lassan-lassan talán egyszer ez a gép is kézközelbe kerül. lehet, hogy okoz majd álmatlan éjszakákat a mennyiségi limitet felállítóknak, mert szerintem igencsak gusztusos darab. persze, akinek ez nem elég, az szépen megvárja a GMP verziót, de így, képek alapján azt tudom mondani, hogy talán végleg kezdi a Mattel Elite szériája levetkőzni a bénakacsa jelzőt. persze, lehetnének finomabbak, vékonyabbak a lemezek szélei, picit részletesebb a motortér, de minden modell azért születik, hogy egyszer majd valaki alkosson nála sokkal jobbat.
Elite Ferrari 512 S #512 Nick Mason
2010.11.09. 09:54 Labdacs
27 komment
Címkék: s racing piros elite 512 #512
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr612435477
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
=xapa= 2010.11.09. 12:05:02
Ígéretes...ígéretes...Magamra ismertem a mennyiségi limitet felállítók kifejezéssel :P, de egyenlőre nyugodt vagyok, a megemelt limit két versenyváltozatot is megenged :)De szerintem olyan gépeket fogok bevállalni, amiknek utcai megfelelőjük is volt, konkrétan a 250 LM és az 599 XX az esélyes. Utóbbira már nagyon kíváncsi vagyok.
Viszont ez az 512 S azért tényleg érdekes gépezetnek néz ki. Akinek van 1:18as 330 P4-ese (nekem csak 1:43 van belőle) annak betyárosan jól fog kinézni egy 330 P4 - 512S páros a vitrinben, egymás mellett! Két, szétlegózható modellről van szó, meg egyébként is van némi előd-utód köze egymáshoz a két típusnak, vagy rosszul tudom?
A modell tetszetős részei közé tartozik (így fotók alapján) : fényszórók, visszapill. tükrök, gumik, hátsó lámpatestek, matricák, "utastér" a szegecselt fém borításával...Nem tetszetős a motore (a piros motorkábelek elég elnagyoltnak tűnnek, persze nem GMP megoldást vár el az ember, de ez így mégis kicsit izé), ablaktörlő lapát (a legújabbkori Elite-ok pengevékony fotómaratott alkatrészeivel összehasonlítva pláne bumszlinak tűnik ez az elem, vagy az igazin is ilyen vastag volt?)
"minden modell azért születik, hogy egyszer majd valaki alkosson nála sokkal jobbat"
Ez egy nagyon szép mondat volt :) És igaz is!
Viszont ez az 512 S azért tényleg érdekes gépezetnek néz ki. Akinek van 1:18as 330 P4-ese (nekem csak 1:43 van belőle) annak betyárosan jól fog kinézni egy 330 P4 - 512S páros a vitrinben, egymás mellett! Két, szétlegózható modellről van szó, meg egyébként is van némi előd-utód köze egymáshoz a két típusnak, vagy rosszul tudom?
A modell tetszetős részei közé tartozik (így fotók alapján) : fényszórók, visszapill. tükrök, gumik, hátsó lámpatestek, matricák, "utastér" a szegecselt fém borításával...Nem tetszetős a motore (a piros motorkábelek elég elnagyoltnak tűnnek, persze nem GMP megoldást vár el az ember, de ez így mégis kicsit izé), ablaktörlő lapát (a legújabbkori Elite-ok pengevékony fotómaratott alkatrészeivel összehasonlítva pláne bumszlinak tűnik ez az elem, vagy az igazin is ilyen vastag volt?)
"minden modell azért születik, hogy egyszer majd valaki alkosson nála sokkal jobbat"
Ez egy nagyon szép mondat volt :) És igaz is!
Labdacs 2010.11.09. 14:16:48
@=xapa=: jobbgomb + kép megjelenítése funkcióval picit nagyobb képek jönnek elő. amiket írtál, azokkal nagyjából egyetértek. nekem az eleje picit fura, mintha túl magasan lennének a lámpái.
az ablaktörlő ilyen dupla karos, mint a 365 GT4 BB-n. sajnos tényleg elég vastag lett.
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_1.jpg
ahogy a motore sem az igazi:
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_16.jpg
a beltér nem rossz, de picit steril:
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_13.jpg
az ablaktörlő ilyen dupla karos, mint a 365 GT4 BB-n. sajnos tényleg elég vastag lett.
