HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Offtopik: CMC Fiat 642 RN2 Bartoletti

2012.02.25. 21:31 Labdacs

ugyan nem Ferrari, de olyan szinten kötődik a Ferrari történelemhez, hogy számomra egy percig sem volt kérdés, hogy szerepeljen-e itt a blogban egy bemutató erejéig; természetesen igen. sőt.

kisgyerek koromban... nem, csak most, innen tűntem olyan kicsinek. szóval pelyhedző tizenévesként néha-néha gondoltam az elérhetetlenre. nem is néha-néha, elég gyakran. nem kerekei voltak, hanem két keze, két lába, egy feje, nőből volt, egy tízessel több nálam (nna jó, csak héttel), de elképesztően gyönyörű volt, egy másik kontinensen élt, de az egész világon volt hihetetlenül nagy sztár (ma is az).

elképzeltem AZT is. hogy milyen lehet. tökéletes (neki is), felejthetetlen, hihetetlen, megismételhetetlen. aztán a következő gondolatom rögtön ezek után az volt, hogy éppen ezért nem szabad megtörténnie a dolognak. mert amíg nem történik másként, addig tökéletes, felejthetetlen, hihetetlen, megismételhetetlen. amint megtörténne, semmi sem úgy lenne, mint az álmokban. bénáznék a hülye melltartóval, a béna koktélruha cipzárjával, szétizgulnám az egészet, semmire nem emlékeznék, csak arra, hogy mennyire nehézkes volt az egész, mennyire zavart voltam, mennyire nem értem, mit kerestem én ott.

sokkal jobb lenne a koleszból a kis kajla csajszi az agyonmosott vicces pólójával, a pamutbugyijával, amin egy rózsaszín macska van. ha elbénáznánk, max egy jót nevetnénk rajta, lehet, hogy valami házibuliban kellő mennyiségű alkohol után röhögve el is mesélnénk. 15-20 év távlatából késként hasítottak belém ezek a gondolatok, amikor végre megjött a pakk, ami a Bartolettit rejtette. eddig csak álmodoztam róla, most meg itt fekszik becsomagolva. lesz olyan jó, mint amilyennek elképzeltem, nem fogok csalódni?

még a koktélruhás-cipzáros analógia is a helyén volt, ugyanis a modellhez egy 6-8 pontos kibontási utasítást mellékeltek, majdnem minden pont után nagy felkiáltójelekkel, hogy figyelem, ha nem így csinálod, sérülhet a modell. ami érdekes, a kibontást fejjel lefelé kell kezdeni, ezért először a modell gyönyörű alvázát látjuk meg, ami elég szépen megadja az alaphangulatot. tessék csak csemegézni. természetesen a kormánymű működik, a lengéscsillapítók, a rugók összenyomódnak, a kardántengely forog a kerekekkel.

az alváz tanulmányozása után nagy levegő, erős kéz (6 kg), a modell végre a kerekeire fordulhat, a védőfólia lekerülhet, a Bartoletti végre teljes pompájában tündökölhet. hogy ez milyen? feldolgozhatatlan. nézed, tudod, hogy ott van előtted, de érzed, hogy az agyad nem tud mit kezdeni a hihetetlen mennyiségű vizuális ingerrel. ki kell kapcsolnod a tévét, mert zavar; ide kell az összes idegszálad. ez annyira így van, hogy amikor először vettem ki a dobozából, negyed óra után vissza is csomagoltam, mert tudtam, hogy több idő, nyugodtabb körülmények kellenek majd hozzá.

ez a nyugalom tegnap következett be, ami társult egy kis tavaszi napsütéssel, így még a képek elkészítésének sem volt semmi akadálya. ha csak az nem, hogy a sok kis pici Ferrari fotózása után nagyon fura volt, hogy a szokott helyemen nem fért el a modell. természetesen az arányai is teljesen mások, mint egy sportautónak. magasabb, mint amilyen széles, és extrém hosszú.

a fényezésről, meg a formahűségről úgy érzem, hogy felesleges akár egy szót is gépelnem. lenyűgöző, szuper, tömör gyönyör. a modell nagy részét a rámparendszer és a tartóváz uralja. alulra egy, felülre két autó fér el. persze anno elég kisméretű autókhoz tervezték őket, ezért akármit nem tudunk parkoltatni, már egy 250 GTO-val is bajba kerülünk.

