HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Ertl Ferrari 275 GTB4

2011.02.05. 23:10 Labdacs

az elmúlt időszakban egy csomó finom gépet mutattam itt be, most nem ez lesz. egy pontosan 20 éves model következik, egy őskövület, egy faék, egy rémesen egyszerű kis játékszer; az Ertl egyetlen Ferrarija, a 275-ös.

ha pontosak az infóim, akkor 1991-ben gyártották, mindössze egy éven keresztül ezt a modellt, tehát tényleg nem egy mai darab, a fotózása közben modellrégészeti ásatáson éreztem magam. manapság például a modelleket nagyjából eltalálják formailag. a CAD/CAM rendszerek, meg a 3D szkennerek korában ennek nem szabad problémát okoznia. ezért nem is nagyon szoktam olyanokra kitérni, mint formahűség, arányosság, mert egyértelmű, hogy van.

húsz évvel ezelőtt más szelek fújtak, itt arányosságról nem igazán lehet beszélni. a 275-ös ugyan élőben is egy nagy tepsi, de talán nem ennyire mozdonyszerű a motorháza. a szélvédő is mintha túl lenne döntve, emiatt az egész összkép olyan, mintha hanyatt akarna esni szegény autó. ezt az egészet erősítik, megkoronázzák a kerekek, amik rettentő picik, talán a legjobban elméretezett abroncsok, amiket modellen valaha láttam.

hátulról nézve pedig annyira nem is rossz a helyzet, talán a fehér szín nem a legszerencsésebb neki, picit túlságosan is egy tömbbe olvad az autó, az ívek, az arányok rejtve maradnak. ennyit a külsőről. nézzük, hol rejtőzik az ördög.

hátulról rögtön meg kell említeni ezeknek az öreg Ertl Ferrariknak ez egyik baját; picit sárgulnak a krómozott részeik. nem nagyon, élőben talán nem is venni észre, de lefényképezve valahogy előbújik a sárgás árnyalat. ezen a képen főleg a kipufogón látszik. egyébként a hátsó hozza a húsz évvel ezelőtti szintet; lámpa, rendszámtábla, lökhárító, a korabeli anyagokból.

sajnos ugyanez igaz a lámpákra is. korabeli minőségben, korabeli anyagokból rontották el vele az egész autót. mintha nem is lámpák lennének itt elöl, hanem két hatalmas szilikoncsöcs, vagy a tizennyolc évesen onnani olvasók kedvéért: két óriási gyönnyhagyma. félbevágva, átlátszóvá savanyítva. hmmm.. az de finom is. valami jó kis sós hússal, friss kenyérrel.

de nem is csak a mérettel van gond, egyszerűen túl vastag az anyaga, emiatt opálos az egész, a fényszóró mögötte alig látszik, mintha vak lenne az autó. tessék megnézni egy eredetit, mennyivel más ez élőben. múltkor volt egy kis vita hűtőrácsokról. nna, ez tényleg nem szép, nem tudom eldönteni, hogy a Bburago 250 TR-nél szebb, vagy rondább. a Ferrari embléma a kornak megfelelő jelzésértékű mérettel bír. sajnos a motorháztető illesztése is.

az első szélvédő kivitelezését a gyengébb ötletek listájára írnám. már a szélvédővel egybeöntött ablaktörlők is egészen mecsbokszos fílinget kölcsönöznek a dolognak, de a kegyelemdöfést a felső, jól kivehető kis pöckök adják meg, amivel a felső keretbe pattan bele az ablak.

a kerekek méretéről volt már szó. maga a kerék is kisebb picit a kelleténél, de benne a felni meg aztán tényleg apróka. a küllők elég ritkák és vastagok, a krómszínű csillogásától sem ájulunk el túlzottan. de ha belegondolunk, hogy a Mattel egészen 2005-ig ilyen felniket rakott a modellekre, akkor talán nem is annyira szörnyű.

hogy végre valami jót is tudjak mutatni, lefényképeztem az ajtót. akkoriban az ablakkerettel együtt nyíló ajtók olyan ritkák voltak, hogy hirtelen nem is tudok mondani olyan modellt, ami tudta volna ugyanezt. külön jó pont, hogy az illesztés is egész szépen van megoldva.

mindig készítek képet a belső terekről. általában a csomagtartó bemutatásával szoktam kezdeni ezeknek a kivesézését. hát itt nem, mert a csomagtartóba nem tudunk benézni; a fedél nem nyílik. egy modell a "nyíljonmindene" korszak előttről.

