HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

BBR F430 Spider & HW Elite 308 GTS

2011.01.22. 20:21 Csepreghy Dániel

Szia!

Teszek ide neked képeket egy "bbr f430 & elite 308 gts" mappába, majd a szerzőt kell valahogy módosítani, elvégre a szöveg, ha írsz, a tiéd lesz. Csak annyit fűznék, hozzá, hogy meglepően egyben van a kis piros gépezet, a motortér tisztességes, sőt szép. Beltér ügyben sem vall szégyent. Nekem az első, ami eszembe jutott, hogy hangulatos. Olaszországi nyaralás során találkoztam már ezzel a beltérrel egész tapintható közelségből és előjöttek az emlékek, ezért már megérte, hogy itt pihen nálam. A fotomaratott feliratokért meg oda és vissza vagyok. Valamint értem, hogy miért nem szeretik a HW dobozokat...

Köszönöm a vezess.hu-s kommentet, egyúttal gratulálok az érkező BBR F430-ashoz!

Másodjára is köszönöm a kibontást!

Üdv,

Dani

 

95 komment

Címkék: magnum piros f430 spider szürke elite 308 bbr saját gyűjtemény mások gyűjteménye gts

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr822605671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

=xapa= 2011.01.24. 10:41:23

A képeket nézegetve gondolkodtam ezen, hogy negyedszázadnyi fejlesztés van a két típus között, ami akkor érzékelhető legjobban, ha a két autót egymás mellé állítjuk.

Ezért is jó dolog ez a modellgyűjtés, mert ilyen érdekes összehasonlításokra nyílik lehetőség egy íróasztal szeletkényi helyen :)

Azt mondják, a férfiak idővel megemberesednek, hát úgy látszik ez igaz az autókra is: mennyivel "húsosabb" ez a 430 a 308-as mellett!

Ami a modelleket illeti: lehet egyedül leszek a véleményemmel, de számomra az Elite GTS egy teljesen felejthető modell, meg is váltam a sajátomtól. Szép-szép, és finomak rajta tényleg a fotómaratott dolgok, nem is tudnék egyetlen ordító hibáját sem mondani, talán az utastérbe éktelenkedő csavar hegeket kivéve, amiről Labdacs is írt a bemutatóban. Ha nagyon szőrszálhasogató lennék, akkor a kormány szögét is megemlíteném, de aztán tényleg ennyi a "hibalista".

Viszont amikor élőben nézegettem, nem éreztem belőle azt a kisugárzást, amit vártam.Nem képzeltem az ülésébe Tom Selleck-et, sőt, el sem tudtam benne képzelni. Lehet ha Robin 1 rendszámmal jött volna ki, akkor más lett volna a helyzet, de így nekem kicsit lelketlen. Majd egy Kyosho-t egyszer bevállalok helyette.

A BR F430 viszont szép munka, a teljesen élethű utastérre csettintettem a legnagyobbat.

Az Elite GTS-el kapcsolatos saját fenntartásaimtól függetlenül, természetesen mindkettőhöz gratulálok, SpengbronzeM5 :)

308_gts 2011.01.24. 11:47:01

Mindkét gépezet gyönyörű, én is gratulálok mindkettőhöz. A 430-ason leginkább a kis teleszkópok tetszenek a motorháztetőnél illetve a csomagtértetőnél. Na meg a piros féknyergek is pöpecek. Elképzeltem a tanksapka kinyitását is. Meg úgy "eléggé" egyben van:) Viszont tényleg igaz, hogy a képek nem adják át úgy a lényeget, biztos vagyok benne hogy élőben sokkal több minden szembetűnne rajta. Gondolok itt az utastérre, nekem az így képről nem ad elképesztő élményt. Élőben lehet hogy ez másképp lenne, nem tudom.

Xapa, a 308 GTS-t illetően nem értünk egyet, nekem az egyik, sőt talán "A" legnagyobb kedvencem a gyűjteményben. Számomra abszolút életre kel, ahogy a kezembe veszem, gyönyörű kis gépezet. A Kyosho persze lehet hogy néhol átgondoltabb, de szerintem igen nehéz lesz beszerezned. Ez a legnagyobb baj vele, de lehet hogy ez csak nekem okoz gondot:) Scuderiamodellin meg a Kyoshopnál szerintem van még, csak hát az áruk elég borsos. Persze nem tudhatom, hogy milyen "köveket" tudsz megmozgatni az ügy érdekében:)Lehet hogy ez csak nekem lenne gond:)

dinoenzo 2011.01.24. 12:55:05

Csatlakozom XAPA véleményéhez!
A kormány szöge + a km -óra nagyon nem jó : (
A 308 GTS csak azért nem vettem meg ,mert számomra a modell legszembetünőbb hibája:
- a sebességváltó nagysága!
Nem tudok elsiklani felette!
Főleg mivel GTS,így látni a váltót minden szögből.
A kipufogo sem tetszik!
Ha a KYOSHO-t nem tudom beszerezni,akkor veszem meg csak a HW verziót!
Számomra a 308-as sorozat nagyon nem a kedvencem,de ettől még FERRARI !Kötelező darabok szerintem egy gyüjteményben,de nem úgy tartom majd a kezemben a 308 GTS-t, mint egy 250 gto--250 GT SWB-t!
De ez csak az én véleményem!

