egyelőre megy a barátkozás a 458 Italiával...
Labdacs pakkot kapott
2010.11.17. 21:49 Labdacs
18 komment
Címkék: pakk
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr282455964
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
308_gts 2010.11.17. 23:17:58
Hmmm....Gratula a gépekhez. Jó ez a 458 Italia, nekem nagyon tetszik!! A többi se kutya, főleg a 430-as.
Vagy a 458-as élőben nem olyan szép? Már úgy értem csalódás? Vagy pozitívan érted amit írtál? Mert elsőre úgy hangzik, mintha emészteni kéne..
Mindegy, jövő hónapban, ahogy már beszéltük is, nekem is befigyel egy!!!:) Már csak pár hét!!!!:)))
Vagy a 458-as élőben nem olyan szép? Már úgy értem csalódás? Vagy pozitívan érted amit írtál? Mert elsőre úgy hangzik, mintha emészteni kéne..
Mindegy, jövő hónapban, ahogy már beszéltük is, nekem is befigyel egy!!!:) Már csak pár hét!!!!:)))
=xapa= 2010.11.18. 10:03:40
Grat. a pakkhoz!
Számomra a fekete FXX Evo a legizgalmasabb utasa a pakknak. A digócsíkos fekete FXX is morcos jószág volt, de az FXX sztem annál jobban néz ki, minnél komorabb a színe, vagyis a fekete szín arányának növelésével exponenciális mértékben növekszik az autó harapós összképe :)
Mivel erről a fekete Evo-ról már a digócsíkot is lehagyták, a #30 rajtszámos MS FXX brutalitását is felülmúlja ezzel a majdnem full fekete fényezéssel.
Italia: igen, abból amit írsz, Labdacs, nekem is az jön át, mint 308_gts-nek: mintha nem lennél maradéktalanul megelégedve a gépezettel.
Ne hagyd kétségek között vergődni az olvasóidat :)))) Mi a helyzet akkor ezzel az Italia-val? :)
Számomra a fekete FXX Evo a legizgalmasabb utasa a pakknak. A digócsíkos fekete FXX is morcos jószág volt, de az FXX sztem annál jobban néz ki, minnél komorabb a színe, vagyis a fekete szín arányának növelésével exponenciális mértékben növekszik az autó harapós összképe :)
Mivel erről a fekete Evo-ról már a digócsíkot is lehagyták, a #30 rajtszámos MS FXX brutalitását is felülmúlja ezzel a majdnem full fekete fényezéssel.
Italia: igen, abból amit írsz, Labdacs, nekem is az jön át, mint 308_gts-nek: mintha nem lennél maradéktalanul megelégedve a gépezettel.
Ne hagyd kétségek között vergődni az olvasóidat :)))) Mi a helyzet akkor ezzel az Italia-val? :)
Labdacs 2010.11.18. 10:10:07
@=xapa=: az FXX-ben olyan nagyon sok újdonságfaktor nincs a fényezésen kívül. de tényleg jól áll neki a fekete szín. gondolom, a Challenge neked túl tarka.
@308_gts: nincs vele különösebb bajom, minden vonala tökéletes, a belseje egyenesen zseniális, nagyon finom a kárpitozás, a kis pici alkatrészek kidolgozása. de mégsem volt az a hűűűdejó érzés. mint amikor az ember egy Kyosho 250 GTO-t kibont. pedig még lelketlennek sem mondanám. ami zavar, az a kerekek aránytalansága, és a felfüggesztés igénytelensége. de ezektől eltekintve tökéletes. bővebben írok még róla a bemutatójában.
www.sg.hu/forumkepek/2010_11/IMG_6889.JPG
@308_gts: nincs vele különösebb bajom, minden vonala tökéletes, a belseje egyenesen zseniális, nagyon finom a kárpitozás, a kis pici alkatrészek kidolgozása. de mégsem volt az a hűűűdejó érzés. mint amikor az ember egy Kyosho 250 GTO-t kibont. pedig még lelketlennek sem mondanám. ami zavar, az a kerekek aránytalansága, és a felfüggesztés igénytelensége. de ezektől eltekintve tökéletes. bővebben írok még róla a bemutatójában.
www.sg.hu/forumkepek/2010_11/IMG_6889.JPG
308_gts 2010.11.18. 11:01:01
@Labdacs: Igen, igen a 458-as belseje tényleg zseniális, sőt, Matteléktől ilyen finom kidolgozású belsőt megmondom őszintén nem is láttam, legalábbis az újkori Ferrarik közül. Amikor a pirosat megláttam belülről, nem volt kétség, hogy kell nekem:) Ez már az első képek alapján borítékolható volt, mint ahogy a túlméretezett kerekek is sajnos. És tényleg az a baj, mint amit Hellsing mondott, a felniméret jó, viszont a gumi lett magasabb a kelleténél. Szerintem. De ez sem olyan vészes. Ami ennél zavaróbb a kipufogó, de ezt már a sárga 458asnál kitárgyaltuk.
