HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Elite Ferrari 599XX

2011.02.10. 22:49 Labdacs

amikor még nagyon-nagyon kisgyerek voltam, igaz, hogy épp csak foszlányos emlékeim vannak belőle, de arra azért emlékszem, hogy akkor még a Mercedes volt a "luxusautó". a BMW gyárigazgatók is Mercivel jártak, pedig akkor már lehet, hogy a BMW-k is voltak olyan jók, de nagyon sok időnek kellett ahhoz eltelnie, hogy egy lapon emlegessék  a két márkát az emberek. valami ilyesmi van kialakulóban a Mattel háza táján. ebben az árkategóriában még mindig a Kyosho-t tartja mindenki a legjobbnak. de most leírom ide, ami igazából a  bemutató végére kívánkozna:

ez a modell jobb, mint a Kyosho-k. ha nem volna az a béna csomagolás, ha nem csípőfogóval, csavarhúzófal kellene nekirontani a dobozának, azt is mondanám, hogy (majdnem) tökéletes. mint a rút kiskacsa története, olyan hihetetlen, hogy a középszerű mezei 599 GTB modell után mit sikerült alkotni hasonló formákkal.

jó, persze fotómaratott kis apróságokkal és a rácsokkal mindig is jól bántak a Mattel háza táján, ez nem újdonság.

viszont fényezésben is nagyot fejlődtek. annyira csillogó-villogó, fényes ez a fekete festés, hogy csak kesztyűben mertem hozzányúlni, különben ezer ujjlenyomatot láthatnánk a képen a modell helyett. a fényképezőgép sajnos nem mindig tudott megbírkózni full auto módban a fényes felületekkel, itt elnézést is kérek a szokásosnál is gyengébb képanyagért.

hátul is rácsok rácsok hátán, meg egy hatalmas diffúzor. lámpák helyett repülőgép-hajtóműre emlékeztető valamicsodák, középen pedig a Cavallino Rampante.

a hátsó kerék mögött kis vezérsík tereli a levegőt. nagyon szépen, finoman van megoldva, szépen, pontosan áll a helyén. ezen a képen talán látszik, hogy a diffúzor karbonszálas anyagát is sikerült visszaadni.

talán a legszebb részlet az autón a hátsó tetőoszlopon levő kis szárny. pengevékony, gyönyörű.

sajnos találunk tömör rácsot is az autón, de egyrészt a modellt élőben kézben tartva fel sem igazán tűnik, másrészt pedig rögtön kárpótol minket a rács alatt levő kis cápauszony -szerű légterelő, ami a hátsó kerék mögöttire rímel. a szélesített küszöb megvalósítása is nagyon szépen sikerült.

a fékek sem hétköznapiak, a tárcsa felett van még egy kis fedőlemez. természetesen ezt is sikerült megmodellezni. a felnik is nagyon szépek, a formában nyoma sincs a pár kiadással ezelőtti Mattel felnik szögletességének. itt a kerékméretet is sikerült eltalálni. a Pininfarina felirat feletti légbeömlőről kéne valamit írnom még, de azt hiszem, eddigre elpuffogtattam az összes jelzőmet.

a csomagtartóban versenycucc lakik. meg a lyuk a közepén. ami mire szolgál? igen, itt van átvezetve a rögzítődrót. ezt az egyetlen idegesítő dolgot találtam az egész modellben, emiatt én meg tudom ezt bocsátani, de nagyon várom már az első zárt dobozos HW Elite modellt. egyébként a fedeleknek levehetők, nem nyithatók. nem kell félni, csukott állapotban nem esnek le olyan könnyen, mert kis mágnesek tartják őket a helyükön.

az ajtóknál is szerencsés a csillagok állása: a Mattel kénytelen volt teleablakos megoldást alkalmazni. ami nem is sikerült rosszul. szépen illeszkedik, és a normális, viszonylag egybefüggő ablakfelület még jobban hangsúlyozza az "egyben van" érzést. természetesen normális zsanérokon nyílik, elég könnyen, de nem árt hozzá valami nyitószerszám.

belül versenyhangulat fogad. percízen, aprólékosan kidolgozott bukócső, sokpontos biztonsági övek, versenyülések.

karbonbevonatú műszerfal, tűzoltóberendezés. nekem tetszik.

de a modell éke egyértelműen a motor. az agyonburkolt utcai verzió motorjához képest ez egy egészen más világ. szabadon álló kábelek, csövek, csatlakozások. ráadásul ez egész szép színes, formás, stílusos.

a 250 SWB California után csak remélni mertem, hogy a folytatás is hasonló lesz. reménykedésem meghallgatásra talált, ez a gép még nem hasonló, hanem még jobb. pirosban, vagy feketében, teljesen mindegy, kinek mi jön be jobban, de ahogy Joe Kelly Junior mondaná; abszolútli rekommendid.

