HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HotWheels Elite Ferrari FF

2011.07.13. 12:34 Labdacs

Megosztás

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr23063148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MT21013 2011.07.13. 16:07:54

A Porsche SUV-ot gyárt, a BMW fronthajtáson gondolkodik és lám a Ferrari is "elkurvul"... Bár tulajdonképpen nem is olyan rossz ez a maranellói M Coupe :-) Félig lehúzott ablak forever. Labdacs egy piros azért előjegyezve!

Labdacs 2011.07.13. 16:21:44

@MT21013: sosem értettem egyet ezzel az összehasonlítással. mindkettő shooting brake, de teljesen más (fém/üveg) arányokkal. van vagy 50 ilyen jellegű autó a történelemben, talán a BMW hasonlít rá legkevésbé. igaz, hogy az a legismertebb.

nekem nem a formával van bajom, sokkal inkább a hajtással. ha meg már a formába kell belekötni, akkor inkább az eleje az, ami fáj. nem értem, miért kellett a 458 Italia orrát ráerőltetni ezzel a pözsós ráccsal. tudom, hogy a pözsó másolta anno a Ferrarit, meg, hogy a régi klasszikusokon volt ekkora maszk, de nekem ez így nem tetszik. a Scaglietti formailag jobban egyben volt, jobban tetszett.

Labdacs 2011.07.13. 16:54:19

@MT21013: az ablakok szerintem is ilyenek maradnak jó sokáig. legalább is addig biztosan, amíg az amerikaiak szerint ez junik, meg lávli.

MT21013 2011.07.13. 17:10:01

@Labdacs: na jó akkor legyen Alfa Brera :-) Most hogy mondod tényleg elég Peugeot-os a hűtőmaszk. Érdekes...érdekes. Alapvetően még tetszik is, csak az embléma nem stimmel rajta.

MT21013 2011.07.13. 17:17:07

Az igazat megvallva ezek a piaci rés tömködések, meg rétegmodellek valahogy nagyon furák a Ferraritól. Mostanáig nekem ők voltak a "bezzeg" kategória, akik nem tértek le a kitaposott útról. Dehát pénz beszél... Remélem azért sportegyterűt nem akarnak csinálni az OPC Zafira leverésére!

Labdacs 2011.07.13. 17:26:54

@MT21013: rétegmodellek? dehát a Ferrari minden típusa rétegmodell volt. mindig is.

és volt letérés a kitaposott útról is bizony, nem egyszer. (középmotoros négyszemélyes, 180 fokos V12, stb...)

sosem a kitaposott úton jártak, hanem inkább az irányt mutatták. mindig és mindenki a Ferrarit tartotta az etalonnak, ha sportkocsiról volt szó.

ezt meg nem érzem én egyáltalán szentségtörésnek. hiszen ott van pl a Lambo Espada (nna, ahhoz pl jobban hasonlít, mint a Z3-hoz), ami úgy, ahogy van, zseniális. ez csak egy ügyes húzás, hogy hátul is legyen hely, ne egyétek már meg a sajtó által összeírt maszlagot. szó nincs itt krosszoverről, meg suv-ról, meg semmi ilyesmiről.

Voice27 2011.07.13. 19:38:57

De csúnya szegény.
Úgy látom megmaradt néhány ezer kipufogó az Italia gyártása során, amit most fel tudtak használni. :)
Már nem fért bele a költségvetésbe egy 599 GTO-hoz hasonló megoldás...

Missa 2011.07.13. 20:38:19

Nem szép autó! Profilból olyan mint egy bakancs.
Sőt, mivel vörös, olyan mint egy mamusz. De Ferrari. Ha meg vannak a "klasszikusok", jöhet ő is.

Labdacs 2011.07.13. 20:42:47

@Missa: azért kíváncsi vagyok, hogy anno a mostani klasszikusok megjelenésekor miket írt róluk a sajtó, vagy az értő közönség. :-)

szerintem kb hasonló jókat, mint most erre.

a 250 GTO meg valami rút gúnár gúnynevet viselt a segge miatt egész sokáig...

de simán el tudom képzelni, hogy a Dino-t le "kisszúnyogozták".

