT21013 2011.07.14. 15:29:57

@Missa: BBR? Az igen, tiszta szívből gratulálok. Melyik típus? Színe? Tiszta lyuk az oldalam...na meg persze picit sárgulok is...

Missa 2011.07.14. 15:36:25

@MT21013: Köszi. Ferrari 375 Plus #19-es.
Szerintem "jóárasítva volt a Vaterán", ahogy beszéltem az eladóval, nem igazán volt tisztában az értékével... Vagy én nem voltam vele és ennyiért is megérte. :-)
Amúgy itt van:
missa-aquaristic.blogspot.com/search/label/Ferrari%201%3A18%20-%20Historia

MT21013 2011.07.14. 15:40:16

Nagyon szép! Ha nem vagyok túl indiszkretén elárulod mennyi volt?

MT21013 2011.07.14. 15:44:40

Ahogy nézem Labdacs is árult ilyet a vaterán, de ez nem az...

Missa 2011.07.14. 15:52:51

@MT21013: Na, na és ha az APEH is nézi az oldalt? :-)
Na várj, körül írom. Valahol olvastam, hogy egy csík kokain kb. 5000. Hát akkor ennek az árából Buci művész úr 6 csíkot tudott volna felszippantani.

Missa 2011.07.14. 15:58:54

@MT21013: Igen csak az ővé a #1-es. Az úgy tudom ritkább "holló". Én leginkább a csupasz, matricázatlan, "utcai"(?) változatot favorizáltam volna. De annak az ára nekem túlzás lett volna. Pontosabban asszonykámnak...
Nagyon szép modell. Már mint az autó is.:-) Nem a sok nyíló fedél miatt. A részlet megoldások nagyon szépek, finomak. Igazi műszerész remekmű, vagy még inkább ékszerész. El tudom hinni, hogy nem csinálnak belőlük nagy sorozatot. Belevakulnak a munkások mire egy ilyet összeraknak. Még a kínaiak is...

Missa 2011.07.14. 16:01:57

@=xapa=: Xapa, jó ez a hasonlat a burger kontra gyros. A maradandó csípős utóíz. Az igen! Ha jó csípős, akkor még a tápcsatorna átellenes oldalán is! :-)))

Missa 2011.07.14. 16:04:56

Amúgy nem értem az Elite-t. Ebből a 355-ből simán megcsinálhatná a GTS-t. Most láttam valami bárgyú James Bond filmet, a ruszki gengszternő egy ilyennel versenyzet az Aston Martin DB5 ellen.
Simán beleférne a filmes szériába. Persze facelift után.

Missa 2011.07.14. 16:47:03

Szia Labdacs!
A 288 GTO-ról nem csinálsz bemutatót? Bburago-t már láttam, volt is, Elite az távoli nekem, mint a Dagobah-rendszer, de a HW változat hátha érdekel mást is. Nem erőszakoskodom, csak úgy kérdem.

ferrarifan 2011.07.14. 19:26:44

Az UT jobb oldali ablaktörlői mintha pillanatragasztóval vissza lenne ragasztva,legalábbis a kép alapján nagyon úgy tűnik.

=xapa= 2011.07.14. 19:36:16

@Missa: :))))))))) Igen, van az a csípős öntet, ami után félve megy az ember a wc-re :P :P :P

=xapa= 2011.07.14. 19:48:54

@Missa: Láttam azt a BBR 375-öst a Vaterán, tényleg nagyon jó áron sikerült levadásznod, gratulálok!