A F430? No comment! Perfekt!
Gratulálok : )

pgabor85 2011.01.24. 13:26:47

BBR modellel még nem volt dolgom, hogy a macska rúgja meg :) pedig biztos szép gépezet élőben kézbe fogva! Ellenben én a 308GTS-el is meg vagyok elégedve! Vannak persze hibái, de ezt elnézem neki :)

Labdacs 2011.01.24. 13:57:30

@=xapa=: most nagyon halk leszek: ha az Elite 308 GTS nem fogott meg, akkor a Kyosho sem fog. nincs akkora nagy eltérés a két gép között, ami átbillentené ezt a dolgot. picit a bele szebb talán, viszont full fekete. máshol teljesen egálban vannak, sőt, itt-ott a Mattel szebb. de ezt leírtam már valahol.

Labdacs 2011.01.24. 13:59:20

@dinoenzo: láttad-e már élőben?

LeoNardo 2011.01.24. 15:08:49

Nem akarok ünneprontó lenni, de ennek az F430-nak szemcsés a festése. Élőben is ilyen?
Ezt leszámítva gyönyörű darab, összetenném a két kezem, ha egy ilyet az 1:18-as istállómban tarthatnék. Gratulálok hozzá, ahogy a fehér Berlinettához és a róla készült cikkhez is! :)

Más: miért van az, hogy az F430-at diecastban, a 458-at meg resinben csinálta meg a BBR?

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.01.24. 16:09:38

@LeoNardo: Igazából a festéssel semmi baj nincs, szép, lágy metálszürke, de a vaku valamiért kihozza belőle ezt. Én is rácsodálkoztam picit, mert szemre nem ilyen.

Köszönöm mindenkinek!

dinoenzo 2011.01.24. 16:24:08

@Labdacs: Igen!
De nem vettem meg 45 euro-ért!
Most 26.000 FT!

LeoNardo 2011.01.24. 16:28:12

@SepangbronzeM5: hiszek neked, és megnyugodtam :)

Ha már szóba került a fényezés: láttatok már Bubu Alfa 8C Competizione-t? A "8C-piros" modell fényezése valami gyönyörű. Nagyon apró metálszemcsékből áll és tükörsima.

=xapa= 2011.01.24. 16:30:01

@308_gts: A kis teleszkópok a BBR-en tényleg megérdemlik, hogy külön kiemeljük őket! :)
Az utastérrel kapcsolatban főleg a kormány az, ami nekem szemre is nagyon bejövős, pláne az Elite-ok bumszli megoldásaihoz képest (persze az új generációs Elite-okra már nem igaz ez sem.)

Ha már BBR-t fényezünk: a kipufogók is szembeötlően sokkal szebbek a 430-ason, mint a GTS ugyanezen alkatrésze, utóbbi szinte játékautós az előbbihez képest.A BBR-en a nyitott motorház még jobban láttatni engedi a két hátsó lámpa közötti finom rácsozatot, nyálcsorgatós részlet ez is :P
És ha már hátsó lámpák: a búrákba bújtatott index és tolatólámpák is mennyivel realisztikusabbak a BBR-en, mint az Elite-on.
Persze tudom én hogy nem fair ennyire egymásnak ereszteni a két modellt (gondolom nem véletlen, hogy "vs" helyett "&" szerepel a címben), de ha már Sepangbronze ilyen szépen egymás mellett lefotózta őket, óhatatlan az összehasonlítás.

A nevedet bitorló :P :P gépsárkánnyal kapcsolatban pedig:
nagy pénzben mertem volna fogadni, hogy nem fogod osztani a véleményem ;)
Ez az a bizonyos szubjektív része a gyűjtésnek: van, aki meglát valami titokzatos vonzerőt egy modellben, és a kedvencévé válik, és van, aki meg nem.

Számomra olyan volt ránézni az Elite 308 GTS-re élőben, mintha egy üvegablakon néznék keresztül: semmilyen.

Pedig magát a típust nagyon szeretem!
A Kyosho beszerzés még számomra is rejtélyes, de csak megsegít majd valamelyik nagytudású és felkészült modellvadász ;)

=xapa= 2011.01.24. 16:39:47

@dinoenzo: A kipufogó nekem sem tetszik, és most nem a kipufogóvégek előbb is említett elnagyolt jellegére gondolok, hanem arra a fekete dobozra, amiből a két kipufogó hátrafelé meredezik.
Ezt Labdacs is kiemelte anno a bemutatóban:

ferrari18.blog.hu/2010/06/05/elite_ferrari_308_gts_vs_kyosho_ferrari_308_gts

Persze tudom, hogy az eredeti USA verziókon is így nézett ki ez a rész, de attól még nem tetszik nekem sem.

