HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Elite Ferrari 458 Spider

2012.11.18. 19:22 Labdacs

a nemrég érkezett legutóbbi nagy pakkomban ez a modell volt a legelső, ami a kezembe került. a dobozáról már írtam, most következzen magának a modellnek a bemutatója. ami igaziból piros, a fel-felbukkanó rózsaszín karosszériaelemek csak a kissé hiányos technikámnak köszönhetőek.

1.jpgaz új doboz, és a benne lakó dobozlakó tiszteletére új csavarhúzót is vettem magamnak. szép, hosszú, vékony szárút. és igen, tényleg működik a dolog; az ablakos megoldás után szinte felüdülés volt a négy csavar oldása után rögtön kézben is tartani a gépet. amiről első látásra is szembetűnik, hogy a jobbik fajtából való. ami nem látszik, az a gyönyörű fényezés, ezért elnézés kérek. ami látszik, az a szép forma, a szép kerekek, a legtöbb helyen jól eltalált illesztések.

2.jpga motorháztetőről lekerült a plexiborítás, így a hátsó rész nem olyan bazári, mint az elődökben. ezáltal egy egész nagy lemezfelület keletkezett, amit azért meg-megtör néhány domborítás, meg a motor felett-mögött lévő rácsok.

3.jpgha már rácsok; sajnos a lámpák mellettiek a Spider-en is csak kamurácsok, amiről jön a szokásos dumám: ha nem pont ezt figyelem, fel sem tűnik, nem zavar. javítottak viszont a kipufogókon: igaz, hogy a vastagságuk még mindig nem az igazi, de a belsejükbe tett nem is tudom micsodától többé nem kell diskurálnunk. a felni-gumi-fék hármas gyönyörű, szerintem a méretük is jól eltalált.

4.jpgaz orr-rész is finomodott a csukott verzióhoz képest. az embléma kisebb lett, és kapott egy kis mélyedést a fedélen. a fedél is mintha egy kicsit jobban illeszkedne a helyére. az első lámpák továbbra is csodaszépek. az ablaktörlők még mindig azok a 2D-s fotómaratott csodák, bízzunk benne, hogy talán egyszer majd lesz helyette egy jobb megoldás.

5.jpga belső tér koromfekete. több olyan véleményt is hallottam, hogy jobban állna neki valami világosabb kárpit, de szerintem ez a sötét is illik hozzá, legfeljebb nem annyira látványos, de semmiképp sem csúnya. főleg, hogy itt belül minden a legnagyobb rendben. gyönyörű a kormány, szép a műszerfal, az ajtókárpitok, minden.

6.jpgráadásul a feketeséget hatásosan oldja az a pár alu-színű betét, ami gyönyörűen lett megmintázva a modellnél is. a kicsike középkonzol is remek. kimaradt volna valami? ja, igen, a kárpitozás. van. vagyis, ha belenyúlok, érzem, hogy valami nagyon vékony puha, finom réteg van a műanyagon. nem az a flokkolt érzés, de arányaiban talán hitelesebb így.

7.jpgugyanez az anyag borítja a csomagtartó belsejét is. aminek a közepén végre nem éktelenkedik hatalmas lyuk a lefogató drótok miatt, mert ugye azok végre eltűntek. ugyanígy nincs bunkó a tető belsején sem, pedig az előzetes képeken még szerepelt.

8.jpga motorból szinte semmi sem látszik, csak némi kis utalás, hogy ott a lemez alatt mégis van egy szép V8-as. van, akinek hiányzik a felnyitható tető, de őszintém meggondolva, 1:18-ban még nem láttam igazán szépen működő megoldást.

9.jpgA Mattel Ferrari felhozataláról tényleg elmondható, hogy hullámzó minőségben dobják piacra a portékát. szerencsére ez a modell egy hullám tetején helyezkedik el. jó érzés látni, hogy finomodott a nem túl öreg csukott verzióhoz képest is kicsit. nem vagyon túl jó jós, de szerintem ez is lesz akkora siker, mint amekkora az volt. akinek kell, gondoljon erre is.

