HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HotWheels Elite Ferrari 308 GT4 Dino Elvis Presley

2011.09.18. 16:00 Labdacs

ami tetszik:

  • talán ennek is nyitható lesz a lámpája
  • a krómkeretek a szélvédők- és a lökhárítók körül
  • a kilincsek
  • a műszerfal
  • a motor

ami nem tetszik:

  • az, hogy belül is fekete
  • a felni/gumi arány
  • az oldalfények
  • a hátsó lámpa
  • nem tudom, nekem egy picit darabos

37 komment

Címkék: fekete dino elite 308 gt4

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr153236199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2011.09.18. 16:20:06

A kerekek és az oldalsó lámpák kinézete nekem is feltűnt,de ennek ellenére nekem kellesz,csak nem ebben a szinben.

hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2011.09.18. 16:31:16

Elég fura az autó megjelenése, összességében nem rossz maga az, hogy kihoznak egy egy olyan típust amit még nem csinált meg senki más. Szinte ugyanezeket a pozitivumokat tudnám irni mint amit te is írtál, de nem értem, hogy ha egyes részeket nagyon jól meg tudnak csinálni, akkor a hátsó lámpa miért ilyen h*nyadék...

Missa 2011.09.18. 18:22:32

Most láttam én is a képeket az Elite oldalán. Elsőre nekem is az ugrott be a képek láttán, hogy darabos. Lehet ezen még finomítani, mert kell is! Reménykedem, hogy nem csak ez a full-fekete verzió lesz. Szerintem a világosabb árnyalatok jobban passzolnak ehhez a Bertone féle, szögletes ék alakhoz. Mondjuk a a vörös, vagy láttam vöröset, fekete tetővel. Na és bár nem szívem csücske a sárga szín, de ez bizony még sárgában is elfogadhatóbb lenne számomra, mint ez a kormozott fahasító ék. Persze ha nem lesz "ló, akkor a szímár is megfelel". :-)
Egyenlőre, a mostani képek alapján, én is azt mondom, hogy inkább az exkluzivítása lesz a gyűjtők mozgatórugója. Bizom bennük, hogy még azért "reszelgetnek" pár forgácsot a modellen.

ferrarifan 2011.09.18. 19:38:12

Biztosan lesznek más szinek is.
Szerintem a piros és a sárga szin tuti,hogy lesz.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.18. 19:59:55

Épp azon gondolkodtam ma, hogy milyen lenne, ha megszűnne a Mattel egyeduralma és teszem azt az AuoArt is gyárthatna Ferrarikat. Örülnék neki, mert volna egy modellgyártó, amelyik manapság is kiad tisztességes mínőségű vasakat (de nem is CMC-ket), de nem kell kifizetni értük 60 ezreket. Akkor a Mattel elmehetne a sunyiba, én elkezdenék szépen gyűjtögetni azokra a vasakra. Ellenben ha kiadnák mondjuk a mostani modern triót: 458, GTO, XX, akkor (helyhiány miatt) adhatnám el az Elite gépeket, de max 30-35-öt kereshetnék rajtuk, majdnem a felét annak amennyit rájuk fordítottam. És ebből a pénzből csak EGY AA gépet vásárolhatok, mert már ők is elszálttak az áraikkal (igaz, nagyon király modelleket is csinálnak). Tehát egy rakás pénzt kidobtam az ablakon.

Viszont, a jelenlegi álláspontot nézve, ha a Mattel a kisebb-nagyobb dolgokat is megcsinálná rendesen, amiket eddig rendszeresen elszúr, ahol rácsnak kell lennie, ott mindenhol az lesz, nem pedig itt normális, ott meg kamurács, elfelejtenék a félig lehúzott ablakokat, meg az üvegek ásványvízespalackos anyagát, szednének egy hungaroceles dobozt, abba pakolnák a modelleket, nem drótoznák le állandóan, mindenféle idióta pöcköket a modellen hagyva amin átfűzik őket, minden részletre odafigyelnek és nem lazsálják el, mint pl itt a 308-ason a hátsó lámpákat, meg miegymást, akkor én még meg is érteném a kezdeti 90, esetleg 100 eurós kezdő árakat...és akkor nem feltétlenül szipognék állandóan AA meg új Kyosho vasakért...