A múltkor általad belinkelt török honlapon is voltak képek a 458-asról. Ott is volt kép oldalról, nem felülnézetből, és lehetett valamennyire látni a kerekeket. Nem vészes, de pl. tesóm is akart rendelni belőle, és ő is ódzkodik a kerekek miatt, úgy hogy előbb megvárja az enyém, aztán majd az alapján dönt:) Mondjuk sok választás nincs, vagy ez, vagy a BBR, ami khm... finoman szólva is borsos.
A múltkor általad belinkelt török honlapon is voltak képek a 458-asról. Ott is volt kép oldalról, nem felülnézetből, és lehetett valamennyire látni a kerekeket. Nem vészes, de pl. tesóm is akart rendelni belőle, és ő is ódzkodik a kerekek miatt, úgy hogy előbb megvárja az enyém, aztán majd az alapján dönt:) Mondjuk sok választás nincs, vagy ez, vagy a BBR, ami khm... finoman szólva is borsos.
Labdacs 2010.11.18. 11:03:42
@308_gts: a kipufogó élőben nem is olyan vészes. nem tökéletes, de nem is feltűnő. a kerekek annál inkább. szerintem a felnik hatalmasak, ráadásul az elejére ráférne egy ültetés is.
de nem lövöm el az összes poént a bemutató előtt.
de nem lövöm el az összes poént a bemutató előtt.
Labdacs 2010.11.18. 11:04:34
@308_gts: a BBR (egyelőre még) ráadásul műgyanta. nincs azzal gond, de ha valaki (én pl.) fémet gyűjt, akkor fémet gyűjt.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.18. 19:14:25
Nekem nagyon tetszik a piros 458-as, de én asszem a sárgát fogom beszerezni. Leginkább azért, mert nem akarok egy teljesen Rosso Corsa gyűjteményt létrehozni. A színek nálam valahogy így oszlanak el: - Piros: Enzo,Testarossa,F40,F50,599 GTO,599XX,430 Scuderia
- Fehér: 365 GTB/4,F430,250 GT California,360
- Sárga: 275 GTB/4,458,308 GTS,250 LM,246 GT Dino,F355
- Fekete: 410 SuperAmerica,FXX Evoluzione (ami a pakkban is benne van),250 TR...
... és hát a többi az lehet kék,ezüst,vinaccia, stb.
Ez az FXX szerintem az eddigi legdurvább az összes Elite közül, egyszóval: CSÚCS!
Az F430, Challenge verzióihoz meg még nem szoktam hozzá, látni kéne élőben.
- Fehér: 365 GTB/4,F430,250 GT California,360
- Sárga: 275 GTB/4,458,308 GTS,250 LM,246 GT Dino,F355
- Fekete: 410 SuperAmerica,FXX Evoluzione (ami a pakkban is benne van),250 TR...
... és hát a többi az lehet kék,ezüst,vinaccia, stb.
Ez az FXX szerintem az eddigi legdurvább az összes Elite közül, egyszóval: CSÚCS!
Az F430, Challenge verzióihoz meg még nem szoktam hozzá, látni kéne élőben.
=xapa= 2010.11.18. 23:26:42
@Labdacs: Igen, a Challengen legalább 5 féle színnel több van, mint ami számomra belefér ;)
"de mégsem volt az a hűűűdejó érzés. mint amikor az ember egy Kyosho 250 GTO-t kibont"
Nagyon jó hasonlat! Modellgyűjtői pályafutásom csúcsa volt, amikor egyszerre bontottam ki a 3 Kyosho gépet (250 GTO, Testarossa, 575 GTC) Azóta is keresem ezt az érzést, mint valami kábítószeres :) De jobb, ha megbarátkozok a gondolattal, hogy egyszer volt Xapánál Kyosho vásár...
"de mégsem volt az a hűűűdejó érzés. mint amikor az ember egy Kyosho 250 GTO-t kibont"
Nagyon jó hasonlat! Modellgyűjtői pályafutásom csúcsa volt, amikor egyszerre bontottam ki a 3 Kyosho gépet (250 GTO, Testarossa, 575 GTC) Azóta is keresem ezt az érzést, mint valami kábítószeres :) De jobb, ha megbarátkozok a gondolattal, hogy egyszer volt Xapánál Kyosho vásár...