Nekem is megvan ez a gép, Hellsing mester jóvoltából. A többi verzióval(utcai,Le-Mans #4 , Labdacs mexikói #1-ese) ellentétben ez viszonylag magas darabszámú széria, állítólag ezért alacsonyabb az ára, de a "6 csíkos" árcédula mindenképp alkalminak számít :)

Missa 2011.07.14. 20:04:36

@=xapa=: Köszi, nem igazán voltam tisztában az értékével. Csak sejtettem, hogy nem rossz az ára. Azt tudtam, hogy a #19-es készült a legnagyobb sorozatban. De nálam ez nem csökkenti az értékét. Nem szép autó, szerintem, de mint modell, pazar! A legnagyobb "kűzdelemem" érte, itthon volt... :-)

=xapa= 2011.07.14. 20:08:24

@ferrarifan: Mármint a képen a jobb oldali, de amúgy az autó bal oldali lapátjára gondolsz :) Tényleg olyan a lapát csatlakozási pontjánál az a szürke paca, mint a pillanatragasztó által okozott "kifehéredés".

Labdacs 2011.07.14. 20:14:32

@Missa: a mai telefonbeszélgetésünk után úgy érzem, elhárult az utolsó akadály is a bemutató elkészítésének útjából.

=xapa= 2011.07.14. 20:18:44

@Missa: :) Nekem is ez, vagyis "ő" (nem szeretem amúgy megszemélyesíteni a tárgyakat, de ezek a modellek megérdemlik) volt az első high-end gépem (közben elolvastam a blogodban a posztot róla.)

Szerintem sem csökkenti az értékét a nagyobb darabszám, ez inkább a mi szerencsénk, mert egy Le-Mans-i verzió árát én sem tudtam volna megmagyarázni otthon :P

Másrészről ez a 19-es, a sok mexikói matricával a legvidámabb hangulatú BBR 375 verzió (legalábbis számomra), és nem mellesleg annak a bizonyos '54-es Carrera Panamericana versenynek a győztese. Modell-kisugárzás szempontjából pedig hatványozottan igaz rá az, amit Labdacs írt a mexikói #1es rajtszámú bemutatójában: "csak ránézek, és látom magam előtt, ahogy egy poros úton száguld, kaktuszok között. "

Missa 2011.07.14. 20:22:15

Hmmm, azért érdekes, hogy UT és UT között is mennyi a különbség. Most itthon előkaptam az enyémet (kívül vörös, belül fekete). Azért van egy pár különbség. A féktárcsa tele, féknyereg nincs. A váltó kulissza környéki kapcsolók szám szerint meg vannak, de nincsen körülöttük a skálázás kifestve. Nekem, valahogy nagyon fura, a mai napig rajta a négy hátsólámpa közepén a fehér festék pötty. Emlékszem, hogy régen vettem, akkor nem is olcsón (kb.'96-'97 és több mint 50 DM volt). "Sivárnak" véltem és nem vettem meg a Berlinettát rögtön, ugyan ennyiért (ja, az azért már 2 napi napidíjam lett volna!).
Na most már persze sajnálom...

Labdacs 2011.07.14. 20:22:43

@=xapa=: Xapa mester, rólad is hallani? eltűntél, a blog meg haldoklik...

igen, a 375 bizony-bizony szép gép. egy darabig fontolgattam, hogy megszabadulok tőle, de aztán beláttam, hogy butaság lenne.

Missa 2011.07.14. 20:24:33

@=xapa=: Én még látok egy kis sót, citromot és TEQUILA-t!!! Olyan ici-pici kis kukacokkal az alján... :-)

Missa 2011.07.14. 20:26:56

@Labdacs: Pedig ha tudnád!!! Ilyen kicsire voltam tőle, hogy a feleségem rábeszéljem a megvásárlására! :-) Nem tudom ide rajzolni, a mutató és hüvelykujjam közt kb. 3-4 mm.

Labdacs 2011.07.14. 20:27:22

@Missa: az UT több lépcsőben fejlesztette a 355-öst. később lett féknyereg, a későbbi GTS-eken pedig már lyuggatás is:
m.blog.hu/fe/ferrari18/image/20090908_Pakk/IMG_5890.jpg

Missa 2011.07.14. 20:28:34

Akkor az enyém első lépcsős, mint a laktanya ahova 1,5 éves beutalót kaptam az államtól...