Az meg már csak az én hülyeségem, hogy csináljanak Elite-ben is, ne csak Foundationben fehér, meg kék, meg más színű vasakat is necsak, pirosat, feketét, alkalmanként sárgát, Celebriti Edition-őknél meg esetleg fehéret...

Magáról az Elvises modellről annyit, hogy nekem inkább más színben kellenne, de mostmár azért hátrébb került a listámon...az biztos, hogy Elitere nem költök még egyszer 20 ezret amikor a vaterán 10 ezrekért mennek el...a színe se fog érdekelni nagyon, valamilyenben lesz...

Inkább koncentrálok a régebbi Kyosho meg némelyik régebbi Elitere (pl #56-os 125 S, meg kék Elite 430 Scuderia, talán még egy 575 GTZ azt annyi), plusz gyűjtögetni a BBR, CMC vasakra...

hajjj, ez de jól esett most...:)))))) rég nem adtam ki magamból ennyire a véleményemet...és ezt se idegességből tettem, csak vágyakozásból...:))))))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.18. 20:02:22

@Camaro96: AutoArt és nem Celebriti hanem Celebrity...:DDDD

LeoNardo 2011.09.18. 21:17:09

Ez a típus sosem tartozott a kedvenceim közé, de van egy nagyon jellegzetes formája, amit a képek láttán nem sikerült visszaadniuk. Aztán lehet, hogy kézbe véve majd leesik az állunk.

Remélem a "nem Elvis" verziókon rendes Dino felni lesz, és hanyagolják majd azokat a gusztustalan, szerintem túl nagyra sikerült és túl mélyre süllyesztett oldalfényeket is. A kidörrentőkről nem is beszélve...
A félig leeresztett ablakra meg itt nem áll az a magyarázat, hogy nem tudták volna szépen megoldani, hiszen a keret ott van. Sebaj, könnyű lesz pimpelni :)

Így, ebben a formában nem került fel listámra.

308_gts 2011.09.18. 21:25:13

Nem tudom, mit lehetne még hozzárakni, az előttem lévők már elmondtak mindent, amit én is gondoltam. Kicsit darabos lett, hátsó lámpa f*stalicska, stb.

Még annyi, hogy a motor kábelezése nekem egy kicsit vaskosra, bumliszsra sikerült. Szinben a piros vagy a sárga lenne az igazi. De nem egy álommodell a számomra. Majd még úgyis kijönnek más variációk is, majd kiderül hogy azok milyenek lesznek, ezt a feketét mindenesetre igy nem venném meg.

@Camaro96:
Nagyjából egyetértek veled, viszont attól szerintem ne féljél, hogy az AA egyhamar Ferrarikat fog gyártani:)) A Mattel szerintem jó hosszú időre bitorolja a jogokat, ez egy nagy biznic, nem fogja kiadni a kezei közül. Amúgy meg az Elite vasak minőségével, már ami tényleg Elite-nek született, meg semmi bajom sincs. Egy 246 Dino, 410 SA, 458 Italia, 599 GTO, XX, 308 GTS, stb. igen korrekt darabok. Ezek évek múlva is szerintem megállják a helyüket. CMC lenne persze az igazi, meg BBR, meg MR, de hát azt ki tudja megfizetni. 1-2 gépet én is tervezek beszerezni a High End szegmensből, de ennyi, horror pénzeket lehetne elkölteni. A Kyosho darabok begyűjtésével viszont teljesen egyet tudok érteni:))) Én is arra törekszem, hogy minél több Kyoshot beszerezzek.

hellsing 2011.09.18. 23:22:18

Nekem ez a Dino kell, mer' Ferrari, de kivárom szépen a vöröset. Labdacs tetszik/nem tetszik listája tetszik :), még hozzátenném, hogy össze-vissza állnak a kerekei és talán nem is csak a gumi/felni, hanem az autó/kerék arány van elszúrva (vagy a felni jó, csak a gumi túl nagy?).

