a 2011-es év egészen prímán kezdődött számomra gyűjtőii szemszögből; fekete Elite 599XX, fekete California SWB, majd nemsokára fehér BBR F430. sajnos ez a lendület nem maradt meg sokáig, mert áprilistól egészen szeptemberig szüneteltettem modellgyűjtői tevékenységemet. ezért is meglepetés számomra, hogy még így is sikerült 30 darab egytizennyolcast hadrendbe állítani.
az idei kedvenc már februárban csatasorba állt, a már említett BBR F430-as személyében. ez a modell viszi el a legdrágábbnak járó serleget is. legolcsóbban a Bburago 348 Evoluzione modellhez jutottam, de mindenképp jó fogásnak értékelem a Jouef Evolution 330 P4-esét is. nagyon örültem a TdF Kyosho 250 GTO-nak is és a GMP 412P-nek is. bekerült a gyűjteményembe három átfestett modell is; ilyenre korábban gondolni sem akartam, de megtört a jég, és nagyon jó, hogy így történt.
ha a gyártók eloszlását nézzük, akkor látszik igazán, hogy mennyire kis unalmas volt az idei évem. egy Kyosho, egy BBR, egy GMP... az Elite modellek fele a "megjelenik, kattintok, jön" típusú újdonság, a másik fele pedig jóárasított lyukbetömködés. persze ezek között is volt várva-várt modell, de nem haltam meg egyiknél sem az izgalomtól, hogy az enyém lesz-e, vagy nem.
színügyileg még mindig a piros és különböző változatai vannak túlsúlyban, de a fehérgőték is szép számmal képviselték magukat, köztük a két átfestett egyeddel
ez lett volna 2011 számokban. hogy mit várok 2012-től? egy picit izgalmasabb évet. ha minden összejön, lesz két olyan modellem is, ami nem Ferrari emblémát cipel az orrán, de a fő csapásirány természetesen a Ferrari lesz; szeretnék egy sárga CMC 250 SWB-t, egy fekete Kyosho 365 GTB4-et, nagyon hiányzik a #56 125S is. aztán ugye jönnek az újdonságok; FF, 308 GT4, CMC California. ha ezeket mind ki tudnám pipálni, jövő ilyenkor nagyon boldog lennék.