17 komment

Címkék: fekete bemutató xx elite 599 saját gyűjtemény #55

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr682652714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dinoenzo 2011.02.11. 02:37:22

Gratulálok!

Brutál szamuráj killer!
K.O. KYOSHO :)

Nekem is megvan!Csak ajánlani tudom!
KÖSZI LABDACS !!! :)

Az 575 GTC EVO csak a második kedvencem!
A fekete 599 GTO-t is várom.

szeszabi 2011.02.11. 11:00:00

Ez tényleg nagyon rendben lévőnek látszik... :)
Nagyon szép így feketében! GTO-ból is csak piros és fekete lesz? Nem tudom, melyikből melyik színt szeressem...

Labdacs 2011.02.11. 11:27:23

@szeszabi: kétfajta piros lesz. (piros és szürke tetős), meg egy fekete.

szeszabi 2011.02.11. 11:35:56

@Labdacs: Köszi! Akkor asszem, fekete XX és szürke tetős piros GTO kerül a listára. :)
Neked most csak piros XX van eladósorban?

308_gts 2011.02.11. 11:40:22

Amikor ma délelőtt megláttam a bemutatót, egészen lázba jöttem, mert nagyon kiváncsi voltam Labdacs véleményére is, meg úgy általában már vártam ilyen "mezei" képeket a gépről.

Az autóról:
Csak ismételni tudom magam, ez az autó ELKÉPESZTŐ! Egyértelműen Kyosho-színvonal. Kicsit a Kyosho 365 GTB4 Competizione jutott eszembe, mert mint méltó "utódként" tekintek erre a gépre. El is képzeltem, ahogy mondjuk 30 év múlva egy ilyen gépről hasonlóan fognak nyilatkozni a gyűjtők, mint mi a 365 GTB4 Comp.-ről. Ez a gép hiába újkori Ferrari, ez a modell nagyon-nagyon életre kel, nagyon sok lélek van benne. Persze ehhez kellett az is, hogy az eredeti autó így nézzen ki. A sima Fioranoból nem sok mindent lehetett volna kihozni pl. a motornál, adva volt a beburkolás.

A GTO is nagyon tetszik nekem! Úgyhogy éppen ezért is eldöntöttem, hogy nekem bizony mindkettő kell!:) És igazából tényleg mindegy milyen színben, csak legyen:)

Labdacs 2011.02.11. 12:05:46

@308_gts: gyere ki a börzére, nálam lesz egy eladó piros.

308_gts 2011.02.11. 14:22:59

@Labdacs: Tudom, hogy van neked egy piros, láttam vaterán is, meg itt is:) Elsősorban azért a feketére szavaznék:) De nem is a színe a legnagyobb gond, mert még a piros is tetszik. Hanem a szokásos: most nincs pénzem rá.:) Munkakeresésben vagyok aztán egy darabig most nem szeretnék költekezni, meg kell fontolnom hogy mire adok ki, amíg nincs valami "biztos" helyem.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.11. 15:09:04

Szuper bemutató, már alig vártam! Nekem az a listámon a Kyosho 250 GTO után közvetlenül ez jön!
Mivel a 250-est tegnap sikerült lelőni a vaterán, így semmi akadálya nincs hogy legközelebb ez a gép is beparkoljon hozzám csak épp a Rosso-#3-asban! :-)

A lámpák helyén a "hajtóműizék" ha jól tudom légfúvókák akarnak lenni.

VERY-VERY-VERY MÁSZTHEV!!!!

=xapa= 2011.02.11. 16:48:18

@Camaro96: Te vetted meg annak a miskolci fazonnak a #24-eskéjét 20.000-ért? :)
Nagyon jó ár volt érte, gratulálok!
Szép lövés :)

=xapa= 2011.02.11. 16:55:39

@dinoenzo: "Brutál szamuráj killer!
K.O. KYOSHO :)"

Ezt azért nem nevezném K.O. győzelemnek, akármennyire rímel a KyOsho névre a kiütés rövidítés :)

Inkább egy tisztes helytállású, de pontozásos vereséget kell a Kyosho eredménylistájára felvezetni, de...azért ne felejtsük el, hogy ha mondjuk Kyosho 575 GTC vs Elite 599 XX volt a meccs, akkor egy 2007-es (Kyosho) és egy 2010-es (Elite) technikát eresztettünk össze.