az utastérbe természetesek egykaros mechankiával nyíló ajtón keresztül juthatunk. az ajtókárpit egy darabból öntött fekete műanyag.

ahogy belül is fekete minden. fekete a padló, fekete a műszerfal, feketék az ülések, fekete a kormány, sehol semmi játék a színekkel.

pedig a feketeség mélyére nézve meglepő formagazdagságra lelhetünk. csőműszerek, kapcsolók, gombok egész szép rendszere; picit színesebben biztosan tetszene, egy jó umbaus itt biztosan kiélheti magát.

a motoron is lenne tennivalója, ugyanis eredeti állapotában nagy képzelőerő kell hozzá, hogy belelássuk a tizenkéthengerest. pár műanyag alkatrész egymásba pattintva, ami nem is akar nem műanyagnak látszani sehol. mintha egy kindertojásban találtuk volna.

most biztosan sokatoknak bizsereg az összes ujja, írná már, hogy tejóég, de kis béna béka ez, kukában a helye. de én szeretem ezt a modellt. minden hibája ellenére. ahogy az összes régi vasamat is. nem egy Kyosho-val, vagy egy Elite masinával kell összhasonlítani, hanem megnézni, hogy mi volt akkor piacon, ami Ferrari. Bbuargo Testarossa, 250 TR és hason szőrű társai. azok között pedig ő volt az ász, az vitathatatlan. húsz éve bizony ez volt az a jellegű csúcs, mint ma egy CMC. én ezért vigyázok rá, dédelgetem, bántani nem engedem.

30 komment

Címkék: fehér bemutató 275 ertl

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr972640484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2011.02.06. 08:50:14

Érdekes bemutató volt,már rég irtál tesztet régi modellről.Én is szeretem a régi,ma már nehezebben beszerezhető modelleket,a következő két modellem is ilyen lesz,igaz nem Ferrari egyik sem.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.02.06. 11:46:54

Hangulatos, "egy letűnt korszak patinája lengi be".
Mennyire jó egy olyan gépről olvasni, ami öregebb, mint én... :)

szeszabi 2011.02.06. 12:10:42

Valóban jó kis vasárnap ebéd előtti olvasnivaló volt. :)
Na, egy ilyen gépet is csinálhatna mondjuk a HW Elite verzióban! Ez nagyon hiányzik a palettáról...

=xapa= 2011.02.06. 12:14:01

Vártam már ezt a bemutatót, köszönet érte.

Hogy milyen öreg is ez a modell, mi sem bizonyítja jobban, mint amit Sepangbronze írt. Felnőtt egy generáció azóta, hogy az Ertl 275-ös megszületett. Ilyenkor jut eszembe mindig az, hogy én milyen vén sz.r is vagyok :P

Megnéznék egy '77-es modellt, ha már itt tartunk :)

Ami az Ertl gépezetet illeti: érzem, hogy itt most meg kell válogatni a szavakat, hiszen tényleg tiszteletlenség lenne ezt a régi vasat bármi csúnyasággal illetni, illetve érezhető az érzelmi kötődés is Labdacs részéről az autó iránt, amit szintén nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Ezért megígérem, hogy a poszthoz írott egyetlen kommentemben sem fogom leírni a fehér Ferrarik szinonímájává vált "g"-vel kezdődő 4 betűs szót :)

Egyszer elgondolkodtam egy piros Ertl 275-ös beszerzésén, de az 1:24-es umbauzott Bburago 275 GTB kitemmel egész jól meg vagyok barátkozva, és úgy éreztem, ez az Ertl gépezet inkább visszalépés lenne.

Tényleg nem szabad véletlenül sem összehasonlítani a mai, vagy a közelmúltbeli modellekkel, a saját korában vizsgálva viszont igazán tisztességes munkaként lehet értékelni. Abban az időben, amikor megjelent a modell, 200%-al kevesebbet foglalkoztam "kisautókkal", mint most :P Jobban lekötöttek a felsős csajok a suliban, mint a "játékautók" :) Szóval nem nagyon tudom saját élményekkel összevetni, de azért emlékszem, micsoda csodálkozás volt, amikor akkoriban egy benzinkúton láttunk egy eladó Bburagót, és csak pislogtunk, hogy "ennek nyílik mindene". Szóval akkor még tényleg más szelek fújtak, és az ablakkerettel nyíló ajtóval (ami abszolút korát megelőző mutatvány), meg az egészen jól sikerült utasterével biztos, hogy ez az Ertl is joggal birtokolhatta azt a bizonyos "ász" titulust.