Missa 2011.07.14. 20:31:29

@Labdacs: Hja, azért ezen a képen látszik, hogy a hátsóablak hajlítását nem spórolták le, mint a Bburago 348 TB-nél. Amikor farigcsáltam a spider, valaki küldött egy linket egy spanyol (vagy német?) átalakítóról. Na ezzel a részlettel ő is megkűzdött...

Missa 2011.07.14. 20:41:09

A HW a motortérnél betett egy fölösleges hosszanti merevítőt. Ezt az UT jobban "eltalálta". Néztem a netet. Hmmm érdekes, két féle légszűrőház verzió volt. Azt hittem csak a váltókkal variáltak (kézi, autom.)... Mindig tanul az ember!

MT21013 2011.07.14. 21:16:47

@Missa: 6 csíkos BBR - hát ez nagyon jó :-))) Azt hiszem új szállóige született a blogon. Amúgy nekem is kb. ennyi a felső limitem (eddig). Egy Autoart Audi Sport Quattro by Walter papa San Remo 1984 volt az...a feleségem ott állt mögöttem, szóval át tudom érezni a helyzetet :-)))

Missa 2011.07.14. 21:20:58

@MT21013: Alternatív programról kell gondoskodni a részükre. :-) Én már rájöttem. Deihcmann, Humanic, C&A, stb... :-)

ferrarifan 2011.07.14. 21:32:14

Nekem egy Foundation van,nem rossz az,csak kicsit túl sok benne a műanyag:lökháritók,motorházfedél...

MT21013 2011.07.14. 21:43:16

@Missa: ó nálunk is ez van. Ha jön egy modell, akkor azon a hétvégén jelenésünk van valami fehérvári bevásárlóközpontban és "ha mint egy kisgyerek kisautókat pakolok a vitrinbe" akkor ugye őt is meglepem egy cipővel, szoknyával, szexi harisnyával, vagy bármivel... Mivel mind a modellekben mind kicsi feleségemben szívesen gyönyörködök, hát lehet ellentmondani? :-))

Missa 2011.07.14. 21:52:59

@MT21013: Persze, lehet. De tök fölösleges. :-)
A lényeg, hogy mienk legyen az utolsó szó! Ha ránk mordulnak, hogy: "-Gyere ki az ágy alól!" cincogjuk ki, hogy "Nem jövök!" :-)))
Na jó, viccen kívűl, azért én még olyat nem hallottam, hogy az autómodell válóok lett volna! Vagy ha mégis, az szomorú lenne... Én mindig (na jó, eddig)le tudtam csillapítani a háborgást. Csak azt mondom, van alternatíva. Menjek a kocsmába?

=xapa= 2011.07.15. 00:24:39

@Labdacs: á, nem tudok én úgy eltűnni, hogy később vissza ne találjak az 1:18-as Ferrari-ösvényre :)
Ahogy elnézem, nagyon is jól megvolt a blog nélkülem, csupa izgalmas poszt született az utóbbi időben (umbaus posztok, 599 GTO). De persze azért köszönöm a méltatást ;)

A te gépeidet is láttam a Vaterán, és örömmel tapasztaltam, hogy a BBR 375 nem volt köztük :)

=xapa= 2011.07.15. 00:28:01

@Missa: :) :) Így végül levezettük, hogy van kapcsolat a Ferrari modellek, és egy kukacos tequilával leöblített, csípős öntettel leöntött gyros elfogyasztása között ;) :P

=xapa= 2011.07.15. 00:30:37

@MT21013: Jobb is lenne egy ilyen "csíkos" rendszer a modellek minőségi kategorizálására a mostani "Foundation" , "Elite", "Rare Elite" stb titulusoktól.
A 3-5-7 csillagos Metaxa mintájára lennének 3-6-9 csíkos modellek :)

Labdacs 2011.07.15. 10:03:00

@MT21013: azért a Bburago és a HW között is van egy jó nagy lépcső. szerintem. a Bburago egyértelműen inkább játék, a HW meg kis kompromisszumokkal polcra is kitehető. ráadásul a Burago valamiért az F355 közelébe sem szagolt, de ahol van lehetőség a közvetlen összehasonlításra, ott bizony nincs esélye a Bburago-nak.

