HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HotWheels Ferrari 288 GTO

2011.07.15. 15:12 Labdacs

folytatódik a "régiségek dobozok mélyéről" bemutatósorozatom. ezúttal a HW 288 GTO a soros. nem azt mondom, hogy közkívánatra, de azért páran jelezték, hogy jó lenne már látni róla egy írást.

hogy milyen érzés volt kiszedni egy ilyen modellt a teljesen érintetlen gyári csomagolásából? nem írom, hogy olyan, mint egy középkorú, érett nőnek elvenni a szüzességét, pedig maga a hasonlat még stimmelne is, de ebbe vegyült egy kis szomorúság. ugyanis megválok a modelltől, az új tulajdonos kért meg rá, hogy ha van kedvem, átadás előtt csináljak róla bemutatót.

lehet, hogy nem írtam soha, de a 288 GTO nekem is az egyik nagy kedvencem, annak ellenére, hogy egy nagy dózis megtalálható benne a nyolcvanas évek baltával faragott igénytelenségéből, mégis hozzá tud adni ehhez egy olyan pluszt, amitől ellenállhatatlan lesz. nyilván a kedvencséghez az is hozzájárul, hogy a 308-asra épül formailag. ugyanaz az ék alak, egy picit nyújtott, egy kicsit szélesített kiadásban.

hogy ebből a brutalitásból mit sikerült a Mattelnek átvinni a modellre? mindent! sőt, még egy picit túl is vállalták a dolgot, a kerekek hatalmasak, az ablakok fekete kerete a modellnél még egy picit jobban rájátszik a hatásra. persze, ha lemérnénk, a tengelytáv, a hossz, a szélesség, a magasság biztos nem stimmelne, de kit érdekel? kézben tartva olyan, mint egy régi Kyosho: nagyon egyben van. jó nézni, jó forgatni, gyönyörködni benne. meg különben is, ez itt egy 288 GTO modell!

nna, de félre a lelkesedéssel, kezdjünk végre kukacoskodni, hiszen azt szereti mindenki, keressünk hibákat. mert vannak ám. most vagy a lovacska, vagy a GTO felirat, de valamelyik a kettő közül biztosan rossz színű. a kipufogók túl vastagok, aranyszínűek, ami szintén nem stimmel. viszont szép a hátsó sárvédő domborítása, rajta a 250 GTO-ra utaló kopoltyúkkal. bizony-bizony, retro-szuperautó a Ferraritól 1984-ből. méghogy a kitaposott úton mindig...

túl nagy az embléma, az irányjelzők nincsenek kifestve, a lovacska meg inkább vesszen a homályba. egyébként tökéletes a morcos GTO-orr.

a sárvédődomborítás elöl is megvan, rajta a lovacskás pajzs, ami talán túl nagyra sikerült. az autón végigfutó horonyból hiányzik a fekete szín, aki ilyenre vágyik, annak zsebbe (Elite verzió), vagy ecsethez kell nyúlnia.

a korai HW modelleknél nem mindig jellemző, de itt szépen ki vannak dolgozva az ablakkeretek is, ami nélkül nagyon sérülne az összkép. ja, és kérem, a tető fémből van, ellentétben a Bburago megoldásával, ahol ezt valamiért nem sikerült megvalósítani.

sajnos a motorházfedél műanyag. a Ferrari felirat és a két kis nyitó-záró kallantyú mérete nem az igazi, nagyobbak a kívánatosnál.

volt már szó korábban róla, hogy a kerekek szélesebbek a valódi méretüknél. ezen kívül nagy gond nincs velük, a felnik kifejezetten szépre sikerültek. talán-talán lehetnének kevésbé csillogósak, de a küllők körül elhelyezkedő szegecskarikával én meg vagyok vásárolva.

a tanksapka matrica, a légbeömlők még festékkel sincsenek jelezve. viszont a Pininfarina logó arányos és szép, nekem a hátsó-oldalsó ablak melletti-mögötti rés is tetszik.

aztán itt vannak az ajtók. nincs vita félig lehúzott szélvédőkről, ugyanis ilyenek nincsenek. vannak viszont nagy külső tükrök, meg átlagos illesztési hézagok.

persze, hogy egykaros zsanérral nyílik az ajtó, a kárpit egyszínű fekete, egy darabból fröccsöntött, de most pont elég ide, úgysem ezzel lesz a baj.

