Dinoenzo pakkot kapott
2011.03.25. 14:22 Labdacs
78 komment
Címkék: pakk mások gyűjteménye
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr162770897
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.25. 14:36:57
Atya, Úr, Isten...
Hát ez valami eszméletlen!!! Nem tudom, lehet-e itt valami értelmes dolgot is mondani, szóval inkább egy hatalmas CONGRATULAZIONE!!!!
De hogy őszintén megmondjam, nem tud előtörni belőlem az irigykedés, bármennyire is próbálkozik, mert ezalatt az egy hónap alatt már rendesen megedződtem! :-D
Igazából amit kérdezni szeretnék, az az, hogy meg volt benned az az érzés, amikor egy-egy gépet nézegettél, hogy ennek most órákig tudsz örülni, nem bírsz betelni vele? Nem tudom értelemesen megfogalamzni, de valamikor, asszem Xapánál volt, hogy elmaradt a várt katarzis a három Kyosho kibontása után. Szóval neked nem volt ilyen problémád ezzel?
Amúgy nekem a kedvenc ebből a hármasból a 330 P4, aztán az 512 BB LM, és végül a 156 F1. Naggggyon durvák, még egyszer grat hozzájuk! :-))
Hát ez valami eszméletlen!!! Nem tudom, lehet-e itt valami értelmes dolgot is mondani, szóval inkább egy hatalmas CONGRATULAZIONE!!!!
De hogy őszintén megmondjam, nem tud előtörni belőlem az irigykedés, bármennyire is próbálkozik, mert ezalatt az egy hónap alatt már rendesen megedződtem! :-D
Igazából amit kérdezni szeretnék, az az, hogy meg volt benned az az érzés, amikor egy-egy gépet nézegettél, hogy ennek most órákig tudsz örülni, nem bírsz betelni vele? Nem tudom értelemesen megfogalamzni, de valamikor, asszem Xapánál volt, hogy elmaradt a várt katarzis a három Kyosho kibontása után. Szóval neked nem volt ilyen problémád ezzel?
Amúgy nekem a kedvenc ebből a hármasból a 330 P4, aztán az 512 BB LM, és végül a 156 F1. Naggggyon durvák, még egyszer grat hozzájuk! :-))
LeoNardo 2011.03.25. 15:32:07
Ez igen! Óriási gratula!
Gondolom a tv-t napok óta nem kapcsoltad be? :-DD
Gondolom a tv-t napok óta nem kapcsoltad be? :-DD
dinoenzo 2011.03.25. 17:16:33
@Camaro96: Köszönöm :)
Csak a Kyosho pakknál volt csak ilyen érzésem,hogy "nem örülök" (Testarossa & 328 GTB).
Nem annyira vagyok oda ezekért a modellekért.
De ez a csomag :)
A 156 F.1-es gépet nem is akartam megvenni,de mégis most ennek a modellnek örülök a legjobban.
A BBR 512 BB LM nagyon durva,de nem ad akkora fílinget,mint a CMC.
GMP-t szerintem már nem fogok vásárolni,mert valahogy a minösége nem okoz akkora örömöt számomra.
A BBR-el is ezen az állásponton vagyok.
Az 512 BB LM ,és a 375 PLUS STREET & 375 1#-es gépek szerintem a BBR csúcsmodelljei.
Az abszulút márka BEST OF a CMC szerintem
(nem kell félnem ,hogy kézben tartva megsérül a modell,egyben van stb..)
Nem tudom,hogy ebből a pakkból melyik a BEST,
de én a CMC-re szavazok :)
Az 500 F.2 & 156 F.1 ütős páros (pedig 4-5 éve nem nézek Forma 1-et,és nem vagyok száguldó cirkusz rajongó).
Csak a Kyosho pakknál volt csak ilyen érzésem,hogy "nem örülök" (Testarossa & 328 GTB).
Nem annyira vagyok oda ezekért a modellekért.
De ez a csomag :)
A 156 F.1-es gépet nem is akartam megvenni,de mégis most ennek a modellnek örülök a legjobban.
A BBR 512 BB LM nagyon durva,de nem ad akkora fílinget,mint a CMC.
GMP-t szerintem már nem fogok vásárolni,mert valahogy a minösége nem okoz akkora örömöt számomra.
A BBR-el is ezen az állásponton vagyok.
Az 512 BB LM ,és a 375 PLUS STREET & 375 1#-es gépek szerintem a BBR csúcsmodelljei.
Az abszulút márka BEST OF a CMC szerintem
(nem kell félnem ,hogy kézben tartva megsérül a modell,egyben van stb..)
Nem tudom,hogy ebből a pakkból melyik a BEST,
de én a CMC-re szavazok :)
Az 500 F.2 & 156 F.1 ütős páros (pedig 4-5 éve nem nézek Forma 1-et,és nem vagyok száguldó cirkusz rajongó).
dinoenzo 2011.03.25. 17:57:22
@LeoNardo: Köszönöm szépen :)
TV?
Amióta a BLOG-ot olvasom nem létezik semmi!!!
A szobámba bezárkóztam ,és "Ferrari remete " lettem.
Csak a vitrin & fotel & szivar & Cognac & mozizás :)
+ kesztyű & nagyító
Egyszerűen lenyugtat a "Ferrari halom " látványa.
Iszonyat!!!
Csak a BLOG-on olvasott kommentek,beszámolók,tesztek,képek stb..hatására következett be nálam ez a hihetetlen átalakulás.
40 db modellemet küldtem a hatásotokra csatába (a VATERÁRA).
Egy cél lebegett elöttem,hogy színtiszta FERRARI gyüjteményem legyen.Komolyan mondom,hogy kezdett idegesíteni a sok Lambo ,Porsche stb .. látványa a 3. vitrinben.Árulónak éreztem magam,hogy miért is vásároltam más márkát.Kidobott pénzként tekintettem a 3-as számú vitrinemre.
DE MOST :)
Köszönöm mindenkinek a hatásait-ellenhatásait,amely miatt most már végre a helyes úton járok Ferrari ügyben.
Mindenki a MENTOROM volt-van,és lesz is :)
KÖSZI :
LABDACS,HELLSING,XAPA,CAMARO,LEONARDO,308 GTS,KANTORATI,SZESZABI,HORNANDO,FERRARIFAN & MANY,MANY MORE........
HAJRÁ BLOG :) !!!!!!!!!
TV?
Amióta a BLOG-ot olvasom nem létezik semmi!!!
A szobámba bezárkóztam ,és "Ferrari remete " lettem.
Csak a vitrin & fotel & szivar & Cognac & mozizás :)
+ kesztyű & nagyító
Egyszerűen lenyugtat a "Ferrari halom " látványa.
Iszonyat!!!
Csak a BLOG-on olvasott kommentek,beszámolók,tesztek,képek stb..hatására következett be nálam ez a hihetetlen átalakulás.
40 db modellemet küldtem a hatásotokra csatába (a VATERÁRA).
Egy cél lebegett elöttem,hogy színtiszta FERRARI gyüjteményem legyen.Komolyan mondom,hogy kezdett idegesíteni a sok Lambo ,Porsche stb .. látványa a 3. vitrinben.Árulónak éreztem magam,hogy miért is vásároltam más márkát.Kidobott pénzként tekintettem a 3-as számú vitrinemre.
