mi ad okot különösen nagy örömre ezen a képen? (forrás:littlebolide)
HW Elite Ferrari 308 GT4 Dino
2012.10.26. 14:04 Labdacs
12 komment
Címkék: piros dino elite 308 gt4
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr344871474
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hornando 2012.10.26. 15:00:24
Szerintem semmi, ha csak az nem, hogy végre piacra dobták a típust és talán változtattak a dobozon.
Mindezeket már rég meg kellet volna lépniük.
Egyáltalán nem vagyok elájulva.
Mindezeket már rég meg kellet volna lépniük.
Egyáltalán nem vagyok elájulva.
Labdacs 2012.10.26. 15:04:16
@hornando: azért a dobozzal kapcsolatban változott még más is, aminek lehet örülni: minden bemutatóban sírtam, hogy hatalmas lyukak vannak a csomagtartóban, illetve a fedeleken a drótoknak kialakított bunkók. az új dobozzal szerencsére ezek is eltűntek, ami számomra azért örvendetes hír.
nagyon elájulva azért én sem vagyok, de azért örülök. :-)
nagyon elájulva azért én sem vagyok, de azért örülök. :-)
Missa 2012.10.26. 16:15:35
Hmmm, ez érdekes. A gyári honlapon még ott éktelenkednek a fülecsek... Sőt, a hátsó lámpa is csúnyább.
Na nem baj,nekem tetszik.
Na nem baj,nekem tetszik.
MT21013 2012.10.26. 17:19:04
@Labdacs: igen, sokkal összeszedettebbnek tűnik. Előnyére változott. Hozzád mikor érkeznek? Várom már nagyon...
Labdacs 2012.10.27. 09:01:21
@MT21013: remélem, mihamarabb.
hornando 2012.10.27. 12:10:11
@Labdacs: Nem akarom, hogy azt gondoljátok rólam, hogy egyáltalán nem foglalkoztat a modell érkezése és az ezzel kapcsolatos változtatások. Mert nem így van. Talán én voltam az, aki ezen a blogon először megnevezte a 308 GT4 típust, mint várva várt modellt, mondván kiadhatnák az egyetlen Bertone stúdió által tervezett Ferrarit.
Nos én most nagyon boldog vagyok, hiszen meghallgatásra talált az óhajom. Az időközben eszközölt változtatások pedig egyértelműen a precizitás irányába mozdítja el a gyártót és annak megítélését.
Nagyon bántotta a szememet az a sok felesleges lyuk és fül, amit a drótok befűzése miatt alakítottak ki. Szerintem erről is beszélgettünk már. Ezek egy modellen szarvashibának számítanak, nem is értem, hogy gondolták ezt. De azt sem értem, hogy a Ferrari és a licenctulajdonos Mattel részéről sem kifogásolták ezeket a buta megoldásokat. Hiszen valahol, valamikor az asztalra kerültek az öntőforma tervei és azt bizony valakik galád módon jóváhagyták, ergo gyártásba engedték. Érthetetlen!
A konkrét fotóhoz pedig annyit írnék még, hogy az is nagyon tetszik, hogy összehangolták a modellen a logókat. Eddig elől és hátul is Dino logó volt látható, de a felnik közepén a cavallino rampante ágaskodott. Nos, ezt is cserélték Dino logóra.
Ami viszont nem tetszik, az az, hogy ennél a modellnél is a bukólámpával próbáltak meg spórolni. Na de mindent nem kaphatunk meg azonnal, mert akkor túl jó lenne nekünk... :-)
Nos én most nagyon boldog vagyok, hiszen meghallgatásra talált az óhajom. Az időközben eszközölt változtatások pedig egyértelműen a precizitás irányába mozdítja el a gyártót és annak megítélését.
Nagyon bántotta a szememet az a sok felesleges lyuk és fül, amit a drótok befűzése miatt alakítottak ki. Szerintem erről is beszélgettünk már. Ezek egy modellen szarvashibának számítanak, nem is értem, hogy gondolták ezt. De azt sem értem, hogy a Ferrari és a licenctulajdonos Mattel részéről sem kifogásolták ezeket a buta megoldásokat. Hiszen valahol, valamikor az asztalra kerültek az öntőforma tervei és azt bizony valakik galád módon jóváhagyták, ergo gyártásba engedték. Érthetetlen!
