HotWheels Elite Ferrari 348tb
2011.09.11. 21:51 Labdacs
update:
89 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr893219437
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.11. 22:03:05
az eddigi legszebb 348 modell...;)))))) de egyből a szemembe döfődött az a félig lehúzott ablak...:DD de mit ne mondjak...tetszik! határozottan tetszik! persze várjuk ki a végét...:))
Labdacs 2011.09.12. 07:39:54
@Camaro96: fura, de ennél a modellnél most nem zavar az ablak. nem tudom, miért, de egy picit még jól is áll neki.
Labdacs 2011.09.12. 07:41:49
@Camaro96: egyelőre csak a tb-ről vannak hírek. ts, Spider egyelőre nincs.
Missa 2011.09.12. 14:54:43
@Labdacs: Talán mert szépen, van megcsinálva az az ablak. Az ív, az egyenes eltalálva.
TS, Spider. Ha nem lesz, nem lesz. Na bumm! Amíg van flex, no para! :-)
Mondjuk ezek a képek még nem mutatnak sokat, de ami jó, hogy a hátsóablak ívét megcsinálták. nem úgy mint Bburago-ék, plusz pont a bicolor belsőért. Gondolom van benne némi plüss is. Jó volna tudni, hogy az ajtókban levő légcsatornák folytatódnak-e a karosszériában. Mint az igaziban. Bburagonál kiakartam alakítani a csatornák folytatását. Nem lehet, mert ott van az oldalsó fenéklemez rögzítőcsavarok helye. Mindenképpen pozitívum, az ajtókeret kidolgozása.
Így első látásra a képen nem tetszik az orrán a "hűtőrács" és fel nem fogom, hogy Elite minek "nyalja" fel a Scuderia pajzsot az utcai autókra. A bicolor Sessanta-ra is rátették. Tudtommal ez az embléma csak azokra az autókra "jár", amelyek hivatalosan is indulnak versenyeken. 348-ból az utcaiakra ez nem való, szerintem... Na és nem tudom, nagy geg lett volna, a funkcionális bukólámpa. 308 GTB-n egész jól sikerült. Nem akarok én sokat... Azaz DE! Valószínüleg nem fillérekért fogják piacra dobni.
Amúgy tetszik. Lehet, hogy cserélném a Bburagot.
Mikorra prognosztizálják a megjelenést? Karácsony?
Na meg aztán egy magán megjegyzés. Nem akarok hazabeszélni, de a Bb féle 348-as sem annyira rossz. Persze, jóval több hibája van, mint ennek lesz, talán. De őszintén! nem jobb húzás lett volna tőlük, ha a 275 GTB-t szoborják meg? Ezt csak az ERTL követte el és nem annyira szépen.
TS, Spider. Ha nem lesz, nem lesz. Na bumm! Amíg van flex, no para! :-)
Mondjuk ezek a képek még nem mutatnak sokat, de ami jó, hogy a hátsóablak ívét megcsinálták. nem úgy mint Bburago-ék, plusz pont a bicolor belsőért. Gondolom van benne némi plüss is. Jó volna tudni, hogy az ajtókban levő légcsatornák folytatódnak-e a karosszériában. Mint az igaziban. Bburagonál kiakartam alakítani a csatornák folytatását. Nem lehet, mert ott van az oldalsó fenéklemez rögzítőcsavarok helye. Mindenképpen pozitívum, az ajtókeret kidolgozása.
Így első látásra a képen nem tetszik az orrán a "hűtőrács" és fel nem fogom, hogy Elite minek "nyalja" fel a Scuderia pajzsot az utcai autókra. A bicolor Sessanta-ra is rátették. Tudtommal ez az embléma csak azokra az autókra "jár", amelyek hivatalosan is indulnak versenyeken. 348-ból az utcaiakra ez nem való, szerintem... Na és nem tudom, nagy geg lett volna, a funkcionális bukólámpa. 308 GTB-n egész jól sikerült. Nem akarok én sokat... Azaz DE! Valószínüleg nem fillérekért fogják piacra dobni.
Amúgy tetszik. Lehet, hogy cserélném a Bburagot.
Mikorra prognosztizálják a megjelenést? Karácsony?
Na meg aztán egy magán megjegyzés. Nem akarok hazabeszélni, de a Bb féle 348-as sem annyira rossz. Persze, jóval több hibája van, mint ennek lesz, talán. De őszintén! nem jobb húzás lett volna tőlük, ha a 275 GTB-t szoborják meg? Ezt csak az ERTL követte el és nem annyira szépen.
Labdacs 2011.09.12. 15:05:43
@Missa: vagy valami olyat, amit még senki?
nem tudom, hogy mi alapján jönnek a döntések, hogy mi legyen a következő egytizennyolcas, de biztos nem hasraütéses módszerrel megy. én sem értem a logikájukat.
2012 első negyedév egyébként a megjelenés. szóval bőven jövő ősz. :-)
nem tudom, hogy mi alapján jönnek a döntések, hogy mi legyen a következő egytizennyolcas, de biztos nem hasraütéses módszerrel megy. én sem értem a logikájukat.
2012 első negyedév egyébként a megjelenés. szóval bőven jövő ősz. :-)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.12. 15:08:33
@Labdacs: @Missa: oké elismerem nem olyan rossz, ténlyeg jól sikerült ott az ívet eltalálni, jobban "rááll" a keretre, de nekem akkor se jön be...akkor már legyen inkább teli és nem műanyagpalackanyagú...:DDD bár hátha lecserélték ezen...:)) amúgy ha egyszer lesz ilyenem lehet hogy farral kifelé állítom a vitrinbe, nagyon bejön az ilyen hátsó...mit nem mondjak jobban mint az eleje...:DDD
ellenben igen, én is jobban örültem volna egy 275 GTB-nek, valami nájsz kis kűllős felnivel...egyik kedvenc Ferrarim, azóta meg pláne hogy vagy három különböző színben látta is...;)))))
ellenben igen, én is jobban örültem volna egy 275 GTB-nek, valami nájsz kis kűllős felnivel...egyik kedvenc Ferrarim, azóta meg pláne hogy vagy három különböző színben látta is...;)))))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.12. 15:10:55
@Labdacs: "2012 első negyedév egyébként a megjelenés. szóval bőven jövő ősz." reménykedni lehet? ;))))
amúgy mi van ha náluk nincs logika? mert érthetetlen a számomra...amúgy jól hallottam, hogy az Elvis 308 GT4 fekete lesz vörös belsővel? csakmert én nem tudom, hogy nézett ki az öreg kocsija...:))))
amúgy mi van ha náluk nincs logika? mert érthetetlen a számomra...amúgy jól hallottam, hogy az Elvis 308 GT4 fekete lesz vörös belsővel? csakmert én nem tudom, hogy nézett ki az öreg kocsija...:))))
Missa 2011.09.12. 15:29:24
@Camaro96: "csakmert én nem tudom, hogy nézett ki az öreg kocsija...:))))"
Hát volt neki olyan, amelyiknek a belseje tele vó't rókázva. Mert hát szeretett inni az eszemadta. És nagyon bejött neki a gyógyszerre ivás is... Úgy tudom '77-ben "ez tette be neki a kert kaput". Szóval ettől lett kaputt...
Amúgy jöhetne már az a 308 GT4 is... Igaz, hogy szerintem Bertone nem csinált olyan szép kasztnit neki mint a Pininfarináék, de kuriózum lenne ez a modell. A múltkor néztem a Discovery-n, az Autókereskedőket, abban egy ilyen pofozgattak helyre.
Hát volt neki olyan, amelyiknek a belseje tele vó't rókázva. Mert hát szeretett inni az eszemadta. És nagyon bejött neki a gyógyszerre ivás is... Úgy tudom '77-ben "ez tette be neki a kert kaput". Szóval ettől lett kaputt...