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_1.jpg
ahogy a motore sem az igazi:
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_16.jpg
a beltér nem rossz, de picit steril:
www.ultimatecarpage.com/images/large/2181/Ferrari-512-S_13.jpg
Labdacs 2010.11.09. 16:33:20
http://i.ebayimg.com/22/!B7gnghgCWk~$(KGrHqIOKjIEzJrWft2sBM0,CtWvZ!~~_12.JPG
tessék megnézni, hogy mennyi apró kis különbség fedezhető fel a két verzió között. és lesz még vagy 5-6 variáns.
tessék megnézni, hogy mennyi apró kis különbség fedezhető fel a két verzió között. és lesz még vagy 5-6 variáns.
=xapa= 2010.11.09. 17:21:11
@Labdacs: Köszi a linkeket, az eredeti fotókkal összehasonlítva még kontrasztosabb a különbség!
Persze ahogy a posztban is írtad, kb egy GMP-től lehetne elvárni olyan munkát, ami az eredeti géphez majdnem teljes egészében közelít, de azért itt-ott érezhető némi hanyag átsiklás az Elite 1:18-as szerelői részéről :)
A beltérnél látok reményt azért arra, hogy az általad említett valamelyik egyéb 512 S modellverziónál lesz még néhány kütyü elrejtve a pilótaülés mellett,és csak a Mason változaté lett ilyen steril (mert mondjuk Mason a porral oltó (?) helyére pakolja a dobverőit? :P )
Nekem amúgy ez a második kommentedben küldött verzió, az #55-ös sokkal bejövősebb, mint a poszt témáját adó #512-es, sokkal vadabb az orrán levő terelőszárnyakkal, és az áramszedő visszapillantók hiányáért sem kár.
Persze ahogy a posztban is írtad, kb egy GMP-től lehetne elvárni olyan munkát, ami az eredeti géphez majdnem teljes egészében közelít, de azért itt-ott érezhető némi hanyag átsiklás az Elite 1:18-as szerelői részéről :)
A beltérnél látok reményt azért arra, hogy az általad említett valamelyik egyéb 512 S modellverziónál lesz még néhány kütyü elrejtve a pilótaülés mellett,és csak a Mason változaté lett ilyen steril (mert mondjuk Mason a porral oltó (?) helyére pakolja a dobverőit? :P )
Nekem amúgy ez a második kommentedben küldött verzió, az #55-ös sokkal bejövősebb, mint a poszt témáját adó #512-es, sokkal vadabb az orrán levő terelőszárnyakkal, és az áramszedő visszapillantók hiányáért sem kár.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.09. 18:12:51
Sziasztok!
Nyár óta olvasom a blogot, de még csak ez az első hozzászólásom amiben szeretném megkérdezni (nem a témához kapcsolódó), hogy ha a német ebay-ről veszünk egy 1/18-as autót akkor a szállítási költség körülbelül mennyi?
Amúgy az 512-es modellben is bejön és az igazi autó is tetszik.
Ha nem december 31-én jelenne meg talán szereztem volna is egyet Karácsonyra(meg persze a 90 eurós ár is közrejátszik). Az ebayt meg még nem tudom használni. Na meg hát nem is ez az első a beszerzési listámon.
Üdv: Tóth Attila (Starter Ferrari 1/18 modell collector)
Nyár óta olvasom a blogot, de még csak ez az első hozzászólásom amiben szeretném megkérdezni (nem a témához kapcsolódó), hogy ha a német ebay-ről veszünk egy 1/18-as autót akkor a szállítási költség körülbelül mennyi?
Amúgy az 512-es modellben is bejön és az igazi autó is tetszik.
Ha nem december 31-én jelenne meg talán szereztem volna is egyet Karácsonyra(meg persze a 90 eurós ár is közrejátszik). Az ebayt meg még nem tudom használni. Na meg hát nem is ez az első a beszerzési listámon.