Részemről tisztelgéssel adózok a modellgyártás letűnt korszakának ezen jeles képviselője előtt, és annak külön örülök, hogy ilyen szép, szinte gyári állapotban vészelte át az autó az elmúlt két évtizedet.

Labdacs gyűjteményében igazán szép és erényeihez méltó nyugdíjas évek várnak rá :)

Labdacs 2011.02.06. 13:51:41

@=xapa=: azért ennyire nem kell finomkodni. :-)
én is látom a hibáit, meg is mutattam őket, de azok semmiképpen nem kirívóak a kortársaihoz képest. nna jó, a szélvédő igen.
egyébként fura, hogy mekkorát változott a modellvilág nem sokkal ezután. négy évvel később már volt Kyosho, a mai szemmel ugyan picit kezdetleges, de azért nem olyan rossz NSX-szel.

Labdacs 2011.02.06. 13:58:24

@szeszabi: vagy a Kyosho. :-) megúsznánk a félig lehúzott ablakot és a hatcsavaros bombabiztos rögzítést.

308_gts 2011.02.06. 15:50:13

Köszönet a bemutatóért. Szinte elképesztő, hogy mennyit fejlődött a modellgyártás azóta. Össze sem hasonlítható. Bele se merek gondolni mi lesz 20 év múlva:)

Nekem 1991-ből, illetve közvetlenül az az utáni évekből kb. a "Három kívánság" műsor ugrik be Dévényi Tibi bácsival, ahol szintén egy BBurago modellt sorsoltak ki valamilyen játék keretében, és el voltam képedve, hogy de komoly, ez bizony nem Matchbox:))) Nyílik mindene, és azok a felnik:) Aztán nem sokkal később kaptam Karácsonyra egy Bburago Lamborghini Diablo-t, ami azóta is meg van. Ott is meg van csinálva az ajtókeret rendesen, és egész pofás a beltere is. Kész katarzist okozott, hogy felfelé nyílt az ajtaja:)) Bocs az offért.

=xapa= 2011.02.06. 16:23:26

@szeszabi: na ez egy jó ötlet, mondjuk pont egy 275 GTB-t kihozhattak volna a 250 GT SWB helyett...

=xapa= 2011.02.06. 16:29:47

@Labdacs: Szerintem is a 90-es évek közepétől ugrott egy óriásit a modellautógyártás minőségi teljesítőképessége, ekkor jutottak el a gyártók a játékautós világ sztratoszférájába :) Azóta pedig ettől a világtól fényévnyi távolságban járnak a CMC szintű űrhajók :)

=xapa= 2011.02.06. 16:33:35

@Labdacs: "megúsznánk a félig lehúzott ablakot és a hatcsavaros bombabiztos rögzítést. "

Ha a bombabiztos rögzítést elfelejtenék, a félig lehúzott ablakokkal ki tudnék egyezni.

A rögzítés terén viszont mintha egyre rosszabb lenne a helyzet, egyre lehetetlenebb helyeken fűzik keresztül a csomagtér-motortér rögzítő huzalokat, egyre több csavar rögzíti a modelleket a talpaikhoz, egyre több izzadtságcsepp gyöngyözik az ember homlokán akkor, amikor ki akarja szabadítani a hímes tojásként óvni kívánt kis gépet a sokszoros bilincseiből.

=xapa= 2011.02.06. 16:36:19

@308_gts: Igen a Matchbox nagyon uralta azokban az években az ember kisautókkal kapcsolatos tudatát, én is emlékszem olyanokra, hogy a játékautó helyett olyanokat mondtunk, hogy "mecsboxot kérek Karácsonyra". Ami persze nem feltétlenül Matchbox márkájú játékautót jelentett...
Nem, kisméretű játékautó= mecsbox. :)

=xapa= 2011.02.06. 16:46:02

@Labdacs: Na jó, akkor kicsit kevésbé leszek finom: az egész kasztni formája, az első lámpák, a szélvédő, a motore, és a kerekek...(most a hogyan bókoljunk csúnya lányoknak kézikönyv sablonszövegéből fogok idézni) nem a szépségükért, hanem a belső értékeikért és kisugárzásukért szeretjük őket. :P

