HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Kyosho HE Ferrari 250 GTO #25 vs Kyosho Ferrari 250 GTO #22

2010.07.03. 21:23 Labdacs

többszörösen örömteli pillanat volt, amikor a kezembe foghattam a Kyosho vadiúj HighEnd szériájának első darabját, ezt az ezüst 250 GTO-t. egyrészt örültem, mert mindig öröm új, rég várt Kyosho-t kézben tartani, másrészt örültem, mert ez a modell a bizonyosság, hogy a jövőben is lesznek Ferrarik a Kyosho kiadásában. persze mindenki tudja, hogy ez a GTO nem egy új modell, hanem a nemrégiben megjelent picit okosított, finomított verziója. borsos áron, új széria védőszárnya alatt, új csomagolásban. adja magát a helyzet; hasonlítsuk össze a donorral!

messziről nézve, aki nem tudja, hogy pontosan mit kell nézni, meg nem állapítja, hogy melyik gép melyik. persze árulkodik a fényezés, de ha a nemsokára megjelenő piros mellé leteszünk egy régebbit, akkor nehéz helyzetbe kerülhetünk. erre mondják, hogy a változtatások minimálisak.

magára az alapmodellre nem is vesztegetnék szót, már leírtam róla a véleményemet: tökéletes. nézhetjük balról, jobbról, alulról, felülről, bárhonnan, az egyik legjobban sikerült modellről van szó. ráadásul megjelent 5 változatban, mindegyikben van egy-egy kis trükk, amitől vonzóbb lehet valakinek, mint a többi négy. könnyű megtalálni az igazit, de a fanatikusok is meg tudják magyarázni, ha az összeset beszerzik.

nna, ebből kellett még többet kihoznia a japánoknak. hogyan csinálták?  nyilván a karosszériához nem nyúltak, senkinek nincs kedve ($) új öntőformát készíteni. de nem is az apró kis fényforrásokat cserélték, azok ugyanis változatlanok. persze a fényszóró más, de nem minőségében jobb.

oldalról, az ajtón sincsen semmi különös változás. az eredetin sem lehetett belekötni, itt sem. élénkebb fantáziával megáldottabbak számon kérhetnék az elcsúsztatható ablakot, de ahhoz valami mechanika kellene, azt eldugni valahová, ami miatt elveszíthettük volna a szép, finom, vékony, kecses ablakkeretet.

az első változás, amit észreveszünk, az a tanksapka; behódolva a divatnak, nyithatóvá tették. ami egyáltalán nem baj, mert nagyon szépre sikerült. tegyük hozzá, hogy az eredetin is ott volt a lyuk a karosszérián, csak a sapkát kellett lecserélni egy okosabbra.

kereket viszont nem cseréltek. minek is, hiszen a régi felett picit sem járt el az idő, sőt; tessék mindenkinek ilyen szépet csinálni!

a legnagyobb, legfeltűnőbb változások a motorháztető környékén találhatók: fotómaratottak a kis lefogópöckök, bőrnek látszik a bőrcsat, a légbeömlő előtti plexi vékonyabb, részletesebb. az ablaktörlő is fotómaratott, ráadásul nem a Mattel féle kétdimenziós fajta, hanem érdekes, izgalmas, lehetelfinom, szép darab.

ugyanilyen kis részlet a fény megcsillanása a sárga Ferrari emblémán. igen, nem festés, hanem egy külön odabiggyesztett, kis pici kidomborodó izécske. nem egy atomkori újítás, de nekem talán ez az ötlet teszik az egész autón legjobban.

a csomagtaróban is történt változás: a régi, a motorház csatjaihoz hasonló műanyag szíjakat bőrhatásúakra cserélték.

a motortérben sok apró dolog változott, de ezek tényleg csak akkor tűnnek fel az embernek, ha egymás mellett nézi a két autót. vékonyabbak lettek a kábelek, néhány kis alkatrész, cső szebben kidolgozott, van pár megfestett részlet, de az alapok természetesen ugyanazok.

lehetne képrejtvény is, hogy keressük meg a képen elrejtett N darab különbözőséget. én két részletet találtam: az ülések más anyagból vannak, és mintha a váltókulissza is kapott volna egy külön betétet.

most kellene jönnie egy elmélkedésnek arról, hogy megér-e ez a pár változtatás ennyi plusz pénzt, de ezt mindenki döntse el magának. vegye kézbe, nézze meg, hasonlítsa össze a régivel, aztán fizessen, ha még van hely, ahol lehet kapni. véleményt mondok azért: szerintem az a baj, hogy már az eredeti 250 GTO is "túl jóra" sikerült, ezért tűnhet kevéskének az elvégzett módosítások száma és milyensége. ilyen alapokon, ennyi idő alatt nagyjából ezeket a javításokat lehetett eszközölni. ahogy az előzetes képeken láttam, az F40-es már jobban fog különbözni a sima verziótól. majd meglátjuk, én drukkolok.