Amúgy jöhetne már az a 308 GT4 is... Igaz, hogy szerintem Bertone nem csinált olyan szép kasztnit neki mint a Pininfarináék, de kuriózum lenne ez a modell. A múltkor néztem a Discovery-n, az Autókereskedőket, abban egy ilyen pofozgattak helyre.
MT21013 2011.09.12. 17:33:17
Nem rossz, nem rossz, de azon az első hűtőrácson még gondolkodni kellene kicsit!!!
Missa 2011.09.12. 19:12:34
@MT21013: Hát ja. Mintha valami ilyesmit akartak volna:www.sportcarwallpaper.us/wp-content/gallery/ferrari-348/ferrari-348-11.jpg
Hiányolom a paripát is a közepéről. De gondolom ez valami "beetető" képek
Hiányolom a paripát is a közepéről. De gondolom ez valami "beetető" képek
Labdacs 2011.09.12. 19:20:27
@Missa: @MT21013: nincs azzal a ráccsal túl nagy gáz:
www.topspeed.com/cars/ferrari/1989-ferrari-348-tb-ar79739/picture323788.html
a lovacska meg nem volt jellemző mindre.
www.topspeed.com/cars/ferrari/1989-ferrari-348-tb-ar79739/picture323788.html
a lovacska meg nem volt jellemző mindre.
Missa 2011.09.12. 20:07:00
@Labdacs: "vagy valami olyat, amit még senki?"
Ne akarjunk sokat! Én a mondatodba vagy helyet "és még"-et írnék. :-) Csak úgy szerényen...
Ne akarjunk sokat! Én a mondatodba vagy helyet "és még"-et írnék. :-) Csak úgy szerényen...
Missa 2011.09.12. 20:15:55
@Labdacs: Persze, hogy nincs gond, csak azért gondolom, hogy finomítanak még rajta (foto maratás?) A képen most nagyon emlékeztet a már említett ERTL féle 275 GTB hűtőrács megoldásra...
Ferrari lovacska nélkül?! Áhh, az olyan mint a vegetariánus, szója gyulai! Ráadásul fokhagyma nélkül! :-)
Lehet, hogy rosszul gondolom, de nem azért dobják fel ezeket a képeket, hogy esetleg az ilyen jellegű kritikákat figyeljék és kijavítsák? Ahogy már említetted, jövő őszre? :-)
Ferrari lovacska nélkül?! Áhh, az olyan mint a vegetariánus, szója gyulai! Ráadásul fokhagyma nélkül! :-)
Lehet, hogy rosszul gondolom, de nem azért dobják fel ezeket a képeket, hogy esetleg az ilyen jellegű kritikákat figyeljék és kijavítsák? Ahogy már említetted, jövő őszre? :-)
Missa 2011.09.12. 20:29:49
@Labdacs: A logikájukkal kapcsolatban. Ez csak az én gondolat menetem, hogy esetleg rámennek erre a "volks"-Ferrari vonalra. Nem követem az Elite féle eseményeket, csak elnézve a Mondial 8 - Mondial 3.2 - 308GTB(S) - 348 sort, ez jutott eszembe. Azért valljuk be, 308 kivételével elég "jellegtelen" (mind azon által nagyon pazar) típusokat formálnak meg. Ha egyszer lesz 308 GT4, ez is belefér a sorba, az én kategórizálásom szerint. Még talán rá lehet erőszakolni ezt a logikát az FF-re. 4 ülés, 4 kerék hajtás, szuper luxus kocsi, de valahogy, nekem úgy nem sport autó, mint a Porsche-ben a Cayenne, vagy a Panamera.
Persze, ez csak az én "agyalásom"...
Persze, ez csak az én "agyalásom"...
Labdacs 2011.09.12. 20:39:54
@Missa: nemtudom, kinek a pap, kinek a paplé...
nekem pl a 308 GT4 az egyik kedvenc Ferrarim.
az FF-ben is több ötlet van, mint az elmúlt 5 év Ferrarijaiban összesen.
a Mondial (főleg a kék 3.2-es) pedig kivételesen pazar modell.
nekem pl a 308 GT4 az egyik kedvenc Ferrarim.
az FF-ben is több ötlet van, mint az elmúlt 5 év Ferrarijaiban összesen.
a Mondial (főleg a kék 3.2-es) pedig kivételesen pazar modell.
Missa 2011.09.12. 20:57:00
@Labdacs: Amúgy nincs nekem sem problémám ezekkel a gépekkel. Csak arra gondoltam, hogy esetleg az adott korszak olcsóbb típusait formázzák meg. Az FF - írtam, kicsit sántít ide. A Mondial 3.2-m nincs. Még. Most majdnem lett, de két Kyosho elvitte a pénzt. A Mondialt amennyit láttam belőle, nagyon szép, kellene. Csak azért az eredeti nekem olyan népi-Ferrari. Szerintem sosem lesz belőle legenda, nem lesz az aukciós házak sztárja. Véleményem szerint a többi említett típus isebbe a kategóriába tartozik. Egyik sem egy GTO, egy SWB,vagy TR. Szóval csak arra gondoltam, hogy Elite egy-egy korszak, olcsóbb típusait próbálja elkészíteni. OK, az FF ebbe skatulyába nem fér bele... :-)
308_gts 2011.09.12. 21:18:44
Jó estét kívánok az uraknak!
Igen régen, talán tavasszal kommenteltem itt utoljára. Az Elite 348-as első képei pedig igazán jó indokot szolgáltatnak arra, hogy visszatérjek:)))
Nem tudom, hogy mennyire végleges állapotot tükröznek ezek a képek, azért remélem, hogy még fognak rajta csiszolni, mert őszintén szólva nekem így nagyon gyenge eresztés. Abszolút egyetértek Missával (hűtőrács, bukólámpa). Hűtőrács: nekem botrányos. És jó lett volna megcsinálni a bukólámpát is. Ettől függetlenül a bele szép lehet. Mindenesetre engem nem győzött meg hogy ezt a gépet mindenképp be kell szerezni.
Elite Mondial: én ott is hiányolom a bukólámpát. Egyébként nagyon szép kis modell, csak sajnos maga az autó csúf.
Elite FF: a képek ott is teljesen lelomboztak. Egy nagy tepsi az egész autó, semmi kecsesség nincs benne.
308 GT4: nekem elsőre nem volt a kedvencem, de idővel valahogy egyre inkább megszeretem, és az az érzésem, hogy azt a jószágot nagyon-nagyon össze fogják rakni Mattelék. Szóval kiváncsian várom a képeket róla:)
Igen régen, talán tavasszal kommenteltem itt utoljára. Az Elite 348-as első képei pedig igazán jó indokot szolgáltatnak arra, hogy visszatérjek:)))
Nem tudom, hogy mennyire végleges állapotot tükröznek ezek a képek, azért remélem, hogy még fognak rajta csiszolni, mert őszintén szólva nekem így nagyon gyenge eresztés. Abszolút egyetértek Missával (hűtőrács, bukólámpa). Hűtőrács: nekem botrányos. És jó lett volna megcsinálni a bukólámpát is. Ettől függetlenül a bele szép lehet. Mindenesetre engem nem győzött meg hogy ezt a gépet mindenképp be kell szerezni.
Elite Mondial: én ott is hiányolom a bukólámpát. Egyébként nagyon szép kis modell, csak sajnos maga az autó csúf.
Elite FF: a képek ott is teljesen lelomboztak. Egy nagy tepsi az egész autó, semmi kecsesség nincs benne.