a rámpákat egyébként szép kis mechanika tartja a helyén, hajszálvékony drótkötelek, csigák, kallantyúk, bizgentyűk rendszeréről van szó. természetesen működik a dolog kicsiben is, a felső rámpa hátsó fele billenthető. attól a fotóról, amit szerintem rajtam kívül mindenki elkészített, amin három CMC-t hordoz a hátán, megkímélek most mindenkit.

sokkal érdekesebbnek tartom a modell apró kis részletmegoldásait. az alvázat már látva nem lehet kétségünk afelől, hogy azok a részek is szenzációsra sikerültek, amik akkor is a szemünk előtt vannak, amikor normás helyzetben vizsgáljuk az autót. a rengeteg krómdíszcsík az autó orránál, a fényszórók, a sárga ködlámpa a lökhárítóban, maga a lökhárító, a Bartoletti felirat...

a Fiat felirat a másik oldalon, a Ferrari emblémák, az indexburák, a tükrök. ha már tükrök; természetesen ki-be hajthatóak, fel-le állíthatóak, hogy az 1:18-as tréleresek jól lássák bennük a mögöttes forgalmat. nagyon jól sikerült még a hűtőrácson levő rács kidolgozása is. egyszóval minden.

ez az első 1:18-as modellem, amin az ablaktörlő lapátja kapott gumibetétet is. szem fennakad, áll leesik. itt a fotón picit esetlenül néz ki, de élőben nagyon hatásos, hogy látni egy kis fekete csíkot ott, ahol a lapát a szélvédőhöz ér.

nem is tudom, mekkora ez a kis fedél, ami a hűtőfolyadék betöltőnyílását rejti. lehet talán egy centi magas is. a feliratok, a díszcsíkok kidolgozása bámulatos rajta, de a legmegdöbbentőbb a Fiat felirat felett levő kis kilincs.

aki már látott CMC modellt, annak nem nagy újdonság, de igen, természetesen a kis fedél lenyitható, alatta tényleg ott van a hűtő sapkája. hogy az is felnyitható-e? szerintem igen, de nem próbáltam.

a felépítmény alsó részén körbe-körbe kis felnyitható tárolórekeszeket találunk. ezek ugyanúgy nyílnak, mint a távolsági buszok csomagtartói.

van egy üres...

egy, ami mögött az akkumulátorok rejtőznek,

egy harmadik mögött pedig a pótkerék. természetesen a pótkereket rögzítő zár oldható, a pótkerék kiemelhető a helyéről.

nem lehet kép nélkül elmenni a sárfogógumik mellett sem. de a vörös-króm-fekete harmóniája a sárvédőíven is gyönyörű. visszatérve az eredeti gondolatmenetre; van még egy kis rekesz is itt,

ami mögül a versenyautókat megtartó ékek fiókja húzható elő.

ha már a nyitható-kihúzható alkalmatosságoknál tartunk, van itt még pár ilyen. például az üzemanyagtartályok betöltőnyílásait fedő kis ajtókból van rögtön kettő.

mögöttük a tanksapkával.

de van egy harmadik is, ami mögött csak egy üres nyílás van. ez gyakorlatilag egy fellépő, innen lehet a modell oldalán található létrára lépni.

nagyon szép részlet a vezetőfülkéhez vezető lépcső, a tyúklábmintás burkolattal.

ahogy már említettem, annyi a szép részlet a modellen, hogy össze-vissza csapongok, az egyik legszebbről majdnem teljesen megfeledkeztem, pedig több is van belőle, meg nagyobb is, mint amihez eddig hozzászoktam; ezek a kerekek.

a képek nyújtotta látványhoz szóban más semmit nem tudok hozzátenni, hibátlanok.

a csapongás folytatódik, az autó hátuljánál. a lámpák gyönyörűek, a kis fellépő hajlított acélcső egyszerűségében nagyszerű, a rendszámtábla, a hogy a világítótestek zárójelbe fogják, az újabb lenyitható kis fedél... szép. az, hogy a hátfal nem illeszkedik tökéletesen? kit érdekel...

amikor egy ilyen zár tartja a helyén. természetesen működik, átfordítható.