Az eredeti autón a hátsó-alsó helyzetjelzők narancssárgák, nem fehérek, az első hűtőrács pedig ezüst, nem fekete. Ha jól láttam.

A belseje viszont sajnos eredetiben is fekete. Ezen kívül a neten még vörös és homokszínű belsőket találtam, mindig fekete műszerfallal. Megy egy olyat, hogy vörös padló + homok bőrcucc, de az talán sufnituning.

Én is nagyon díjaznám, ha az AA, Minichamps és mások megint gyárthatnának Ferrari modelleket. Nagyon kellene, hogy valaki Elite-áron kihozza a hiányzó F1-es gépeket, one-off egyedi autókat, stb. Persze akkor meg arra panaszkodnék, hogy egy kisebb afrikai királyság éves költségvetése kellene, hogy minden meglegyen, ami egy évben kijön :-)

hellsing 2011.09.18. 23:23:27

@ferrarifan: fapadosban pedig talán ezüst és sötétkék.

Labdacs 2011.09.19. 09:47:24

@Camaro96: amit leírtál középen, az pont az, ahogy most egy AA modell kinéz. ha ilyet csinálna a Mattel, akkor az ugyanúgy nem állna meg 150 eur alatt, ahogy ma az újabb AA modellek sem. sajnos "kedvenc" gyártónk ezt a terepet fogcsikorgatva ugyan, de átengedte a Kyosho-nak.

valakivel beszéltünk erről a börzén, már nem emlékszem, hogy kivel, hogy milyen jó lenne, ha mások is gyárthatnának Ferrari modelleket. sajnos erre majdnem zéró az esély, ahhoz túl nagy pénz lehet benne, hogy a Mattel csak úgy kiengedje a kezéből. főleg, mert ők is óriási pénzekért kapták meg a jogokat.

pedig én is megnéznék egy igazi AA Ferrarit. de mást mondok: nagyon érdekelne egy Norev Ferrari 13ezerért, egy SunStar Platinum tizenötért, egy Minichamps húszért.

dinoenzo 2011.09.19. 16:41:50

ELVISZ?

Nyáron ne egyél tojásos nokedlit,mert ElVISZ az Ella!!!
Milyen Ella??!!!

Szalmon Ella :)

(Hiába vendéglátós maradok örökre :D )

Vége van a nyárnak végre,és hamarosan visszatérek...

Az Elvisz Ferrari:

Nagyon-nagyon ronda!Brutál-metál!!!
De kell,és feketében a legszebb.
Elvisz nagyon rajta volt a szeren,szerintem mikor ezt a gépet kinézte magának :)

Gyalu-satu-üllő-kalapács kb. most ezek jutnak az eszembe a gépről!Kicsit James Bond Lotus tengeralattjárós fílingje van a gépnek.A kipufogó kegyetlen kamionos.

Kötelező darab,mert Ferrari!

És ez fincsi???!!!

www.google.hu/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fmedia%2Fset%2F%3Fset%3Da.225245237523753.49851.120502471331364%26type%3D1&ei=dlR3TsftMoGs-gbK_vG4DA&usg=AFQjCNE-fiG2stEA3F8raWCTwvSq6KdbqQ

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.09.19. 17:40:23

@Labdacs: Börzén én vázoltam az Autoart-féle Ferrari sci-fi történetet :D

Én egy 550 Maranello-t szeretnék, akár HW Elite kiadásban, de felhúzott ablakokkal (meg egy precízebb FF-et) :)