308 GT4: nekem elsőre nem volt a kedvencem, de idővel valahogy egyre inkább megszeretem, és az az érzésem, hogy azt a jószágot nagyon-nagyon össze fogják rakni Mattelék. Szóval kiváncsian várom a képeket róla:)
Labdacs 2011.09.12. 21:41:12
@Missa: az FF szerintem kötelező darab volt, hiszen az összes új Ferrarit meg "kell" mintázniuk, szóval az nem kérdés, hogy miért. a nem legfrissebbeknél meg ugye a 348 mellett jön majd az SWB, ami azért már nem a nép autója volt, és sajnos ez is olyan, amit ha nem is boldog-boldogtalan, de megcsinált már. a 308 GT4-en kívül semmi igazi újdonság, pedig lenne miből válogatni.
szerintem mindkettő direkt van. az SWB-ből ugye kijött a CMC, ami finom, kívánatos, de drága. erre most itt a Mattel variáns. aki a CMC verziótól kedvet kapott, de nem akar érte nagyon sokat fizetni, az most majd megveszi ezt.
a 348-ból meg elég sokat eladott a Bburago, ami most a piacon a legjobb. ezeknek az embereknek a nagy része most úgyis lecseréli a vasat erre. tuti siker mindkettő.
ráadásul az SWB-ből könnyen lehet Competizione-t csinálni, amiről ezer bőrt le lehet húzni, szintúgy a tb-nél, ahol az Evoluzione verziót lehet számtalan dekorral kihozni.
szerintem mindkettő direkt van. az SWB-ből ugye kijött a CMC, ami finom, kívánatos, de drága. erre most itt a Mattel variáns. aki a CMC verziótól kedvet kapott, de nem akar érte nagyon sokat fizetni, az most majd megveszi ezt.
a 348-ból meg elég sokat eladott a Bburago, ami most a piacon a legjobb. ezeknek az embereknek a nagy része most úgyis lecseréli a vasat erre. tuti siker mindkettő.
ráadásul az SWB-ből könnyen lehet Competizione-t csinálni, amiről ezer bőrt le lehet húzni, szintúgy a tb-nél, ahol az Evoluzione verziót lehet számtalan dekorral kihozni.
Labdacs 2011.09.12. 21:46:04
@308_gts: telhetetlenek lettünk lassan. nyitható bukólámpa, meg nyitható tanksapka. nekem ezek nem hiányoznak, csak a baj van velük. szélesebb rés, kisebb élethűség, drágább modell.
nekem ez így ahogy van, egyelőre tetszik. a rácsról meg eszembe jut, hogy mennyire féltünk, hogy olyan béna lesz a Kyosho Testarossa belseje, mint a képeken. aztán a bele szenzációs, csak éppen a köré épített modell rozoga.
nekem ez így ahogy van, egyelőre tetszik. a rácsról meg eszembe jut, hogy mennyire féltünk, hogy olyan béna lesz a Kyosho Testarossa belseje, mint a képeken. aztán a bele szenzációs, csak éppen a köré épített modell rozoga.
308_gts 2011.09.12. 21:52:24
@Labdacs: Na igen, telhetetlenek lettünk:) Azért a Kyosho a bukólámpát szerintem szépen megoldja (pl. F40). De igaz, az élethűség lehet hogy csorbul, viszont nem tudom, valahogy én nem bánom. A nyitható tanksapka annyira nem hiányzik.
Testarossa: bár abból a rozoga Testarossa Kyosho-ból lenne még kapható:) Jobban mondva az 512 TR-ből. Gyakorlatilag alig van eladó, ha van is, aranyáron. A High-End meg iszonyat drága lesz.
Testarossa: bár abból a rozoga Testarossa Kyosho-ból lenne még kapható:) Jobban mondva az 512 TR-ből. Gyakorlatilag alig van eladó, ha van is, aranyáron. A High-End meg iszonyat drága lesz.
LeoNardo 2011.09.13. 09:33:20
Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy tényleg megvalósul ez a modell és nem csak igérgették, és reménykedem a többi karosszériaváltozat megjelenésében is.
Nagyon örülök, hogy tényleg megvalósul ez a modell és nem csak igérgették, és reménykedem a többi karosszériaváltozat megjelenésében is.
Labdacs 2011.09.13. 09:37:34
@LeoNardo: egyébként én is örülök. lassan elkészül az összes kis középmotoros:
246, 308, 328, 348, (355), 360, 430, 458
355-ből még jó lenne egy Elite, bár az UT-k sem rosszak.
246, 308, 328, 348, (355), 360, 430, 458
355-ből még jó lenne egy Elite, bár az UT-k sem rosszak.
LeoNardo 2011.09.13. 09:48:26
@Labdacs:
gonodolom az lesz a következő. Az UT-k is csak "ahhoz képest" jók. Ha kicsit összeszedi magát az Elite, akkor sokkal többet ki tud hozni abból az autóból. Kíváncsi leszek, hogy ha tényleg lesz, és jó is lesz, hogyan fognak változni az amúgy horribilis UT árak.
gonodolom az lesz a következő. Az UT-k is csak "ahhoz képest" jók. Ha kicsit összeszedi magát az Elite, akkor sokkal többet ki tud hozni abból az autóból. Kíváncsi leszek, hogy ha tényleg lesz, és jó is lesz, hogyan fognak változni az amúgy horribilis UT árak.
LeoNardo 2011.09.13. 09:49:36
@LeoNardo: ja, és remélem nem az alap HW kicsinosítását választják majd...
Labdacs 2011.09.13. 09:52:25
@LeoNardo: én ezzel az "ahhoz képesttel" most nem értek egyet. pl az ezüst 550 Maranello-mat bátran oda merem tenni az Elite 575 MM mellé, és bizony nálam összességében nem az Elite a nyerő. hiába kárpit, meg fotómaratott embléma.
LeoNardo 2011.09.13. 10:14:40
@Labdacs: na de nem is az 550-ről volt szó :)
Úgy értettem, hogy nincs jobb nála, mert még senki más nem csinálta meg jobban, pedig nem lehetetlen. Mai szemmel azért lenne mit javítani az UT-kon.
Ha a HW előveszi a Foundation F355-öt, és azt javítja fel, akkor viszont marad az UT a trónon.
Úgy értettem, hogy nincs jobb nála, mert még senki más nem csinálta meg jobban, pedig nem lehetetlen. Mai szemmel azért lenne mit javítani az UT-kon.
Ha a HW előveszi a Foundation F355-öt, és azt javítja fel, akkor viszont marad az UT a trónon.
Labdacs 2011.09.13. 10:22:22
@LeoNardo: persze, lehetne rajta javítani. a beltér nekem pl teljesen rendben van, egy hártyavékony kárpit feldobná persze. kéne tudni nyitni az elejét, meg a motorteret is fel lehetne dobni. a karos ajtókat rendes zsanérosra cserélni, és tökéletes lenne számomra.
ha a régi Foundation-re dolgoznak, akkor felejtős lesz nálam is.
ha a régi Foundation-re dolgoznak, akkor felejtős lesz nálam is.
LeoNardo 2011.09.13. 10:35:55
@Labdacs: ezeken kívül szebb hátsó lámpákat tennék rá és részletesebben kidolgozott féktárcsa/féknyereg kombót.
Labdacs 2011.09.13. 10:46:52
@LeoNardo: a GTS-eken már elég jók a fékek:
m.blog.hu/fe/ferrari18/image/20090908_Pakk/IMG_5890.jpg
de igen, ezeket még meg lehetne csinálni.
m.blog.hu/fe/ferrari18/image/20090908_Pakk/IMG_5890.jpg
de igen, ezeket még meg lehetne csinálni.