mert az autó leggyengébb része egyértelműen a beltér, azon beül is a műszerfal, és a környéke. szoktam írni, hogy ne tessék nyitogatni. nna, ez ilyen. egyszerűen nem méltó a modell többi részéhez. nem is részletezném, a mellékelt képen úgyis látszik minden.

a csomagtaró inkább pótkeréktartó, ahogyan a 308-as esetében is láthattuk. van pótkerekünk, hűtőnk, egy-két csövünk. sajnos a keréken kívül minden egyenfeketében.

a motor viszont kellemes csalódás. ha nem tudnám, hogy én bontottam ki először, azt hinném, hogy már kezelésbe vette valaki egy ecsettel. de nem, ez gyárilag ilyen. nem azt mondom, hogy nem láttam nála szebbet, de egy egybeöntött egyszínű műanyagra számítottam.

rengetegen fogtak neki HW-ból Elite verzió faragásának, hiszen egyszerűnek tűnik a dolog. egy kis festék az ülésekre, egy pici a külsőhöz, napellenző a szélvédőre és kész is. szerencsére, ez a modell teljesen érintetlen, csodálatos állapotban maradt meg az utókornak. eddig. sajnos tudom, hogy nem marad eredeti állapotában. szívesen megtartanám így, ilyennek, de most muszáj eladnom. lehet rajta javítani, persze. de az csak a külsejét szépítené, ez esetben az értékét rombolná. csak remélni tudom, hogy az új gazda legalább egy percig elgondolkodik ezen.

67 komment

Címkék: hw bemutató piros gto 288

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr643070237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MT21013 2011.07.16. 13:12:47

Labdacsnál piros modell...tényleg meleg volt/van :-) Nagyon örültem a bemutatónak, mert van egy Bubu 288 GTO-m, régóta foglalkoztat aminőségi csere gondolata, ahhoz képest simán bevállalható. Főleg motor, felnik és ablakkeretek fronton jobb. A beltér annyiból jobban tetszik, hogy legalább a színösszeállítása élethűbb a Bubu szürke-vaj sosem létezett variációhoz képest. Viszont a HW kormánya büntet. Ilyen vastagságot még Zsiguli überszőrmók volánvédővel sem lehetne produkálni :-)

Missa 2011.07.16. 13:31:05

Hát így képről ítélve azért több lépéssel előrébb van a Bburago-nál. De az látszik, hogy még azért van pár lépése előre... :-) A kerekek mindenképp szebbek és eltaláltabbak. A Bb ugye elől hátul egyforma "cipőket" viselt. Hangulat romboló a műanyagteteje is. De tetszett, mert más ebben a méretben nem csinált még ilyet sem... Talán a Polistil-Tonka, de az meg nagyobb volt 1:16.
Nekem volt BB 288-asom, de kit változat. Ez alapból adta magát a feljavításra. Inkább elnéztem a hibáit, mert nagyon tetszik az autó eredetije.
A képeket nézve, "umbau-s" létemre én is elgondolkodnék, hogy szükséges-e az átalakítás... Inkább megőrizném így. Addig amíg nem nyernék a lottón és egy Elite verzió is parkolhatna mellé. :-)

Labdacs 2011.07.16. 13:32:55

@MT21013: csak pirosban készült sajnos.

Missa 2011.07.16. 13:34:32

Óhhh istenem! Oldaról olyan k...va jól néz ki!!!
Áhhhh. Minden honnan jól néz ki!
Szívesen mennék egy ilyennel nyaralni. Bár a cuccokat, lövésem sincs hova tennénk?

MT21013 2011.07.16. 13:35:38

@Labdacs: szerintem azt még Te is elismered, hogy a 288 GTO pirosban az igazi :-)

MT21013 2011.07.16. 13:37:01

@Missa: semmi gond! Az Astra kombim mindent benyel, viszem utánatok, de cserébe pár kört kölcsönkérem :-)

Labdacs 2011.07.16. 13:42:18

@MT21013: Elite verzióban volt vagy 6 piros. mindet eladtam és egy sárgát tartottam meg, mert szerintem az az igazi. :-)