a hátfalat lenyitva pedig ez a látvány tárul elénk.

oldalt van a korábban már említett létra, amihez a kinyitható fellépő tartozik.

a plató, a rámpák, meg a hozzá tartozó kezelőszervek kiismerése is egy külön feladat. a képen látható tekerentyűk közül a legalsóval lehet a modell oldalába tolt rámpát kilazítani, a legfelsővel pedig a felső rámpát dönteni.

a külső után következzék a belső. itt van egy kis hasonlóság a Ferrarikhoz: a vezetőfülkébe két ajtón keresztül lehet beszállni. az egyik a kormányhoz vezet, a másik a hátsó üléspadhoz, de a bal első ülést is innen egyszerűbb megközelíteni.

az ajtók csodásak, úgy nyílnak, akár az igaziak, a külső zsanérok segítségével. a túlnyitást mindkettőnél egy-egy bőr határoló akadályozza meg. érdekes, hogy az első ajtó öngyilkos rendszerű.

a kinyitásukhoz ajánlott használni a modellhez mellékelt kis csipeszkét. aki ült már régi Skoda teherautóban, vagy IFA-ban, annak ismerős lehet a látvány. hatalmas kormány, előtte egy fémlapon műszerek szétszórva, a két ülés között a motort takaró púp. CMC által kidolgozva mindez mesésen közel van a tökéleteshez. a bőrbevonatú ülések egytizennyolchoz mérten durva mintázatába persze bele lehetne kötni, vagy a padlón a túl vastag szegélyekbe, de amint a műszerfalra téved a szem, ez rögtön elfelejtődik. ehhez a látványhoz nagyító kell.

természetesen a pedálok is külön-külön kidolgozottak, a válóbot is gyönyörű, a motor púpjának oldalára pedig jutott egy típustábla is.

ahova szem nem lát be, csak optika, esetleg egy nagyító, ott is minden apró részlet ki lett dolgozva. az utas ablakemelő tekerője majdnem megszólal, olyan szép, de az a vízszintes fémrúd, ami az összes oldalsó szélvédőnél megjelenik is gyönyörű.

a hátsó padra ezen az ajtón keresztül visz az út, láthatóak a zsanérok, a határoló bőrcsík. ez a szürke ajtópanel 1:1-ben nem lehetett túl szívderítő, a maga módján inkább célszerű, mint szép, de így, piciben telitalálat.

amihez persze szépen meg kellett oldani a részleteket. a kilincset, a kapaszkodót, az ablakemelőt.

belül az egyszerű, de nagyszerű elv honol. a pad tényleg olyan, mint egy faék, de modellileg egy szavunk nem lehet; minden a helyén, minden gyönyörű.

sajnos a motorból nem sok látszik, a fedelet könnyű ugyan felnyitni, de nem marad a helyén, ezért tartani kell. másrészt meg a kerékdobok és az ülések takarják az igazán jó rálátást, ezért a képzeletünkre, vagy a CMC internetes oldalára kell hagyatkoznunk, ha képet akarunk kapni róla, hogy mi is lehet a burkolat alatt.

egy dolog van még hátra. a "csomagtartó". vagyis a raktér, ami a vezetőfülke és a plató között kapott helyet. ide kerülhettek a csapattagok személyes dolgai, az alkatrészek, vagy a pilóták felszerelései.

a rakteret egy kétszárnyú ajtón keresztül tudjuk megközelíteni, ami az utasfülke ajtóihoz hasonló igényességgel van kidolgozva.

ha akarunk, még egy kis olasz nyelvleckét is vehetünk az ajtók segítségével.

a bejutást kis fellépő segíti, a küszöbön kis fém védőlemez van a kopás és a csúszás elkerülésére, belül pedig a jól ismert piros padló.

a sötét lyukban egy fából készült szekrény vár minket, aminek van polcos, és akasztós része is. a sötét leküzdésében a plafonba épített lámpák segítenek.

arra volt ez a kis idő elég, amit tegnap délután eltölthettem ezzel a modelel, hogy elgondolkozzam azon, hogy modellgyártásilag kaptunk-e ezzel a géppel újat. vagy csak azért fantasztikus, mert olyan nagy, annyi részlet elfér rajta, annyi magas labdát dob fel, hogy a CMC-s fiúk-lányok nyugodtan csapkodhatják le őket, mindenféle kockázat nélkül. bevallom őszintén, ezt nem tudtam megválaszolni. mert tényleg nagyon sok volt benne a lehetőség, viszont azok hibátlanul ki lettek használva. viszont azt nem tudom, volt-e benne akkora kihívás, mint a BBR 512 BB LM-ben, vagy az Exoto 246 F1-ben. ha nem is, akkor sem von le semmit az értékéből, nagyon örülök neki, hogy létezik, még akkor is, ha a kedvenc modellem továbbra is egy kisebb valami.