=xapa= 2011.09.13. 12:46:47
Azt mindenesetre már az Elite 348 tb javára írhatjuk, hogy a róla szóló poszt visszacsalogatta 308_gts-t és LeoNardo-t, hossszúúú hallgatás után :) :)
Bocsánat az OFF-ért, de V8as témába illik ez a hirdetés, egy újabb "jópofa" kupec szöveg, láttunk már pár ilyet, de egy meló közbeni vigyorgásra jó:
www.hasznaltauto.hu/auto/ferrari/f430/ferrari_f430_melosautonak_jo_lesz-4900962
Bocsánat az OFF-ért, de V8as témába illik ez a hirdetés, egy újabb "jópofa" kupec szöveg, láttunk már pár ilyet, de egy meló közbeni vigyorgásra jó:
www.hasznaltauto.hu/auto/ferrari/f430/ferrari_f430_melosautonak_jo_lesz-4900962
=xapa= 2011.09.13. 13:12:43
Örülök én is az érkezésének, mondom ezt úgy, hogy a V8-as soromat 1:43-ban valósítom meg, eladtam az 1:18-asokat, szóval ez a gépezet nem fog érinteni.
Mivel az eddigi Bburago, Mira, Maisto verziók nem nagyon állják meg a helyüket egy Elite Dino, Elite 308, Kyosho 328, UT 355, Elite F430 stb stb környezetben, a Missa tuningolt példányok pedig a Föld lakossága egy elenyészően picike százalékának elérhetőek, nagyon is hiánypótló egy új generációs darab, szóval szerintem is jó döntés volt az Elite-tól hogy kihozzák a 348-ast.
Lehet valami abban, amit te írtál Missa, hogy a népi Ferrarikat részesítik előnyben Elite-ék, legalábbis eléggé hangsúlyos a V8 sor az utóbbi évek újdonságai között.
Camaro96, én úgy tudom, vörös-fekete kombinációjú lesz Elvis 308-asa (na nem úgy, ahogy Missa gondolja :))))), arra vadászok én is, az ugyanilyen kombinációjú 410 SA-250 GT SWB California, 365 GT4/BB sor végére szánom.
Labdacs, LeoNardo, ha esetleg aláírást kezdenétek gyűjteni az Elite 355-ösért, ígérem csatlakozni fogok :)
A modellre visszatérve, bukólámpa szerintem is kötelező lenne ezen a vason, az orrán levő hűtőrács remélhetőleg nem a végleges verzióé, a fenék rész és az utastér pedig nyálcsorgatós.
Mivel az eddigi Bburago, Mira, Maisto verziók nem nagyon állják meg a helyüket egy Elite Dino, Elite 308, Kyosho 328, UT 355, Elite F430 stb stb környezetben, a Missa tuningolt példányok pedig a Föld lakossága egy elenyészően picike százalékának elérhetőek, nagyon is hiánypótló egy új generációs darab, szóval szerintem is jó döntés volt az Elite-tól hogy kihozzák a 348-ast.
Lehet valami abban, amit te írtál Missa, hogy a népi Ferrarikat részesítik előnyben Elite-ék, legalábbis eléggé hangsúlyos a V8 sor az utóbbi évek újdonságai között.
Camaro96, én úgy tudom, vörös-fekete kombinációjú lesz Elvis 308-asa (na nem úgy, ahogy Missa gondolja :))))), arra vadászok én is, az ugyanilyen kombinációjú 410 SA-250 GT SWB California, 365 GT4/BB sor végére szánom.
Labdacs, LeoNardo, ha esetleg aláírást kezdenétek gyűjteni az Elite 355-ösért, ígérem csatlakozni fogok :)
A modellre visszatérve, bukólámpa szerintem is kötelező lenne ezen a vason, az orrán levő hűtőrács remélhetőleg nem a végleges verzióé, a fenék rész és az utastér pedig nyálcsorgatós.
Missa 2011.09.13. 16:34:54
@=xapa=: Elvis 308 GT4-nél milyen színre gondoltam? Ja, OK leesett. Amelyikbe "színeset ásított" Elvis...
355-ös aláíró ív hol van? Oda karcolnám én is a nevem.
308 GT4 már igazán jöhetne. felőlem Elvis féle fekete vörös is, de sima utcai vörös is fekete belsővel. Csak már jönne! De még kép sincs róla!
Az ígért 348, FF, 250 SWB-ről legalább már képek vannak.
355-ös aláíró ív hol van? Oda karcolnám én is a nevem.
308 GT4 már igazán jöhetne. felőlem Elvis féle fekete vörös is, de sima utcai vörös is fekete belsővel. Csak már jönne! De még kép sincs róla!
Az ígért 348, FF, 250 SWB-ről legalább már képek vannak.
=xapa= 2011.09.13. 19:01:37
@Missa:
Vannak ezen a blogon tőlem sokkal profibb link tudósok is, én csak a jó öreg Little Bolide-ot tudom ajánlani. Az én tapasztalataim alapján ott jelennek meg először képek 1-1 újdonságról, például a Michael Mann 599 GTO képeit is ott láttam először.
A Király 308-asáról azonban még ők sem sokat tudnak, de a dobozát legalább megismerhetjük :)
www.littlebolide.com/ferrari-308-gt4-elvis-presley_en_p34969.html
Vannak ezen a blogon tőlem sokkal profibb link tudósok is, én csak a jó öreg Little Bolide-ot tudom ajánlani. Az én tapasztalataim alapján ott jelennek meg először képek 1-1 újdonságról, például a Michael Mann 599 GTO képeit is ott láttam először.
A Király 308-asáról azonban még ők sem sokat tudnak, de a dobozát legalább megismerhetjük :)
www.littlebolide.com/ferrari-308-gt4-elvis-presley_en_p34969.html
hornando 2011.09.13. 19:56:51
@=xapa=: Sziasztok!
Ez a poszt engem is vissza csalogatott.
Hamarosan bővebben is kifejtem a véleményemet erről a rég várt 348 Tb-ről, de előbb az Elvis témában csatolnék egy linket.
www.examiner.com/classic-cars-in-newark/a-look-at-elvis-presley-s-personal-cars-part-4-the-1970s
Ez a poszt engem is vissza csalogatott.
Hamarosan bővebben is kifejtem a véleményemet erről a rég várt 348 Tb-ről, de előbb az Elvis témában csatolnék egy linket.
www.examiner.com/classic-cars-in-newark/a-look-at-elvis-presley-s-personal-cars-part-4-the-1970s
=xapa= 2011.09.13. 20:29:56
@Missa: Szerintem is szuper kis oldal, az 1:43-asokat is érdemes végigböngészni ;)
=xapa= 2011.09.13. 20:40:15
@hornando: Velkám bekk, Maestro! :)
Köszi a 308GT4 linket, ej-haj-hajajj, ez eléggé feketének néz ki belülről is...remélem a kárpit azért vörös :P
Kicsit fura hogy a sok nagy Cadillac között pont egy ilyen kicsi Ferrarit vásárolt, egy Daytona jobban passzolt volna a nagy orrmotoros hajók közé, de persze gondolom pont a mássága miatt választotta a Dinót.
Köszi a 308GT4 linket, ej-haj-hajajj, ez eléggé feketének néz ki belülről is...remélem a kárpit azért vörös :P
Kicsit fura hogy a sok nagy Cadillac között pont egy ilyen kicsi Ferrarit vásárolt, egy Daytona jobban passzolt volna a nagy orrmotoros hajók közé, de persze gondolom pont a mássága miatt választotta a Dinót.
Missa 2011.09.13. 21:12:00
@hornando: Helló! Tényleg jó az Elvis link. Hát azért voltak borzalom autói. Az a Stutz Blackhawk, az valami szörnyűség. Budafokon az Álomautók kiállításon is volt egy ilyen tavaly. Remélem letölthető a fájl, ebben benne van: docs.google.com/leaf?id=0BzBAv7AUR3oPMjgwMDlhYzQtZjU2Zi00OWQ3LTg2MmEtZmYzZDQ1OTM5M2Uy&hl=hu
Viszont nekem, mint kombi rajongó, a Cadillac kombija az nagyon bejönne! Na nem az amelyik az utolsó képeken van! Abban olyan rosszul esne a fekvés...
