HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Labdacs nagy Ferrari pakkot kapott

2011.02.22. 22:21 Labdacs

pakkom jött:

végre megérkezett Dinoenzo 410 Superamerica-ja.

pirosban egészen szürreális látvány egy ilyen régi Superamerica. de amint megszokja a szem, el is csodálkozik, mert árához képest egész tisztességes kreálmány.

ez a fekete Evo sem rossz. engem a fenekén a digószínű FXX felirat fogott meg.

azt hittem, hogy utálni fogom, mert kis béna vannabi modell, de nem. nagyon szép, nagyon hangulatos, nagyon egyben van. tudom, csak amíg kívülről nézem, de akkor is.

ez volt az első nem Elite Italia, ami a kezembe került. nagyon érdekes a fényezése. néha nagyon bababilikék, de ha úgy esik rá a fény, akkor tényleg hozza azt a selymes tengerkék árnyalatot. erősen gondolkodom.

fehérgőte jelen. talán a pakk legszebb járgánya. számomra.

zöldbéka is jelen. érdekes kis lény, tényleg nagyon békaszerű, így lökhárítók nélkül. ha nő lennék, azt mondanám rá, hogy cukimuki.

ugyanazt tudom rá csak mondani, mint a Sebringre. a Mattel nagyon eltalálta, melyik verziókat kell megmintázni.

nem szeretem az 575 GTC-t. ez a továbbiakban is így marad.

Dinoenzo GTZ-je.

aki lemaradt az Elite verzióról, és hajlandó kompromisszumot kötni, meg tud barátkozni a teljesen fekete belsővel, a műanyag fékekkel, a tömör rácsokkal, annak jó lehet.

a 308-assal szemben teljesen elfogult vagyok. ezzel a modellel is. szép. nagyon. szeretem. mászthev.

ahogyan a GTO is. nem olyan csicsás, mint az XX, de így első ránézésre legalább olyan jó. ja, 5000 darab készül belőle. szerintem hamar a piros Italia sorsára jut.

57 komment

Címkék: pakk

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr472681892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2 2011.02.22. 23:01:49

Itt a 13 nem szerencsétlenséget jelent:) Szép nagy pakk, grat hozzá!

A fehér gőte eladó?

Labdacs 2011.02.22. 23:02:32

@\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2: már elkelt, de van ott még, ahonnan ez jött.

LeoNardo 2011.02.23. 14:55:09

Szép nagy pakk!
Az alsó 3 jöhetne, illetve a 250 LM is nagyon tetszik, de szerintem a 410 SA-t is meg tudnám szokni ebben a színben.
A legalsó az enyém?

Labdacs 2011.02.23. 14:57:14

@LeoNardo: igen, a tiéd. majd beszéljünk meg egy időpontot. a sokszínű California hadat is meg tudod nézni.

LeoNardo 2011.02.23. 15:00:54

@Labdacs: szuper! :)
Ok, és a HW 458 Italiát is megnézném, ha még nálad lesz.

Labdacs 2011.02.23. 15:02:27

@LeoNardo: van még belőle "bőven".

LeoNardo 2011.02.23. 15:08:56

@Labdacs: látom biztosra mentél :)

308_gts 2011.02.23. 18:37:55

Na, erre mondják hogy megapakk. Vagy gigapakk.

Sok szép járgány van itt, ami kéne: hol is kezdjem.
A GTO. Na az csudaszép gépezet. Mindegy milyen színben. Előbb az 599XX kéne ugyan, de remélem hogy lesz még majd ebből is később, még ha csak 5000 darabos is. Melyik fogy jobban egyébként? XX vagy a GTO?

Fehér California: fincsi, ez is jelölt idénre.

575 GTC Evo: ez se rossz, de inkább feketében.

=xapa= 2011.02.23. 19:30:51

Labdacs nagy ÉS színes pakkot kapott!

Nem tudom, volt-e korábban ettől nagyobb színkavalkád bármelyik pakkban :)

Jól látom, hogy mostmár a Foundation dobozok is ugyanabból a nedves papírzsebkendő anyagból készülnek, mint az Elite-ok dobozai?
Nem tetszik a dobozok dizájnja sem, a bennük rejlő autókkal szemben meg vannak fenntartásaim.
Az Italia képek alapján mondjuk nem tűnik rossznak, csak Hellsing nürnbergi elbeszélését ismerve vagyok kicsit szkeptikus.
Az FXX-nél jó pont az oldalablak, és a piros Superamerica is érdekes látvány.