=xapa= 2011.01.24. 16:43:07

@pgabor85: Én is így voltam vele, de addig rugdostam a macskát, amíg csak beparkolt nemrég az első BBR-em. :P Soha nem felejtem el az elsőt, ahogy a Magnum (na nem a film) reklám óta tudjuk :)

dinoenzo 2011.01.24. 17:06:15

@Labdacs: Olaszországban!
Ott vettem a HW ELITE:
333 SP 40 euro- FXX EVO 49 euro-ért!!!
Volt sárga,meg fehér FXX 55 euro-ért!
250 GTO sima 40 euro-ért és a 308 GTS 45 euro-ért!
Nagyon jó kisbolt!!
Burago hard-top BBR F430 szürke 20 euro-ért dobozban!348 TB "márványlapon" 27 euro-ért,
F40 evo 3 féle 23 euro-ért, Solido 365 GTB/4 Daytona 19 euro-ért dobozban!!!

kantorati 2011.01.24. 17:08:40

@=xapa=: Milyen modell lett az első BBR - ed? Én is nagyon gondolkodom egy BBR vagy CMC modellen. Tavaly ilyenkor még a Kyosho is elérhetetlennek tűnt, most meg már egy prémium modell.... azok a hangok, Xapa, ugye? Nálam is!

=xapa= 2011.01.24. 17:11:56

@Labdacs:
Emlékszem, hogy a Kyosho vs Elite 308 GTS bemutatódban is valami ilyesmi végkövetkeztetést vontál le.

Még csak hírek voltak az Elite GTS-ről akkor, amikor nálad élőben láttam a Kyosho 308-328 GTS-t. Annyira megfogott mindkét gép, hogy pontosan miattuk döntöttem el az Elite GTS beszerzését. (Mivel akkor is ez volt, hogy a Kyosho verziók kb beszerezhetetlenek.)

Szóval elfogadom, hogy 1-2 részletnél még veri is az Elite a Kyoshot, de a Kyosho 308-asából az egész korszak átsüt, amiben a típus megszületett. Nem tudom pontosan megfogalmazni, hogy miért, de emlékszem, akkor nálad ott volt már a CMC 250 TR is, mégis legalább annyira fájt az állam a koppanástól a Kyosho 308/328-ast látva, mint a CMC-nél :P

Az Elite-nál semmi ilyet nem éreztem.

De az is lehet, hogy a kyoshosznob énem erős ennyire :P

Labdacs 2011.01.24. 17:11:59

@dinoenzo: a legtöbb hihetően hangzik, mert volt máshol is ennyi az áruk, de a piros 308 GTS ára sehol nem ment le 70 euró alá. a sárgáé és a feketéé igen.

=xapa= 2011.01.24. 17:16:55

@LeoNardo: A BBR szemcsésnek tűnő festésén én is eltűnődtem, de nem mertem megkérdezni :P
Arra gondoltam, csak nem lehet ennyire durva élőben, ha már a CMC a 250 SWB ezüstjét olyan szépen megoldotta, a BBR-nek sem okozhat gondot a feladat.De azért jó, hogy te rákérdeztél, legalább tisztáztuk ezt is :P

"Más: miért van az, hogy az F430-at diecastban, a 458-at meg resinben csinálta meg a BBR? "

Erre egy nagyon tömör, de annál nehezebben vitatható válaszom van: csak. ;)

"láttatok már Bubu Alfa 8C Competizione-t?"
Számomra a modellautóvilág az "F" betűvel kezdődik,és az "errari"val végződik, más autók modelljeit nemigen nézegetem :P

=xapa= 2011.01.24. 17:26:15

@kantorati: :) :)
A hangok veszedelmes jószágok! Harcoljunk együtt ellenük! ;)
De komolyra fordítva, nálam is ugyanez a folyamat játszódott le, mint nálad: szépen lépdelek fölfelé (az igényszintem növekedésével párhuzamosan) az egyre pénztárcaszaggatóbb szint felé.

Az első BBR-em a Ferrari 375 Plus, a #19-es mexikói vagány, ami Dinoenzonak és Viktornak is megvan. Tényleg nagyon jó áron lehetett hozzájutni, Vaterán is hirdettek egyet 30-35ért. Ha lesz még kapható ilyen árcédulával, csak ajánlani tudom neked is! (De persze simán megéri ennek a dupláját is, ami az ár/érték arányokat illeti.)

kantorati 2011.01.24. 17:38:15

@=xapa=: Az tényleg jó ár volt érte! Kihagyhatatlan.
Engem inkább a " lelketlen" újkori Ferrarik hoznak lázba, de a CMC modelljei közül is nehéz lenne választanom. Az összes tetszik. Főként a 250 GT SWB Competizione. És ezt a F430 ast is nagyon szívesen látnám a vitrinben...bármelyik színben.
Spórolunk és küzdünk a hangokkal!

dinoenzo 2011.01.24. 17:42:08

@=xapa=:Én is azt mondtam,hogy soha!

Emlékszem olvastam a blogon (kb 2008 valamikor):

Szerintem az 1:18-as FERRARI modelleknél a sorrend :

GMP, BBR CMC,EXOTO KYOSHO stb...
Felmentem a "guglira" és veszettül gépeltem ezeket a furcsa jeleket:
BBR 1:18,CMC FERRARI 1:18........NA EZT MÁR AZÉRT NEM 220 euro???!!!!

Csak a BLOG-nak köszönhetően lettem én is BBR,CMC,GMP tulajdonos : )
LABDACS a másik MENTOROM : )
XAPA-nak köszönhető a KYOSHO szenvedélyem (575 GTC EVO MATT BLACK) !!!

Csütörtökön érkezik a 8. KYOSHO-m : )

Az én BBR macskám a 375 PLUS CARRERA PANAMERICANA 19#.Nem lehet leírni azt,hogy milyen egy BBR modell élőben!