11 komment

Címkék: bemutató piros spider elite 458

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr124913024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2012.11.18. 19:48:22

Ritkán van ilyen jó véleményed egy Elite modellről:)
Szép ez a modell, de ebben a szinben olyan semmilyen, sárgában jobban mutatna.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2012.11.18. 19:51:16

Hát, az a nagy baj, hogy egyszerűen tetszik és kész! Nekem szemre még mindig egy kicsit nagynak tűnik a kerék alatta meg erről a Spider-ről a tetőzhetőséget is hiányolom, a motorháztető hatalmas karjai sem túl tetszetősek, de nem lehet minden modellen apró csavarozott fémlapka, ez nem az a film. Minden kis hülyeségével együtt tudnék élni kellemesen még így pirosban is, sárgában meg aztán hohóóó...

hellsing 2012.11.18. 21:00:43

Összességében tetszik, csak pár kár-érte dolgot látok rajta:
- kár a fekete belsőért;
- kár, hogy ugyanazzal az ezüst kerékkel jött ki, lehetett volna legalább a sötét ezüst;
- kár a bumszli vastag motortér-tető zsanérokért. A gyári tető nem nyílik el a kasztnitól, jobb lett volna azt követni.

image.europeancarweb.com/f/firstlook/epcp_1204_2012_ferrari_458_spider/40314669+w791/epcp-1204-06-o+2012-ferrari-458-spider+engine-bay.jpg

Labdacs 2012.11.19. 12:48:15

@ferrarifan: mert ez tényleg jól sikerült szerintem. persze nem tökéletes, de nincsenek meg azok a bosszantó hibái, mint általában az Elite gépeknek.
sárgában sajnos nem hiszem, hogy lesz.

Missa 2012.11.19. 19:32:50

@hellsing: Kicsit szeretném őket megvédeni. Ezt a zsanért, ekkora méretben, strapabírónak megcsinálni nagyon nehéz, szinte lehetetlen. Szerintem ennyit el kell nézni neki. :-)
Azért szép modell. De valahogy nem éreztem azt a bennem szétáradó melegséget (szív tájékon, mielőtt valaki félre értené)amit pl. a kis-randa, 308 GT4 esetében éreztem. De ez nem a modell hibája! Csak az enyém! Ez megint a szokásos, ízlések és pofonok esete. Lehet, hogy öregszem. Ezeket a mai formákat már nehezebben "veszem be". De nagyon várom tőlük a 355-öst, persze a Kyoshot még jobban.

hellsing 2012.11.21. 11:07:33

@Missa: miért kellene annak strapabíróbbnak lennie, mint egy CMC-BBR-GMP zsanérnak? Többe került volna 25 eurocenttel? Ennyiért talán már Nyugaton sem játékautónak veszik a modelleket.

Dinoenzo 2012.11.21. 13:42:03

@hellsing: Szintén :)

Nekem fehérben kell majd,mert az a vörös - fekete belső kicsit elcsépelt nekem (futottak még kategória)

A felni fényezése borzasztó.
A mocitető....inkább maradt volna zárva,és helyette lett volna Dzsordzs Májkeles California tető megoldás a 458 Spyderen

Talán a 458 CH kicsit jobb lesz (már a felni miatt is)

Missa 2012.11.21. 21:07:32

@hellsing: Miért, mert akár mennyire is "nem köll azt feltétlenül nyitogatni" elvet valljuk, bozony nyitogatjuk. :-)
Bizto költség okai vannak ennek a bumszli megoldásnak. Amennyire ismerem ezeknek a modelleknek a gyártás technológiáját, baromi nehéz ilyen kis filigrán bizgentyűket csinálni. A die-cast esetében, a fröccsöntő mintánál jóval egyszerűbb ezeket a karokat megcsinálni. A precíz zsanérral szerintem nem is a legyártás a probléma. A gond a tetőre és a kasztnira rögzítése, szerintem. Az igazán prémium modelleknél (CMC, BBR, stb) ahogy nézem külön elem és valami speckó ragasztóval van rögzítve. Kérdés, hogy ez mennyire lesz időt álló? Hány év múlva öregszik el annyira a ragasztó, hogy elengedi a spiátert. Az igazi az lenne, ha ezt a fémötvözetet lehetne forrasztani. Láttam valahol, hogy a CMC egyéb modelljeinek (Horch, Merci SRS) több részét is rézötvözetből csinálja, amit már sokkal könnyebb forrasztani. Na, majd ha valami jó fémötvözetet találok és jó, megbízható, rögzítés technológiát, megcsináljuk a saját manufaktúránkat és porba tiporjuk a nagy öregeket! :-)

Missa 2012.11.21. 21:09:16

@Dinoenzo: Te Laci, én a 308 GT4-et randáztam le. Nem a 458-ast. :-)
süti beállítások módosítása