DE MOST :)
Köszönöm mindenkinek a hatásait-ellenhatásait,amely miatt most már végre a helyes úton járok Ferrari ügyben.
Mindenki a MENTOROM volt-van,és lesz is :)
KÖSZI :
LABDACS,HELLSING,XAPA,CAMARO,LEONARDO,308 GTS,KANTORATI,SZESZABI,HORNANDO,FERRARIFAN & MANY,MANY MORE........
HAJRÁ BLOG :) !!!!!!!!!
308_gts 2011.03.25. 18:49:23
@dinoenzo: Nahát, nincs is más dolgom, mint hogy gratuláljak eme gyönyörűségekhez.
Ami a nagy (BBR, CMC, GMP) hármast illeti, bár még nem fogtam élőben kezemben egy ilyet se, képek alapján illetve az itteni beszámolók alapján nekem is a CMC a favorit, és úgy láttam, másnak is a GMP egy kicsit "csalódás" volt (lásd Labdacsnál valamelyik bejegyzését). Szóval ha választani kéne, nekem is abszolút a CMC lenne a legmenőbb! Még egyszer gratula a gépekhez, nekem a 156 F1 jön be a fentiek alapján a leginkább.
Ami a nagy (BBR, CMC, GMP) hármast illeti, bár még nem fogtam élőben kezemben egy ilyet se, képek alapján illetve az itteni beszámolók alapján nekem is a CMC a favorit, és úgy láttam, másnak is a GMP egy kicsit "csalódás" volt (lásd Labdacsnál valamelyik bejegyzését). Szóval ha választani kéne, nekem is abszolút a CMC lenne a legmenőbb! Még egyszer gratula a gépekhez, nekem a 156 F1 jön be a fentiek alapján a leginkább.
dinoenzo 2011.03.25. 20:15:33
@308_gts: Köszönöm :)
A GMP jellemzés:
A 330 P4 Prototype legdurvább hibája:
A teteje a gépnek műanyag.Úgy készült a modell,hogy a 330 P4 spyder volt a kiindulási alap,és ezt egy műanyag "sapkával" befedték.Nagy hiba.Főleg a modell árát tekintve.Nem kellene ezt így ,ilyen sufni tunningosan megoldani.
854 db-os limited kiadás ez a gép.Ennél kicsit többet vár az ember.
A motore: nem egy CMC minőség.Csupa műanyag,de ezzel nem is lenne gond,mert a BBR 512 BB LM motore is tartalmaz bőven "PVC"-t.
A felni természetesen nem fém :(
Amiben a GMP erős: a kábelezés, csövezés,felfüggesztés,rugózás.Nagyon egyben van fíling.
Nem mondom,hogy nem szép a modell,de a GMP 312 PB kicsit jobb gép.Talán ,ami érdekel még GMP-ből(pedig megfogadtam,hogy nem vásárlok több GMP gépet)az egy 312 PB Prototype black.
Szép a GMP egyben,de CMC párti vagyok :)
A 156 F.1 nagyon durva.
A GMP jellemzés:
A 330 P4 Prototype legdurvább hibája:
A teteje a gépnek műanyag.Úgy készült a modell,hogy a 330 P4 spyder volt a kiindulási alap,és ezt egy műanyag "sapkával" befedték.Nagy hiba.Főleg a modell árát tekintve.Nem kellene ezt így ,ilyen sufni tunningosan megoldani.
854 db-os limited kiadás ez a gép.Ennél kicsit többet vár az ember.
A motore: nem egy CMC minőség.Csupa műanyag,de ezzel nem is lenne gond,mert a BBR 512 BB LM motore is tartalmaz bőven "PVC"-t.
A felni természetesen nem fém :(
Amiben a GMP erős: a kábelezés, csövezés,felfüggesztés,rugózás.Nagyon egyben van fíling.
Nem mondom,hogy nem szép a modell,de a GMP 312 PB kicsit jobb gép.Talán ,ami érdekel még GMP-ből(pedig megfogadtam,hogy nem vásárlok több GMP gépet)az egy 312 PB Prototype black.
Szép a GMP egyben,de CMC párti vagyok :)
A 156 F.1 nagyon durva.
dinoenzo 2011.03.25. 20:38:36
Figutec Ferrari kiegészítők?
Nagyon durva figurák!
Én novemberben biztos,hogy fogok vagy 3-4 db-ot vásárolni.
Nagyon durva figurák!
Én novemberben biztos,hogy fogok vagy 3-4 db-ot vásárolni.
kantorati 2011.03.25. 20:53:21
@dinoenzo: Kedves Ferrari remete!!! A leírtak alapján úgy érzem orvoshoz kellene fordulnod....
A Ferrari - láz tünetei egyre súlyosbbak nálad! Szeretnék én is megfertőződni!
CMC, GMP, BBR modellek nálam még váratnak magukra, de nagyon jó lenne mindegyikből legalább egy.
Oröm nézegetni a vitrinedet! Egyszerüen irigyellek és kész!!
A Ferrari - láz tünetei egyre súlyosbbak nálad! Szeretnék én is megfertőződni!
CMC, GMP, BBR modellek nálam még váratnak magukra, de nagyon jó lenne mindegyikből legalább egy.
Oröm nézegetni a vitrinedet! Egyszerüen irigyellek és kész!!
dinoenzo 2011.03.25. 21:07:00
@kantorati: Köszi!
Megyek is Doctor House-hoz :)
De szerintem a gyógyszerem egy CMC 642 RN2-es lesz!Intravénásan :)
Már valahol írtam,hogy ha csak egy CMC 500 F.2-es modellem lenne,akkor már elégedett lennék a gyűjteményemmel.
2-3 db CMC felér egy 30 db-os Ferrari gyűjteménnyel!!!
Szerintem :)
Megyek is Doctor House-hoz :)
De szerintem a gyógyszerem egy CMC 642 RN2-es lesz!Intravénásan :)
Már valahol írtam,hogy ha csak egy CMC 500 F.2-es modellem lenne,akkor már elégedett lennék a gyűjteményemmel.
2-3 db CMC felér egy 30 db-os Ferrari gyűjteménnyel!!!
Szerintem :)
hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2011.03.25. 21:11:40
Gratula nagyon szép gépek :) Én egy CMC testarossát szeretnék valamikor, ha találok egyet elfogadható áron :)
kantorati 2011.03.25. 21:16:05
@dinoenzo:
Én még CMC - t nem fogtam a kezemben, de a képek, kommentek alapján egyetértek: 2-3 CMC > 30 " egyszeű " Ferrari. Ha nem titok kitől szerzed be ezeket a prémium gépeket? Vagy Te rendeled őket?
Én még CMC - t nem fogtam a kezemben, de a képek, kommentek alapján egyetértek: 2-3 CMC > 30 " egyszeű " Ferrari. Ha nem titok kitől szerzed be ezeket a prémium gépeket? Vagy Te rendeled őket?
MT21013 2011.03.25. 21:43:49
Ez nem ér! :-))) Jönnék megosztani az örömhírt, hogy beparkolt egy piros 599 GTO a vitrinembe és teljesen jelentéktelenné válik ilyen gyönyörűségek láttán. Grat Dinoenzo..tényleg gyönyörű masinák! Lehet nálam is el fog jönni az általad említett gyűjtemény átalakítás? Egyelőre azért meglehetősen ragaszkodom a maranellói vasak mellett a Lambo/BMW/klasszikus francia/rali szekcióimhoz!