26 komment

Címkék: bemutató fiat saját gyűjtemény cmc

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr244204752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2012.02.26. 13:59:12

Egyszerüen fantasztikus, ez már nem is modell, hanem egy szobor aminek kerekei vannak. Szem nem marad szárazon e modell láttán.

kantorati 2012.02.26. 14:08:02

Valahogy úgy vagyok a kommentel mint Te az elején a szemrevételezéssel. Idő kell megfogalmazni a gondolatokat. Nagyon egyszerű és felületes lenne csak egy "nagyon szuper gép" - el illetni ezt remekművet. Át kellene élni, az illatát érezni, kézzel megtapintani, időt szánni rá... ahogy tetted ezt Te is. Mintha csak egy nőről beszélnék...

Missa 2012.02.26. 14:56:50

Voáhhhh! Ez gyönyörű! Az alváz, az valami eszméletlen. Valahogy felidéződött bennem a katonaság. 1986-ban már nem voltak az akkori Csepelek sem fiatalok. Azoknak volt hasonló az alja. Semmi túl bonyolítás, kovácsolt, első, merev tengely, laprugók, csavaros hevederek, stb. Tényleg, tisztára, mint a Csepelek, IFA-k, Skoda-k. A kerekek is non-plus ultrák! Nagyon szép és nagyon kuriózum ez a modell!
Lehet, hogy hülyeség, amit most mondok. De én csinálnék neki valami plexiból, egy nem túl feltünő tartóbakot. Valahol az alváznál feltámasztani. 5-6 kg-os modell! Ne adj Isten pár év múlva esetleg "megereszkednek" a rugói, vagy ami rosszabb, a gumiabroncs. Szóval én tehermentesíteném a futóművét.
Apropó, ki volt a sztár akiről álmodoztál? Nyugi, nem ciki. Nekem is volt pár, persze más korosztály. Szűcs Judit, Kim Basinger, Cindy Crawford, Madonna (még fiatalon)... :-))))

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2012.02.26. 15:14:35

OMG! De most akkor ehhez mit lehet hozzászólni? Hihetetlen. Annyira jó lenne egy órácskát eltölteni vele, a börzei csodálkozásban nem lehet megismerni egy ilyet eléggé. Olvadni tudnék azoktól a kicsike, nyitható fedelektől, a pici kilincseket is komoly kihívás elhinni. Nekem ugyan van CMC-m itthon, de az SLR... Abban nagyrészt csak a lemezek alatt van sokkhatás. Örök igazság, a jóba könnyű beleszokni. :)

MT21013 2012.02.26. 15:18:08

Ehhez a modellhez tényleg nem könnyű kommentelni. A magyar nyelv választékossága ellenére is azt gondolom bármilyen felsőfokú jelző kevés lenne a látvány leírására. Így csak a gratuláció marad és a nyálcsorgatás a képekre.
Missa "testvérem" által felsorolt hölgyek nálam is jó pozícióban voltak fénykorukban :-)

Labdacs 2012.02.26. 17:28:06

@kantorati: igen, nekem is ilyen érzésem volt, amikor először találkoztam vele. idő kellett hozzá, hogy normális gondolatokat tudjak megfogalmazni róla. biztos hülyén hangzik, de tényleg így van.