hornando 2011.09.20. 00:02:04

Amennyire lelkesedtem a 348 kapcsán, most annyira lehangolónak találom ezeket a fotókat.
Már most kimerem jelenteni, hogy ezt az Elvis-féle változatot én biztosan nem szerzem be.
Persze mindenképp adok egy esélyt a típusnak, piros színben. Mert láthatóan vannak azért szépen kidolgozott részletek, csak éppen az összkép nem meggyőző számomra. Szóval Hellsing kollégához hasonlóan várakozó álláspontra helyezkedem. Sőt, én azt sem bánnám, ha a majdan megjelenő piros változat nem ezzel a fűzött felnivel lenne szerelve, hanem a modernebb, 5 küllős Campagnolo-val.
Egyébként visszakereshető, hogy már többször is említettem itt a típust, mert nekem nagyon tetszik ez a szögletes forma. Mégis csak ez az egyetlen Bertone-féle Ferrari és mint ilyen, szerintem kuriózum. Csakis pirosban.

hornando 2011.09.20. 00:36:09

@hornando:
Nézzétek, valami ilyesmire gondoltam! :-)))
Szerintem a piros szín mellett, még a picit nyomasztó fekete belső is emészthető...

hornando 2011.09.20. 00:39:13

@hornando:
Bakker, lemaradt a LINK: rardleymotors.com/cars/010020/010020.htm
Hiába na, aludni kéne már és nem itt babrálni a billentyűzettel...
:-)))

Missa 2011.09.20. 09:36:29

@hornando: Csatlakozom, bár milyen világosabb színben sokkal elfogadhatóbb modell lesz ez. És valóban, ehhez nem passzol a drótküllős kerék. Az csak klasszikus vonalú autókhoz jó. Ez a Bertone féle, "vasalt" karosszéria szerintem nem viseli el a drótküllőket...
Én bicolorról beszéltem, bár én olyat láttam valahol, aminke a tetje volt fekete. Nem találtam képet róla. Gondolom, amit láttam az utólag lett vinillel bevonva. Ez nagy mánia volt az USA-ban.
De egy bicolort találtam, nekem még ez is elviselhető lenne a vitrinben: bringatrailer.com/2009/03/08/bat-exclusive-1975-ferrari-308-gt4/

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 14:51:40

@308_gts: Az újkori Elitekkel nekem sincs bajom sok, csak hogy pl az 599 GTO-n ott szürkéllik hátul a kamurács, meg ugyebár az ablakok...:))))

és igen, azért nekem még csak egy 250 GTO-m van, meg lesz majd hamarosan egy...khm-khm...majdnem megint elszóltam magam, Xapától ezért még kapni fogok! ;)))))))))))))

szóval van még mit beszerezni...:))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 14:58:21

@Labdacs: de ugyanennyi pénzből, vagy teszem azt 90 ojróból nem lehet rendes rácsokat csinálni, felhúzni az ablakokat, meg elfelejteni a drótozást? mégha nem is hungarocellbe csomagolnák...

"pedig én is megnéznék egy igazi AA Ferrarit. de mást mondok: nagyon érdekelne egy Norev Ferrari 13ezerért, egy SunStar Platinum tizenötért, egy Minichamps húszért."

ezekre én is kíváncsi lennék, vajon mit produkálnának, hogy alakulna a piaci helyzete, mennyire vennék, nem vennék, esetleg ez befolyásolhatná más gyártók árait, stb...de leginkább azt, hogy egy bizonyos árhatáron belül, mit tudnának kihozni magukból...nameghogy milyen típusokat formáznának meg...biztos beparkoltatnék belőlük egy párat...:))))))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 15:01:15

@SepangbronzeM5:

"Én egy 550 Maranello-t szeretnék, akár HW Elite kiadásban, de felhúzott ablakokkal (meg egy precízebb FF-et) :)" valahogy sejtettem, hogy neked ezek lennének a legfontosabbak, már ami a Ferrarikat iletti...;DDDDD

mi meg azon tanakodtunk milyen jó lett volna, ha a Bburago megcsinálta volna úgy a Ferrarijait, mint azt a Maseratit...;)))))))))))))))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 15:05:57

@dinoenzo: elmehetnél költőnek...;)))))))))

"Vége van a nyárnak végre,és hamarosan visszatérek..."