Missa 2011.07.16. 13:42:55

@MT21013: He lesz, megdumáljuk! De erre pezsgőt előre ne durrantsál! Szerintem a lottó főnyereményre kb. annyi az esélyem mint Sztálinnak, Hitlernek és Pol-Pot-nak a poszthumusz, megosztott béke Nobel-díjra, emberies jó cselekedeteikért... A fizetésemből sem lesz hamarosan, bár mennyire is kuporgatok. 1. Bérből fizetésből élő vagyok.
2. Ha összejön valamennyi vagy autómodellre költöm el, vagy fényképezőgépre, vagy az akváriumomra...
De reménykedni azért lehet! :-)

MT21013 2011.07.16. 13:48:46

@Labdacs: :-) Gondolom Te még normálabb áron adtad el, mint amennyiért mostanában vesztegetik. 6 csík fölött azért kissé túlzás...

Labdacs 2011.07.16. 13:54:18

@MT21013: sajnos a 6 csík még baráti érte. amikor én árultam, akkor normál áron mentek, az utolsókat már én is 5 csíkért adtam.

MT21013 2011.07.16. 13:55:27

@MT21013: hát jó, azért álmodozhatunk. Ha nyerünk a lottón az Astrát dobom a sutba és szállító autónak veszünk egy ilyen kombieszjúví FF-et, úgyis nagy a csomagtere. (Labdacs ne haragudj ezt nem tudtam kihagyni :-)) A bér és fizetés dettó. A modellek is stimmelnek. Nálam az öreg Zsiguli még a nagy "pénznyelő"... Arról nem beszélve, hogy egy originál 601-es Trözsantot is szeretnék a Zsiga mellé, hogy teljes legyen a szocreál feeling...

MT21013 2011.07.16. 13:59:08

@Labdacs: csak azért bosszantó, mert az még nem egy 599 GTO, vagy Mondial szintű Elite volt, tehát reálisan max. 4 csík lenne az ára. Oké, hogy limitált meg ritka, de a többi Elite is az és azoknak mégsem szállt el ennyire az ára. Csak a 288 GTO amit nem lehet 30 ezer...ööö 6 csík alatt lőni...

MT21013 2011.07.16. 13:59:49

@Missa: bocs rossz helyre hivatkoztam, de a válasz Neked ment...

Missa 2011.07.16. 14:03:08

@Labdacs: :-))) 4 csík, 6 csík. Holnap esküszöm, hogy a rántotthúst ebédre, na azt is így szippantom fel! :-)))))

Labdacs 2011.07.16. 14:04:01

@MT21013: az a gond, hogy a "reális" árat mindig a piac lövi be. ebből kevés van, ilyen rá a kereslet, ezért ennyibe kerül. ha Italian Job 360 Spidert akarsz, akkor azt tudsz lőni olcsón, de olyat a kutya nem akar.

MT21013 2011.07.16. 14:05:30

@MT21013: arról nem beszélve, hogy az Elite-nél is egykaros ajtó oldalüveg nélkül, bumszli kormány. 6 csík felett...Margit noooooormális??? Szóval mégha tudom is, hogy ritka és valamiért ennyi a kialakult ára a piacon, azért ilyen ordító hibákat én nem tudok elfogadni még 4 csíkért sem!

Labdacs 2011.07.16. 14:06:57

@MT21013: akkor valószínűleg neked nem lesz ilyened.

MT21013 2011.07.16. 14:19:23

@Labdacs: majd akkor ha elérek arra a szintre amiről Te is írtál korábban. Amikor már megvan szinte minden típus és kellenek (hiányoznak) a ritkaságok, ahol az ár-érték arány már másod- vagy harmadlagos szempont. Ha csak Ferrarit gyűjtenék, akkor hamar eljönne ez a pont, dehát ott vannak a BMW-k, Lambo-k és a rali versenygépek. 4-5 csík körül pedig "szétélvezem a szemeimet" típusú hibátlan verdákat kapok...

dinoenzo 2011.07.16. 14:22:59

@MT21013: És nem is plüssös a rohadék,de csinos!
Nagyon sok érte az a pénz (BBR 375 plus street,vagy a 375 19#-es áron??)!

MT21013 2011.07.16. 14:30:17

@dinoenzo: evvan sajnos... kereslet-kínálat. Ha megveszik ennyiért, akkor ez a realitás, mi meg puffoghatunk...