MT21013 2011.03.25. 21:47:54
@MT21013: ja és azt elfelejtettem, hogy ha az IXO végre kihozza az 1:18-as Zsigulit, akkor a Te Ferrari vitrinedhez hasonló oltárt csinálok neki :-) Egy kétsoros verérműlánc, egy rókafarok kulcstartó és egy Koppány kipufogóvég társaságában, megvilágítva egy MADE IN CCCP feliratú Zsiga szerszámkészlethet való stekker piláccsal :-)
dinoenzo 2011.03.25. 23:33:34
@hamhusz85: Köszi!
A CMC 250 TR 65.000 környékén van,de megéri az árát :)
A te gyűjteményed irigylésre méltó,és inspirált is a látványa.
Bárcsak én is így,ilyen szisztematikusan kezdtem volna a Ferrari gyűjtést anno.
Az 575 GTC Kyosho-d a kedvenc modellem :)
A CMC 250 TR 65.000 környékén van,de megéri az árát :)
A te gyűjteményed irigylésre méltó,és inspirált is a látványa.
Bárcsak én is így,ilyen szisztematikusan kezdtem volna a Ferrari gyűjtést anno.
Az 575 GTC Kyosho-d a kedvenc modellem :)
dinoenzo 2011.03.25. 23:42:49
@kantorati: Hellsing jutatott a gépekhez,de az áttörést LABDACSNAK köszönhetem a HE kategóriában.
A két kedvenc modellemet is (a CMC 250 GT SWB Competizione & BBR 375 PLUS 19#-es) tőle vásároltam :)
Itthonról vásárolok!
U.I.: a te F40 LW Kyosho-d látványa indította el bennem a lavinát.
A két kedvenc modellemet is (a CMC 250 GT SWB Competizione & BBR 375 PLUS 19#-es) tőle vásároltam :)
Itthonról vásárolok!
U.I.: a te F40 LW Kyosho-d látványa indította el bennem a lavinát.
dinoenzo 2011.03.25. 23:48:55
@MT21013: Köszi :)
NONO!
Az 599 GTO igenis nagyon nagy hír kérem ,mert egy igen-igen szép modell.
GRATULÁLOK :)
A Lambo Kyosho egy nagyon szép gép.Én most adtam el 7 db Lambot :(
De 2 db BMW-m még van: BMW Z3 UT Golden Eye ,és egy ritka BMW V12 1999 LM Maisto.
NONO!
Az 599 GTO igenis nagyon nagy hír kérem ,mert egy igen-igen szép modell.
GRATULÁLOK :)
A Lambo Kyosho egy nagyon szép gép.Én most adtam el 7 db Lambot :(
De 2 db BMW-m még van: BMW Z3 UT Golden Eye ,és egy ritka BMW V12 1999 LM Maisto.
dinoenzo 2011.03.26. 00:01:03
@MT21013: Zsiga oltár nagyon jó ötlet :)
Nagyon megnézném 1:18-as méretben.
A Rally-t imádom!
Na onnan kezdődik az autóspot,mert az F.1 egy kamú!
Egy Subaru Impreza-ért mindent megadnék :)
Ford Focus-om van,de 1-2 éven belül váltani szeretnék.
Focus RS fehér,oder Subaru Impreza fekete :)
De az O.Z 35 Annyversary fekete felnim miatt Focus RS marad.
Nagyon megnézném 1:18-as méretben.
A Rally-t imádom!
Na onnan kezdődik az autóspot,mert az F.1 egy kamú!
Egy Subaru Impreza-ért mindent megadnék :)
Ford Focus-om van,de 1-2 éven belül váltani szeretnék.
Focus RS fehér,oder Subaru Impreza fekete :)
De az O.Z 35 Annyversary fekete felnim miatt Focus RS marad.
dinoenzo 2011.03.26. 00:18:39
@kantorati:
Én Pozsonyban fertőződtem meg CMC vírussal,amikor folyami hajón dolgoztam.
Igaz nem Ferrari volt.
CMC Maserati + egy Bugatti + egy Merci volt a boltban.30-40 percig csak bámultam,és bámultam a gépeket :O
Hihetetlen élőben :)
Én Pozsonyban fertőződtem meg CMC vírussal,amikor folyami hajón dolgoztam.
Igaz nem Ferrari volt.
CMC Maserati + egy Bugatti + egy Merci volt a boltban.30-40 percig csak bámultam,és bámultam a gépeket :O
Hihetetlen élőben :)
MT21013 2011.03.26. 07:49:21
@dinoenzo: igen ez érdekes, hogy még én sem találkoztam olyan emberrel, aki a ralit és az F1-et is szerette volna. A másik érdekes tapasztalatom pedig az, hogy nagyon sok F1 kedvelő ismerősöm olyan, hogy egyáltalán nem érdeklik az autók és nem is vezetnek...
Focus RS oder Impreza? Na ezért is irigyellek :-) Nekem két óvodás leányzó és egy soha el nem készülő építkezés mellett kombik és egyterűek töltik ki a vágyaimat :-))) Álmaimban egy Insignia kombival enyelgek. A szín hasonló: fehér vagy fekete :-)
Focus RS oder Impreza? Na ezért is irigyellek :-) Nekem két óvodás leányzó és egy soha el nem készülő építkezés mellett kombik és egyterűek töltik ki a vágyaimat :-))) Álmaimban egy Insignia kombival enyelgek. A szín hasonló: fehér vagy fekete :-)
dinoenzo 2011.03.26. 14:34:38
@MT21013: Én is "kinder prodzsektet" szeretnék nemsokára,és ezért is vásárolok Ferrari modelleket most,mert hááátt utánna már évi 1 max 2 CMC-t tervezhetek :)
Az Insignia nagyon szép gép!
Az Insignia nagyon szép gép!
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.26. 17:33:20
@dinoenzo: A 642-esre meg rá rakod a 250 TR-t, az 500 F2-t, meg a cápaorrú 156-ost? :-)
156-osból nekem ez is tetszik:
cgi.ebay.com/Exoto-1-18-Sharknose-Ferrari-156-Von-Trips-Memoriam-4-/230559547492?pt=Diecast_Vehicles&hash=item35ae6b8064
A CMC oldalán néztem ,hogy lesz, vagy van is már valami 500 db-os limitált szériás 156-os, 2500 euróért. De persze az már 1:12-es. Na egy olyat szívesen megnéznék élőben! Vitrinbe azért nem kéne... :-)
Imprezából melyik kéne?
156-osból nekem ez is tetszik:
cgi.ebay.com/Exoto-1-18-Sharknose-Ferrari-156-Von-Trips-Memoriam-4-/230559547492?pt=Diecast_Vehicles&hash=item35ae6b8064
A CMC oldalán néztem ,hogy lesz, vagy van is már valami 500 db-os limitált szériás 156-os, 2500 euróért. De persze az már 1:12-es. Na egy olyat szívesen megnéznék élőben! Vitrinbe azért nem kéne... :-)
Imprezából melyik kéne?
