HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HotWheels Ferrari F430 umbau

2012.09.06. 17:28 Labdacs

pár hónapja szerepelt a blogon egy F355 Spider umbau. az "elkövetője" nem tétlenkedett, azóta egy másik autót is kezelésbe vett. erről mutatnék pár képet.

38 komment

Címkék: f430 szürke umbau

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr274759570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Missa 2012.09.06. 19:20:28

Szép! :-)
Nem akarom fényezni magam, de hasonlót "elkövettem" én is: missa-aquaristic.blogspot.hu/2011/06/ferrari-f430-optikai-tuning.html

=xapa= 2012.09.07. 13:23:23

Szerintem is szép munka, a kárpitozáson érződik nagyon, hogy nem először csinált ilyesmit az umbau mester :)

=xapa= 2012.09.07. 13:30:02

@Missa: A te füstérzékelős rácsaid is nagyon jól mutatnak :)

Én a Shell 250 TR hűtőrácsát faragtam ki egy teaszűrő rácsából, de inkább nem mutogatom a végeredményt :P Otthonra jó az :P

Missa 2012.09.07. 17:18:38

@=xapa=: Óhhh, Te még emlékszel, hogy a halott füstérzékelők reinkarnálója vagyok. :-)
A cégemnél a tűzjelzősök nem is néznek hülyének. :-)

Z Diecast 2012.09.07. 21:22:18

@Missa: Bizony, bizony! A Te füstérzékelőkből kimentett rácsaid is nagyon jól mutatnak a gépben! Sőt! Ha őszinte szeretnék lenni, akkor azt kellene mondanom, hogy a Te 430-as átalakításod után kaptam kedvet a saját vas tuningolásához!:)

Z Diecast 2012.09.07. 21:32:54

@=xapa=: És természetesen mindkettőtöknek szeretném nagyon szépen megköszönni a pozitív véleményeket! A kárpitozással kapcsolatosan pedig csak annyit, hogy hála az égnek ezen a téren van már némi tapasztalatom, ugyanis már jónéhány modellemet bevelúroztam az utastértől a csomagtartóig!:)

Missa 2012.09.07. 21:36:43

@Z Diecast: Szóval Tiéd az Ezüst? Szép! Én a motortér fedél alatti részt már nem csináltam meg. Elfogyott a rácsom... Most meg már nem fogom befejezni. Eladtam a modellt. Pótoltam egy Elite Rare két színűvel. De azt kell mondjam, az umbau HW F430-hoz képest kis mértékben visszalépés. Sok a "vak" rács rajta. Csak az első és hátsó kerekek előtti kis résekben, a motortér tető oldalsó nyílásai és a hátsó falon, a "paripa" alapja rács. A többi az fals rács. A kötényen levő nagyon "üvölt", hogy kamu.

=xapa= 2012.09.10. 08:46:08

@Missa: Még szép, hogy emlékszem :) Te vagy az 1:18-as Ferrarik Mekgájvöre :)

=xapa= 2012.09.10. 08:47:50

@Z Diecast: Elnézve a legújabb Elite modellek kárpittalanságát, ezt a velúrozós tudásodat a jövőben ipari méretekben is kamatoztathatod ;)

Z Diecast 2012.09.10. 16:56:03

@Missa: Hát igen, enyém a vas!:) Igen, a blogodon láttam, hogy Te a motortérnél található rácsozást már nem cserélted ki... Hála legyen a jó égnek, én nagyon durván, bőségesen el vagyok látva a szükséges lyukméretű ráccsal, szóval ha lenne rá igény, akár még rendelésre is vállalhatnám a modellek vak rácsainak kicserélését, és a gépek velúrozását! Mint ahogyan xapa is rávilágított a tényre egy mai kiadású gyengébb minőségű Elite verzió tökéletes alany lehet egy-egy ilyen átalakításhoz, hogy aztán lényegesen jobb minőségérzetet keltve tündököljön tovább... Ugyanis az rettenetesen sajnálatos, érthetetlen és egyben tagadhatatlan tény, hogy sajnos a mai Elite modellekből szinte egytől-egyig kimarad a velúrozás! Én nagyon szeretem ezt csinálni, és úgy gondolom, hogy elég biztos kezem is van a dologhoz!:) Így aztán ha lesz időm, előbb vagy utóbb, de az összes HW vasam átalakításra kerül majd!:)