Labdacs 2011.07.16. 14:43:38

@MT21013: ár-érték egy modellnél?
ezt hogyan kell értelmezni?

ha úgy nézed, teljesen jó ez az aránya, hiszen pontosan az értékén veszed 6 csíkért. hiszen el is tudod adni ennyiért.

MT21013 2011.07.16. 14:55:05

@Labdacs: igen tudom ezzel a múltkor is problémád volt... Nálam az a helyzet, hogy ha megveszek valamit azt nem adom el. Legalábbis 20 év alatt még nem volt rá példa. Remélem nem is lesz! Szóval az ár-érték arány nálam teljesen egyértelműen azt jelenti, hogy milyen minőséget kapok a pénzemért. 6 csíkért olyan Kyosho vagy Autoart áll be a vitrinbe, ami leugrik a polcról és nem szúrják a szememet orbitális hibák... Persze ha csak 1 típusra vadászna az ember, akkor köt kompromisszumokat - akár anyagiakat is. De nekem 4-5 szekcióm van és ott azért meg tudom és meg is kell fontolnom, hogy a hobbimra szánt keretből mit veszek.

MT21013 2011.07.16. 18:17:57

@Labdacs: ha überkonkrét akarok lenni egy példa az ár/érték arányra szigorúan csak saját nézőpontomból(!): Nézegettem a vaterán a 6 csík feletti Elite 288 GTO-t. Rendelkezésre állt az összeg, de ugye BMW vonalon is nyomulok, ezért a 6 csíkból inkább egy sötétkék 3.0 CSI és egy narancs 2000 Touring parkolt be hozzám AUTOart-éktól. Gyakorlatilag nem tudok egyikbe sem belekötni. Semmi egykaros zsanér, bumszli kormány, stb... De mondom, megértem aki 6-7 csíkért megveszi, mert ha neki az kell, és az hiányzik akkor nincs mese, jönnek a hangok oszt jónapot! :-)

Labdacs 2011.07.16. 18:21:31

@MT21013: értem én, amit mondasz, de szerintem picit az almát próbálod a körtéhez hasonlítani. azok az AA-k valamiért raktáron száradt gyönyörű modellek, ez pedig egy (mára már) keresett ritkaság. valószínűleg egy Elite Mondial 8 sosem fogja ezt az árat elérni. hiába szebb a modell, ha nem keresett.

MT21013 2011.07.16. 18:25:21

@Labdacs: tiszta sor! 15-20 év múlva amikor már minden kedvencem ott lesz a vitrinben, majd én is sopánkodok, hogy "de jó is lett volna 6 csíkért az a GTO. Senki nem gyárt azóta sem olyat, csak az hiányzik a Ferrarik közül és 100 ezer alatt nem lehet kapni" :-)))

MT21013 2011.07.16. 18:27:45

@MT21013: hoppá addigra talán "ejuró" lesz...akkor legyen 350...

Labdacs 2011.07.16. 18:28:45

@MT21013: én jártam már így... persze nem 100ezer volt, de sokszorosa annak az árnak, amiért be tudtam volna szerezni.

MT21013 2011.07.16. 18:33:32

@Labdacs: egyébként félelmetes, hogy akármennyire is benne van az ember ebben a piacban lövésem sincs, hogy mi lesz keresett, dráguló modell és mi az amelyik kevésbé fogja tartani az árát. Oké a példányszám befolyásolja, de arra sem lehet mindig adni... Rosszabb mint a tőzsde.

Voice27 2011.07.17. 03:24:14

A kedvenc modellem és Ferrarim is, az F40-es mellett.
Igazán soha nem tudtam dönteni köztük, de talán a GTO-hoz húz a szívem inkább.

Egyébként a sima HW GTO-ból két változat létezik. Az első, korai változatnál csak az autó egyik oldalán van indexlámpa hely. Plusz az egyik ajtónál is nagyobb a rés a kelleténél.
A második változatnál kijavították az ajtó illeszkedését, és az autó mindkét oldalára raktak indexlámpa helyet.
Erre a változatra épül az Elite verzió is.
Aminek a színe egy árnyalattal erősebb, mint a sima változaté.

Egyébként az eredeti autó fenekén is fekete a lovacska, csak a GTO felirat ezüst színű.
www.nthimage.com/Detroit/photoshoots/Ferrari_288_GTO/Ferrari_288_GTO_6.jpg

dinoenzo 2011.07.18. 22:57:47

@Voice27: Kyosho F40 LW fekete FOREVER LOVE :)

A GTO is durva!