November óta 15 db. FERRARI parkolt be a vitrinembe! Átrendeztem az istállómat,ahogyan az tanácsoltátok : )

MT21013 2011.01.24. 18:11:55

@dinoenzo: igen láttam a vaterán is a szerzeményeidet...szép gépek gratula hozzájuk. BBR modellhez még nem volt szerencsém, de lehet ennek köszönhető, hogy ellen tudok állni nekik és nem jönnek a hangok :-)

MT21013 2011.01.24. 18:18:48

@kantorati: érdekes, hogy (akár a Ferrarik kapcsán is) kit melyik korszak és miért hoz lázba. Ami engem illet tetszenek a régi Ferrarik is, de valahogy nem hoznak igazán lázba, mert nem köt hozzájuk emocionálisan semmi. Aztán ott vannak a 80-as évek Ferrarijai, amelyek műszaki, vagy formaterv szempontból sokaknak a Ferrari mélypontját képviselik, nekem viszont az autóbuziságomra ráébredő, autó-motoron nyálcsorgató gyerekkort idézi. Ezért aztán nekem a Ferrari szó hallatán az oldalsó légbeömlős, szögletes, középmotoros, rejtett lámpás gépek kattannak be először. Számomra a 308, a Testarossa, az F40 jelenti a FERRARI-t. Az F50, 360 Modena formavilág, vagy ez a mostani 612, California vonulat túl lágy egy Ferrarihoz. A 458 kezd ezen pozitív irányba változtatni...

dinoenzo 2011.01.24. 18:19:16

@MT21013: Köszönöm!Nem szabad ellenkezi a hangokkal : )

dinoenzo 2011.01.24. 18:31:40

@Labdacs: Svájc 130 km!
Van ott egy vámmentes shop!Minden a bolti ár alatt van!Autoart -KYOSHO Minichamps -Burago -Hw Elite-
PL.:egy 550 euros Johnnie Walker Blue Label King George ott 250 euro!
Mindenki ott vásárol,és ez a modellboltos "Dzsovanni bácsi"is .

dinoenzo 2011.01.24. 18:42:56

@=xapa=: A legszebb a BBR 375 PLUS 19#!!!GRATULÁLOK!!
A CMC 250 GT SWB Competizione-m csak a második : )
Még 6006 BLOG-os vásárlót kell meggyőznünk . és Magyarország BBR 375 PLUS 19# nagyhatalommá válhat : )

dinoenzo 2011.01.24. 18:52:11

@MT21013: Ha 80-as �k akkor nekem csak az F40,�a TESTAROSSA!VASAL�FERRARIK!
NEW FERRARI akkor 599XX,�599 GTO,458 ITALIA!!

dinoenzo 2011.01.24. 19:26:41

@dinoenzo:Ha 80 -as évek,akkor a kedvenceim:
A VASALÓ FERRARIK az F40 ,és a TEASTAROSSA!Mik ezek a fekete jelek?

=xapa= 2011.01.24. 19:36:07

@kantorati: Én is ezzel az érvvel győztem meg magam :)
Ez a lélek-dolog nagyon szubjektív, ahogy fentebb is írtam. Nem csak modell,hanem típus szempontból is.
Én a régebbi gépekhez vonzódom, magamban csak úgy szoktam a vonalat meghúzni, és egyúttal egy kis index.hu-s utalást is teszek:
küllős a kereke= MENŐ
nem küllős a kereke= NEM MENŐ

:)

Persze túlzok megint, az újkori gépek között is van rengeteg, lélekkel teli, később nyilván klasszikussá érő gyöngyszem.

=xapa= 2011.01.24. 19:43:21

@MT21013: Lásd, amit Atinak írtam.
De magamévá tudom tenni a te nézőpontodat is, már ami a '80-as évek boldog emlékeit, és az azokhoz kötődő Ferrari élményeket (ilyen-olyan forrásokból, mint pl a jó öreg Autó-motor) illeti.

Szóval, csak hogy ne legyek valami vélemény-prostituált:
nálam a sorrend a kedvenc Ferrari típusok terén kb. az időrendiséggel azonos, kis változtatásokkal.
Fentről-lefelé, a legislegkedvencebbektől a kevéssé kedvencek felé haladva:

-'60-as évek
-'70-es évek
-'50-es évek
-'40-es évek
-'80-as évek
-'00-es évek (de hülyén hangzik)
-'90-es évek

Abban is egyetértek, hogy az Italia egy izgalmas új korszak kezdete is lehet. :)

=xapa= 2011.01.24. 19:51:02

@dinoenzo: "Most vagy soha" , ez találó, igen, nekem is ez volt a BBR-nél :)

Az nem is kérdés, hogy jó termőföldbe hullott nálad a blogról potyogó sok értékes mag ;)
Nekem is Labdacs nyitotta ki a prémium gépek felé vezető út kapuját, és persze pont ez a jó, hogy itt a blogon sok inger és nézőpont éri az embert, amik mind hozzájárulnak a modellgyűjői én fejlődéséhez ;)

Elismerésre méltó, és egyben eléggé kivételes is az a minőségbeli ugrás, amit ilyen rövid idő alatt végigvittél a gyűjteményedben!