Missa 2011.07.13. 21:00:23

@Labdacs: Na ja, a 250 GTO-nak volt valami kombi szerű "átirata". Azt ha jól tudom Breadvan-nek csúfolták - Pék furgonnak. A Dinot ha jól emlékszem, valamelyik Ferrais könyvemben "frog"-ként emlegették.
Háát a '60-as, '70-es években szerintem az emberek inkább a szolidabb stílus elemeket viselték el. Egy-egy Andy Warhol alkotás már sokaknál "kicsapta" a biztosítékot. Mai szemmel már nem annyira polgárpukkasztó a stílusa. Gondolom a mai emberek már annyi külső ingert kapnak, annyira gyors az élet vitelük(ünk),hogy már nem figyelnének a sima egyszerű formai megoldásokra. Ma már ilyet kell alkotni, mert megakad rajta a szem. Kinek van már manapság ideje pl. arra, hogy leüljön és csak úgy nézegesse a csillagokat, nézze ahogy hullámzik a víz, vagy elmerengjen a tájon. Ha egy autónak lágy, hullámzó vonalai vannak (250 GTO, 288 GTO, 308) elsiklik az ember tekintete rajta. Ma már "durva", agresszív formák kellenek, mert azon megakad a szem. Szerintem ez a trend látszik a sima autókon is. De persze ez csak az én véleményem, én nem vagyok művész, hogy igazi szakértő értékelést mondjak. De az én 45 éves szememnek, jobban tetszenek a klasszikus, lágy, sőt nőies formák. Például a 288-ast is mindig nőhöz hasonlítom. Teljesen olyan arányai, domborulatai vannak mint egy nőnek. Ja, hogy közben 400 LE?! Hát akkor egy Amazon! :-)

Missa 2011.07.13. 21:10:29

@Labdacs: A Peugeot hatás gondolom nem a véletlen műve. Vannak közös gyökereik. 1994-96-ban volt szerencsém birtokolni egy 405-ös Dieselt. Álmaim akkori autóját. Amit ma is a legszebb autómnak tartok. Hogy, hogy nem ezt is a Pininfarina formatervezői alkották. Utána 406, 407 sorozatot is. A 406 Coupe simán összekeverhető egy Ferrarival. Na jó, aki márka hívő, azt nem lehet megtéveszteni. Az a szomorú, hogy azért egy Ferrari többet érdemelne, mint hogy egy pözsós stíluselemet adoptáljanak hozzá.

Labdacs 2011.07.13. 21:46:54

@Missa: a 406 Coupe egyértelműen a pár évvel előtte megjelent 456 GT unánérzése, szóval inkább fordított a helyzet, a Peugeot vett át stíluselemeket a Ferraritól. vagyis ez így sem igaz, mert ugye mindkettő Pininfarina design, szóval inkább arról van szó, hogy az olaszok nem tudtak/nem akartak újat kitalálni.

ez a nagy maszk is előbb volt Ferrarin, még az 50-es években, szóval itt sem mondanám, hogy az olaszok nyúlták le.

Missa 2011.07.13. 22:26:41

@Labdacs: Persze igazad van. Én nem néztem az időbeni sorrendiséget. Na meg nem is akarnék amolyan, "mi volt előbb? A tyúk, vagy a tojás?" vitát kezdeményezni.
Ja, amúgy az Elite igazán feltehené már a képeket a 348-asról is. Nagyon piszkálja a "csőröm". Na meg a honlapján a GT&Sport második oldalán tátong az az üres hely! :-)

Labdacs 2011.07.13. 22:27:12

@Missa: előbb-utóbb jönni fog, arra én is kíváncsi vagyok nagyon.