Hanem az a '72-es Sedan De Ville átépítés.
Viszont nekem, mint kombi rajongó, a Cadillac kombija az nagyon bejönne! Na nem az amelyik az utolsó képeken van! Abban olyan rosszul esne a fekvés...
Hanem az a '72-es Sedan De Ville átépítés.
=xapa= 2011.09.13. 21:24:13
@Missa: :))))))
Erről a klasszikus "Ha alagutat látsz, ne menj a fényre" mondás jutott eszembe.
Erről a klasszikus "Ha alagutat látsz, ne menj a fényre" mondás jutott eszembe.
hornando 2011.09.14. 10:10:24
Üdv az Uraknak!
Nos, akkor nézzük ezt a 348 Tb-t.
A Mattel bevezető képei nem sokat árulnak el a részletekből, lásd Elvis Ferrariját is, de ahhoz éppen elegendőek, hogy erős vágyat érezzek a megszerzésére. Annyi Elite modell után, amennyit láttam már, vagy amennyi nekem is van, azonnal felismerhetők azok a tipikus jegyek, amik mostanság jellemzik e prémium szegmenst.
Elsőre az öntvény vastagsága szúrt szemet, ami amúgy jól visszaadja a kocsi vonalait, de a kerékjárati íveknél mégis olyan vaskosnak hat. Másodjára a gumik profilmagasságával van bajom. Nem tudom, valahogy az az érzésem, hogy nagyobb átmérőjű felniket kellett volna alá tenni, vékonyabb profilú gumikkal. Sőt azok mintázatát sem kéne ennyire határozottan metszeni.
(Akik láttak már NOREV gyártmányú A310-es, vagy 911 Turbo-t, azok tudják, hogy mire gondolok).
A rácsozat sem feltétlenül szép az elején, de az az igazinál is csak egy burkolat, hogy illeszkedjék az akkori formanyelvbe. A hűtő radiátorok kétoldalt az utasok mögött kapják a menetszelet. Talán még a bukólámpákat említeném meg, mint 2012-ben elvárható műszaki megoldást. Egy ilyen árfekvésű modell esetében azoknak nyílniuk kéne. De örvendetes az igényesnek ígérkező kétszínű beltér, továbbá, hogy lesz a tárcsákon féknyereg és talán a motore is szemet gyönyörködtető lesz. Érdekes módon ezúttal nekem is tetszenek az ablakok. Remélem mindhárom karosszéria változatot elkészítik, mert ez a sokat kritizált oldalablak feldobná a Targa tetős változatot is. De ha nem lesznek, akkor ahogy Missa mondta, még mindig ott van a Flex :-)))
Végezetül én is csatolnék egy linket, ahol sok részletes fotón láthatjuk, hogy milyennek kéne lennie ennek a modellnek. Én már nagyon várom, de a Bburago is marad!
circleofwizards.com/Ferrari348Spider/
Nos, akkor nézzük ezt a 348 Tb-t.
A Mattel bevezető képei nem sokat árulnak el a részletekből, lásd Elvis Ferrariját is, de ahhoz éppen elegendőek, hogy erős vágyat érezzek a megszerzésére. Annyi Elite modell után, amennyit láttam már, vagy amennyi nekem is van, azonnal felismerhetők azok a tipikus jegyek, amik mostanság jellemzik e prémium szegmenst.
Elsőre az öntvény vastagsága szúrt szemet, ami amúgy jól visszaadja a kocsi vonalait, de a kerékjárati íveknél mégis olyan vaskosnak hat. Másodjára a gumik profilmagasságával van bajom. Nem tudom, valahogy az az érzésem, hogy nagyobb átmérőjű felniket kellett volna alá tenni, vékonyabb profilú gumikkal. Sőt azok mintázatát sem kéne ennyire határozottan metszeni.
(Akik láttak már NOREV gyártmányú A310-es, vagy 911 Turbo-t, azok tudják, hogy mire gondolok).
A rácsozat sem feltétlenül szép az elején, de az az igazinál is csak egy burkolat, hogy illeszkedjék az akkori formanyelvbe. A hűtő radiátorok kétoldalt az utasok mögött kapják a menetszelet. Talán még a bukólámpákat említeném meg, mint 2012-ben elvárható műszaki megoldást. Egy ilyen árfekvésű modell esetében azoknak nyílniuk kéne. De örvendetes az igényesnek ígérkező kétszínű beltér, továbbá, hogy lesz a tárcsákon féknyereg és talán a motore is szemet gyönyörködtető lesz. Érdekes módon ezúttal nekem is tetszenek az ablakok. Remélem mindhárom karosszéria változatot elkészítik, mert ez a sokat kritizált oldalablak feldobná a Targa tetős változatot is. De ha nem lesznek, akkor ahogy Missa mondta, még mindig ott van a Flex :-)))
Végezetül én is csatolnék egy linket, ahol sok részletes fotón láthatjuk, hogy milyennek kéne lennie ennek a modellnek. Én már nagyon várom, de a Bburago is marad!
circleofwizards.com/Ferrari348Spider/
hornando 2011.09.14. 10:32:46
@hornando: Javítás! Prémium szegmens helyett prémium gyártót írok, hiszen az említett jellemzők a Mattel-nak szólnak.
Labdacs 2011.09.14. 10:47:10
@hornando: a felniket néztem én is, meg már más is észrevette az sg fórumra beszúrt képeken. de ezekkel a húsz évvel ezelőtti autókkal mindig bizonytalan vagyok. túlságosan hozzá vagyunk szokva a malomkerekekhez, az én kis gyösz városi kisautómon is 16-os /55-ös gumik vannak. szóval ezzel hessegettem el az ellenérzéseimet, hogy akkoriban még a sportkocsik is ballonosabb kerekeket viseltek.
de az igazihoz viszonyítva mégis sántít a dolog.
viszont összképileg a modell igencsak kellemes.
de az igazihoz viszonyítva mégis sántít a dolog.
viszont összképileg a modell igencsak kellemes.
hornando 2011.09.14. 11:30:49
@Labdacs: Az arányokkal van problémám. Nézd össze a modell fotóit az általad először becsatolt Topspeed-es fotókkal, akkor látni fogod, hogy mennyire nem arányos a felni mérete a spoiler és a fekete küszöbelem vonalához. A felni közepe és a csavarok még viszonylag jó helyen vannak, de a felni pereme a valóságban távolabb esik a középtől, mint ahogy azt a modellen megmintázták. Ergo alacsonyabb profilú gumival és nagyobb felnivel jött ki már szériában is. Persze ez még messze nem Pimp my ride malomkerék, ezek a gyári kereke bőven benne vannak az ízléses és arányos Olasz ízlésvilágban.
Más.
Amiről korábban nem tettem említést, de gondolom nem vagyok egyedül a várakozásommal, az a Challenge változat. Mert ennél a típusnál hívták életre az azóta is nagy sikerrel folyó sorozatot.
Szóval a piros bemutató autó azokkal a négyzetes rajtszám matricákkal és néhány sikeresebb versenygép, kötelező volna a Mattel részéről...
m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1472061
photo-voiture.motorlegend.com/photo-ferrari-348-challenge-competition-1993/66327.html
www.rainbolt.com/ferrari/track1.htm
212.227.190.137/ferrari348p6.php
Más.
Amiről korábban nem tettem említést, de gondolom nem vagyok egyedül a várakozásommal, az a Challenge változat. Mert ennél a típusnál hívták életre az azóta is nagy sikerrel folyó sorozatot.