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.26. 17:34:31
@MT21013: Grat a piros GTO-hoz! Már én is alig várom ,hogy beparkoljam a vitrinbe! De az enyém fekete lesz...
hellsing 2011.03.26. 18:08:07
Gratula és egyúttal köszönöm a bizalmat :-)
Igazság szerint van egy gyártó, aki még a CMC-nél is messzebb megy, de egy-egy modelljük ára egy kisebb közép-afrikai állam éves költségvetése: Exoto. Nézzétek meg az Alfa Romeo Alfetta 159M modelljüket. Ők annyira őrültek, hogy pl. a 156 F1 modelljük motorjáról le lehet szerelni a szívósort és szelepfedelet, és alatta ott vannak a szelepek, rugóstul, vezérműtengelyestül. Na persze, lehet is, ha 600$ a legolcsóbb kiadás.
De nem akarom Dinoenzo cuccait fikázni. Gyönyörű gyűjteménye van, le a kalappal, pár példánynál fájt a szívem, amikor dobozolnom kellett őket :-)
Mondjuk a GMP-vel nekem is hasolnók az érzéseim. Nemrég egy 330 P4-et vissza kellett küldenem, mert elöl a hossztartó magasabban volt a kelleténél és az első géptetőt emiatt nem lehetett a helyére tenni. Nem is értem, hogy ilyesmit miért nem vesz észre a minőségellenőr droid.
Autóverseny: nekem a brit és német túraautó bajnokság volt a királyság, AMG Mercikkel, Volvo kombival, Honda Accorddal, Audi V8-cal és hasonlókkal, de ez a Seat-Chevrolet bohóckodás már nem érdekel.
Igazság szerint van egy gyártó, aki még a CMC-nél is messzebb megy, de egy-egy modelljük ára egy kisebb közép-afrikai állam éves költségvetése: Exoto. Nézzétek meg az Alfa Romeo Alfetta 159M modelljüket. Ők annyira őrültek, hogy pl. a 156 F1 modelljük motorjáról le lehet szerelni a szívósort és szelepfedelet, és alatta ott vannak a szelepek, rugóstul, vezérműtengelyestül. Na persze, lehet is, ha 600$ a legolcsóbb kiadás.
De nem akarom Dinoenzo cuccait fikázni. Gyönyörű gyűjteménye van, le a kalappal, pár példánynál fájt a szívem, amikor dobozolnom kellett őket :-)
Mondjuk a GMP-vel nekem is hasolnók az érzéseim. Nemrég egy 330 P4-et vissza kellett küldenem, mert elöl a hossztartó magasabban volt a kelleténél és az első géptetőt emiatt nem lehetett a helyére tenni. Nem is értem, hogy ilyesmit miért nem vesz észre a minőségellenőr droid.
Autóverseny: nekem a brit és német túraautó bajnokság volt a királyság, AMG Mercikkel, Volvo kombival, Honda Accorddal, Audi V8-cal és hasonlókkal, de ez a Seat-Chevrolet bohóckodás már nem érdekel.
dinoenzo 2011.03.26. 18:50:31
@Camaro96: CMC Fiat 642 -re a 156 F,1 & 250 GT SWB Competizione fog parkolni,mert 1961 az 1961 :)
Nincs keresnivalója a 250 TR-nek.
Exoto nagyon szép,de én a CMC 156 F.1 -re szavazok,mert az EXO-CMC lopás,és nem ér így.
De a F.1 246 D Exoto nagyon kéne!!!
Subaru? 2004 & 2006 körüli. A mostani nem bejövős.
Nincs keresnivalója a 250 TR-nek.
Exoto nagyon szép,de én a CMC 156 F.1 -re szavazok,mert az EXO-CMC lopás,és nem ér így.
De a F.1 246 D Exoto nagyon kéne!!!
Subaru? 2004 & 2006 körüli. A mostani nem bejövős.
dinoenzo 2011.03.26. 19:06:23
@hellsing: Köszönöm szépen :)
Ha sikerül egy CMC Fiat 642 RN2-est beszereznem,akkor már 2 közép-afrikai ország költségvetésével szemezhetek a vitrinemben :)
Nagyon szép az Exoto 156 F.1 az Alfa is.
Kicsit elhajolttam gondolatban a CMC Bugatti Atlantic fekete gép,és a Maserati F.1-es felé,hogy KELL,de nem tehetem :(
A Merci F.1-es CMC-k is megérnek egy misét.
A DTM Mercik, Audik versenyét régen figyelemmel kisértem.
De a BEST: Aston Martin DBR9-1.
GMP: a 312 P Prototype Black nagyon érdekelne még,de nem tudom.
Maradok a CMC 250 TR 22# Lucybell 2-es gépnél :)
Ha sikerül egy CMC Fiat 642 RN2-est beszereznem,akkor már 2 közép-afrikai ország költségvetésével szemezhetek a vitrinemben :)
Nagyon szép az Exoto 156 F.1 az Alfa is.
Kicsit elhajolttam gondolatban a CMC Bugatti Atlantic fekete gép,és a Maserati F.1-es felé,hogy KELL,de nem tehetem :(
A Merci F.1-es CMC-k is megérnek egy misét.
A DTM Mercik, Audik versenyét régen figyelemmel kisértem.
De a BEST: Aston Martin DBR9-1.
GMP: a 312 P Prototype Black nagyon érdekelne még,de nem tudom.
Maradok a CMC 250 TR 22# Lucybell 2-es gépnél :)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.26. 19:47:12
@dinoenzo: De arra nem három gép tud parkolni? De végülis megértem, hogy miért azokat raknád rá. :-)
Látom az új Impreza téged sem nyűgözött le, pedig elvileg ez most jobb a vele egykorú Lancer Evo-nál. Évek óta most először tudta legyőzni egy összehasonlító teszten. Számomra azonban lehetett akármilyen teszt, mindig az Impreza volt a győztes. :-D
250 TR: Látom egyre jobban szereted ezt a típust! ;))
Látom az új Impreza téged sem nyűgözött le, pedig elvileg ez most jobb a vele egykorú Lancer Evo-nál. Évek óta most először tudta legyőzni egy összehasonlító teszten. Számomra azonban lehetett akármilyen teszt, mindig az Impreza volt a győztes. :-D
250 TR: Látom egyre jobban szereted ezt a típust! ;))
dinoenzo 2011.03.26. 20:14:32
@Camaro96: De 3 :)
Akkor legyen a Kyosho 250 GTO 22#-es modellem.
A Lucybell 2 már nagyon érdekel :)
Subaru :az egyik ismerősöm mindíg az aktuális évjáratból vásárol 2 db-ot.Egy boltbajárós szürke,és egy versenyes (kék-arany felni + oldalt szubi matrica).
Kemény az arc :)
A barátjával szoktak gyorsulgatni.Neki Micu EVO 9 a gépe (fehér,magnézium felni,japán tuncsi :400 paripa).
Egy hétvége-- egy garnitúra gumi :)
Akkor legyen a Kyosho 250 GTO 22#-es modellem.
A Lucybell 2 már nagyon érdekel :)
Subaru :az egyik ismerősöm mindíg az aktuális évjáratból vásárol 2 db-ot.Egy boltbajárós szürke,és egy versenyes (kék-arany felni + oldalt szubi matrica).
Kemény az arc :)
A barátjával szoktak gyorsulgatni.Neki Micu EVO 9 a gépe (fehér,magnézium felni,japán tuncsi :400 paripa).