Labdacs 2012.02.26. 17:35:30

@Missa: igen, engem is az alváz fogott meg legjobban. bár gépészetileg viszonylag analfabéta vagyok, de imádom ezeket a színre fújt nagy vasdarabokat.
kitámasztás: nagyon jól gondolod. van hozzá egy kis füzet, ami a kibontási leírás mellett tartalmazza azt is, hogy hogyan kell tárolni. ebben szerepel az is, hogy ajánlatos az alvázat megtámasztani. erre ad gyári megoldást is, azokat a kis műanyag tulipánokat kell az alvázra csavarni, amik a hungarocell dobozhoz rögzítik.
álom tárgya: nem nehéz kitalálni, ha tudod, hogy hány éves vagyok. :-)

Labdacs 2012.02.26. 17:36:59

@SepangbronzeM5: ráadásul az SLR már sokadik évét tapossa. azért a CMC-nél is egyre magasabbra kerül a léc.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2012.02.26. 18:11:21

@Labdacs: Kész csoda, hogy vannak még náluk további magasságok... Bámulatos.

Labdacs 2012.02.26. 18:13:54

@SepangbronzeM5: elnézve amit az Exoto művel mostanában, úgy érzem, hogy messze van még a határ, amikor azt lehet mondani, hogy kész, ennél jobbat már nem lehet. ha belegondolok, hogy 10 éve még a rendes ajtózsanér, meg a kárpitozott beltér volt a nagy szám, most meg hol tartunk...

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2012.02.26. 18:23:41

@Labdacs: Igen, pont a mai modellpakolgatásnál forogtak a régebbi és újabb modellek a kezemben és közben ilyesmiken tűnődtem. Nekem a legnagyobb öröm, hogy lassan, de biztosan a motorháztető és csomagtartó karjait leváltják kis fém lapok vagy picike mechanika.

=xapa= 2012.02.27. 17:17:47

Teherautóhoz méltó módon gázolt be ez a modell a Ferrari 1:18-asok világába: nem kopogtatott a parkoló ajtaján, hanem félgázzal áthajtott rajta :)

Biztosan irigykednek is a formásabbnál-formásabb, csilivili, szívtipró versenyautómodellek, hogy a gyűjtői társadalom egy emberként figyeli lógó állakkal, és vízesésként alázuhanó nyálhullámmal ezt a nagy piros "traktort". Amikor először megtudtam itt a blogon, hogy a CMC egy Ferrariszállító "kamion" megépítését tervezi, nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz, de ismét megbizonyosodott, hogy a kivitelezés és a megvalósítás legalább annyira fontos, mint maga a jó ötlet.

Nekem is az alváz környéke tetszik a legjobban, és bennem is sok gyerekkori IFA meg Skoda emléket ébresztett a modell :) Munkámból adódóan van némi közöm a fuvarozáshoz, és emiatt a kamionok iránti vonzódásom majdnem a Ferrarikéval vetekszik, ennélfogva álmaim netovábbja egy Ferrari kamion lenne. Mivel ilyen kamion sohasem lesz, megelégszem azzal, hogy léteznek ilyen szép, Ferrari feliratos teherautók is, szóval duplán köszi Labdacs, hogy megírtad ezt a posztot :) Ha nem kerülne ilyen sokba, biztos hogy vennék én is egyet, de azt hiszem nekem továbbra is csak álomként fog megmaradni ez a gyönyörű modell.

Labdacs 2012.02.27. 19:36:59

@=xapa=: én már nagyon vágytam valami másra, nem csak a sokadik lapos kétajtósra. hát most eljött, és tarolt.

=xapa= 2012.02.28. 10:14:52

@Labdacs: Bízom benne akkor, hogy a Bartoletti ledöntötte a kaput előtted az 1:18-as F1esek számára is :P Azok laposak ugyan, de nem kétajtósak ;)

Labdacs 2012.02.28. 10:22:21

@=xapa=: az az igazság, hogy eszembe sem jutottak az F1-esek, képzeletemben LM gépeket pakoltam a platóra, de annyira elcsépelt lett volna a kép, három 250 TR-rel a hátán, hogy inkább nem készítettem el. a 250 GTO meg már túl széles hozzá.

megmondom, hogy mi a bajom az F1-es gépekkel: nem utcán menne, nekem túl törékenyek, ráadásul nagyon bután néznek ki 1:18-ban. a maiak főleg. hajszálvékony, ultrakönnyű kis karbonszálas kasztni, azon még vékonyabb borítás. mindez vastag, nehéz fémből kiöntve. nekem nagyon nem áll össze, bután néz ki. amellett, hogy tényleg nem vagyok formailag sem kibékülve velük. vékonyak, hosszúak, mindenféle szárnyak lógnak ki belőlük...