Üdv: Tóth Attila (Starter Ferrari 1/18 modell collector)
Labdacs 2010.11.09. 18:16:54
@Camaro96: szia, üdv köztünk!
oda szokták írni általában, hogy mennyi a posta különböző országokba, a "Versand und Zahlungsmethoden" fül alá. postai szolgáltatótól, meg biztosítási módtól függ, de általában 17 és 25 euró között mozog egy modellre.
oda szokták írni általában, hogy mennyi a posta különböző országokba, a "Versand und Zahlungsmethoden" fül alá. postai szolgáltatótól, meg biztosítási módtól függ, de általában 17 és 25 euró között mozog egy modellre.
Labdacs 2010.11.09. 18:21:37
@Camaro96: egyébként mennyire vagy kezdő kollektor? van már modelled, vagy még csak most kacérkodsz a gondolattal?
ha van, akkor mi, mik? ha kacérkodsz, akkor mik szerepelnek a listádon?
ha van, akkor mi, mik? ha kacérkodsz, akkor mik szerepelnek a listádon?
hornando 2010.11.09. 20:53:31
@Labdacs: Nekem személy szerint nagyon bejön ez a modell és nem is csak a Ferrari mivolta miatt, hanem a mögöttes tartalom okán is. Ha meglesz végre, az is elképzelhető, hogy nem a többi modellem közé kerül egy vitrinbe, hanem a hifi-m vagy a CD kollekcióm közvetlen közelébe. Na de ez a problem picit még odébb van...
Hanem elmondanám, hogy mi a gondom ezekkel az összehasonlításokkal és a bizonyításukra becsatolt fotókkal, linkekkel.
Az a helyzet, hogy nem tudjuk mennyire originál állapotában van a Mason-féle 512 S, és az sem teljesen világos, hogy a neten fellelhető egyéb fotók milyen autókat ábrázolnak.
Ezt most azért írom le, mert a FIA Historic Race sorozat minden évben megrendezésre kerül, aminek legfőbb érdekessége, hogy a mai kor biztonsági követelményeinek megfelelően átalakított, de a 60-as, 70-es évekre jellemző klasszikus versenyautókkal állnak rajthoz a tulajdonosok, vagy favoritjaik. :-)))
Szóval ennek tudatában nehéz eldönteni, hogy mikor lát az ember eredeti autót és mikor egy korszerűsített modifikációt.
Hanem elmondanám, hogy mi a gondom ezekkel az összehasonlításokkal és a bizonyításukra becsatolt fotókkal, linkekkel.
Az a helyzet, hogy nem tudjuk mennyire originál állapotában van a Mason-féle 512 S, és az sem teljesen világos, hogy a neten fellelhető egyéb fotók milyen autókat ábrázolnak.
Ezt most azért írom le, mert a FIA Historic Race sorozat minden évben megrendezésre kerül, aminek legfőbb érdekessége, hogy a mai kor biztonsági követelményeinek megfelelően átalakított, de a 60-as, 70-es évekre jellemző klasszikus versenyautókkal állnak rajthoz a tulajdonosok, vagy favoritjaik. :-)))
Szóval ennek tudatában nehéz eldönteni, hogy mikor lát az ember eredeti autót és mikor egy korszerűsített modifikációt.
\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2 2010.11.09. 21:22:22
már nagyon várom ezt a modeltt végre nem csak vmi optikai tuning hanem teljesen új model.
Labdacs 2010.11.09. 22:14:32
@hornando: ez utóbbiban igazad lehet, de attól még a gyertyakábel, meg az egész motor elnagyoltsága jól összemérhető a belinkelt képpel, ahogy az is, hogy a lámpáig a modell orra picit meredekebben emelkedne, mit az eredeté. a vezetőfülke sterilitásában viszont igazad van, nem lehet összehasonlítani egy ütött-vágott versenygéppel egy klimatizált garázsban álló féltett tárggyal.
hornando 2010.11.09. 23:00:44
@Labdacs: Nézd, én is belátom, hogy lesznek ennek a modellnek gyengéi, elvégre melyiknek nincs. Én csak azt akartam ezzel a felvetéssel érzékeltetni, hogy egyikünk sem ismeri a típust részleteiben. Sem a szóban forgó Mason-féle gépet, sem bármelyik másik fennmaradót a legyártott 25 db-ből. Ráadásul ebből a típusból is létezik M, azaz 512 M jelű változat, amihez megint csak avatott szemekre van szükség, hogy kiszúrjuk mit látunk...