Egy hétvége-- egy garnitúra gumi :)
=xapa= 2011.03.28. 19:57:26
@dinoenzo: Kis fáziskéséssel, de én is csatlakozom a gratulálók táborához! :)
A 'zőszintét megvallva sikerült meglepned, amikor írtad, hogy elkészültem-e a "titánok harcára" komolyan nem gondoltam, hogy előrukkolsz egy BBR 512 -vel :) :)
Az öreg Enzót mágusnak is becézték ugye, és az jutott eszembe, hogy a nickneved ilyen szempontból is találó, valahogy mindig elővarázsolsz a kalapodból egy újabb gyöngyszemet: CMC, BBR, GMP... :)
A másik posztban volt szó róla, hogy a katicabogár fehér köröket vmilyen oldószerrel le-konveniáltad (ahogy az utolsó cserkészben mondták Bruce Willis-ék) a modellről. Nagy bátorságra vall ez a tett, én még most sem mertem hozzá se nyúlni az enyémhez, de hétvégén Budaörsön leszek, és megveszem azt a Decathlonos kesztyűt végre ;)
A 'zőszintét megvallva sikerült meglepned, amikor írtad, hogy elkészültem-e a "titánok harcára" komolyan nem gondoltam, hogy előrukkolsz egy BBR 512 -vel :) :)
Az öreg Enzót mágusnak is becézték ugye, és az jutott eszembe, hogy a nickneved ilyen szempontból is találó, valahogy mindig elővarázsolsz a kalapodból egy újabb gyöngyszemet: CMC, BBR, GMP... :)
A másik posztban volt szó róla, hogy a katicabogár fehér köröket vmilyen oldószerrel le-konveniáltad (ahogy az utolsó cserkészben mondták Bruce Willis-ék) a modellről. Nagy bátorságra vall ez a tett, én még most sem mertem hozzá se nyúlni az enyémhez, de hétvégén Budaörsön leszek, és megveszem azt a Decathlonos kesztyűt végre ;)
Labdacs 2011.03.28. 20:02:21
@=xapa=: felénk nem jársz?
=xapa= 2011.03.28. 20:36:39
@Labdacs: Sajnos most nem fogok tudni beugrani, pedig jó lett volna. De csupa "civillel" megyek, akiknek falra hányt borsó lenne a modellautós nyálcsorgatás, és mivel az úticél Zalaegerszeg, nem szeretném odáig hallgatni a "most elbuktunk fél órát a mecsboxaid miatt" műsort :)
Labdacs 2011.03.28. 20:44:45
@=xapa=: értem.
dinoenzo 2011.03.28. 21:59:20
@=xapa=: Köszönöm szépen!
Igyekszem!
Te is lemaradtál ,mint a Dino 246 GTS - ről a Ferrari jel :)
30 percig nem tudtam az 512 BB-t a talapzatról levadászni!!!A BBR-nél szerintem még a vezérigazgató is csuklott :)
Mire (40. percben) a 2 csavart megpillantottam!
Az "ÓPENING Ínsztráksön" !!!
PERSZE :)
Kicsit megszoktam a Kyosho bontást :)
Hát nem az!
Kesztyű :)
Igyekszem!
Te is lemaradtál ,mint a Dino 246 GTS - ről a Ferrari jel :)
30 percig nem tudtam az 512 BB-t a talapzatról levadászni!!!A BBR-nél szerintem még a vezérigazgató is csuklott :)
Mire (40. percben) a 2 csavart megpillantottam!
Az "ÓPENING Ínsztráksön" !!!
PERSZE :)
Kicsit megszoktam a Kyosho bontást :)
Hát nem az!
Kesztyű :)
=xapa= 2011.03.28. 22:38:44
@dinoenzo: Igen, mert a kis füzet az "ópening insztráksön" , tehát a szó szoros értelmében csak a nyitással foglalkozik, a "csavarozing insztráksönt" kihagyták ;)
dinoenzo 2011.03.28. 23:11:13
@=xapa=: IGEN :)
Vert is a víz rendesen!
"Ópening insztráksönt" nem is kellene a kinyitáshoz,mert egy bölcsis is megoldaná a doldot :)
Vert is a víz rendesen!
"Ópening insztráksönt" nem is kellene a kinyitáshoz,mert egy bölcsis is megoldaná a doldot :)
=xapa= 2011.03.28. 23:34:06
@dinoenzo: Egyetértek, tényleg kb egy 6 éves gyerek problémamegoldó képességével ruházza fel a BBR a vásárlóit azzal a füzetkével :)
ZEG kesztyű: nahát, nem is tudtam, hogy ZEG-en is van Decathlon, de most hogy írtad, rákerestem és lőn nagy csodálkozás...zalaegerszegi kesztyűm lesz, tisztán látom! :) Köszi az infót! :)
ZEG kesztyű: nahát, nem is tudtam, hogy ZEG-en is van Decathlon, de most hogy írtad, rákerestem és lőn nagy csodálkozás...zalaegerszegi kesztyűm lesz, tisztán látom! :) Köszi az infót! :)
=xapa= 2011.03.28. 23:43:59
@dinoenzo: @MT21013:
Az F1-et rajongóként kötelességemnek érzem kicsit megvédeni :)
Én is sok vitát olvastam Rally vs F1 témában, legalább annyira reménytelen ebben igazságot tenni, mint az Al Pacino vs Robert de Niro "párbajokban" :)
Dinoenzo, kivételesen vitába kell szállnom egy mondatoddal :) Ezzel ( a rallyra írtad) : "Na onnan kezdődik az autóspot,mert az F.1 egy kamú!"
Ha n+1 edik hatványra emelem a kompromisszumkészségemet, akkor sem tudom ezt szó nélkül hagyni. :)
2006-ban indultam néhány amatőr gokartversenyen, és emlékszem, sokszor a futam vége felé egyszerűen csúszott kifelé a kezemből a kormány, alig bírtam már szorítani, annyira elfáradt az ujjaimtól kezdve az alkarokig az összes, törzsemből kiálló végtagom :) Olyan kanyarsebességekkel mentünk, amilyennel csak egy annyira alacsony súlypontú és széles nyomtávú géppel lehet, mint egy gokart, vagy egy forma autó.
Csak arra akarok kilyukadni, hogy nyilván a gokart egy Forma-1es autóhoz képest játékszer, mégis komoly fizikai felkészültséget és vezetéstechnikai precizitást igényel versenykörülmények között helytállni vele.
Lehet, hogy magát a sportot átitatta a pénz, és az üzlet (de őszintén, melyik profi sportágat nem?), de a pilóták attól még kőkemény sportolók, az általuk elért eredmény pedig ízig-vérig sportsiker, és hát egyenlőre az F1-es autók technológiai szintje némileg felülmúlja a rally gépekét, szóval...lehet hogy a rallyval kezdődik az autósport, de az F1-el végződik ;)
Az F1-et rajongóként kötelességemnek érzem kicsit megvédeni :)
Én is sok vitát olvastam Rally vs F1 témában, legalább annyira reménytelen ebben igazságot tenni, mint az Al Pacino vs Robert de Niro "párbajokban" :)
Dinoenzo, kivételesen vitába kell szállnom egy mondatoddal :) Ezzel ( a rallyra írtad) : "Na onnan kezdődik az autóspot,mert az F.1 egy kamú!"