MT21013 2011.07.14. 08:52:38

@Labdacs: persze rétegmodell volt, de úgy értem, hogy az FF a Ferrari palettán és a Ferrari törzsvásárlói körében rétegmodell... Már a California megjelenésekor volt egy gyanúm, de az FF megerősített abban, hogy puhulni fognak a maranellóiak. De a vicc az, hogy minél többet nézem ezt a bakancsot annál jobban tetszik. Nem is értem mi a bajom? :-)

MT21013 2011.07.14. 08:57:58

@Missa: a maga idejében a 405-ös nagyon korrekt verda volt. Azt még nem kellett kéthavonta elektronyos hibák miatt "csekkendzsinnelni"... Meglepődtem volna, ha benzinest választottál volna :-)))

Labdacs 2011.07.14. 09:11:11

@MT21013: nagy tepsi négyüléses Ferrari mindig is volt. ez szerintem egy picit sem lóg ki közülük, hacsak nem a négykerékhajtással, ami nem biztos, hogy indokolt volt, de a marketing már csak ilyen.

puhuló Ferrari? Enzo az utcai autók előállítását mindig is egy nyűgnek tartotta, amivel a versenyzést tudta finanszírozni. ennek megfelelően az ötvenes-hatvanas évek különböző Ferrari gépei inkább voltak erős luxusautók, mint kőkemény sportkocsik. tessék csak a különböző Superamerica verziókra gondolni. szóval ez mindig is így volt. szerencsére mindig van a kínálatban kemény sportautó is. anno a pl a Daytona, most meg az Italia, meg az 599 GTO.

MT21013 2011.07.14. 09:25:42

Igen én azt gondolom, hogy puhul a Ferrari. Mondom ezt annak ellenére, hogy az FF tulajdonképpen tetszik. Lehet a már sokszor említett 80-as évekbeli "vasalófertőzésem" az oka, de ez a forma nem illik bele a Ferrari képembe. Persze nem is nekem készül, meg nem is én vagyok az öreg Opel Astrámmal a megcélzott közönség, de akkor is így érzem. De ha kihoznak majd egy sport SUV-ot akkor ne csodálkozz :-) Én szóltam.

Labdacs 2011.07.14. 09:37:45

@MT21013: de a 80-as években is ott volt a 400/412 sorozat, aminél punnyadtabb Ferrari azóta sem készült. vagy a Mondial... volt Testarossa, meg F40. most meg van 599, meg FXX Evo, meg 599XX, meg lesz 458 Scuderia Stradale ...
nem értem, mi ez az SUV emlegetés állandóan. kihozták a 612 utódját egy érdekes tetőmegoldással. amit láthattunk már Aston Martintól Volvón keresztül Lamborghinin át egy csomó autógyártól.. ha készül is SUV, azon meg biztosan Maserati embléma lesz található.

MT21013 2011.07.14. 09:45:32

@Labdacs: nem akarlak ám én meggyőzni a véleményemmel, ez csak a saját megítélésem. A puhulást nem csak a motorerőre értem. A California C+C tetőszerkezete, most ez a kombiforma nekem idegen egy Ferraritól. Persze új idők, marketing, amerikai piac, újdonság, fogyasztói igények(?) stb. stb. stb. Rendben van elfogadom, de akkor is!

Labdacs 2011.07.14. 09:54:49

@MT21013: a legutóbbi TopGear-t szerintem érdemes megnézni ebből a szempontból:
www.youtube.com/watch?v=piO0UXVZLAA

Labdacs 2011.07.14. 09:59:56

@MT21013: én sem a motorerőre értettem, sőt. ahogy írtam is pár kommenttel feljebb: "erős luxusautó".

vásárlói igények meg mindig is voltak, amiknek mindenki igekezett megfelelni. pl az amerikai piacon régebben is volt automata Ferrari, ami lehet, hogy szentségtörésnek számított, de nem dőlt össze a világ. vagy amikor eltűnt a H kulissza? azóta talán senki nem siratja. ahogy eltűnt a dobfék is, meg a kazettás magnó is a Ferrarikból.

a tetőhöz meg csak annyit mondanék: Breadvan.

MT21013 2011.07.14. 10:22:41

@Labdacs: én siratom a H kulisszát!!! :-) 80-as évek rulez.
Labdacs amiket felsoroltál azok technológiai dolgok...az FF-nél alapvetően design fenntartásaim vannak. A Californiánál pedig divatnak érzem a keménytetőt. Pont a 355 Spidernél is látható legszebb rész, a szépen becsomagolt vászontető látványa veszik el ezáltal... De kíváncsi leszek az eladási darabszámokra... De modellként jöhet :-)

Labdacs 2011.07.14. 10:24:06

@MT21013: a dizájn nekem sem tetszik. ilyen zseniális segghez illett volna valami egyedibb orr-részt tervezni, nem a 458 Italia elejét ráapplikálni.