A 308-as sorozat totál nem az én világom,de a GTO ( KISÜVEGES COCA COLA DESIGN ) :D

zomadr 2011.07.18. 23:52:23

@Missa: HA ilyennel mehetne bármelyikünk nyaralni, szerintem a cucc nem lenne gond, hitelkártyák a kesztyűtartóba, meg esetleg egy fogkefe, aztán usgyi!! CD meg ugye nem köll, mert ott a Motore :-)

Voice27 2011.07.19. 00:58:12

@dinoenzo: Volt egy piros Kyosho 308 GTB QV-m.
De valahogy nem volt hozzá kötődésem. Nem vettem a kezembe, nem nézegettem.
Nem is maradt sokáig nálam.

Kicsit én is úgy vagyok a 308-as sorozattal, ahogy te. A GTO mellett a 308 GTB olyan, mint egy női szabadidő autó.
A GTO egész lényében brutális és agresszív, de mégis finom, ahol kell. Nem tudok belekötni.
Viszont ha nincs 308, nincs GTO sem. Úgyhogy már csak ezért is érdemes volt megszületnie. :)

Mondjuk azóta a 308 GTB-vel is kibékültem, hogy a HW is kihozta.
Az összes "hibájával" együtt is jobban szeretem, mint a Kyosho megoldását.
A retro világos barna bőr belső sokat dob rajta.
Szemben a Kyo unalmas fekete belterével.

Az F40 a másik etalon. Nekem inkább pirosban, és a normál utcai változat.
De élőben biztos brutál az a fekete LW, a fekete OZ felnikkel. :)

Missa 2011.07.19. 10:10:15

@zomadr: Ja, de valami "vastag" Arany American Express kellene. Tuti, hogy valamelyik autópályán megküldeném... A mostani 300 ezres csekket szívfájdalommal fizetném kp.-ben... :-)

Missa 2011.07.19. 10:21:01

@zomadr: Amúgy álmom vágyam, egy jobb lottó főnyeremény után, hogy pl. a Váci uti Warm Up-ba bemenjek, leadjak egy rendelést mondjuk az FF-re (nem tetszik, de a nagy a csomagtartója)és extrának kérjek bele sízsákot az ülések közé, hogy a trágyás vasvillát tudjam hova bedugni. Csomagtér tálca is kellene, mert esetleg a földes cukkorrépa összekenné. Ja és esetleg vonóhorog feltehető-e rá. Utánfutóval mégis könnyebb szállítani a disznóknak a moslékot...
Nem az autót akarnám becsmérelni, csak kíváncsi lennék az értékesítési munkatársak arcára. Amúgy a mezőgazdaság nagyon távol áll tőlem, a kertünket is csak trágyázom. Azaz sz@rok rá...
De ennyi pénzzel egy kis ideig lehet, hogy "paraszt" lennék... De csak a poén kedvéért, brahiból és nagyon rövid ideig.! :-)

Labdacs 2011.07.19. 12:16:48

@Missa: valószínűleg gyorsan hazaküldenének. lehet, hgoy városi legenda, de hallottam egy sztorit, ahol a tőlünk picit keletre lakó üzletember az itt megvett Ferrarit egy Aro platóján szerette volna hazavinni úgy, hogy az autó és a plató oldalfalai közti rést plédekkel tömte ki. nem engedték neki.

Missa 2011.07.19. 13:33:41

@Labdacs: Én lábon vinném el! A későbbi felhasználásba, csak nem szólnak bele! :-)
A vezess.hu-n láttam egy németországi riportot. AZ autópályarendőrök leállítottak egy lett?, litván?, fehérorosz? FIAT Ducatot. Nagyon ült a hátulja. Belenéztek, paplanon, ócska pléden (ahogy írtad Te is) oldalára fordítva volt egy MAZDA 6-os(!). Szépen kipárnázva! És így "óvakodtak" haza fel! Az autót egyébként nem lopták, számla, papírok minden rendben volt. Csak így akarták hazavinni. Keress rá a vezess.hu-n, képek, videó fent van. A német rendőr néz mint a lőtt medve. Találékonyak ezek a keleti népek! :-)