ez gondolom nem véletlenül így sikerült rímes mondat...;DDDDDDDDDD

nem rossz az a 642-es, de nekem nem lesz olyanom addig amíg el nem költözünk, nem leszek gazdag, nem lesz egy ultranagy, széles, óriási teherbíású vitrinem, plusz ugye kell is pakolni rá valamit...:)))))))))))

Labdacs 2011.09.20. 15:24:45

@Camaro96: nézz meg egy CRM-es jútyúb videót, amiben Elite Ferrari van, teljesen odavannak a félig felhúzott ablakért az amcsik. tehát ez egyértelműen nem pénzkérdés. ha nincsenek drótok, akkor jön a hungarocell doboz, ami üdvözítő lenne, de az sem biztos, hogy drágább, mint a mostani megoldás. igényesebbnek igényesebb.

én nem itt látom a fő hibákat, ezekkel teljesen meg lehet barátkozni. néha a formák sem stimmelnek egészen (308 GTB), a felnik méretét a legritkább esetben sikerül eltalálni, a celebautóknál, versenyautóknál egy csomó részlet nem egyezik (ablaktörlők száma, elhelyezése, kárpitok színe, stb), aztán vannak nagyon elnagyolt részletek, vagy a valósághoz picit sem hasonlítóak. pl a 458 Italia hátsó kipufogója. ezek nagy része pénzkérdés. több idő (pénz) kell a források összegyűjtésére, több idő (pénz) kell az alkatrészek jobb, részletesebb megformálására, legyártására.

szerintem egy 13ezer forintos Norev Ferrari gyengébb lenne, mint egy 13ezer forintos Norev Citroen, mert az árból jelentős részt nem a fejlesztés/gyártás költsége tenné ki, hanem a jogdíj. de azért nagyon megnézném már...

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.09.20. 15:57:31

@Camaro96: Annyit még elfelejtettem, hogy az még üdítőbb lenne, ha mindezt egy sötétkék színnel fejelnék meg. Az maga lenne a beteljesülés! :D

Az a Maserati egy CSODA! :D

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 15:59:56

@Labdacs: bárcsak ne amcsi lenne a Mattel...:))))))))))))))))))))

ami a dobozt illeti, igazad van, végülis nem kerülhet nagyon többe, elvégre a legyártása nem lehet valami egyszerű, leányálom feladat...:))) meg azt se igazán értem, hogy mi értelme van ennyit bajlódniuk a dobozba illesztéssel, a minimum 4 csavarral (alkalmanként ugye még több), a drótozással, meg a mittomén még mivel és akkor ezek még nem 512 S-es dobozok...:))))))))) mennyivel egyszerűbb lenne csak belerakni a hungarocellbe, meghúzni két csavart azt jónapot...vagy lehet az amcsik odavannak a "dobozon keresztül is hadd lássuk a modellünket, nem baj az ha szinte leszedhetetlenül bele van rakva" dologhoz?

egyetértek azzal amit középen írtál, de nekem akkor is az előbbiek is a főbajokhoz sorolhatók...:)))

egyszóval elég lazára veszik a figurát a Mattelnél...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 16:02:35

@SepangbronzeM5: én bármilyen kékben el tudnám képzelni, igaz, kicsit furcsán nézne ki az FF pl égkékben...bár mondjuk bézs belsővel egész tűrhető lenne...:))))

és mondom, arról a Maseratiról tessék posztot írni, ne csak a börzén részt vettek ámélkodhassanak benne! ;DDDDDD

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.09.20. 17:50:34

@Camaro96: FF-ből nekem sötétkék metál kéne vörös belsővel. Na, de ilyen tuti, hogy nem lesz :D

Maserati-t lehet, hogy hétvégén lefényképezem, ha ekkora az érdeklődés egy "sima" Bburago után XD

Labdacs 2011.09.20. 17:51:27

@SepangbronzeM5: FF-ből nekem valami elefántcsont kéne méregzöld és elefántcsont belsővel.