De nézzük akkor ez a Nick Mason-féle gépet.
Valóban picit furfangos az orra és szerintem is csiszolhattak volna még rajta, de mégsem török pálcát felette, hiszen a kezdetekhez képes nagyon is látszik a befektetett munka. Na és a lényeg, hogy nem érzem izzadságszagúnak, ellenkezőleg, ez egy nagyon is korrekt, szerethető kis modell lett. Azt gondolom, hogy bárki is veszi majd meg, nagy becsben fogja tartani. Talán az első olyan Elite modell, amely láttán nem gondolom azt, hogy bárcsak a Kyosho vagy bármely más prémium gyártó adta volna ki. Még ár-érték arányában is rendben találom. Persze a végső konklúziót nyilván szemtől szemben fogjuk levonni, úgyhogy nem is fényezem tovább.
Nézzük inkább a Mason papa kocsiját:
www.youtube.com/watch?v=7oPFx1cbj_g
De nézzük akkor ez a Nick Mason-féle gépet.
Valóban picit furfangos az orra és szerintem is csiszolhattak volna még rajta, de mégsem török pálcát felette, hiszen a kezdetekhez képes nagyon is látszik a befektetett munka. Na és a lényeg, hogy nem érzem izzadságszagúnak, ellenkezőleg, ez egy nagyon is korrekt, szerethető kis modell lett. Azt gondolom, hogy bárki is veszi majd meg, nagy becsben fogja tartani. Talán az első olyan Elite modell, amely láttán nem gondolom azt, hogy bárcsak a Kyosho vagy bármely más prémium gyártó adta volna ki. Még ár-érték arányában is rendben találom. Persze a végső konklúziót nyilván szemtől szemben fogjuk levonni, úgyhogy nem is fényezem tovább.
Nézzük inkább a Mason papa kocsiját:
www.youtube.com/watch?v=7oPFx1cbj_g
Labdacs 2010.11.09. 23:52:31
@hornando: pálcát törni semmiképp nem kell felette, nagyon kis korrekt gép, be is szerzem, bár lehet, hogy nem pont ezt a verziót. nekem ez a "bárcsak más adta volna ki" már náhány más Elite gép kapcsán sem merült fel. (430 Scuderia, 246 GT Dino, 410 SA). itt viszont adja majd magát az összehasonlítás a GMP-vel. persze nem egy árkategória, de azért kíváncsi leszek, hogy ott pl az ablaktörlőket, vagy épp a hátsó burkolóelem lemezének vastagságát hogy oldják meg.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.10. 14:20:52
@Labdacs:
Idén július 7-én kezdtem el gyűjteni őket, jelenleg 6 Ferrarim van:
- Foundation Ferrari California (piros)
- Foundation Ferrari 250 GT SWB California Spider (vinaccia)
- Foundation Ferrari 612 Scaglietti Pebble Beach
- Bburago Ferrari 250 Testarossa (vinaccia)
- Elite Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (piros)
- Elite Ferrari Enzo MS private car (piros)
Idén július 7-én kezdtem el gyűjteni őket, jelenleg 6 Ferrarim van:
- Foundation Ferrari California (piros)
- Foundation Ferrari 250 GT SWB California Spider (vinaccia)
- Foundation Ferrari 612 Scaglietti Pebble Beach
- Bburago Ferrari 250 Testarossa (vinaccia)
- Elite Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso (piros)
- Elite Ferrari Enzo MS private car (piros)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.10. 14:23:14
Ha minden jól megy, akkor az új évet már ezekkel együtt kezdem:
- Kyosho Ferrari 365 GTB/4 (fehér)
- Kyosho Ferrari 250 GTO (piros)
- Elite Ferrari 410 Superamerica (fekete)
- Elite Ferrari 458 Italia (sárga)
- Kyosho Ferrari 365 GTB/4 (fehér)
- Kyosho Ferrari 250 GTO (piros)
- Elite Ferrari 410 Superamerica (fekete)
- Elite Ferrari 458 Italia (sárga)
Labdacs 2010.11.11. 13:27:34
@Camaro96: szép lista, grat. a vinaccia Bburago 250 TR az milyen?