"Még 6006 BLOG-os vásárlót kell meggyőznünk . és Magyarország BBR 375 PLUS 19# nagyhatalommá válhat : ) "

Pontosabban 6003-at, hiszen legjobb tudomásom szerint csak innen a blogról Te, Hellsing, Viktor és én #19-es Panamericana 375 tulajok vagyunk ;)

De ha hozzávesszük Labdacs #1-esét, akkor még erősebb a BBR 375-ös flotta :)

dinoenzo 2011.01.24. 19:58:21

@=xapa=: Csak ketten szeretjük ennyire a "küllős a kereke" FERRARI old's cool modelleket?
Ha küllős, akkor még az 500 F.2 szivar : )
THE BEST!!
A 80-as évek nem !Csak az F40 ,és a Testarossa!Lehet,hogy azért,mert 29 vagyok,és az első élményeim a Ferrari-val a Matchbox F40 ,és a Testarossa volt!

=xapa= 2011.01.24. 20:33:21

@dinoenzo: Nem tudom a többiek mennyire küllőfanok, de legalább ketten már biztosan vagyunk a Ferrari old's cool klubban :)

Az 500 F2 is egy gyönyörű műszer, de ha már itt tartunk, akkor Fangio D-50ese, és különösen Hawthorn karcsú D-246-os paripája is bellissima :)

Az F-40 és a Testarossa szerintem mindenkinek alapgép, aki a '80-as években volt gyerek.Még a Ferrari-elleneseknek is, a lelkük mélyén ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:05:18

Hűha! 12 óra alatt 33 komment, ez igen! Alig győzöm olvasni őket! :-)
Mindenek előtt először is szeretnék gratulálni SepangbronzeM5-nek mindkét géphez,igazán mászthevek! Olyan gépek amelyek mindenkinek a vitrinjében kijelölt helyük van (szerintem).
BBR 430: nincs mit hozzáfűzni, tökéletes
Elite 308 GTS: nem volt szerencsém hozzá még élőben, de képeken keresztül nincs sok bajom vele, egyszer majd a távoli jövőben beparkol egy hozzám is, annyi, hogy a kipufogódob(oz) nekem sem tetszik, hiába volt ilyen az eredeti autón is.
Csak majd döntenem kell, hogy piros legyen vagy sárga...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:07:33

@LeoNardo: Nekem benn áll az 1:18-as garázsomban egy piros példány belőle és ahhoz képest hogy bubu, nagyon szép a fényezése.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:10:49

@dinoenzo: Majd elárulod a pontos koordinátáit annak a boltnak, nagyon kíváncsivá tettél! :-)
Lehetne rendezni ott egy nagybevásárlást! :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:13:48

@=xapa=: Nálam is ez a kedven-Ferrari sorrend csak annyi különbséggel, hogy én megcserélném a '80-as éveket, meg a duplanullásakat, egyébként pontos egyezés! :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:20:16

@dinoenzo: @=xapa=: Szívesen csatlakoznék majd egyszer a Magyar BBR 375-ös Birodalomhoz én is, mert Xapa képei láttán megszólalt egy bizonyos HANG ami azt suttogja a fülembe folyamatosan, hogy: Nekünk ez kell!!!
Xapa, mégegyszer köszönöm a 375-ös és a csoportképes fotópakkot, tekintélyes mennyiség! :)
Egy bő fél órát eltöltöttem a képek alapos szemrevételezésével, szemezgetésével, igazán gyönyörű gép, gratulálok hozzá!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.24. 21:23:37

@dinoenzo: @=xapa=: Én volnék a harmadik küllő-mániás itt a blogon, és ki tudja még hányan leszünk!
Ferrari old's cool club: ez tetszik! :-)

dinoenzo 2011.01.24. 21:44:36

@=xapa=: BBR 375 bemutató????
CIRKUSZT ÉS KENYERET A NÉPNEK!!!!

dinoenzo 2011.01.24. 21:51:54

@=xapa=: '00' NEW'S COOL FERRARI CLUB : )

kantorati 2011.01.24. 21:53:40

@MT21013: Nem tudom miért, és tudom nem sokan vannak ezzel így, de nekem a mai kor gépei teljesen rendben vannak. Ahogy írtad az F40, Testarossa, 308- as vonulat nekem is beletartozik. De minél többet olvasgatom ezt a blogot, kezdek elcsábulni.... Nem mondom hogy az összes "klasszikust" beszerzem,de vannak kiszemelt példányok. Még az újkoriakból is lenne mit beparkolni a vitrinbe. Apropó vitrin... max. 28 férőhelyes! A 26. - ik a jövő hónapban érkezik.

dinoenzo 2011.01.24. 22:04:06

@Camaro96: ITALY-- MERAN --THERME MERAN 5 csillagos szálloda utáni híd!!Majd jobbra az első képeslap,szuvenyir boltos!!A folyó mellett!
Nem hazudok!!

A másik SVÁJC ---Samnaun---ez egy kicsi vámmentes falu---egy modellbolt van ott!
www.samnaun(PONT)ch
A benzin meg egy euro alatt,és esküszöm,hogy 5,6-ot evett a kocsim vele 7,5 helyett !!!
Nem MOL RT. benzin + víz!!