308_gts 2011.02.06. 17:41:09

@=xapa=: Általában a Matchbox nálunk luxuscikk volt játékautót illetően, és inkább a kínai utánzatok voltak többségben, néha csusszant be csak az igazi "minőség":)))Pl. Matchbox (Corvette C3, Pontiac Firebird Trans AM, Kenworth kamcsi), sőt Hot Wheels (Testarossa, F40) is!!! Egyébként akkor is igényesebb volt már a HW mint a Matchbox:)

308_gts 2011.02.06. 17:43:11

@=xapa=: A modellautókat illetően meg akkor (90-es évek) gyakorlatilag a BBurago volt számomra az egyetlen ismert Wow-gépezet. Nem is ismertem mást gyerekfejjel. Akkor még net se volt, ahonnan tájékozódni lehetett volna.

=xapa= 2011.02.06. 18:09:05

@308_gts: Nálunk is ugyanígy csak nagyon különleges esetekben került elő 1-1 eredeti Matchbox. A baráti körben is, ált. suli alsóban a szünetekben mindig egymás autóinak a tanulmányozása volt soron, az iskolaudvar lejtőjén rendszeresen szervezett legurításos versenyekről nem is beszélve :)

Nekem is alig pár darab eredeti Matchbox-om volt, a többsége még mai napig megvan egy féltve őrzött kis dobozkában :)
A Pontiac Firebird Trans Am a legmenőbb gépek egyike volt akkoriban, a guriga versenyeink rendszeres győztese is volt valamiért :)

Bburago-ra meg tényleg mi is kb úgy néztünk, mint most egy CMC-re.

Net nélküliség: na ez egy külön kategória, mai fejjel annyira elképzelhetetlen :) Az autós újságok 1-1 példányát aszerint vettem vagy nem vettem, hogy van-e benne Ferrari, vagy nincs (mivel nem volt más forrásom Ferrari képek nézegetésére :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.07. 14:17:23

Tenksz a szaftos bemutatóért, úgy belemélyedtem az olvasásba, hogy azt hittem itt van a modell előttem. :-)

Nekem jobban tetszik sárgában, nem a fehér áll a 275-ösnek a legjobban, de mivel fehér-párti vagyok, így természetesen muszály hogy tetszen! :)

Számomra is öröm és egyben fura is ránézni a modellre, amely 5 évvel idősebb nálam, pláne ha az egyik öreg vasnak én vagyok a gazdája! Ami persze nem így van egyenlőre, de ki tudja mikor adom a fejem a beszerzésére.
Az Ertl munkájában az is becsülendő, hogy '91-es gyártása előtt, se után nem jutott senkinek az eszébe, hogy ezt a típust modellben megörökítse. Mennyi időről is van szó? Közel 30 év? Ezért is értek egyet Xapával, hogy inkább megcsinálhatták volna azt a 250-es helyett. A GT SWB-t meg majd később.

Én nem is biztos tudtam volna csinálni róla bemutatót, mert én Eliteken és Kyosho-kon növök fel, így a hibáit meg sem merném említeni, mert nincs mihez viszonyítási alapom, ezáltal csak a jó tulajdonságaira koncentrálnék. Tehát a végeredemény: Csak szeretni tudnám ezt a modellt és a hibái egyáltalán nem érdekelnének, és valószínű, hogy le se cserélném egy jobb kiadásra, hanem megtartanám és mellé raknám az újat. Talán azért is, mert "tisztelem a nálam idősebbet", és nem szeretném csak úgy el kótya-vetyélni. A nyugdíjas éveit töltse el békében, egyetlen-egy vitrinben, ahol vigyáznak rá és se kisgyermek, se por-nedvesség sem éri...

Ui.: Ha Mattelék csinálnak majd 275 GTB-t, akkor készítsék el ezt a variációt is:
autogaleria.hu/kl.php?kid=66791-Ferrari-275-GTB-6C-Scaglietti-Longnose-1965-1966
Nekem ez a szín jön be a legjobban. :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.07. 14:24:06

@308_gts: @=xapa=: Igaz hogy egy jópár évvel utánatok volt, de nekem az első "mecsboxom" az egy Jaguar XK140-es volt, az első HW-m pedig egy Enzo volt... :-)

Más: A most vasárnapi börzére ki jön ki? Illetve várhatóan mik lesznek az eladó Cavallino Rampanték? (Már aki visz ki.)