Ha n+1 edik hatványra emelem a kompromisszumkészségemet, akkor sem tudom ezt szó nélkül hagyni. :)
2006-ban indultam néhány amatőr gokartversenyen, és emlékszem, sokszor a futam vége felé egyszerűen csúszott kifelé a kezemből a kormány, alig bírtam már szorítani, annyira elfáradt az ujjaimtól kezdve az alkarokig az összes, törzsemből kiálló végtagom :) Olyan kanyarsebességekkel mentünk, amilyennel csak egy annyira alacsony súlypontú és széles nyomtávú géppel lehet, mint egy gokart, vagy egy forma autó.
Csak arra akarok kilyukadni, hogy nyilván a gokart egy Forma-1es autóhoz képest játékszer, mégis komoly fizikai felkészültséget és vezetéstechnikai precizitást igényel versenykörülmények között helytállni vele.
Lehet, hogy magát a sportot átitatta a pénz, és az üzlet (de őszintén, melyik profi sportágat nem?), de a pilóták attól még kőkemény sportolók, az általuk elért eredmény pedig ízig-vérig sportsiker, és hát egyenlőre az F1-es autók technológiai szintje némileg felülmúlja a rally gépekét, szóval...lehet hogy a rallyval kezdődik az autósport, de az F1-el végződik ;)
dinoenzo 2011.03.29. 14:15:06
@=xapa=: Rendben!
ROC Race of Champions :)
Colin McRae!
Az F.1 -ben hibázol=kavicságy
Rally= szakadék + fa
ROC Race of Champions :)
Colin McRae!
Az F.1 -ben hibázol=kavicságy
Rally= szakadék + fa
=xapa= 2011.03.29. 15:52:09
@dinoenzo: Linkelhetnék most videókat az utóbbi 10 évből: Jacques Villeneuve 2001 Melbourne, Luciano Burti 2001 Hockenheim, Ralf Schumacher 2004 Indianapolis, Robert Kubica 2007 Montreal, Felipe Massa 2009 Hungaroring, Mark Webber 2010 Valencia, csak hogy néhány horrorisztikusat említsek.
Maradjunk annyiban, hogy ha hibázol, akkor az az élet meg a veszély F1-ben is, és Rallyban is.
Maradjunk annyiban, hogy ha hibázol, akkor az az élet meg a veszély F1-ben is, és Rallyban is.
dinoenzo 2011.03.29. 20:25:56
@=xapa=: YES :)
Ken Block :)
F.1 carbon V.S Rally fém
Papírautó V.S acél tank :)
NINCS VÉGZET,CSAK HA BEVÉGZED..
TERMINATOR 2
OKÉ VÉGE!
Akkor inkább asztalitenisz,mert abban nincs életveszély :)
Miért nincs Ferrari Rally gép & Ferrari terepjáró?
Miért nincs Ferrari kamion,ha akkora sztár a cég,és F.1 király?
Miért nincs mini Ferrari (a Polski Fiat kivételével)?
Nagyon izgalmas lenne,vagy morbid?
A 456 GT kombi is elég bengán néz ki (valami arab jobbágyé :).
A 458 ITALIA "kombi FF" is elég furcsa gép számomra.
Ken Block :)
F.1 carbon V.S Rally fém
Papírautó V.S acél tank :)
NINCS VÉGZET,CSAK HA BEVÉGZED..
TERMINATOR 2
OKÉ VÉGE!
Akkor inkább asztalitenisz,mert abban nincs életveszély :)
Miért nincs Ferrari Rally gép & Ferrari terepjáró?
Miért nincs Ferrari kamion,ha akkora sztár a cég,és F.1 király?
Miért nincs mini Ferrari (a Polski Fiat kivételével)?
Nagyon izgalmas lenne,vagy morbid?
A 456 GT kombi is elég bengán néz ki (valami arab jobbágyé :).
A 458 ITALIA "kombi FF" is elég furcsa gép számomra.
dinoenzo 2011.03.30. 16:02:35
@=xapa=: Bár a Volvo XC90-es láttam valahol a neten vörösben ( kb. 400 paripás,kagylóülés, spoiler,stb..),és az oldalán egy Ferrari emblémában egy ugró jávorszarvas volt.
Nagyon durva gép.
Ferrari off-road :)
Nagyon durva gép.
Ferrari off-road :)
=xapa= 2011.03.30. 16:16:44
@dinoenzo: :)
Ahogy a régi mondás tartja: a suszter maradjon a kaptafánál.
Az a baj ezzel a világgal (világmegváltó gondolatok, első rész következik) hogy lassan már mindenki (de legalábbis egyre többen) olyannal foglalkozik, amihez nem ért.
Nekem az sem tetszett, amikor a Mercedes kihozta az "A" osztályt, ugyanez igaz a bébi BMW-kre is, a Porschénál is megérdemelt volna egy kéz eltördelést a Cayenne kitalálója, stb.
Valahol olvastam ezt, biztosan ismeritek is, de kb kifejezi a probléma lényegét: olyan világban élünk, ahol a citromlé természetazonos aromát tartalmaz, a bútorápoló viszont valódi citromot.
Ahogy a régi mondás tartja: a suszter maradjon a kaptafánál.
Az a baj ezzel a világgal (világmegváltó gondolatok, első rész következik) hogy lassan már mindenki (de legalábbis egyre többen) olyannal foglalkozik, amihez nem ért.
Nekem az sem tetszett, amikor a Mercedes kihozta az "A" osztályt, ugyanez igaz a bébi BMW-kre is, a Porschénál is megérdemelt volna egy kéz eltördelést a Cayenne kitalálója, stb.
Valahol olvastam ezt, biztosan ismeritek is, de kb kifejezi a probléma lényegét: olyan világban élünk, ahol a citromlé természetazonos aromát tartalmaz, a bútorápoló viszont valódi citromot.
dinoenzo 2011.03.30. 19:22:04
@=xapa=: Igen :)
Ezen az állásponton vagyok én is!
Borzasztó a Porsche -BMW vonal.
De egy F.1 Ferrari kamiont azért megnéznék!
Ezen az állásponton vagyok én is!
Borzasztó a Porsche -BMW vonal.
De egy F.1 Ferrari kamiont azért megnéznék!
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.30. 21:08:11
@dinoenzo: @=xapa=: Az autósportos eszmecserétekhez annyit fűznék csak hozzá, hogy mindkettőtök álláspontjával egyetértek! :))
Végzetes balestek:
Számomra a legdurvább baleset, ami az atuósportokban valaha is megtörtént, az egy 1955-ös Le Mans-i 24 óráson volt, egy Merci 300 SLR esete.
Pierre Levegh autójával a nézők közé vágódott, melynek során a pilóta és 86 néző halt meg, további 100 sérült meg:
www.youtube.com/watch?v=CFoaFRG1rqo&feature=watch_response
:((((
"Nagyon izgalmas lenne,vagy morbid?"
Leg-leg-leg-leg-leg morbidabb, amit el tudok képzelni! A hideg is kiráz tőle! :-)
A rally versenygépet el tudom képzelni, mert volt is, csak nem a mai típusokkal. :-)
Xapa: "Az a baj ezzel a világgal (világmegváltó gondolatok, első rész következik) hogy lassan már mindenki (de legalábbis egyre többen) olyannal foglalkozik, amihez nem ért."
Ebben is egyetértünk, illetve a Cayennennel csak akkor tudnék megbarátkozni, ha ingyé' hozzámvágják. De akkor is max 10 percre... :-D
...utána felraknám a Vaterára! :-))) Amúgy még nyáron láttam a vaterán (szóismétlés) 89 milláért egy Murciélago Roadstert...