Szóval a piros bemutató autó azokkal a négyzetes rajtszám matricákkal és néhány sikeresebb versenygép, kötelező volna a Mattel részéről...
m.forocoches.com/foro/showthread.php?t=1472061
photo-voiture.motorlegend.com/photo-ferrari-348-challenge-competition-1993/66327.html
www.rainbolt.com/ferrari/track1.htm
212.227.190.137/ferrari348p6.php
=xapa= 2011.09.14. 13:32:27
@hornando: Én nem vettem ennyire nagyító alá a kerekeket, de most hogy mondod... :)
Ezek a Challenge gépek nagyon vagányak, minél többet nézegetem ezeket a 348-asokat, annál inkább tetszenek, vigyáznom kell, nehogy megfertőzzön az 1:18 Elite iránti birtoklási vágy :P
Ezek a Challenge gépek nagyon vagányak, minél többet nézegetem ezeket a 348-asokat, annál inkább tetszenek, vigyáznom kell, nehogy megfertőzzön az 1:18 Elite iránti birtoklási vágy :P
Missa 2011.09.15. 13:56:07
@Labdacs: Vannak hibái, de azért meg kell hagyni, gusztusos, nagyon is gusztusos. :-)
A Bburago akármennyire is jól sikerült, ez finomabb darab. Eleve, ezt nem kell feljavítani. Ami azért Bb belsejére nagyon ráfért...
Na és a "genyók", ellopták az ötletem. A motortér fedél belsejére ők is tettek rácsot. :-)
Én azért nem bánnám, ha idén Karácsonyra megjelenne...
A Bburago akármennyire is jól sikerült, ez finomabb darab. Eleve, ezt nem kell feljavítani. Ami azért Bb belsejére nagyon ráfért...
Na és a "genyók", ellopták az ötletem. A motortér fedél belsejére ők is tettek rácsot. :-)
Én azért nem bánnám, ha idén Karácsonyra megjelenne...
Missa 2011.09.15. 14:03:39
@Labdacs: Most néztem az Elite oldalán, lesz sárga is és ezt nem 5000 db-ban limitálják.
Nekem van azért egy érzésem, hogy minimum GTS-ben fogják csinálni. Nem tudom mitől, de van egy ilyen érzésem. Csak a 308 vonalból kiindulva, talán.
Nekem van azért egy érzésem, hogy minimum GTS-ben fogják csinálni. Nem tudom mitől, de van egy ilyen érzésem. Csak a 308 vonalból kiindulva, talán.
308_gts 2011.09.15. 15:12:25
Elég gusztusos kis jószág. Igényes a motor, és gyönyörű a hátsó:-) Szépnek tűnik a kipufogó, és a lámpák is hátul. Felülnézetben is korrekt. A csomagtérrel sincs túl sok probléma. De a hűtőrácsért és a bukólámpákért akkor is kár. Részemről még meg kell rágni, hogy kell-e vagy sem. Rossznak az updatelt képek alapján azért egyáltalán nem mondanám. Majd átlagos viszonyok, átlagos fotók mellett kiderül h mennyire szép (pl. Labdacs bemutatójakor:))). Nem tudom, engem zavar ez a műtermi, semmi háttérrel készült képek. Persze most örülök h egyáltalán ez is van:)
hornando 2011.09.15. 15:41:25
Hú Gyerekek, jó lesz ez na.
Sőt, a két utolsó kép alapján még azt is megkockáztatom, hogy felnyithatók lesznek a bukólámpák... Mintha lenne a széleken egy pici rés, ami erre enged következtetni. Na de majd meglátjuk.
Szerintem ismét nagyot alkottak Mattelék. :-)))
Sőt, a két utolsó kép alapján még azt is megkockáztatom, hogy felnyithatók lesznek a bukólámpák... Mintha lenne a széleken egy pici rés, ami erre enged következtetni. Na de majd meglátjuk.
Szerintem ismét nagyot alkottak Mattelék. :-)))
Labdacs 2011.09.15. 15:51:51
@hornando: a lámpák nekem is kezdenek gyanúsak lenni. nézegettem őket sokat. meg a 308-asok képeit. ott sincs nyitva egyik hivatalos képen sem a lámpa. itt viszont nem biztos, talán a reménykedés láttatja vele, de mintha az első képen is nem egy szögben állna a két lámpafedél. mintha a jobb oldali nem lenne teljesen lecsukódva. a motorteres képen meg reményt keltő rések vannak.
de ettől függetlenül, nekem is egyre jobban tetszik. a sárga még szebb lesz szerintem. :-)
de ettől függetlenül, nekem is egyre jobban tetszik. a sárga még szebb lesz szerintem. :-)
=xapa= 2011.09.15. 18:09:42
Mint az eredetinek, úgy ennek a modellváltozatnak is a feneke tetszik, de az nagyon. Az update képek alapján pláne azt mondom, hogy ennél a modellnél a legizgalmasabb dolgok hátul várhatóak: motore, nagyon finomnak ígérkezik, a motorháztető belső rácsozása tényleg copyright by Missa, de nagyon szép, a hátsó lámpák, a fotómaratott kis 348 tb felirat...gyönyörű.
Azért az eleje sem unalmas, szerintem is nyithatóak lesznek az első lámpák, a nyitott csomagteres képnél azok a rések a lámpa előtt-mögött számomra is nagyon azt sugallják, hogy ott valaminek mozognia kőőőőő' majd!
Azért az eleje sem unalmas, szerintem is nyithatóak lesznek az első lámpák, a nyitott csomagteres képnél azok a rések a lámpa előtt-mögött számomra is nagyon azt sugallják, hogy ott valaminek mozognia kőőőőő' majd!
Missa 2011.09.15. 19:12:52
Sajnos az is látszik a képeken, hogy ezt is drótozni fogják a csomagoláskor. Hogy az ördög szánkázzon végig a hátukon...
Na és vajon a motortérben az adattáblán megint a Kínát "istenítő" szöveg lesz? Mint a 308 TB-nél. Nem akartam hinni a szememnek, de tényleg az a "we like china", stb duma van rajta. :-)
Na és vajon a motortérben az adattáblán megint a Kínát "istenítő" szöveg lesz? Mint a 308 TB-nél. Nem akartam hinni a szememnek, de tényleg az a "we like china", stb duma van rajta. :-)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.15. 20:45:44
majd ha lesz ilyen modellem, esküszöm, hogy úgy fogom a vitrinbe rakni, ahogy a 4. képen áll...:)))) minnél többet nézegetem, annál jobban tetszik...bukólámpát akarunk, bukólámpát akarunk! :))))
308_gts 2011.09.15. 22:45:25
@hornando: @Labdacs: @=xapa=: @Camaro96: @Missa: @LeoNardo:
Most hogy igy nézem, azok a lámpák tényleg nyithatóak lesznek szerintem is:))) Az utolsó kép alapján egyééérteeeelműűűűű:) És bizony az első két képen is látszik. A fene vinné el, lehet még is be fog figyelni...:)) De az ára horror lesz, a littlebolide-on ha jól láttam 90 ajró.
Ja egyébként a Michael Mann-féle 599 GTO is elég borsos lesz. E-bayen megjelentek már az első példányok. Pedig szerintem összességében véve nem az a legszebb 599 GTO, inkább különlegesnek mondanám...
Most hogy igy nézem, azok a lámpák tényleg nyithatóak lesznek szerintem is:))) Az utolsó kép alapján egyééérteeeelműűűűű:) És bizony az első két képen is látszik. A fene vinné el, lehet még is be fog figyelni...:)) De az ára horror lesz, a littlebolide-on ha jól láttam 90 ajró.
Ja egyébként a Michael Mann-féle 599 GTO is elég borsos lesz. E-bayen megjelentek már az első példányok. Pedig szerintem összességében véve nem az a legszebb 599 GTO, inkább különlegesnek mondanám...