Labdacs 2011.09.20. 18:02:00

@Camaro96: az ilyen 512 jellegű, levehető ajtós (jja, nem, az egy másik), szóval szétszedhető modellel a GMP is megszenved, szétszerelve adja a dobozban. itt annyira nem működne a beledobom a hungarocellbe, aztán hadd szóljon.

igazából gondolkodtam most délután rajta, de számomra picit bután hatna, ha a zárt dobozos, hungarocelles csomagolásból, a hártyavékony papírtakaró alól egy piros 308 GTB bukkanna elő a szögletes tetejével, a bumszli antennájával... vagy egy NART Dino az utcai fülkéjével.
ékszerdobozba tessék csak ékszert tenni. ezért is írtam, hogy előbb oldják meg azokat a problémákat, amik a dobozon kívül is látszanak (nem fogják szerintem), aztán jöhetnek ezek a finomságok.

hogy szerintem miért nem fogják? szerintem az a gond, amiért nem ment pl a Toyota F1-es csapata sem. pedig volt pénz, voltak emberek, voltak pilóták is. az összes többi csapatot olyanok irányították, akiknek ez volt a szenvedélyük, a Toyota számára az F1 meg csak egy marketingeszköz volt. a CMC, a Minichamps, az AA mind olyan cégek, amiket olyan emberek hoztak létre, akiknek ez a hobbija is volt. a Mattelnél szerintem meg ez az 1:18 diecast csak egy részleg a sok közül, szerintem olyan igazgatóval, aki akkor látott először autómodellt, amikor oda helyezték. lehet, hogy tévedek, de sajnos a legtöbb 1:18-as Elite modell ezt sugallja.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 21:17:31

@SepangbronzeM5: a sötétkék-vörös nem rossz, nekem most kivételesen Rosso kéne, de csak Monza Red, bézs belsővel...:))) vagy Avorio krémszínű, vörös belsővel...:))) volnának kívánságaim...:DDD

és igen, tessék lefényképezni azt a Masert elvégre az egy olyan "sssssima" Bburago, nem pedig sima Bburago! ;))))))))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 21:22:40

@Labdacs: mondjuk nem is úgy gondoltam, hogy a meglévő hibáikkal pakolják bele a "tökéletes" (ékszer)dobozba, hanem előtte javítsák is ki a hibáikat, csak az a baj, hogy nem írtam le túl érthetően, hogy mit miután...:)))

mindegy, nem is akarom cifrázni, a lényeg, hogy kezdjenek valamit Matteléknél, de ez lehet akkor fog bekövetkezni, ha lecserélik a vezetőséget, valami modellgyűjtők klubjára...itt a Ferrari 1:18-on pont meg is van az alkalmas vezetés...;)))))))))))))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.20. 21:28:01

amúgy esett itt már szó az ablakokról? csakmert furcsán jónak hat, csakúgy mint a 348-asnál, nem zavar annyira...sőt...ehhez az amúgy is "szögletes" autóhoz, az ablakkeretek formája, hozzá ez az ablak...egész jól néz ki...ilyet se mondtam még félig lehúzott ablakra, úgyhogy meg is mondom, hogy teliüveggel még jobb lenne! :))) ennél a modellnél, meg a 348-asnál még talán meg is érthetném, hogy miért szeretik ezek az amcsik ezt a megoldást...talán...:)))

Missa 2011.09.21. 11:33:04

@Camaro96: "ha lecserélik a vezetőséget, valami modellgyűjtők klubjára..."
Pályázzál az állásra, légyszíves! Én most nem érek rá. :-) Aztán majd mi segítünk innen neked. :-)

Missa 2011.09.21. 11:35:57

@Camaro96: Szerintem azért szeretik a jenkik ezt a félig ablakot, mert náluk tisztább a levegő. Nem porosodik annyira modell belseje. :-)
Vagy, éves szinten több négyzetméter PET fóliát spórolnak meg vele. :-)

dinoenzo 2011.12.16. 17:31:11

És az ELVIS mikor jön?!

Labdacs 2011.12.16. 17:35:42

@dinoenzo: kérdezz könnyebbet. :-)
süti beállítások módosítása