Számomra a legmászthevebb gépek a 250 LM-ek,akármennyire is vannabi elájtok.
Szerintem is nagyon jó választás volt a Matteltől ez a két versenyverzió. Természetesen a rossora fájna inkább a fogam, a Sebringet valószínűleg csak átfesteném ismét :P

A két állat ( zöldbéka és fehérgőte) szintén érdekes jelenség, mindkettőben vélek felfedezni némi morbid romantikát, egy tarkabarka gyűjteményt biztosan tovább színesítenének.

A 308 GTS egy fokkal bizalomgerjesztőbb, mint a 308 GTS volt. (A rossofanság mellett berlinetta fan jegyeket is kezdek felfedezni magamon :P
Azért az ítélettel megvárnék egy újabb Elite vs Kyosho összeeresztést.

A régi ismerősökről (575 GTC, 575 GTZ, 410 SA) nem írok semmit, ezen a mondaton kívül :)

599 GTO: igazi csattanó ez a pakk és az én kommentem végére is. Kár, hogy a Ferrari beáldozta a "szent" 3 betűt azért, hogy újabb bőrt lehúzzanak a jól sikerült 599 GTB alapról, de ha már így történt, legalább összképileg egy igazi utcai fenevad született, ami így fotó alapján a modellen is visszaköszön.

=xapa= 2011.02.23. 19:32:30

"A 308 GTS egy fokkal bizalomgerjesztőbb, mint a 308 GTS volt."

Az egyik GTS helyére a GTB-t szántam :P :)

Labdacs 2011.02.23. 23:34:25

@=xapa=: ma elég hosszú és fárasztó napom volt. 10 óráz húztam le a gép mellett, volt idő, amikor egyszerre három bilibe lógtam az ujjaim, aztán itthon sem ment minden simán, ráadásul egy csomó dolgot, amit el kellett volna, azt nem tudtam elintézni, ezért a maradék önkontrollommal úgy érzem, hogy túl nyűgös vagyok ahhoz, hogy erre most válaszoljak. alszom rá egyet és majd holnap.

Labdacs 2011.02.24. 10:15:49

@=xapa=:
ma reggel -7 fok volt, elég szép réteg pára fagyott rá a szélvédőre, ami nálam az első lámpától a fejem búbjáig tart, tehát sok ideig tart szépen lekaparni. eközben gondolkodtam ezen a dolgon.

arra jutottam, hogy ha nem csak Ferrarit gyűjtenék, hanem mindenféle mást is, és a Ferrarit 20-25-30 példány reprezentálná nálam, akkor valószínűleg én is a legtöbbet pirosban szerezném be. persze egy 456M GT-t továbbra is csak sötétkékben, egy Dino-t pedig csak dinósárgában tudnék elképzelni így is.

de így, hogy olyan elvek szerint szedegetem össze a gépet, hogy a lehető legszélesebb spektrumot felölelje, így egy ilyen fehérgőtének, zöldbékának masszív helye van benne. részei a Ferrari történelemnek, létező autókról van szó. egy sárgára, hupililára mázolt Guiloy Mythos-t én is elutasítok, mert ha jól tudom, akkor olyan színben sosem létezett. vagyis remélem.

láttam már 2-300 darabos csupa piros Ferrari gyűjteményt. iszonyatosan lehangolónak, egyhangúnak éreztem, rosszul voltam tőle. ezt valahol a legortodoxabb rosszóhívők is így gondolhatják, mert egy-egy fekete, vagy sárga gépet azért beállítanak közéjük.

az addig rendben van, hogy az olasz színekben induló versenycsapatok színe vörös. szép is, hogy a Ferrari az F1-ben egyedüliként követi ezt a hagyományt. de miért kéne annak lennie egy NART-os autónak, vagy egy utcai autónak? az egyik nem olasz, a másik nem verseny. ha megnézzük a Ferrari honlapján (vagy itt: www.ultimatecarpage.com/search/&keys=&method=&carspagestart=270&brand=Ferrari) a történelmi autókat, a legtöbb (egészen a 70-es évek végéig) nem piros. sőt, a 815, a 125S, tehát az első Ferrarik nem voltak pirosak soha. ezt a "Ferrari legyen piros" elvet szerintem az autógyártás legsötétebb korszaka, a sivár nyolcvanas évek hozták be a köztudatba. az a tény, hogy legtöbbünknek ez az időszak volt a gyerekkora, az magyarázat lehet a rosszófanságra.