=xapa= 2012.02.28. 11:23:11

@Labdacs: Azt a labdát :) tényleg jó sokan lecsapták :) Ettől függetlenül valóban szép látvány akár fotón, akár a képzeletünkben, ahogy halmozzuk az élvezeteket,és CMC-re parkolunk CMC-ket :)

Nem tudom,a következő mostmár az lesz, hogy a CMC gyárt egy komplett tehervonatot, amin CMC Bartolettik sorakoznak? (a Bartolettin meg CMC 250 TR-ek persze :)

hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2012.02.28. 17:10:00

Pillanatig én is eljátszottam a gondolattal, hogy ha havonta eltennék 10.000 Ftot, akkor nagyjából másfél év után tudnám megvenni, plusz akkor még kell rá 3 modell, meg azért egy szép kiállító vitrin is hozzá, nagyjából olyan 2 év mire eljutnék odaáig hogy megvenném...Meglátjuk 2 év múlva hogy mire jutottam! :D

Missa 2012.02.28. 20:53:55

@hamhusz85: Ne felejtsd ki, hogy a lakásban ahova teszed őket, egy kisebb födém erősítés is kell! :-)

Missa 2012.02.28. 20:55:45

@Labdacs: A plató "töltelékeket" még lehetne variálni a California rajtszámos verziójával. Az évszám, nagyjából stimmelne.

Labdacs 2012.02.29. 08:39:29

@Missa: ki kellene próbálni, de nem biztos, hogy felférne rá.

Missa 2012.02.29. 13:08:20

@Labdacs: A 156 Sharknose-okra méretezték?

Labdacs 2012.02.29. 13:19:39

@Missa: kb. természetesen a CMC 250 TR is vígan elfér rajta.

LeoNardo 2012.03.01. 13:36:05

Nagyon örülök ennek a bemutatónak! Annyi képet láttunk már erről a modellről, de szinte mindenhol ugyanazokból a beállításokból. Sokszor szerettem volna kinyitni egy fedelet vagy egy kis ajtót és mögé kukucskálni, de nem lehetett. Most te felfedted a modell eme értékeit is, amiért köszönettel tartozom!
Furcsa, de ezek a CMC nekem alulról tetszenek legjobban :)

Remélem még nálad lesz, amikor a következő modellért megyek hozzád, és közel léphetek hozzá! :)

Missa 2012.03.04. 15:14:18

Hmmm, tegnap említettem a feleségemnek, hogy 50. szülinapomra meglephet egy ilyennel. Addig még négy év van hátra. Csak évente 50e Ft-ot kell félre tennie. Figyeltem az arcán a reakciókat. Csak bólogatott. Azt hiszem a napokban egy "durvább" bejelentésre számíthatok. Az ő, pár évvel későbbi szülinapjával kapcsolatban. Szóval elkezdtem gyűjtögetni a pénzt. :-)

Dinoenzo 2012.03.17. 14:35:31

Gratulálok!

Tökéletes gép,és életem legszebb modellje marad mindörökre :)

Minden pénzt,lemondást, gyűjtögetést,forintot,fém sörösdobozok visszaváltását,újsággyűjtést,cigiről leszokást megér :)

1-2 db kritikám van a Bartoletti ügyben :

Ha a modelleket pakolunk rá,akkor azoknak a gumija (a zsírtartalom miatt) megfogja a fémet.
A kerék ék szürke festését a CMC 250 GT SWB LM 14#-es modell gumija (3-4 napos tárolás után) leszedi :(

Miért nem fém az az ék?!

Nekem a liftes mechanika nem működika modellen,és nem is szeretném feszegetni ,hogy működjön.

A modell oldalán lévő fém rámpák alsó része nagyon éles,és az ember egy óvatlan pillanatban le is tudja szántani a Bartoletti fesrését :(

Az Bartoletti alsó részébe csak egy 250 LM verda,vagy egy CMC 250 TR modell fér el :(

Ha a CMC 156 F.1-es gépet helyezem a Fiat alsó részébe ,akkor az F.1-es gép hasát sértem meg :(
süti beállítások módosítása