Z Diecast 2012.09.10. 17:07:00

@=xapa=: Hát igen, ebben minden bizonnyal igazad lehet! Én is úgy gondolom, hogy biztosan lenne rá igény, és ha őszinte szeretnék lenni, akkor azt kellene mondanom, hogy nagyon szívesen el is vállalnám egy-egy modell átalakítását!;)

Z Diecast 2012.09.10. 17:14:34

Egyébként az F430-al egy időben átalakítottam egy 456 GT is, amiről küldtem képeket Ladbacsnak, és szerintem ha szépen megkérjük, akkor esetleg átküldi Nektek a képeket mailben!;) De ha kapok mail címeket, akkor én is nagyon szívesen küldök néhány képet a vasról!

Labdacs 2012.09.10. 17:23:22

@Z Diecast: lesz majd poszt a 456 GT-ről is.

=xapa= 2012.09.11. 09:12:21

@Z Diecast: Számomra a prémium kategóriás modellek egyik kedvenc részlete az utastér/csomagtér kárpitozása, ezért különösen elszomorító, hogy az Elite pont ezt a részt spórolja ki az újabb modellekből. Ha lesz például Elite 308 GT4-esem, lehet vevő leszek egy utólagos velúrozásra. :P

De a régi, még alapból kárpitozás nélküli korszak gyöngyszemein is (UT F355, 550 Maranello) nagyon sokat dobhatna egy kis textilmunka.

Kíváncsi vagyok a 456 GT-re is!

Labdacs 2012.09.11. 09:27:38

@=xapa=: azért csak hogy picit teljesebb képet kapjunk, az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a kárpitnélküliség nem csak a Mattel "találmánya"; Norev és Minichamps újdonságok is jönnek ki kárpitozás nélkül. azokat sajnos nem volt még alkalmam megtapogatni, de az Elite gépek műanyagborítása legalább részben hozza a kárpitos fílinget.

Z Diecast 2012.09.11. 11:37:49

@Labdacs: Akkor bizony türelmesen várunk, és majd küldök Róla néhány jobb minőségű képet, hogy a posztban jobban érzékelhetőek legyenek az átalakítások!:)

Z Diecast 2012.09.11. 13:35:09

@=xapa=: Számomra is érthetetlen, hogy miért pont ezen az igencsak fontosnak mondható részleten spórolnak a gyártók! Ugyanis, mint ahogyan arra Labdacs is rávilágított nem csak a szóban forgó gyártó termékei jönnek ki sorról-sorra kárpitozás nélkül!:( De az én véleményem az, hogy a modelleken az igazi rácsozások hiánya, fröccsöntött műanyagokkal történő helyettesítése is legalább akkora hiányosság, mint a belső tér kárpitozatlansága! Én pl most tervezetem egy Elite F430 Spider megvételét, de amikor megtudtam, hogy nincs kárpitozva, és az összes rács ugyanúgy műanyag rajta, mint a mezei HW-n, úgy döntöttem, hogy akkor inkább nem élek a lehetőséggel!:)...

Z Diecast 2012.09.11. 13:52:47

@=xapa=: ...Abban pedig teljesen igazad van, hogy a régi eredetileg kárpitozatlan gyöngyszemek (mint például mindkét Labdacstól nemrég megvásárolt rosso UT F355) ALANYI jogon megérdemlik a kárpitozást, ugyanis az a két vas szó szerint műalkotás! Így aztán előbb vagy utóbb, de mindkettő át fog esni egy kis átalakításon, amiről ha szépen megkérjük Labdacsot biztosan fog készíteni egy posztot!

A 456 GT-ről pedig csak annyit, hogy Labdacs már jelezte, hogy az a gép is meg fog jelenni itt a blogon, szóval hamarosan minden kedves látogató számára bemutatásra kerül az átalakítás!