Missa 2011.07.19. 15:29:12

@Labdacs: Megtaláltam! www.vezess.hu/hirek/autoban_csempeszett_autot_fuleltek_le/31264/
Na jó, nem Ducato, hanem Sprinter, nem lett, hanem kazah, nem Mazda6, hanem 626. de a többi stimmel. :-)

Missa 2011.07.19. 15:32:01

"lehet rajta javítani, persze. de az csak a külsejét szépítené, ez esetben az értékét rombolná. csak remélni tudom, hogy az új gazda legalább egy percig elgondolkodik ezen."
Gondolkodott. Nem egy percet. Bár bizsereg az ujja, nem nyúl hozzá! :-)
"Élőben" sokkal jobban néz ki! A Bburago-nál 100x...

dinoenzo 2011.07.19. 16:44:28

@Missa:Hogy picskumáterbe került oda?

NEO, nem a kanál hajlik,hanem te magad :D

Missa 2011.07.19. 18:47:16

@dinoenzo: Hmmm, talán a régi vicc mintájára. Hogy kerül a zsiráf a hűtőbe? Hűtőajtó ki, elefánt ki, zsiráf be, hűtőajtó be.
Gondolom itt is ez lehetett a szitu. Sprinter ajtó ki, Mazda be, ajtó be... Esetleg oldalt fordították a Sprinter, begurultak a Mazdával, Sprinter talpra és irány Kazahsztán. A fene tudja, de "ügyesen" behajtogatták.

MT21013 2011.07.19. 20:25:43

@Missa: vonóhorog? :-) Hmmm... Beindultam ám én is, tudod mennyi menő cucc van a Zsiga garázsának mélyén, ami jó lenne egy agrár FF-be? Videoton box hangfalak a kalaptartóra, van egy nelásskirács maffiaredőnyöm is valahol, biztosan felmenne rá. Néhány TÚRBÓ és racsing matrica meg azok a TÁJFUN terelőizék...ááá tuti cool verda lenne :-)))

Missa 2011.07.19. 20:38:57

@MT21013: Jó, jó! De én az autót nem akarom "meggyalázni", csak egy kicsit bunkóskodni szeretnék. :-)

MT21013 2011.07.19. 21:07:39

@Missa: az mekkora lenne már a szalonban, amikor ülsz be az FF-be és azt mondod: "hát azért ez a rész egy Kyoshon sokkal szebben ki van dolgozva" :-)))

zomadr 2011.07.19. 23:46:32

@Missa: Hát ez durva lenne, szívesen elkísérnélek!
Apropó agrár: két rövid sztori, az egyike magam láttam, régi S merci, hátul a csomagtartóban fólia, benne trágya, vasvilla beleszúrva, aztán nyitva hagyott csomagtartó tetővel, ablakon kikönyökölve, cigit kipöckölve vezetett a csávó.
A másik: éltesebb férfikuncsaft tért be egy Audi szalonba. Szandál,trikó, klottgatya, nájlonszatyor. Őr nyomult, tessék talán kifáradni, ürge körüljárta a fekete A8-ast, mennyi? Megmondták. Szatyor az asztalra, benne a vételár kápéban. El is vitte úgy gatyában!!

Missa 2011.07.20. 09:11:45

@zomadr: Nem akarom szét off-olni a témát, de egy hasonló sztorit hallottam én is.
Vámos Miklós író mesélte egyszer a TV-ben, hogy a '90-es évek elején, a Komjádi uszoda alatti autókereskedésben téblábolt, amikor bement egy fickó a kereskedésbe. Susogós mackó, vastag arany fux, makkos cipő, stb. Azt hiszem képben vagyunk a "karakterről"... A kereskedés egyik autójára mutatott és azt mondta: "-Azt a Micsumicsit akarom líííízingolni!" A kereskedő végignézett a fickón és ezt válaszolta: "-Uram, maga inkább vegyen egy Fordot, készpénzért..."