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 14:13:35
@=xapa=: "Vannak ezen a blogon tőlem sokkal profibb link tudósok is, én csak a jó öreg Little Bolide-ot tudom ajánlani. Az én tapasztalataim alapján ott jelennek meg először képek 1-1 újdonságról, például a Michael Mann 599 GTO képeit is ott láttam először."
ismerős oldal..;))))))))
hamár modelles oldalak:
www.bburagoworld.nl/kyoshop/index.php?item=1_18-ferrari&action=page&group_id=9&lang=EN
ismerős oldal..;))))))))
hamár modelles oldalak:
www.bburagoworld.nl/kyoshop/index.php?item=1_18-ferrari&action=page&group_id=9&lang=EN
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 14:21:11
és hamár 599 GTO:
www.ebay.de/itm/MICHAEL-MANN-FERRARI-599-GTO-BURGUNDY-1-18-ELITE-EDITION-MODEL-CAR-BY-HOTWHEELS-/130575823164?pt=Diecast_Vehicles&hash=item1e66ecf13c
kicsit gurítsatok majd lejjebb...:)))
www.ebay.de/itm/MICHAEL-MANN-FERRARI-599-GTO-BURGUNDY-1-18-ELITE-EDITION-MODEL-CAR-BY-HOTWHEELS-/130575823164?pt=Diecast_Vehicles&hash=item1e66ecf13c
kicsit gurítsatok majd lejjebb...:)))
308_gts 2011.09.16. 14:41:21
@Camaro96:
Én ezt az oldalt szoktam tanulmányozni, a Mann-féle GTO képei is innen származnak:
www.diecastmodelswholesale.com/servlet/the-Ferrari-Diecast/start/1/total/322/Categories
A fehér 458-as is überállat:)
Én ezt az oldalt szoktam tanulmányozni, a Mann-féle GTO képei is innen származnak:
www.diecastmodelswholesale.com/servlet/the-Ferrari-Diecast/start/1/total/322/Categories
A fehér 458-as is überállat:)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 14:46:56
@308_gts: ismerem, csak én ezt az oldalt nem szoktam böngészgetni, a 41 dolláros fekete Kyo 250 GTO miatt, mindig beleakadok és fájdítja a szívem, hogy amcsiból kéne behozatni...:)))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 14:48:30
@Camaro96: na ez most nem nyert régen ilyen ár körül volt, most 120...:))))))))
308_gts 2011.09.16. 14:55:16
@Camaro96: Hát igen, bár nem emlékszem h valamikor lett volna 41 dollár a 250 GTO. Azért az nagyon-nagyon durva lenne.
Egyébként e-bayen 100 dollár körül mozog a fekete 250 GTO, kb 27 ezer magyar pénzből haza is jön. Szóval annyira nem lehetetlen beszerezni. Én a piros F40 LW-t így szereztem be.
Egyébként e-bayen 100 dollár körül mozog a fekete 250 GTO, kb 27 ezer magyar pénzből haza is jön. Szóval annyira nem lehetetlen beszerezni. Én a piros F40 LW-t így szereztem be.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 15:03:27
@308_gts: mondjuk nekem néha összekeveri az árakat, (pl amikor betölti, akkor a CMC 250 TR-hez 80-at ír, meg ilynenek...) szal lehet nem annyi volt, de ebayen is volt már amcsi, 50 dollárért...
308_gts 2011.09.16. 15:11:37
@Missa: :-)))) Telhetetlenek vagyunk...:-))
Missa 2011.09.16. 16:09:45
@Camaro96: Ahhhh, vajon ez valós raktár készletet mutat? Egy 14 darabos, kb. 1825 €-s összértékű rendeléscsomagot röptiben összeállítottam.
Ki tudja, hátha nyerek a hétvégén a lottón?!
Hova valósiak? Netán hollandok? Bár ekkora rendelés állomány esetén igazán átvállalhatnák a postaköltséget... :-)
Istenem, de szép is lenne! Amint megjönne az álmodott kollekció, én meg csavaroznám le az alapokról a sok-sok modellt! (OK, tudom, hogy van amelyik hungarocellben van) :-)
Hoppá, most vettem észre, bilibe lógott a kezem.
Ki tudja, hátha nyerek a hétvégén a lottón?!
Hova valósiak? Netán hollandok? Bár ekkora rendelés állomány esetén igazán átvállalhatnák a postaköltséget... :-)
Istenem, de szép is lenne! Amint megjönne az álmodott kollekció, én meg csavaroznám le az alapokról a sok-sok modellt! (OK, tudom, hogy van amelyik hungarocellben van) :-)
Hoppá, most vettem észre, bilibe lógott a kezem.
Missa 2011.09.16. 16:19:49
@308_gts: Hát azért tudod, menjen a francba ennek az oldalnak a tulaja! :-) 5000 db-ban limitált Elite modellek, ennek meg némelyikből 20-30-40 db van raktáron! GMP-ből 10-20-as tételek! Nincs igazság a földön! :-)
308_gts 2011.09.16. 17:18:01
@Missa: Nincs bizony, én is csak pislogtam, amikor megnéztem néhol a raktáron lévő mennyiséget:)))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 17:58:54
@Missa: elvileg az, de majd egyszer úgyis rendelek(ünk többen is), majd akkor kiderül, elvégre nem csak Ferrarik vanak itt...:)9 és igen, hollandok. nekünk is érkezhetne egy jó nagy hollandus pakkunk, mint Labdacsnak annak idején...:)))))
nekem innen konkétan egy fekete 250 GTO, egy párizsi 308-as, egy fekete 365 GT4 BB, egy #64-es Daytona, meg egy piros vagy fekete F40 LW...sóóóók pénz az, bár kevesebb mint a tiéd, asszem nálam csak 510 jött ki múltkor, most nem volt kedvem újraszámolni...:))))
nekem innen konkétan egy fekete 250 GTO, egy párizsi 308-as, egy fekete 365 GT4 BB, egy #64-es Daytona, meg egy piros vagy fekete F40 LW...sóóóók pénz az, bár kevesebb mint a tiéd, asszem nálam csak 510 jött ki múltkor, most nem volt kedvem újraszámolni...:))))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 18:02:19
@Missa: "Amint megjönne az álmodott kollekció, én meg csavaroznám le az alapokról a sok-sok modellt!" hát nem tudom. én nem rendelnék meg mindent, mert akkor hol maradna a vágyakozás, a ritka darabok becserkészése, a vadászat ugyebár és aCMC, meg BBR, meg GMP-k "elfogyasztása" után már "csak" Elite-ket vehetnénk, az nem lenne katarzist okozó élmény...:))))) én inkább szépen lassan szerezném be őket, hamár úgyis annyi pénzem lenne...