LeoNardo 2011.01.24. 22:37:11

@=xapa=: a festést én is félve kérdeztem meg, aztán vettem egy nagy levegőt, és megtettem. ezek szerint jól tettem :)

8C: lehet, hogy nem úgy van írva a neve, hogy Ferrari, de attól még az, te kis butus ;-)
Egyébként én se léptem tévútra, csak a Beninek hozott egyet a Jézuska, olyan nevelésféleképpen :))
Azt hittem, hogy az első nap kitöri a kerekeit, de berakta a saját vitrinjébe :))) Ott gyűlnek az Ő kedvencei.

LeoNardo 2011.01.24. 22:43:47

@MT21013: úgy látszik, minket annak idején ugyanaz a H1TR80 nevű Ferrari vírus fertőzött meg, mert ittam a soraidat, annyira a szívemből szóltál! :))
Azért van a többi korszakból is egy-egy nagy kedvenc, de ha Ferrari, akkor oldalsó légbeömlő és bukólámpa ;-)

LeoNardo 2011.01.24. 22:46:25

@Camaro96: halkan jegyzem meg, hogy nem csak a fényezése szép, hanem egy csomó olyan finom részletmegoldása van, ami még egy Foundation-ön sincs. Mindezt négyezerért... Evvan.

=xapa= 2011.01.25. 18:51:00

@Camaro96: "én megcserélném a '80-as éveket, meg a duplanullásakat"

A '90-esek viszont nálad is tökutolsók. Pedig voltak akkor is szép gépek, ott van mindjárt a 355-ös. De az F-50el annyira alulmúlták magukat, hogy azt nem tudom nekik elnézni :)

"Én volnék a harmadik küllő-mániás itt a blogon, és ki tudja még hányan leszünk!"

Ha elég ügyesen fertőzzük a többieket, akkor hamarosan jó sokan! :P

=xapa= 2011.01.25. 18:53:25

@dinoenzo: "BBR 375 bemutató????"

Neeem, én nem írok róla bemutatót.
(Azaz így helyes: nem én írok róla bemutatót :P )
Csak néhány blogos kollegának küldtem mailben képeket a BBR 375-ről, köztük Camaro96-nak is, hiszen ő meg volt olyan rendes, és körbelőtte nekem az Elite 250 SWB-jét :)

=xapa= 2011.01.25. 18:55:46

@Camaro96: A hangokat általában jól képen kell törölni, különben az ember fejére (fülére) nőnek, de a BBR 375ös érdekében suttogókra viszont kivételesen tényleg hallgass ;)

Örülök hogy tetszettek a fotók, és köszönöm a gratulációt!

=xapa= 2011.01.25. 18:58:26

@kantorati: "De minél többet olvasgatom ezt a blogot, kezdek elcsábulni.... "

Na alakul ez, alakul...;)

"Apropó vitrin... max. 28 férőhelyes! A 26. - ik a jövő hónapban érkezik. "

Üdv a klubban :) Ha nekem annyi 3 betűs gépem lenne, ahányszor már átrendeztem a fejemben a leendő vitrinemet... :P
De ha tényleg nem tudsz több helyet szorítani az újaknak, akkor ajánlhatok neked egy jó asztalos mestert.. ;)

=xapa= 2011.01.25. 19:02:35

@LeoNardo: "8C: lehet, hogy nem úgy van írva a neve, hogy Ferrari, de attól még az, te kis butus ;-)"

Annyira írnám, hogy "jól van,látom,figyelsz" :P de tényleg nem tudtam ezt :P

"de berakta a saját vitrinjébe :)))"

Saját vitrin Beninek? Na látom, bejött az Unió! ;)

"úgy látszik, minket annak idején ugyanaz a H1TR80 nevű Ferrari vírus fertőzött meg"

Zseniális!!!! :))))))))

dinoenzo 2011.01.25. 19:57:26

@=xapa=: ALFA ROMEO 8C 2300 GT 1932???
FERRARI CÍMERES : )

dinoenzo 2011.01.25. 20:10:18

@=xapa=: VAN VITRINED?NAGYON MEGNÉZNÉM EGYBEN A MODELLJEIDET : )
HA LABDACS ELKÜLDI NEKEM AZ 599 XX EVO 55#-T,ÉS A 410 SUPERAMERICA - FEKETE MODELLJEIMET AKKOR KÜLDENÉK SZÁMOTOKRA FOTÓKAT A 15 DB-OS BŐVÜLÉSEMRŐL!MEGOSZTANÁM A BLOG-ON IS,ÉS VÁRNÁM A KRITIKÁKAT AZ ELRENDEZÉSRŐL : )
NEM UGRANAK MÁR A LOVAK ,ÉS VAN HELY : )

kantorati 2011.01.25. 21:37:29

@=xapa=: Ha csak az asztaloson múlna...Az a nagy helyzet hogy "megfertőztetek", és nem tudom gyógyítható -e?!
CMC pedig ebben az évben lesz!!!!Meg BBR, meg.....