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.11. 16:08:07
@Labdacs: A doboza nincs meg, a vaterán már így lőttem, a színe annyiban különbözik a 250 Californiáétól, hogy ilyen mattos beütése van és
(ez most lehet, hogy furán fog hangzani) mély vinaccia-nak lehetne hívni.A műszerfal nem egy szépségdíjas (ezért is örülnék ha létezne Elite 250 TR) a csomagtartóban kivehető pótkerék, a motortér a Bburago-tól megszokott és egy kicsit látszik rajta, hogy az előző tulajdonos nem vitrinben tartotta, de hát az 1/24-esek nekem sem
a vitrinben, hanem a polcon vannak.
(ez most lehet, hogy furán fog hangzani) mély vinaccia-nak lehetne hívni.A műszerfal nem egy szépségdíjas (ezért is örülnék ha létezne Elite 250 TR) a csomagtartóban kivehető pótkerék, a motortér a Bburago-tól megszokott és egy kicsit látszik rajta, hogy az előző tulajdonos nem vitrinben tartotta, de hát az 1/24-esek nekem sem
a vitrinben, hanem a polcon vannak.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.11. 16:10:24
@Camaro96: Kihagyott egy pár szót amikor elküldtem a kommentet, de szerintem így is érthető...
Labdacs 2010.11.11. 16:13:48
@Camaro96: biztos Bburago az, nem a Shelles kiadás?
Labdacs 2010.11.12. 14:28:30
@Camaro96: akkor meg végképp biztos, hogy nem Bburago. az olaszok elég büszkén ráírják a dolgaikra a nevüket. meg ha jól tudom, bordó 250 TR-t nem adtak ki. de majd Ferrarifan megmondja, ő köpi-vágja ezeket a variációkat kívülről.
a Bburago az így néz ki:
www.bburago2000.de/cars/all/3007red-braun.jpg
a legfeltűnőbb különbség a Shelles verzióhoz képest, hogy a motortető zsanérjai csúnyán belevágnak a kasztniba.
a Shelles az ilyen:
www.freeweb.hu/ferrari18/images/IMG_2398.jpg
és eredetileg jár egy kis benzineshordó is hozzá, a a doboz jobb szélén bújik meg a papír mögött.
a Bburago az így néz ki:
www.bburago2000.de/cars/all/3007red-braun.jpg
a legfeltűnőbb különbség a Shelles verzióhoz képest, hogy a motortető zsanérjai csúnyán belevágnak a kasztniba.
a Shelles az ilyen:
www.freeweb.hu/ferrari18/images/IMG_2398.jpg
és eredetileg jár egy kis benzineshordó is hozzá, a a doboz jobb szélén bújik meg a papír mögött.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.12. 15:58:48
@Labdacs: Most már legalább biztos vagyok benne, hogy Shell Classico-s.
Labdacs 2010.11.12. 16:01:19
@Camaro96: jobban jártál vele, mint egy Bburagoval. :-)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.12. 16:22:43
@Labdacs: Hát igen, a CMC mellett a Shell Classico elbújhatna mínőség szempontjából.
A Shell-es verzióban az utastér az ami a legjobban zavar. De ami mínőségben eggyel felette
áll az már CMC áron van. Addig meg jó ez is. :-)
A Shell-es verzióban az utastér az ami a legjobban zavar. De ami mínőségben eggyel felette
áll az már CMC áron van. Addig meg jó ez is. :-)
Labdacs 2010.11.12. 16:32:08
@Camaro96: létezik még a HW verzió, ami azért jóval szebb a Shell és a Bburago változatoknál:
www.freeweb.hu/ferrari18/images/250tr2.jpg
ráadásul megvan az a jó tulajdonsága, hogy ez tényleg 1:18-as, mert pl. a Bburago inkább 1:16-os:
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb1.jpg
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb2.jpg
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb3.jpg
www.freeweb.hu/ferrari18/images/250tr2.jpg
ráadásul megvan az a jó tulajdonsága, hogy ez tényleg 1:18-as, mert pl. a Bburago inkább 1:16-os:
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb1.jpg
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb2.jpg
ferrari18.freeweb.hu/images/teszt/250tr/lb3.jpg