LeoNardo 2011.07.14. 11:43:18

Áhhh, végre, de rég vártam ezekre a képekere! :)
Labdacs, mit lehet tudni a modell érkezéséről?

Nekem autóként nagyon tetszik ez a gép. Most nincs időm teljesen kifejteni a véleményem, de kb egyezik Labdacséval. Annyi a különbség, hogy nekem ez jobban bejön, mint a Scaglietti :)

Labdacs 2011.07.14. 20:12:11

@LeoNardo: sajnos nem sokat tudok, majd jön valamikor. ahogy a Mattel gondolja...

dinoenzo 2011.07.15. 13:30:39

@MT21013: Puha meztelen csiga a Ferrari!

Tiszta Porsche Panamera "COPY" az FF!

Az 599-ről meg igazán befejezhetnék a másolást-lehúzást 599 gto-599 XX evo 599 aperta,de az F430 sem kivétel (360 copy).

Csak a 458 Italia volt az igazi nagy durranás.

Az a baj,hogy a Pözsó -nál is izgalmasabb gépek jönnek ki a gyárból (rcz-508-308 cc)!

Nekem kemény Ferrari kell :)

MT21013 2011.07.15. 18:58:40

@dinoenzo: :-) én azért finomabban fogalmaztam, de tény, hogy az FF nagyon megosztja a zembereket. Viszont puhulástól függetlenül az FF farát minél többször látom annál jobban tetszik. Olyan mint a munkahelyemen a HR-es csaj... Na de ez egy másik történet :-)

Missa 2011.07.15. 19:24:56

@MT21013: Olyan a fara mint a HR-es csajé?! 4 KIPUFOGÓJA VAN A CSAJNAK? Húúúúúúúúúúúúú! :-))))

MT21013 2011.07.15. 20:54:11

@Missa: :-))) Nem csak egy kipufogója van. De azok a domborulatok amik azt körülveszik...áááááááá. A szadizmus határát súrolja. Persze a "piszok" tisztában van vele és direkt überfeszes nacikat húz. Na meg a lökhárítók :-) Nem is tudom milyen színű a szeme, arra nem emlékszem :-)))

dinoenzo 2011.07.16. 03:09:28

@Labdacs: Este 8, 29 -fok!Kemény :)
Mocskos olasz klíma :)

dinoenzo 2011.07.16. 03:18:44

@MT21013: Minden nő, csak hátulról néz ki jó!!!
Nekem is tetszik a kocsi segge,de még a modell kicsit nagy nekem (teknősbéka szindróma)!

MT21013 2011.07.16. 09:21:26

@dinoenzo: tényleg megsütött a nap :-))

zomadr 2011.07.19. 00:22:11

Nekem egyelőre nem tetszik. Angolosan fogalmazva érdekes. Az orra kifejezetten agresszív, mint egy összehúzott szemöldökű vicsorgó japán szamuráj!
Szépek a felnijei, csak kár hogy egyformák a két oldalon, nem szimmetrikusak. Ennyit megérdemelt volna az újdonság!

hellsing 2011.07.21. 19:37:53

Istenem, de ronda ez az autó! Mármint nem a modell, bár azok az irgalmatlan részek az elemek között elég lehangolóak, hanem maga az FF. Eddig csak marketing fotókon láttam, ott érdekesnek tartottam, bár nem akkora durranás, mint az 550 volt a maga idejében, de elment. De ha az igazinak is olyanok az arányai, mint ennek a modellnek, akkor ez lesz az, ami tényleg csak azért lesz meg a gyűjteményben, mert valaha kiadta a Ferrari. Az alsó-hátsó sorba kerül, az tuti.

Pedig eddig nem is volt hátsó sor...

MT21013 2011.07.26. 21:28:12

Labdacs van infód arról mikortól lesz ez a modell? Te tervezed az árusítását?

Labdacs 2011.07.26. 21:51:19

@MT21013: nem hiszem, hogy fogok vele foglalkozni. de sosem tudhatjuk, mit hoz a jövő.

MT21013 2011.07.27. 19:52:07

@Labdacs: ó, szomorúan hallom...olvasom...
süti beállítások módosítása