Z Diecast 2012.09.11. 14:04:16

@Labdacs: Igen sajnos a NOREV is és a Minichamps is hoz ki modelleket kárpitozás nélkül, és sajnálatos módon nekem volt is szerencsém személyesen megtapasztalni a NOREV és Minichamps féle kárpitozatlanságot, ugyanis több gép is származik a gyűjteményemből a két gyártótól, amiben hűlt helye a kárpitnak!:( És el kell hogy szomorítsak Mindenkit, de az a helyzet, hogy ezen gyártók termékeiben a műanyag padozat tükörsimára van kialakítva, és még bizony az a bizonyos Mattel féle enyhén struktúrált műanyag illúziója sem marad meg a kedves vásárló számára! Viszont azt hiszem pont ezen hiányosság eltüntetésére találták fel a velúrozást!:)

Labdacs 2012.09.11. 15:02:46

@Z Diecast: lehet, hogy nem pont ennél a posztnál kéne az általános véleményemet kifejteni az umbauról úgy általában, de talán sokan tudják rólam úgyis. szóval én elsősorban modelleket gyűjtök, nem kicsi autókat. sőt: modelleket a modellekért. nem modelleket az autók miatt. tehát ha egy modell kárpit nélkül jön ki, akkor az olyan, nem jut eszembe javítgatni, bevonni velúrral, bőrrel, kicserélni rajta ezt-azt. (persze törekedek rá, hogy minél szebb modell jöjjön a házhoz) volt nemrég egy HW 288 GTO bemutató, amit aztán egy olyan valakinek (Missa) adtam el, akiről sejtettem, hogy hozzá fog nyúlni, ezért majdnem megsirattam, mert számomra eredeti állapotban többet jelentett.
persze, ha valakinek így tetszik, az teljesen rendben van, itt a blogon is szívesen mutatok be ilyeneket (mint pl ez a poszt).
tehát nem vagyok annyira ortodox ebben a kérdésben, mint Schumi/ferrarifan, sőt az umbau olyan formáját kifejezetten izgalmasnak tartom, amikor egy meglévő alapból egy olyat készít valaki, ami nincs még. pl Dofekné Isetta alapú vadászkocsija.

=xapa= 2012.09.11. 16:22:40

@Labdacs: Valaki valamikor úgy érvelt itt a blogon a kárpitozás ellen, hogy kicsit parasztvakítás az egész, meg hogy a gyűjtők többsége úgysem fogja simogatni azt a kárpitot, akkor meg miért ne lehetne kárpit hatású műanyag a helyén, stb. Emlékszem olyan ellenérvre is, hogy a kevesebb néha több, például a CMC 250 SWB bőr szíjai is kicsit visszafelé sültek el az 1:1es bőrredők miatt.
Lehet az ilyen hangok sarkallják ezeket a gyártókat az amúgyis költséghatékonyabb kárpittalanságra?

Én mindenesetre nagyon nem örülök ennek a tendenciának, habár simogatni én sem szoktam a modelleim belsejét (alapból csak kesztyűben nyúlok hozzájuk), de azért jó érzés a tudat, ha egy modellen minél több alkatrész készült olyan anyagból, amilyennek látszik. :)

=xapa= 2012.09.11. 16:30:41

@Z Diecast: Egyetértek, annál is inkább, mivel nem kevés összeget kérnek el manapság a prémium gépekért a gyártók, így kicsit furcsa, amikor TESCO gazdaságos rácsok, és kárpitutánzatú műanyagok fogadnak egy borsos árú modellen.

Persze lehet visszavenni a minőségből, de akkor az árakból is vegyenek vissza, ezzel arányosan..aztakutyamindenit neki! :)

Persze mi hiába brummogunk ezen, ezért jó tudni, hogy van profi umbaus megoldás az ilyen jellegű problémákra :)

=xapa= 2012.09.11. 16:36:22

@Labdacs: Én tudok lelkesedni egy olyan umbauért, amit hozzáértő, gyakorlott kezek hajtottak végre (Dofekné, Missa, Z Diecast), de a sufnituning jellegű, vérgáz, amatőr barkácsolásoktól (körömlakkal lefestett felnik, csúnyán kipingált motorok, ízléstelen dekorációk,) a falra tudok mászni :) Igazából a saját, régi HW 250 California umbaum miatt is szégyellem magam :P :P

