régen voltam gimnazista, 17 éve érettségiztem, de azért emlékszem sok dologra onnan. volt például minden évben egy nap, amikor a diákok átvették a hatalmat az iskolában. ilyenkor nem volt tanítás, hanem mindenféle szórakoztató, meg vicces programok közé lehetett keveredni. van ilyen még?
mert most itt ez lesz. itt vannak a képek alant, kíváncsi vagyok rá, hogy ezek alapján ki mit gondol az autóról. persze előnyben vannak azok, akiknek otthon pihen már a vitrinükben, vagy akár még dobozba szorulva. azok talán tudják, hogy mekkora szívás kiszabadítani onnan, hány csavart kell oldani, hol vannak a trükkök a drótok eltávolításánál.
milyen az összkép, hogy áll az autónak az egytizennyolcasítás? mekkora nagy tepsi is ez valójában?
tényleg gagyik-e a kipufogók? milyenek a hátsólámpák?
zseniálisak még mindig a Mattel-féle rácsok? eldönthető erről fotó alapján, hogy igazi rács, vagy csak kamu?
ugyanez a kérdés felmerül az összes többi esetben is, például itt elöl a sarkokban.
tetszenek-e a kígyószem-szerű lámpák? illeszkedik-e szépen a helyére?
kinek mi a véleménye a szélvédő környékéről? ciki-e, ha 2012-ben még mindig kívülre kerül a fekete keret, nem belülre? ki mennyire van kibékülve az ablaktörlőkkel?
és a kerekek? a felnik? a fékek ott belül? aki nem tudja, azt meglepné-e, hogy a tárcsa nem forog együtt a kerekekkel? nevetünk egy ilyenért egy Maisto esetében? és itt? sírunk?
vagy azért, hogy az ajtók lötyögősen vannak felfogatva, szinte kiesnek a helyükről? ezek után zavar még valakit a celofán oldalablak?
ugyanaz belülről szebb, vagy nem? kinek mennyire jön be ez a kék árnyalat?
miért nincs kárpit egy 90 eurós modellben? tudja valaki a választ?
ettől eltekintve milyen?
a csomagtartó? semmi különös? vagy van benne érdekesség?
motorilag? szabványos, vagy szívet dobogtató? nem kéne már csomagolni mellé egy nyitót? ha már csak úgy nyitható a fedél, hogy alányúlunk valami vékonnyal? nem lenne sokkal elegánsabb?
kéne?