=xapa= 2010.11.19. 08:39:00
@Camaro96: A fehér sor kivételével tetszik a színösszeállítós elgondolásod, jól eltaláltad, melyik formának melyik szín áll a legjobban (sárga Dino, fekete SA stb..)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.19. 09:29:53
@=xapa=: Köszi, amúgy gyártók szerint a fehérek így vannak: - 365 GTB: Kyosho
- F430: Na most ez egy olyan modell amihez sok-sok pénz kell, ugyanis BBR. Ha Elite-ről van szó akkor az nem a "sima" F430, hanem a piros Scuderia verzió. Erre a BBR-esre gondolok:
ferrari18.blog.hu/2009/01/10/bbr_ferrari_f430_feher#more870006
- A 250 GT California pedig a nemrégi-
ben a blogon bemutatkozó N.A.R.T-os verzió, de amúgy lehet vinaccia is vagy ezüst.
- A 360-as pedig lehet még fekete vagy ha a Spyder verzióról van szó akkor az Italian Job-os kék is tetszik. (Kékben szintén tetszik az Elite California,de ott végülis mindegy, hogy piros vagy kék.)
- F430: Na most ez egy olyan modell amihez sok-sok pénz kell, ugyanis BBR. Ha Elite-ről van szó akkor az nem a "sima" F430, hanem a piros Scuderia verzió. Erre a BBR-esre gondolok:
ferrari18.blog.hu/2009/01/10/bbr_ferrari_f430_feher#more870006
- A 250 GT California pedig a nemrégi-
ben a blogon bemutatkozó N.A.R.T-os verzió, de amúgy lehet vinaccia is vagy ezüst.
- A 360-as pedig lehet még fekete vagy ha a Spyder verzióról van szó akkor az Italian Job-os kék is tetszik. (Kékben szintén tetszik az Elite California,de ott végülis mindegy, hogy piros vagy kék.)
Labdacs 2010.11.19. 10:13:20
@=xapa=: dehát az csak egy átpingált FXX, arról meg már készült bemutató:
ferrari18.blog.hu/2010/01/03/elite_ferrari_fxx
de rendben, ha nem sikerül eladnom, akkor körbefotózom.
ferrari18.blog.hu/2010/01/03/elite_ferrari_fxx
de rendben, ha nem sikerül eladnom, akkor körbefotózom.
Labdacs 2010.11.19. 10:14:22
@Camaro96: lesz munkád vele, amíg ezt mind beszerzed. :-)
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.19. 10:41:53
@Labdacs: Van időm rengeteg! :-)
Amúgy meg BBR-em a koromból adódoan még legalább
8-10 évig nem is lesz. Addig meg elvagyok a Kyosho-kal, meg az Elite-ekkel... :-))
Amúgy meg BBR-em a koromból adódoan még legalább
8-10 évig nem is lesz. Addig meg elvagyok a Kyosho-kal, meg az Elite-ekkel... :-))
Labdacs 2010.11.19. 10:49:48
@Camaro96: 10 év múlva az a BBR elavult kacat lesz, ahogy látom a fejlődés mértékét. :-) kis túlzással persze.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.11.19. 11:01:08
@Labdacs: Mai szemmel nézve a dolgokat kicsit nehéz elképzelni, hogy lesz majd, amikor a CMC szintű modellek fogják alkotni azt a réteget amit ma a Foundation ural. Még az is lehet, hogy 10 év múlva a jó mínőségű modelleket úgy fogják készíteni, hogy az igazi 1/1-eseket fogják 1/18-ra
lekicsinyíteni. :-)
Tőlem aztán lehet is, csak maradjon meg a varázsa
ami a mai mínőségi modelleknél érezhető...
Na ez most eléggé elmerengő gondolatnak sikerült.:-)
lekicsinyíteni. :-)
Tőlem aztán lehet is, csak maradjon meg a varázsa
ami a mai mínőségi modelleknél érezhető...
Na ez most eléggé elmerengő gondolatnak sikerült.:-)
Labdacs 2010.11.19. 11:04:14
@Camaro96: ha megnézel egy 15 éves Kyosho-t, AA-t, akkor eléggé beszédes, hogy egy mai középkategóriás modell teljesen összemérhető vele. persze időközben volt egy nagy ugrás minőségben, de szerintem a fejlődés nem fog megállni, inkább gyorsulni fog.
=xapa= 2010.11.19. 19:05:25
@Labdacs: (FXX Evo bemutató) OK, köszi! :)
Régi modell-új modell téma: Igen, egyre durvábbak az új vasak, de azért az 1999-es Kyosho 365 GT4/BB így 11 év távlatából még mindig simán versenyben van a mai ifjonc gépekkel, ha teliüvegezett ablakai lennének, nem is nagyon maradna el a maiakhoz képest.
Régi modell-új modell téma: Igen, egyre durvábbak az új vasak, de azért az 1999-es Kyosho 365 GT4/BB így 11 év távlatából még mindig simán versenyben van a mai ifjonc gépekkel, ha teliüvegezett ablakai lennének, nem is nagyon maradna el a maiakhoz képest.