MT21013 2011.01.25. 21:51:14

@kantorati: bővülsz rendesen...alapvetően nekem sincs bajom a modernebb Ferrarikkal. Nekem bejött az 550-es, a 430-as is. Az F50 és a 360 típusok voltak a kevésbé bejövősek. Az 599 is hasonló volt, de abból megláttam a GTO-t és bekerült a kedvencek közé, hasonlóan a 458-ashoz. A 612-esről érzem viszont továbbra is azt, hogyha nem lenne rajta Ferrari embléma és hátul a dupla kerek lámpa, akkor kis túlzással valami kínai feltörekvő "miafenesungbong" is lehetne. Bocs mindenkitől aki nem ért egyet, ez csak az én személyes formaítéletem :-)

LeoNardo 2011.01.25. 21:55:07

@=xapa=: na jó, inkább Maserati, legalábbis azt szokták mondani, de akkor meg mégiscsak Ferrari. Így már érted, ugye? :))

Beni vitrin: micsoda? Komolyabb, mint az enyém! :))))

MT21013 2011.01.25. 22:01:20

@LeoNardo: óh kösz! Igen a 80-as éveknek köszönhetően a mai napig bukólámpa fetisiszta vagyok. Képes vagyok egy haverom 15 éves Mazda 323F-re is rágerjedni, amikor bohóckodhatok a lámpájával... Hjjja gyerekkori torzulások...jó értelemben :-) Egyébként a többi márkánál is azok a legnagyobb kedvenceim, amik akkortájt készültek. Plexibúra nélküli E34-es 5-ös BMW + 635-ös, szögletes R129-es SL Mercedes, Audi Quattro, Porsche 928, Alfa 75, Opel Monza - Manta stb. stb.

dinoenzo 2011.01.25. 22:09:25

@MT21013: Szintén !!!612 nekem sem tetszik!

dinoenzo 2011.01.25. 22:09:25

@MT21013: Szintén !!!612 nekem sem tetszik!

dinoenzo 2011.01.25. 22:15:44

@LeoNardo: Német billentyűzetem van a laptopon,és küzdök vele : )

Labdacs 2011.01.25. 23:09:22

@dinoenzo: lehet, hogy a beragadt CapsLock okozza. :-)

Labdacs 2011.01.25. 23:14:45

@MT21013: akkor én vagyok az egyetlen, akinek tetszik a 612. sőt, nagyon tetszik. igazi, nagy tepsi Ferrari. semmi vadulás, full felsőbbrendűség.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 16:50:35

@LeoNardo: Nekem csak az szúrt szemet, hogy a 8C nem kézi váltós ennek ellenére a modellben van kuplung. Egyébként tényleg szép modell/autó.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 16:52:12

@=xapa=: Csak aztán nehogy még ennél is jobban elszemtelenedjenek, mert akkor már nehéz őket feltartóztatni.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 16:53:26

@dinoenzo: Köszi, meg is jegyeztem! :-) Majd ha esetleges esetben arrafelé vet a sors, akkor megnézem magamnak! :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 16:58:58

@dinoenzo: Na, egy nap alatt már a második dolog ami nem egyezik az ízlésünkben! :) Bár szerintem nem nagyon lesz több. A 612-es nekem kifejezetten tetszik, pláne a Sessanta! Amúgy ajánlom minden kollegának aki nem szereti a 612-est, hogy kerítsen egy jó minőségű videjót és csak hallgassa milyen állati-brutál hangja van!

@Labdacs: Nem vagy egyedül, én is kitartok a 612-eske mellett, a végén még megsértődik! :-)

dinoenzo 2011.01.26. 17:30:08

@Camaro96: Na jó a Sessanta fekete nem ronda : )
Csak a sima nem annyira tettszik!
Kicsit 599 forma !

=xapa= 2011.01.26. 20:00:03

@dinoenzo: @LeoNardo: értem én ezt az Alfa 8C témát, közben kicsit elvesztettem a fonalat, de újra megtaláltam ;) Be is ugrott, hogy láttam is valamilyen gyűjteményt, ami az Auto Avio 815-öt, meg ezt a régi Alfát is felvonultatta a Ferrari hőskort bemutató szekciójában.

De erőteljes Ferrari-sznobságban szenvedek, például az F1-esek közül minden komolyabb gép megvan már (1:43-ban), egyedül Fangio D-50ese hiányzik, de valahogy nem bírtam rávenni magam, hogy ezt a Ferrari logós Lanciát beparkoljam. Azért egyszer majd rábólintok arra is.

=xapa= 2011.01.26. 20:04:16

@dinoenzo: Egy egészen pici vitrinem van még, amiben az 1:43asok sorakoznak. Az 1:18-asok a dobozaikban várják a kollektív vitrinbe parkolást, ehhez csak egy nagy vitrin hiányzik :)

Majd egyszer, ha készen leszek, vitrinestől, akkor szívesen megmutatom a collezione-t :)

A tiedről viszont jöhetnek a fotók, érdekes lesz látni egy előtte-utána csoportképet :)

=xapa= 2011.01.26. 20:05:45

@kantorati: Nem, nem gyógyítható...Neked már lefőzték a kávét ;)
Nem aprózzuk el a dolgot, csakis halálos vírussal fertőzünk ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 20:06:28

@=xapa=: A Galleria Ferrariban van is kiállítva egy igazi, kicsit tüzetesebben átnéztem, mert tudtam róla, hogy igazából Lancia és egyből a szemembe "vágódott" a kormány közepén lévő Lancia felirat-embléma. Ha már az oldalán van Ferrari logó, akkor a kormányt is kicserélhették volna! :)

=xapa= 2011.01.26. 20:09:25

@MT21013: "akkor kis túlzással valami kínai feltörekvő "miafenesungbong" is lehetne."