Bocs a bikás offért. :-)
Végzetes balestek:
Számomra a legdurvább baleset, ami az atuósportokban valaha is megtörtént, az egy 1955-ös Le Mans-i 24 óráson volt, egy Merci 300 SLR esete.
Pierre Levegh autójával a nézők közé vágódott, melynek során a pilóta és 86 néző halt meg, további 100 sérült meg:
www.youtube.com/watch?v=CFoaFRG1rqo&feature=watch_response
:((((
"Nagyon izgalmas lenne,vagy morbid?"
Leg-leg-leg-leg-leg morbidabb, amit el tudok képzelni! A hideg is kiráz tőle! :-)
A rally versenygépet el tudom képzelni, mert volt is, csak nem a mai típusokkal. :-)
Xapa: "Az a baj ezzel a világgal (világmegváltó gondolatok, első rész következik) hogy lassan már mindenki (de legalábbis egyre többen) olyannal foglalkozik, amihez nem ért."
Ebben is egyetértünk, illetve a Cayennennel csak akkor tudnék megbarátkozni, ha ingyé' hozzámvágják. De akkor is max 10 percre... :-D
...utána felraknám a Vaterára! :-))) Amúgy még nyáron láttam a vaterán (szóismétlés) 89 milláért egy Murciélago Roadstert...
Bocs a bikás offért. :-)
=xapa= 2011.03.31. 10:52:38
@dinoenzo: Az IVECO kamionok, ha nem is Ferrarik, de azért a FIAT-nak van némi köze hozzájuk, pláne a régi kockalámpások, amik abban a bizonyos TIR nevű filmsorozatban szerepeltek, na azokon még FIAT logó is volt..Szóval ezek a gépek a maguk idejében a kamionok Ferrarijai voltak, mi dolgoztunk ilyen autókkal, nem is eggyel, lealázták a kortárs Merciket, Scaniákat. A sofőrök nem győztek áradozni, hogy vertek oda az IVECO-kkal a konkurenciának 1-1 jó kis hegyvidéki emelkedőn :)
=xapa= 2011.03.31. 12:31:33
@Camaro96: A Vaterás luxusautó hirdetéseket én is szoktam nézegetni :) Nem tudom, valahogy a Vatera szellemiségével nem áll össze nekem ez a fajta hirdetés, mindig olyan érzésem van, mintha valaki tesco gazdaságos címkével akarná eladni a drága cuccát :)
dinoenzo 2011.03.31. 14:58:32
@=xapa=: Igen :)
Én 42 db modellem árultam (tesco gazdaságos áron).
A forum index-ről meg csak zúdultak az e-mailek,ajánlatok felém ( " én 2000,max 2500 -ért megvenném")
Szétszedtek az Olcsó Jánosok.
Én 42 db modellem árultam (tesco gazdaságos áron).
A forum index-ről meg csak zúdultak az e-mailek,ajánlatok felém ( " én 2000,max 2500 -ért megvenném")
Szétszedtek az Olcsó Jánosok.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.31. 17:07:54
@=xapa=: Igen! Ha az internetes autóeladásokról van szó, nekem egyből az Ebay Motors ugrik be. Ha nem láttam volna, soha nem is gondoltam volna, hogy a Vaterán ilyen is van.
De azért lehet milliós órákat is találni:
ekszer-ora.vatera.hu/karora_ferfi/iwc/iwc_portugieser_chronograph_uj_ara_12300_8364_1450207823.html
Meg Ferrari replikákat:
www.vateraauto.hu/index.php?sect=show&id=C17306310
De azért lehet milliós órákat is találni:
ekszer-ora.vatera.hu/karora_ferfi/iwc/iwc_portugieser_chronograph_uj_ara_12300_8364_1450207823.html
Meg Ferrari replikákat:
www.vateraauto.hu/index.php?sect=show&id=C17306310
=xapa= 2011.03.31. 21:25:15
@dinoenzo: Az Olcsó Jánosokat én is "szeretem."
Meghirdetsz egy 15.000-et érő modellt 8.000-ért, mire ő jön, és nagyvonalúan ajánl érte 2.000-et...postával!!! És mindezt úgy, hogy ő tesz neked szívességet...
Meghirdetsz egy 15.000-et érő modellt 8.000-ért, mire ő jön, és nagyvonalúan ajánl érte 2.000-et...postával!!! És mindezt úgy, hogy ő tesz neked szívességet...
=xapa= 2011.03.31. 21:27:11
@Camaro96: Akkor lenne férfi az illető, ha bevállalná 1 forintos aukcióval, NMÁ-val, természetesen!! :P :P :P
=xapa= 2011.03.31. 21:28:44
Ez az utóbbi két kommentem csak egészen kicsit lett ellentmondásos...Az egyiket Dr. Jekyll írta, a másiket Mr. Hyde.
dinoenzo 2011.04.01. 17:24:28
@=xapa=: Azt írta nekem az egyik TAG,hogy Kapzsi János ,illetve Elvarázsol János vagyok az áraim miatt.Persze a második "dzsentri" ajánlatára (3000 FT) visszaírtam neki,hogy :
Köszönöm!
Olcsó János :):):):)
És még ezek után is, csak jött a 2000-2500 Ft-os dolgaival! ÁÁÁÁÁÁÁ!!!
Köszönöm!
Olcsó János :):):):)
És még ezek után is, csak jött a 2000-2500 Ft-os dolgaival! ÁÁÁÁÁÁÁ!!!
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 18:27:50
@dinoenzo: Az igen! És még Ő mondja meg Neked, kioktat, hogy mennyit ér a TE modelled, és meg van sértődve, ha kiábrándítod és nem adod el neki annyiért, amennyiért ő akarja.
Előre félek, mi lesz akkor, ha én akarok majd néhány modellt eladni. (Mert fogok.) :-)
Előre félek, mi lesz akkor, ha én akarok majd néhány modellt eladni. (Mert fogok.) :-)
Labdacs 2011.04.01. 18:37:16
@Camaro96: ezen mindenki át fog esni, aki modellt szeretne eladni. több éves tapasztalat alapján csak azt tudom tanácsolni, hogy peregjen le rólatok a dolog, semmi értelme ilyeneken idegeskedni.
dinoenzo 2011.04.01. 18:48:26
@Camaro96:Az a lényeg,hogy most már vége!
Eladtam az utolsó 2 modellem is,és már vásároltam belőle egy 1:18-as Ferrarit!
Már úton van!!!!
42 modell = 1 db GMP,1 db CMC,1 db BBR, 1 db HW,1 db KYOSHO :)
Nem rossz!
Eladtam az utolsó 2 modellem is,és már vásároltam belőle egy 1:18-as Ferrarit!
Már úton van!!!!
42 modell = 1 db GMP,1 db CMC,1 db BBR, 1 db HW,1 db KYOSHO :)
Nem rossz!
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 22:14:53
@Labdacs: Én még nem kóstoltam bele a modell-eladásba, ezért idegesített a dolog. De való igaz, attól, hogy ezen agyalunk, még nem fogják hirtelen olyan áron megvenni a modelleket, mint amennyiért mi szeretnénk.
Ja, idevágó kérdés: Labdacs, nem egészen értettem, hogy nemrég te raktál fel 1 ft-os aukcióra egy HW 250 GT LWB-t. A tiéd dobozos volt, míg egy doboz nélküli, elment drágábban, méghozzá nem párszáz forintal többért. A másik eladónak mázlija volt vagy mi?