És szerintem ha a ballonos kerekeket nem nézzük, akkor semmi oka nincs szégyenkezni a GTC-nek az XX-el szemben.

=xapa= 2011.02.11. 17:04:11

Előző kommentemmel látszólagos ellentmondásba kerülve azt azért szeretném nyilvánosan felvállalni, hogy a versenysorom utolsó tagjának EDDIG egy Kyosho 575 GTC-t szántam, és ezt a posztot olvasva döntöttem el, hogy MÉGIS egy Elite 599XX lesz a befutó :P

De ha lenne pénzem mindkettőre, akkor - ahogy Dinoenzo írta - Stallonet és Schwarzeneggert is betenném a gyűjteménybe :)

Szép ez a fekete, de nekem a piros jöhet csak szóba. Labdacs #3-asát én is bevállalnám, csak én is úgy állok most anyagilag, mint kb 308_gts. Van jobb helye is annak a pénznek. De remélem lesz még később is kapható belőle.

Hogy a modellről is írjak valamit: ezeken a képeken láttam meg a legjobban a karbonszálas karosszériaelemek elkülönülését, ami élőben még durvább lehet, nagyon tetszik.

Azt sem tudtam, hogy a féktárcsákat is ennyire realisztikusan kidolgozták, tényleg mint az eredeti, őrület.

A belső kidolgozás is fantasztikus, nem is részletezem, mert minden úgy szép, ahogy van. Az üléseket azért mégis kiemelem, az a vékony ksi szövetborítás a karbonszálas kagylóhéjon a Kyosho F-40 hasonló megoldását juttatta eszembe.

A tolóablakos oldalablak tényleg ad némi ízelítőt arról, mennyire sokat javítana az utcai Elite-okon a teliablak.

Külön hízelgő a számomra, hogy pont az én nevem kezdőbetűjével illette a Ferrari ezt a típust, ráadásul duplán...majd küldök nekik egy köszönő képeslapot :P

dinoenzo 2011.02.11. 17:41:13

@Camaro96: Nagyon szerencsés vagy,mert elvittem volna a 250 GTO-t !!!Kb 10 perc volt :)
A 22#-es GTO-t a múlt héten vettem meg,mivel nem tudtam a 24#-est levadászni.Ha nincs ló, jó a szamár is :)
Én 21-ért martam itthon.

GRATULÁLOK!

Most egy fekete HW-ELITE New California V8 érdekel.

dinoenzo 2011.02.11. 17:58:09

@=xapa=: A KYOSHO F40 LW fekete után az 575 GTC EVO nem tökéletes :)

Mondjak valami rosszat is!
Az 599XX 55# nekem kicsit "bálnás"!
Mintha nem 1:18 -as méret lenne.
Túl erős,nagydarab autó.
A felni mérete is 458-as szindrómás kicsit.

A hibák ellenére a kedvencem,de csak 3 hétig kb.,mert jön valami durvább :)

Labdacs 2011.02.11. 18:03:58

@dinoenzo: bálnás persze. az az 599 egy hatalmas autó élőben.
a felnikkel mi a probléma?

dinoenzo 2011.02.11. 19:20:27

@Labdacs: Maga a felni szép,csak a gumival egyben kicsit méretesnek találom.
Lehet,hogy az autó "bálnás" összképe okozza az
optikai csalódást :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.11. 20:29:36

@=xapa=: @dinoenzo: Köszönöm néktek!!! :-)
Nagyon lázba hozott amikor megláttam, eredetileg úgy volt hogy a piros XX-et veszem meg, de aztán megláttam őkelmét és pillanatok alatt meghánytam-vetettem a dolgot és lecsaptam rá! Ugyanis lassan már vagy egy fél éve vágyakozom rá, de valamiért egyszer sem sikerült beállítani a ménesbe, ne kérdezzétek miért, én sem tudom. Pedig lett volna rá elég sok lehetőségem.
Dinoenzónak meg grat az XX-hez! :-)
süti beállítások módosítása