:))))))

A Zsigulival kapcsolatos ízlésvilágoddal a legmesszemenőbbekig egyetértek, de a 612-es ítéleteddel nem :)

Labdacs jól fogalmazta meg: "semmi vadulás, full felsőbbrendűség. "

Kell(ett) egy ilyen autó is a Ferrari palettára, szerintem a Scaglietti/Sessanta méltó része a 4 üléses Ferrari történelemnek, amik (mármint a 4 ülésesek) mindig is kicsit kilógtak az izompacsirta kortársaik sorából.

=xapa= 2011.01.26. 20:14:40

@Camaro96: A Sessanta nálam is nagyon előkelő helyen van a "szép Ferrarik" listámon. Furcsa módon a Scaglietti annyira nem. Pedig csak egy tető a különbség, de mégis, annyira feldobja az autót.
Az Elite fekete-vörös kivitele meg tényleg igazi fenséges, tekintélyt parancsoló királyi hintóvá változtatja a gépet.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.26. 20:17:12

@=xapa=: Azért a Pebble Beach-es se rossz azzal a fekete-vörös belsővel és a szintén kétszínű fényezéssel! :)

=xapa= 2011.01.26. 20:23:28

@Camaro96: Jawohl, Herr General, csak a modellverziója nem az igazi :P
Megvolt, de eladtam, helyette van a vörös-fekete Sessanta, és nem bántam meg a "cserét".
De igazad van tényleg, a Pebble Beach is nagyon szép!

LeoNardo 2011.01.26. 22:22:10

@Camaro96: megnéztem, és tényleg 3 pedál van benne. Ezt a blamát! :)))

LeoNardo 2011.01.26. 22:27:43

@=xapa=: nem, nem érted, mert félre lettél vezetve. Én a 8C Competizionéról beszéltem (alfaamore.hu/tipusok/8c), nem a 8C 2300-ról.

LeoNardo 2011.01.26. 22:29:01

@LeoNardo: kimaradt a :)))), és rossz a link is.
Itt egy jó: alfaamore.hu/tipusok/8c

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.27. 15:05:21

@=xapa=: És a valóságban melyiket fogadnád el szívesen? Vagy másképp: Ha valakinek a kezében lenne a két autó kulcsa és eldobná két különböző irányba a kettőt, akkor melyik után ugornál inkább? Sessanta or Pebble Beach?
Én személy szerint megpróbálnám megkaparintani mindkettőt, de ha csak egyet lehet, akkor az a Sessanta kulcsa lenne. :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.27. 15:09:24

@LeoNardo: Itt meglátszik, hogy Made in CHINA, szegényeknek nem tűnt fel, hogyha váltókart nem raknak bele, akkor valószínű, hogy kuplung sem kell! Amúgy régebben (nagyon régen) kaptam egy összerakós Bubu Citroen 15CV-t, na annál a készletbe véletlenül (vagy igen nagy tudatlanságból) 2, azaz kettő darab kormányt raktak bele! Profik...

LeoNardo 2011.01.27. 15:14:52

@Camaro96: attól még hogy kínai, nem kéne rossznak lennie. Egyszerűen elnézték, vagy csak egy standard pedálsort használtak. :)
Tudnak a kínai modellgyártók, ha akarnak, ahogy azt a prémium modellekkel bebizonyították.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.27. 16:12:06

@LeoNardo: Igen ez igaz, de akkor mondom inkább úgy, hogy a kínai gyártmányokat két felé lehet osztani: egyszerűen "jó" és "rossz".

=xapa= 2011.01.27. 19:24:54

@LeoNardo: Köszönöm a helyes irányba taszajtást! ;) :)
Az Alfás világ az enyémtől viszonylat messze van, szóval nem tudtam ennek a gépnek az ilyetén részleteiről, de legalább már ezt is tudom, köszi a linket!

=xapa= 2011.01.27. 19:27:02

@Camaro96: A valóságban kérdés nélkül a Sessanta kulcsa után kapálóznék :) Ha tovább lehet álmodozni, lehetőleg olyan fényezéssel kérném, mint az Elite modellen van.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.27. 19:31:27

@=xapa=: És ha a fekete-ezüstön is üvegtető lenne? :-)

=xapa= 2011.01.27. 21:32:16

@Camaro96: Akkor lefúnám vörös-feketére, lereszelném a Scaglietti feliratot, és Loctite pillanatragasztóval feltennék a helyére csini Scaglietti krómbetűket, és elégedetten összedörzsölném a tenyereimet ;)

MT21013 2011.01.27. 21:34:08

@=xapa=: :-))) ezért is írtam, hogy ez csak a személyes szubjektív véleményem.
De, hogy a saját portámon is gonoszkodjak, ha a Zsigámon nem lenne embléma és voda felirat a műszerfalon, akkor simán lehetne Fiat 124, Tofas Serce...:-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.27. 21:34:58

@=xapa=: Az már 1:1-es umbau! ;) A végén még az umbau-ellenes liga kapát és kaszát fog, kivonul hozzád és ott fognak tüntetni! ;)

=xapa= 2011.01.27. 21:47:28

@Camaro96: Csak jöjjenek! Huszasával is akár, a 12-es sörétes puska nagyot terít :P :)
süti beállítások módosítása