Missa 2011.07.15. 10:17:19

@Labdacs: Ez igaz a Bb kontra HW 360 Modena-ra is? Most a napokban "umbauztam" a Bb 360-ast. Nem annyira rossz.

Labdacs 2011.07.15. 11:17:44

@Missa: az az egyetlen, üdítő kivétel, ami erősíti a szabályt, de bizonyos részletei azért elég lehangolóak:
ferrari18.blog.hu/2008/12/21/bburago_ferrari_360_modena_1

dinoenzo 2011.07.15. 12:18:16

@MT21013: Nekem van még egy eladó UT BMW Z3-as gépem :)

dinoenzo 2011.07.15. 12:35:28

@=xapa=: Az F355 UT VS. HW?
Botrányos,hogy a UT nem csinált normális (fém-nyílós-kukkenezős) csomitartót! Főleg,ha az árát is figyelembe vesszük.A sárga szín nem igazán nyerő szerintem az F355 spyder számára.A UT 355-ős modellnél, még a BUBU 348 TB is szebb.

A hamburger kérdés?

Max a HW 355 sima hambi,és a UT 355 csak sajtburger :O

(a "sajt" a UT beltér-kidolgozottsága)

DE MIND A KETTŐ McDONALDS-os!

Az F355 nekem is a kedvenc modellem,főleg ,mert 10 MISI körül már tudok is vásárolni egy igazit :)

KYOSHO mellé UT ? Csak is az 550 Maranello-t !Na az már szép!

dinoenzo 2011.07.15. 12:51:34

@Missa: NOCSAK-NOCSAK :)

Gratulálok!

A 375 19#-es a LEGSZEBB BBR!

Igen-igen megnőtt a BBR-GMP-CMC-k száma a BLOG-os tesók körében!!!!

ÁÁÁÁÁ én nem-meg soha!!!! :O

Hamhusz85 kolléga is BBR F430 Spyder-t árul most :)

+ GMP 330 Spyder + CMC 250 TR + BBR 375 LM 4#-es gépek parkoltak a gyűjteményébe!

GRATULÁLOK!!!

De ki a következő high-end áldozat?! :)

Hát igen a BLOG-BLOG-BLOG !!!! :)

Labdacs 2011.07.15. 13:40:18

@dinoenzo:
elfelejted, hogy az UT akkor készült, amikor nekem még meg sem fordult a fejemben, hogy modellautót gyűjtsek. abból az időből elég ritka madár az olyan modell, aminek mindene nyitható, magam részéről egyáltalán nem tartom botrányosnak.

az ára sem véletlenül magasabb, főleg ma, mint a HW-nek. egyszerűen a piac ennyire értékeli.

a HW meg a mai napig kapható, tehát valamivel több, mint 10 év van a két modell között. ahhoz képest meg még mindig veri minden részletében.

dinoenzo 2011.07.15. 14:07:39

@Labdacs: Tudom,de akkor is 1-es ajtó NYÍJJJ KI :)
A UT 355 Berlinetta nagyon kellene,de hát az ára nem baráti!
A UT csúcs Ferrari nekem az 550 Maranello :)

dinoenzo 2011.07.16. 02:56:14

@MT21013: Golden Eye James Bond-kék! Kb. 120 svejcí frank az ára most ,de Ferrari csere érdekel :)

F.1 is szóba jöhet!

De kb 15-ért eladom!Doboza sajnos nincs,de az eredeti hátlap egyben van (a puskás pírsz broszmen látható a pikcsörön)!
süti beállítások módosítása