308_gts 2011.02.07. 14:37:51

@Camaro96: Ez igazán gyönyörű kép, amit belinkeltél. Mármint a kép meg a gép is:)

Börze: lehet hogy kinézek, még egyszer se voltam kinn, mindig valami közbejön. Az áprilisira viszont biztos hogy ki fogok menni, a mostanira nem 100%. Részemről nem lesz eladó vas. Inkább Labdacs szokott szerintem kivinni gépeket.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.07. 15:21:59

@308_gts: Látom nem csak nekem tetszik! :) Ráadásul jobbkormányos utcai autó, szóval tényleg kéne egy ilyen modell 275-ös! :-)

Igen, általában Labdacs, meg Hellsing szoktak kivinni(mondom ezt úgy, hogy még csak egyszer voltam kint), de én megpróbálom elintézni, hogy kimenjek. Megfogadtam ugyanis, hogy ezentúl minden Átrium Parkos börzére kilátogatok. :)

Labdacs 2011.02.07. 15:26:09

@Camaro96: régen Dezsőnek is rengeteg Ferrarija volt, de valamiért megunhatta és eladta az egészet. pedig nála is szoktak lenni érdekességek, pl ezt a fehér Ertlt is tőle vettem anno.

hogy én mit viszek?
most nehéz így összeírni, de pl piros 599XX lesz nálam. meg HE Kyosho 250 GTO is. piros Lusso is, fekete FXX Evo is stb, stb...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.07. 16:00:24

@Labdacs: Na akkor az XX miatt már érdemes lesz kimenni. Nagyon kíváncsi vagyok rá élőben! :-)

=xapa= 2011.02.07. 19:00:09

@Camaro96: Te leszel a blog udvari képfelelőse, tényleg szép képeket tudsz lőni :) A 275 így szürkében is: csodálatosan gyönyörű, gyönyörűségesen csodálatos!!

Pár éve voltam néhány börzén, egyszer majd szeretnék menni idén is, de az nem ezen a hétvégén lesz.

Jó nézelődést és vásárlást mindenkinek, aki megy!

dinoenzo 2011.02.08. 19:54:18

Nagyon jó bemutató!

Szép a modellen:

-szín
-ajtó
-beltér- pingálni való alany : )
-hátsó

Számomra érthetetlen hiba, a kerék mérete :(
Bubu 250 TR malomkerekéhez képest....

dinoenzo 2011.02.08. 20:10:18

@=xapa=: Én nekem 110 db.-os "medzsó" gyüjteményem volt.Na innen ered a modellek gyűjtési szenvedélye!
Most sajnos csak a fele van meg : (
Mozdony modellekre cseréltem.
Sok sértetlen állapotban pihen a dobozokban.
Peterbillt + Merci kamionok (SuperKing) pazar kondiban vannak :)
Jó bíznísz a matchbox gyüjtés .400 font az ebay-en egy ritka darab.Vagy 1.400 font a katonai szett

=xapa= 2011.02.09. 10:04:06

@dinoenzo: Akkor mindent összeszámolva hány darabos az otthon parkoló modell készlet (kamion+utcai autó, versenyautó, mozdony)?

dinoenzo 2011.02.09. 14:53:53

Ferrari

1:18 + 1:43 108 db.
1:18 Porsche,Lambo,Bugatti Aston Martin stb.. 44 db.

4 Piko mozdony + vagonok (info: Keszthelyen van Magyarország legnagyobb vasúti terepasztala Helikon Kastélymúzeumban)
Gondolkodom,hogyha nagyon sok FERRARI modellem lesz,akkor felajánlom a múzeumnak az összes modellemet.Remélem a 82. szülinapomkor lesz ez esedékes :)

Kb. 40 db Matchbox

És egy Carrera rennbahn 1960 valahányból.
156 F.1-es Ferrari és egy Porsche modell a doboz tartalma + trafó stb.. ,és működik : )
1500 Ft-ért vettem Devecseren a "LOMIS" indiánoktól :) !!
Mennyi az ára?! Sok :)

=xapa= 2011.02.09. 17:35:47

@dinoenzo: Jobb ötletem van, 30. szülinapodra ajánld fel NEKEM az összes Ferrari modelledet ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.11. 20:24:58

@dinoenzo: Ó de kár! ;)) Na mindegy, viccet félretéve ha meglesz a CMC 250 Caliornia neked, akkor már tényleg foglak irigyelni! :-)
Nem mintha az Elite nem lenne nagyon csúcs, csakhát az akkor is CMC! :-)
süti beállítások módosítása