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 18:11:06
2.00:
www.youtube.com/watch?v=ctXm_yYKt-I&NR=1
én is szívesen ott lettem volna...:)))
plusz, tudom már, hogy milyen színkombinációban kéne California...:DDDD
nameg, hogy tényleg mennyire hasonlít az apjára Piero Lardi, hoppárdon Ferrari...:))))
www.youtube.com/watch?v=ctXm_yYKt-I&NR=1
én is szívesen ott lettem volna...:)))
plusz, tudom már, hogy milyen színkombinációban kéne California...:DDDD
nameg, hogy tényleg mennyire hasonlít az apjára Piero Lardi, hoppárdon Ferrari...:))))
Missa 2011.09.16. 19:54:11
@Camaro96: "hol maradna a vágyakozás" Hát tudod, valahogy csak túl élném a vágyakozás hiányát. :-) Van még annyi minden a világon amire vágyakozhat az ember. Ugye, ha szigoruan nézem, akkor már évek óta vágyakozom rájuk. Előlegbe már vágya koztam. De pl. ha ilyen hiány érzetem lenne, 14 db Kyosho beszerzése után, keresnék egy emeletes házat, fel futnék a lépcsőn az 5.-re és baromira vágynék egy korty levegőre... :-)
"szépen lassan szerezném be őket" Ja, aztán gyorsan mindent felvásárolnak előlem! Na nem! Ha van pénzem, ide nekem mindent!!! :-)
Legfeljebb vágyakozom majd a frissen megjelenő Elite-re
"szépen lassan szerezném be őket" Ja, aztán gyorsan mindent felvásárolnak előlem! Na nem! Ha van pénzem, ide nekem mindent!!! :-)
Legfeljebb vágyakozom majd a frissen megjelenő Elite-re
Missa 2011.09.16. 19:58:41
@Camaro96: Ha hollandusok, oda akár én is kimennék személyesen. Szeretem őket. Mindig jól éreztem magam náluk. Dolgoztam is pár kaasekopf-fal (sajtfej). Lazák, jó fejek, nyugisak. Jó sajtjaik, jó söreik vannak, igaz az a gin szerű piájuk a Jenever az nagyon szar... :-) Úgy hogy ha a Jó Isten is úgy akarja, kimegyek én személyesen a Kyosho-kért.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 20:07:35
@Missa: hát figylej, elvétve, így is úgy is akadnak majd eladó példányok és ha sok a pénzed, akkor nem számít sztem, hogy most 150 ajrót, vagy 300-at fizetsz érte...persze csak ha tiéd az ötös vagy hatos vagy mindkettő főnyereménye...:DDD
ami a hollnadusokat iletti, ha mész akkor adok pénzt és vegyél nekem egy párizsi 308-ast! :))))))))))))
ami a hollnadusokat iletti, ha mész akkor adok pénzt és vegyél nekem egy párizsi 308-ast! :))))))))))))
Missa 2011.09.16. 20:15:55
@Camaro96: Nézzenek már oda! Még meg sem nyertem a főnyereményt és Te csak úgy dobálodzól a 150 Euróimmal? 150 vagy 300, hát loptam én azt a pénzt? :-)
Nem! Nem hozok párizsi 308-ast! Ha kell, jössz velem! Nézzenek már oda! Én a vén ember cipeljem! A túrót, szigorúan iskolaidőben, kimegyünk! :-)
Addig nézz utána, hogy a Warm Up, ad-e kölcsön Ferrarit, egy hétre? De mivel nagy pakkal jövünk visszafelé, vagy kombi legyen, vagy vonóhorgos! Ja, de akkor kell utánfutó is. Nem baj, az is piros legyen. Kombit, meg kérjék el attól a csibésztől. Na, hogy is híjják, az a brunei szultán, vagy ki az isten borja az amelyiknek kombija van. Használt, de jó lesz...
Nem! Nem hozok párizsi 308-ast! Ha kell, jössz velem! Nézzenek már oda! Én a vén ember cipeljem! A túrót, szigorúan iskolaidőben, kimegyünk! :-)
Addig nézz utána, hogy a Warm Up, ad-e kölcsön Ferrarit, egy hétre? De mivel nagy pakkal jövünk visszafelé, vagy kombi legyen, vagy vonóhorgos! Ja, de akkor kell utánfutó is. Nem baj, az is piros legyen. Kombit, meg kérjék el attól a csibésztől. Na, hogy is híjják, az a brunei szultán, vagy ki az isten borja az amelyiknek kombija van. Használt, de jó lesz...
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 20:24:24
@Missa: ezen már egy ideje röhögök, de ideje kommentelni is...:))) én simán benne vagyok, megyünk, utazunk a hollandusokhoz egy FF-el! ;))))
vagy fenéket, elvisszük az FF-et, meg az összes létező kombi Ferarit, elvégre nagyon nagy pakk lesz az, plusz még a bőröndök...jajajj, de nehéz az élet...:DDDDDDDDDDDDDDD
vagy fenéket, elvisszük az FF-et, meg az összes létező kombi Ferarit, elvégre nagyon nagy pakk lesz az, plusz még a bőröndök...jajajj, de nehéz az élet...:DDDDDDDDDDDDDDD
Missa 2011.09.16. 20:26:08
@Camaro96: Piros vagy fekete F40 LW. Hát tapasztalatból mondom, a piros az k...va jól néz ki!!! :-) És már valahol írtam, Daytona Comp.-ból örülök, hogy az egy szinűt választottam. Annyira, de annyira szép. A matricák nem vonják el az ember figyelmét a formáról. Mondom, nekem van egy olyan feelingem vele kapcsolatban, hogy ilyen lehetett, amikor egy magán istálló elment Maranello-ba és át vette a nyers versenygépét. Az enyém épp most van a szponzorokkal való tárgyalási fázisban.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.16. 20:53:23
@Missa: én is afelé hajlok inkább, de 365 Compból csak és kizárólag a fehér, aztán még egy #65-ös Newman verzió...:))) de má annál is átvergődtem a piros vagy fehér legyen inkább dilemmán...:DDD
hornando 2011.09.16. 23:12:12
@Camaro96: A #65-ös Ramsey Ferrarit a Bobby Carradine (USA)/John Morton (USA)/Roy Woods (USA) trió vezette. Gondolom Te a #64-es masinára gondoltál. Mindez 1977-ben a 24H Daytona versenyen történt.
Sebaj, megesik az emberrel... ;-)
Hanem én is szeretnék offolni egy videóval.
www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=M70Rvuv7TQQ&NR=1
Rá kellet ébrednem, hogy nekem nem tetszik az F430 fara. Még a 360 Modena is pofásabb hátsóval bír, pedig azt a típust nem kedvelem.
Ellenben az 512 TR brutális ebből a szemszögből nézve, de bárhonnan az. Imádom! :-)))
Sebaj, megesik az emberrel... ;-)
Hanem én is szeretnék offolni egy videóval.
www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=M70Rvuv7TQQ&NR=1
Rá kellet ébrednem, hogy nekem nem tetszik az F430 fara. Még a 360 Modena is pofásabb hátsóval bír, pedig azt a típust nem kedvelem.
Ellenben az 512 TR brutális ebből a szemszögből nézve, de bárhonnan az. Imádom! :-)))
Labdacs 2011.09.17. 14:16:11
@Missa: hát azért az amcsi piac picikét nagyobb, mint a magyar, de szerintem az összeurópainál is. és a linken az egyik legnagyobb amerikai kereskedő szerepel, az "amcsi modelissimo" Elite gépekből 20-30-as nagyságrend szerintem még nem is olyan nagy, volt idő, meg modell, amiből nálam is volt egyszerre kb ennyi, pedig aztán én igazán kis porszem vagyok a gépezetben.
hellsing 2011.09.17. 17:31:37
@Missa: a pajzs elvileg a versenyautókra való, gyakorlatilag jóideje rendelhető extra minden Ferrarira.
Amúgy nekem tetszik, talán csak a hátsó fekete rács túl vastag, a gumik pedig túl ballonosak. A légcsatorna remélem megvan, és ahogy elnézem, a lámpák nincsenek egybe öntve az első lökhárítóval, úgyhogy talán felnyílnak. Meglátjuk...
Amúgy nekem tetszik, talán csak a hátsó fekete rács túl vastag, a gumik pedig túl ballonosak. A légcsatorna remélem megvan, és ahogy elnézem, a lámpák nincsenek egybe öntve az első lökhárítóval, úgyhogy talán felnyílnak. Meglátjuk...
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.17. 17:55:04
@hornando: tudtam, hogy valamit benéztem, és szinte vártam a javításra valakitől, de igen, elataláltad, a #64-es Newman verzióra gondoltam...;))))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.17. 19:56:21
Ó de kár...az Elvis 308 GT4 fullfekete, tehát belül is...:(((
hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2011.09.18. 16:33:54
Hát a képeket elnézve szerintem biztosan nyitható lesz az első lámpa...
Labdacs 2011.09.18. 16:48:27
@hamhusz85: mi is erre jutottunk, de a hozzászólások java még az update előtt született, amikor a lámpáról még csak az első kép alapján tudtunk következtetéseket levonni.