Mert azok amiket eddig láttam, mindig a dobozos kelt el kevesebbért, a doboz nélkülivel szemben. Na most akkor hogy is van ez?
Ja, idevágó kérdés: Labdacs, nem egészen értettem, hogy nemrég te raktál fel 1 ft-os aukcióra egy HW 250 GT LWB-t. A tiéd dobozos volt, míg egy doboz nélküli, elment drágábban, méghozzá nem párszáz forintal többért. A másik eladónak mázlija volt vagy mi?
Mert azok amiket eddig láttam, mindig a dobozos kelt el kevesebbért, a doboz nélkülivel szemben. Na most akkor hogy is van ez?
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 22:20:00
@dinoenzo: Az mi lesz? Nem titkolhatod! :-D
Ja, bocs az offért, de nemrégiben esett néhány szó ebben a posztban a Subaru Imprezáról, ezért úgy döntöttem megmutatom, hiába nem illik ide, de hátha érdekel valakit:
www.youtube.com/watch?v=Nq0kEVjRqow&feature=fvsr
Szerintem a végére a navigátor élete lepörgött maga előtt.
Na meg Rally Ferrariról is volt szó:
www.youtube.com/watch?v=ksHwHnPMJh0
Ja, bocs az offért, de nemrégiben esett néhány szó ebben a posztban a Subaru Imprezáról, ezért úgy döntöttem megmutatom, hiába nem illik ide, de hátha érdekel valakit:
www.youtube.com/watch?v=Nq0kEVjRqow&feature=fvsr
Szerintem a végére a navigátor élete lepörgött maga előtt.
Na meg Rally Ferrariról is volt szó:
www.youtube.com/watch?v=ksHwHnPMJh0
Labdacs 2011.04.01. 22:22:49
@Camaro96: igazából fogalmam nem volt róla, hogy került fel doboz nélküli is. lehet, hogy annak előbb ment fel az ára, minthogy én feltettem volna, ki tudja. az is számít, hogy mikor jár le, lehet, hogy az enyém nem volt a legoptimálisabb időpontban, stb, stb...
LeoNardo 2011.04.01. 22:42:37
@Camaro96: a rallys csávó nagyon keményen nyomja! Végig azt éreztem, hogy most fogja eldobni :)
Rally Ferrari: szerintem kifejezetten fekszik, sőt, jól áll a 360 Modenának a rally. De ami furcsa, hogy nem Ferrari hangja van?! Tud valaki erről az autóról többet?
Rally Ferrari: szerintem kifejezetten fekszik, sőt, jól áll a 360 Modenának a rally. De ami furcsa, hogy nem Ferrari hangja van?! Tud valaki erről az autóról többet?
LeoNardo 2011.04.01. 22:45:36
Olcsó Jánosok: nekem is összegyűlt már egy pár eladásra szánt Ferrarim, de pont az ilyen hercehurcák és alkudozások miatt halogatom a meghirdetésüket. Pedig előbb-utóbb rá kell szánnom magam.
dinoenzo 2011.04.02. 00:43:09
@LeoNardo: A Ferrari eladás nem gáz ,mert az nagyon megy a Jánosoknak!
A BMW,Lambo,Porsche,Aston ,na az nem megy :)
Küzdeni kell!
A BMW,Lambo,Porsche,Aston ,na az nem megy :)
Küzdeni kell!
Labdacs 2011.04.02. 07:57:51
@dinoenzo: "A Ferrari eladás nem gáz ,mert az nagyon megy a Jánosoknak!"
ezzel nem tudok egyetérteni sajnos.
ezzel nem tudok egyetérteni sajnos.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.02. 17:06:06
@LeoNardo: Gondolom a motorén meg a kipufogórendszeren is alakítgattak egys-mást, aminek ez a hang lett a mellék-végeredménye.
www.youtube.com/watch?v=qxAfQQLSg6A&feature=related
Ferrari motor a helyén! :)))))))
www.youtube.com/watch?v=qxAfQQLSg6A&feature=related
Ferrari motor a helyén! :)))))))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.02. 17:07:11
@Labdacs: Elmaradt az április elsejei tréfa! ;)))
Labdacs 2011.04.02. 21:00:57
@Camaro96: el. kétszer volt, harmadszorra úgyis kitaláltátok volna, hogy az.
Labdacs 2011.04.02. 21:32:08
@Camaro96: nem gondolkodtam rajta.
LeoNardo 2011.04.02. 23:50:26
@dinoenzo: gratulálok az 512 TR-hez! Nálam is kiszemelt. Ha nem titok, honnan sikerült?
LeoNardo 2011.04.02. 23:51:29
@Camaro96: ok, meggyőztél. Ez bizony Ferrari! :)
LeoNardo 2011.04.03. 16:20:47
@dinoenzo: az nem rossz ár, olcsóbban kintről se nagyon menne.
De mire ez a nagy titkolózás?
De mire ez a nagy titkolózás?
=xapa= 2011.04.05. 10:47:51
Modellértékesítős témával kapcsolatban:
Én is tortúrának élem meg 1-1 modellem eladását.
Alapból nehezen válik meg az ember adott esetben a modelljétől (hiszen én sosem kereskedelmi célból, hanem a hangok miatt adok el néha gépeket), de ha ehhez még arcpirítóan alacsony árajánlatok is jönnek az Olcsó Jánosoktól, meg további "nehéz eset" vevőjelöltek, az már mindennek a legalja :)
De van azért naposabb oldala is ennek, amikor "műértő" vevőkről van szó. Na az viszont nagyon jó érzés, amikor mindkét fél elégedett.
Most viszont én is azt látom, borzasztó nehéz ilyen vevőket találni, ebben a szegény világban. Szóval LeoNardo, azt javaslom, egyenlőre nézegesd inkább tovább a vitrinben az eladásra szánt gépeket :)
Én is tortúrának élem meg 1-1 modellem eladását.
Alapból nehezen válik meg az ember adott esetben a modelljétől (hiszen én sosem kereskedelmi célból, hanem a hangok miatt adok el néha gépeket), de ha ehhez még arcpirítóan alacsony árajánlatok is jönnek az Olcsó Jánosoktól, meg további "nehéz eset" vevőjelöltek, az már mindennek a legalja :)
De van azért naposabb oldala is ennek, amikor "műértő" vevőkről van szó. Na az viszont nagyon jó érzés, amikor mindkét fél elégedett.
Most viszont én is azt látom, borzasztó nehéz ilyen vevőket találni, ebben a szegény világban. Szóval LeoNardo, azt javaslom, egyenlőre nézegesd inkább tovább a vitrinben az eladásra szánt gépeket :)
Labdacs 2011.04.05. 10:51:10
@=xapa=: ez így van, nehéz időket élünk. sajnos ma már a használt, doboz nélküli szakadt Bburago-kon kívül semmi nem megy. vagyis menne, ha megvenném én is az MCW-ről, rátennék 1500 forintot és árulnám. de ha tisztán, számlával akarod, akkor eleve hátrányban vagy ezekkel a nyerészkedőkkel szemben.
LeoNardo 2011.04.05. 15:57:52
@=xapa=: pontosan ezt teszem és pontosan ezért már hónapok, sőt évek óta :-)