Labdacs 2012.09.11. 16:37:07

@=xapa=: azért azt is tegyük hozzá, hogy tényleg nagyon nehéz olyan kárpitozást csinálni, ami 1:18-ban tényleg élethűnek látszik. utolsó ilyenem talán a Kyosho Testarossa csomagtartójának kárpitozása. nna, az tényleg parádés. a többséget,ha 1:1-be nagyítanák, akkor bokáig süllyednék bennük.
de szerintem csak részben van erről szó. a Norev, MC esetében egyértelműen költséghatékonyságról. szerintem a Mattelnél is.
de lehet, hogy én voltam a múltkor is az, akit nem zavart annyira. sokkal inkább zavarnak a túl nagy illesztési hézagok, a csámpás rendszámok, a től vastag krómkeretek, a nem jól eltalált hasmagasság, kerékméret, a csúnya festés, a hatalmas zsanérok a motortérben, a csomagtartóban, a kilátszó csavarfejek.
nna, ezek után jöhet a kárpitozás.

Missa 2012.09.11. 17:01:56

@Labdacs: De én nem nyúltam a 288-ashoz! Nekem a Bburago volt átalakított! Csak tervezgettem a HW átalakítást, de mindig elmaradt.

Labdacs 2012.09.11. 17:08:58

@Missa: tudom, de amikor a bemutató íródott, akkor tervbe volt véve.

Missa 2012.09.11. 17:12:35

@Labdacs: Végeredményben nem is elmaradt, hanem meggondoltam magam, lásd itt: ferrari18.blog.hu/2011/07/15/hotwheels_ferrari_288_gto
a 2. kommentben.
Mostanában időm sem lenne rá. Még mindig darabokban van a 456 GT cabrióm is...

Labdacs 2012.09.11. 17:14:56

@Missa: a sztori full heppiend lett, ugyanis tavasszal sikerült kifognom nevetséges összegért egyet teljesen véletlenül.
ferrari18.blog.hu/2012/04/29/labdacs_pakkot_kapott_54

Missa 2012.09.11. 17:19:16

@Labdacs: Jó múltkorában, valamikor a tavaszi börzén 5500-ért, ja bocs, 1,1 csíkért láttam én is. Szép állapotban volt, csak doboz nélkül. Gondolkodtam a megvételén és persze azon már lett volna "umbau" is. Aztán elfelejtődött... Akkoriban nagyon a 250 TR projekten voltam. Ami össze is jött. :-)

Labdacs 2012.09.11. 17:46:14

@Missa: nekem is kb ennyibe fájt a pótlás. börze: nem is írtam róla posztot. egyszer körbeszaladtam, Benedeknek szerettem volna egy piros orrmotoros csukott Ferrarit vadászni. Maisto 550, vagy valami hasonlóra gondoltam. szerintetek volt bármi is?

Missa 2012.09.11. 19:22:55

@Labdacs: Más nem jó neki? Van egy Bugatti EB 110-esem, fekete. Persze, hogy Bburago. :-)

Labdacs 2012.09.11. 19:29:35

@Missa: vettem neki mást, nem mehettem haza onnan üres kézzel. :-)

Missa 2012.09.11. 19:30:45

@Labdacs: Ehhh, azt hittem megszabadulok tőle. :-)

Labdacs 2012.09.11. 19:31:10

@Missa: nem olyan könnyű az. :-)

Dinoenzo 2012.09.16. 05:49:58

@Z Diecast: Gratulálok :)

Nagyon profi a gép így.

A 456 GT volt az első gépem 1992-ben.
Meg is érdemli a plüssözést :)

Z Diecast 2012.09.16. 11:51:59

@Dinoenzo: Néha én is meg szoktam simizni, amikor néha egy-egy modellt kiveszek a vitrinből, de ez elég ritkán fordul elő, ugyanis utána kb. 10 percig szoktam áttörölgetni Őket hiába kesztyűvel veszem ki a gépet!:( Szóval leginkább csak a vitrinben nézegetem Őket!:) Egyébként nagyon szépen köszönöm a pozitív véleményt, igazán jól esett! Véleményem szerint a 456 GT átalakításom sikerült eddig a legjobban, szóval már alig várom Labdacs posztját a gépről, de remélem, hogy majd Ti is megírjátok a véleményeteket az umbauról!
süti beállítások módosítása