Missa 2011.07.20. 15:49:26

Amúgy hihetelen, hogy ennek a szépségnek a leszármazottja, szerintem világ legrondább Ferrari-ja, a 288 GTO Evoluzione, az F40 "embrió".
Nem is nagyon verekedtek a modell gyártók, hogy "megszoborják". Csak a Jouef-Evolution vállalta be 1:18-ban. Sosem tudtam eldönteni, hogy a modell sikerült csúnyára, vagy eredetileg is az volt az autó. A hátsó része tisztára mint egy kerti sárvakaró rács...

hellsing 2011.07.27. 23:10:20

@Missa: szemből nem olyan katasztrófa élőben:

www.groupbrally.com/images/ferrari/288gtoEvo/288gtoevoluzione_small.jpg

...na de hátulról...

tokyodrive.typepad.jp/photos/uncategorized/2008/07/01/1408097952_5a45214e6d.jpg

És igen, a Jouef volt szíves sikítóval megformázni a modellt, az lett sokkal rondább, mint az eredeti :-) De legalább sokkal ritkább, mint a legtöbb Ferrari: a 280db GTO és a kb. 1350db F40 mellett ebből csak 5 készült, plusz a prototipo 'sima' GTO kasztnival.

Labdacs 2011.07.28. 16:15:20

@dinoenzo: ez egy erősen feljavított példány.

MT21013 2011.07.30. 18:08:10

@dinoenzo: üdv kolléga! Dobtam Neked pár emilt, megkaptad valamelyiket?

dinoenzo 2011.07.31. 13:32:34

@MT21013: Hello!

Nem!

Ezen elérsz :)

donaltobello82(KUKAC)gmail(PONT)com

MT21013 2011.07.31. 18:53:44

@dinoenzo: nézem a hiperszuper oldaladat és egyik címed sem él??? Kolléga mi ez a vétkes könnyelműség? :-)

Missa 2011.08.08. 14:32:32

@Labdacs: Nem akarok alkalmatlankodni. Semmi bemutató? Semmi új hír? 1:18-as uborka szezon van?
:-)))

Labdacs 2011.08.08. 14:37:39

@Missa: sok a munka, kevés az anyag, meg aztán ihlet sincs. március óta nem parkolt be hozzám semmi csámcsognivaló érdekesség. talán majd ősztől felélesztek mindent. addig mindenkinek a türelmét kérem.

MT21013 2011.08.09. 18:02:39

@Labdacs: ha valamelyik hétvégén lesz egy kis időm, na meg a szerkesztő úr is hozzájárul, akkor lehet fotókba és betűkbe öntöm az első "Bubu leváltásom" tapasztalatait. Bizony eljött az idő, nem tudom már elnézni a Bubukat a vitrinben. Egy Kyosho piros F40-est sodort elém az élet kihagyhatatlan áron. Egy Bubu F40 doboz nélkül új gazdit keres... brrrr.

dinoenzo 2011.08.10. 00:41:00

@MT21013:

Én Ferrari modellt (SOHA) nem fogok értékesíteni!
Lelkük van!
A BUBU F40?

ISTENCSÁSZÁR :D

Várom már az ubiszezon végét!!!!

Bemutatót akarunk :O

Labdacs 2011.08.10. 10:23:03

@dinoenzo: türelem, lehet, hogy ma kapok "témát"...

Missa 2011.08.10. 11:15:19

@MT21013: Megkérdezhetem hol sikerült rá szert tenni?

MT21013 2011.08.10. 19:16:26

@Missa: BP-en az autómodell szalonban, először nem is akartam elhinni az árát...ez volt az egyetlen darab, de sikerült lecsapni rá.

MT21013 2011.08.10. 19:18:56

@dinoenzo: ne is mondd...rakosgatom ide-oda. Párezer Ft-ért nem akarok vesződni vele a vaterán. Adjam oda a családban lévő kisfiúknak? Azért azt kicsit sajnálnám. De a vitrin kapacitás már így is szűkös, valószínűleg ajándékként landol egy ifjú titánnál. Hacsak Missának nem kell egy umbaura :-)

Missa 2011.08.10. 19:23:57

@MT21013: Köszi a választ.
Háát ettől féltem. :-)
Júliusban nagyon hajtottam a 250 GTO Kyosho változatát. Kutatás közben voltam az említett boltbanés láttam ezt az ékszert. Tanakodtam is magamban a megvásárlásán, mint Kohn bácsi a hentesboltban, a disznókaraj leértékelésnél...
De nagyon bele voltam (vagyok) szerelmesedve a 250-be. Gondoltam, az AEGON hipp-hopp kifizeti a reálhozamomat és sprintelek a Victor Hugo-ba.
Szerencséd volt! Köszönd az AEGON-nak!!!
Na jó, viccet félre.
Gratulálok hozzá! Tényleg szép modell és tényleg nagyon jó áron adták. Erről lesz bemutató? Jó lenne! :-)