A konkrét fotóhoz pedig annyit írnék még, hogy az is nagyon tetszik, hogy összehangolták a modellen a logókat. Eddig elől és hátul is Dino logó volt látható, de a felnik közepén a cavallino rampante ágaskodott. Nos, ezt is cserélték Dino logóra.
Ami viszont nem tetszik, az az, hogy ennél a modellnél is a bukólámpával próbáltak meg spórolni. Na de mindent nem kaphatunk meg azonnal, mert akkor túl jó lenne nekünk... :-)
Missa 2012.10.31. 21:00:59
Most nézegettem a régebbi hozzászólásainkat ezzel a modellel kapcsolatban. Amit fájlalok, hogy még ennél is lefelejtették a visszapillantótükröt. :-(
hellsing 2012.11.02. 22:07:43
Nem'tom mire gondolsz (hacsak nem a felnin a logóra), ez a modell szerintem rettenetesen gyenge a 458 GT2 után. Legalább 6-8 pontot látok rajta, ami nem tetszik:
- feles oldalablak,
- túl nagy ablaktörlő,
- otromba illesztések,
- keskeny karosszéria,
- ballonos kerekek és túlzott hasmagasság,
- nincs tükör,
- eltúlzott kerek betétek a hátsó lámpákban,
- ferde kilincs,
- tiszta fehér helyzetjelzők,
- elrontott műszeregység (az igazin a két széle élesen befelé fordul),
- ügyetlen felni- és színválasztás (sokkal több az 5-ágú csillag-felnis autó és szerintem ennek kifejezetten jól áll a fekete-vörös fényezés, lásd 365 GT4/BB & 512 BB).
Nem adnék rá 5-nél többet a 10-es skálán. De meglesz, mert kell a sorba.
Barbie-makers: két lépés előre, egy lépés hátra.
- feles oldalablak,
- túl nagy ablaktörlő,
- otromba illesztések,
- keskeny karosszéria,
- ballonos kerekek és túlzott hasmagasság,
- nincs tükör,
- eltúlzott kerek betétek a hátsó lámpákban,
- ferde kilincs,
- tiszta fehér helyzetjelzők,
- elrontott műszeregység (az igazin a két széle élesen befelé fordul),
- ügyetlen felni- és színválasztás (sokkal több az 5-ágú csillag-felnis autó és szerintem ennek kifejezetten jól áll a fekete-vörös fényezés, lásd 365 GT4/BB & 512 BB).
Nem adnék rá 5-nél többet a 10-es skálán. De meglesz, mert kell a sorba.
Barbie-makers: két lépés előre, egy lépés hátra.
hellsing 2012.11.02. 22:22:05
@hornando: a 308 Dino nem az egyetlen. Van a sorozatban gyártott 250 GT Bertone:
www.supercars.net/gallery/119513/1421/616025.jpg
...meg a Rainbow, amiből csak egy-kettő készült:
www.tuningfever.fr/pics-max-18144-448422-1976-ferrari-308-gt-rainbow-concept-bertone.jpg
...és a kiszériás, '62-es 250 GT SWB Bertone:
2.bp.blogspot.com/-Vk4BWKgKphw/T2CgI8eT2dI/AAAAAAAAGT8/MZ9VlWnwm3E/s640/1961-Ferrari-250-GT-Bertone-.jpg
... és a szintén egyedi, szép és hosszú nevő 250 GT SWB Speciale Bertone
www.sportscardigest.com/wp-content/uploads/dsc_0684.jpg
És létezett 166 Inter Bertone is:
www.coachbuild.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=50&g2_itemId=4950
www.supercars.net/gallery/119513/1421/616025.jpg
...meg a Rainbow, amiből csak egy-kettő készült:
www.tuningfever.fr/pics-max-18144-448422-1976-ferrari-308-gt-rainbow-concept-bertone.jpg
...és a kiszériás, '62-es 250 GT SWB Bertone:
2.bp.blogspot.com/-Vk4BWKgKphw/T2CgI8eT2dI/AAAAAAAAGT8/MZ9VlWnwm3E/s640/1961-Ferrari-250-GT-Bertone-.jpg
... és a szintén egyedi, szép és hosszú nevő 250 GT SWB Speciale Bertone
www.sportscardigest.com/wp-content/uploads/dsc_0684.jpg
És létezett 166 Inter Bertone is:
www.coachbuild.com/index.php?option=com_gallery2&Itemid=50&g2_itemId=4950
Labdacs 2012.11.30. 17:11:17
@Dinoenzo:
a jövő héten meg is jön az enyém.
a jövő héten meg is jön az enyém.