11 komment

Címkék: racing piros ezüst 250 gto összehasonlítás kyosho saját gyűjtemény mások gyűjteménye #25 #22

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr742127736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bencike66 2010.07.04. 08:07:03

Nekem nagyon jo lenne a regebbi is:P De ami nagyon tetszik az uj 250GTO-n,az a borcsatt,es az ulesek!Amugy meg gyonyoru mind2!

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2010.07.04. 08:16:43

Már vártam ezt a bemutatót, nem maga az autó miatt, mert azzal nem vagyok jóban, hanem a HighEnd miatt. Tetszik, hogy az apró részletekben van a változás. A BBR F430-asokon is ilyen "kis pici kidomborodó izécske" az embléma.

modelcar 2010.07.04. 08:29:54

Szép-szép, de én is, ahogya Bency leírta, megelégednék a "mezei" GTO-val is. De aki meg tudja fizetni akkor a HighEnd-et vegye meg :D

A lámpákon sajnos nem látható változtatás a "letakarásuk" miatt. Bár azon sem változtattak volna az előző is tökéletes volt :)

ferrarifan 2010.07.04. 08:31:33

Szerintem ennyi változtatás nem éri meg a plussz pénzt,de mivel ez egy eddig ki nem adott szép ezüst változat,ráadásul leragasztott fényszórókkal (ami nekem nagyon tetszik),emiatt viszont érdemes beszerezni.

Labdacs 2010.07.04. 09:31:34

@ferrarifan: a plusz pénzt nem a változtatások miatt kérték, hanem mert pontosan tudták, hogy ennyiért is el fogják tudni adni. nagyjából már el is fogyott az összes.

308_gts 2010.07.04. 12:10:23

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy kb. mennyiért lehet beszerezni egy "mezei" Kyosho 250 GTO változatot Magyarországon? Külföldön 120-150 EUR-ért láttam.
A High End-et mintha láttam volna vaterán, hogy 40e környékén van, én azt őszintén szólva kicsit sokallom, főleg - nekem legalábbis - a minimális különbségeket látva.

\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2 2010.07.04. 12:19:25

nekem megvan a "mezei" változat és tökéletesen meg vagyok vele elégedve (kivéve az ülésekkel)
ugyhogy kicsit sokallom a high end árát

Labdacs 2010.07.04. 12:30:08

@308_gts: attól függ melyiket? elég nagy a szórás pl a fekete és a rajtszámos verziók között. nagyjából 100 euróért mentek el, amikor árultam őket, de össze-vissza mozognak az árak.

a 44ezres vaterást én árultam. ha körbenézel a neten, látszik, hogy tényleg elfogyott. két helyen kapni az ebay-en, 200 euróért. tehát a 44ezres ajánlatom finoman szólva is kedvező volt.

az árak sajnos nem a magyar pénztárcákhoz vannak igazítva, de a Kyosho általában jól tudja mit csinál, amikor meghatározza egy új modellje ajánlott árát. ebből kb egy hónap alatt adták el az összeset.

Labdacs 2010.07.04. 12:32:05

@\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2: mi a baj az ülésekkel?

308_gts 2010.07.04. 12:44:12

@Labdacs: Nekem első körben a fekete az álom, azt tudom hogy drágább. De lehet hogy majd egy rajtszámos lesz, majd meglátom mennyire telik, erre finoman szólva is gyűjteni kell.

A 44 ezres ajánlatod figyelembe véve a nemzetközi árakat is, tényleg kedvező volt, ezt nem is vitatom, ennél csak durvábbakat látok, de ahogy mondtad, igazából az a lényeg, hogy nem a magyar pénztárcákhoz vannak igazítva az árak. Vagy inkább fogalmazzunk úgy, hogy a magyar bérek nem ehhez az árakhoz vannak igazítva:-)
süti beállítások módosítása