MT21013 2011.08.10. 21:18:30

@Missa: ó hát ezt nem tudhattam...Gondolhatod én is örültem neki, mint majom a farkának. Az F40 nagy kedvenc és már legalább egy éve hajkurásztam konkrétan ezt a modellt. Nekem a "sima mezei" tetszik a legjobban (semmi LW/LM/matrica/racing) + piros szín alap. A HighEnd kicsit drága lenne nekem, szóval amikor megláttam a honlapjukon a kicsikémet már tárcsáztam is. Azóta csorog a nyálam :-)
Ha Aegon-os voltál akkor nemsokára megkapod, az enyém már megjött (megy a Zsigára, olyan szocreál, autót még nem látott korhű Videoton cuccokat kap, hogy na + ennél komolyabb dolgok is a veterán vizsga miatt).
A Hugó street-en mit mondtak a 250 GTO-ra? Annyira azért nem reménytelen nem? Neked a sima piros kell ugye?
Bemutató hamarosan...bár hétvégén esküvőre megyek, hétköznapjaimat meg kitölti a drága munkahelyem, de ezért szeretnék egy Bubu vs Kyosho F40 meccset. Ha gondolkodsz F40 umbau-n, akkor szívesen Neked ajándékozom!

Missa 2011.08.11. 11:13:10

@MT21013: Óhh, köszi a felajánlást. Egy vörös BB változat van már nekem is. Ráadásul KIT változatban vettem annak idején, mert már eleve úgy indultam neki, hogy feljavítom. Amúgy én is sima változatra pályázok. Az F40 azért nem lett a választottam, mert BB van már. Csak ezt szerettem volna "prémium" kategóriásra cserélni. Hát majd később... Ki tudja, hátha megengedhetek egy sima változatot, de High End-et? Ha van esetleg fekete, tudok majd kompromisszumot kötni. Bár én is inkább a vörös felé hajlok.
250 GTO-ra a VH utcában, mert épp volt nekik egy #22-es, ha jól emlékszem 30-32.000 Ft-ot mondott a srác. Viszont egy itt is blogoló ismerős, a Vaterán hirdette ugyan ezt húsz egy nehány ezer forintért. Ha jól emlékszem még Te is említetted ennek az esetleges megvásárlását. Hát én telefonon megalkudtam vele és megvásároltam. Nagyon szép! Sima vöröset szerettem volna, vagy feketét, vagy a #19-est, ez a 4. volt a sorban. Megint csak meg kellett békélnem a tudattal, hogy nem a nagy kedvenc lesz a nyerő. De egyáltalán nem bántam meg. Nagggggyon jóóóól sikerült, szép modell! De ha rám szakad az OTP, nyerek a lottón, kisebb, pár milliárdos örökséghez jutok, mindenképpen felhajtok egy sima vörös, 3 kopoltyús High End-et! A #22-es persze akkor is marad!
Ja, ha érdekel most is van egy #22-es fent a Vaterán. Ugyan attól az eladótól. Ha érdekel, beszélj vele.

dinoenzo 2011.08.11. 12:44:57

@Missa: Én a Kyosho 250 GTO 22#-es gépemet 21.500-ért vettem a top secret oldalamon :)

A 3 kopoltyús-on nagyon filózom :P,de ha képes vagyok 140-150 ercsit kiadni egy 1969-es (vörös) KYOSHO 365 GTB -re,akkor a + 10-20 ercsi nem is olyan sok egy high-end " adidas " 250 GTO-ért :D

Missa 2011.08.11. 12:53:03

@dinoenzo: Hát akkor nem csináltam én sem rossz vásárt. Szállítással együtt kb. ennyiben volt nekem is. :-) Őrzöm is az eladó elérhetőségét! Lesz még nála, ami kell nekem! :-)
Pillanatnyilag, ha választani kellene, én a 365 GTB-t választanám. Úgy hallom ez már nagyon kifutott, delicatesse kategóriás gép. Mondhatni az 1:18-as kategória szarvasgombája! Ritka, akár a föld alól kell kitúrni és naggggyon finom! :-)
süti beállítások módosítása