Labdacs 2011.02.24. 10:19:26

@=xapa=: a Foundation dobozról:
igen, picit vékonyabb a papír, de nem az a gyenge anyag, rendes karton, ami jóval masszívabb, mint az Elite dobozok, de a réginél gyengébb.
az új dizájnt szokni kell, a színei túl borúsak, de nekem az ezelőtti sem igazán tetszett. jobb lenne egy kívül sima fekete, belül világosabb doboz, de az túlzottan hasonlítana az Elite dizájnra.

Labdacs 2011.02.24. 10:23:33

@=xapa=: HW Italia:
aki már látta az Elite, esetleg a BBR verziót, annak persze ki fogja verni a biztosítékot pár szép részlet elhagyása. például az összes közül a legszomorúbb a fék, ahol a tárcsa egy fekete műanyag korong. de a rácsok közül is lehetett volna legalább párat meghagyni.

Labdacs 2011.02.24. 10:24:25

@=xapa=: FXX: sajnos csak a fekete verziók ilyen jók, a piros és a kék a oldalablakainál belerondít a képbe, hogy az ablakkeretek színre fújtak maradtak.

Labdacs 2011.02.24. 10:27:00

@=xapa=: piros Superamerica: nna, ez is olyan gép, aminek kifejezetten bután áll a piros. szerencsére itt a HW-vá butítás nem olyan bántó, mint a 458 esetében. egyszerűbbek a részletek, de nem bántóan. lehet, hogy csinálok róla bemutatót, ha elkészül a fehér Elite verzióm. érdekes téma lenne egy umbauzott Elite kontra gyári HW. mit gondoltok?

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.24. 11:07:40

Méretes egy pakk, az egyszer biztos! :-)

Dinoenzónak grat a két géphez, a 410 SA nekem is nagyon kéne feketében, a GTZ viszont a Rare Elite féle szürkében tetszik nekem a legjobban.

Labdacs, melyek a sajátok?

HW 410 SA: Szeretem a piros Ferrarikat és a furcsa Cavallinókat is, de a piros 410-essel képtelen vagyok megbarátkozni. De még csak a bordóval sem. Nekem ha azt mondják hogy 410 SuperAmerica, akkor egyből egy fekete elegáns autó jelenik meg a lelki szemeim előtt.

HW FXX: Így feketében nekem bejön. De pirosban lehet nem lenne olyan tetszetős látvány. Ha kék, akkor meg már Elite. Természetesen Elite fekete kéne belőle. (Tudom sznobság, de hamár nem is olyan drága, nekem meg nem lesz olyan nagy a gyűjteményem hosszú ideig, akkor legyen mindenből legalább Elite szitű modellem.

250 LM-ek: Mindkettő szuper gép, jó lenne midkettő, de nem tudok dönteni, hogy ha majd oda jutok, melyiket szerezzem be. Ki mit javasol? Utólag hozzáteszem, hogy a célom egy tarka-barka gyűjtemény létrehozása. ;)

HW 458: A kettő közül a kék az ami nagyon tetszik és számomra talán mázli is, hogy nincs kék Elite, mert akkor igencsak bajban lennék, hogy melyiket válasszam! Azurro vagy Nero? :-)
Ezt a 458-ast, a kék 250 LM-el együtt besorolnám a Szép Kék Ferrarik Elit Klubjába. :-)
A piros nekem a fekete belső miatt nem bejövős, de rossofanoknak akik lecsúsztak az Elite-ről, azoknak kifejezetten ajánlott! :-)

Gőte Caliornia: Ha a fekete California nem ütötte volna ki a ringből, akkor nálam ez lett volna a befutó. Kéne egyszer ez is...

Béka Dino: Egyre jobban tetszik ez a gép, jól megférne a jelenlegi sárga Dinom mellett. Már csak amiatt a pár különbség miatt is kéne. :-)

575 GTC: Feketében jó lenne. Ha kéne. A ballonos gumik miatt nálam sem áll a mászthev-lista élén.

308 GTB: Már nagyon kíváncsi vagyok rá! Esetleg egy kis röpke összehasonlítás a Kyosho testvérével? :-)

599 GTO: Eszméletlenül ÁLLAT!! :-) Tényleg lehetett volna a "három betűnek" egy teljesen új és egyedi gazdája, de mivel már így ismerem az 599 GTO-t, így inkább azt mondom: Lehetne egyszerre két GTO! :-)
Eleinte pirosban szerettem volna beszerezni, de aztán amikor Labdacs megmutatta nekünk azokat a képeket a feketéről, a piros nagyon gyorsan eltűnt a dobogórol. Remélem a feketéből több marad, bár ezt nem is kétlem, mert több a rossofan ezen a világon, mint a nerofan! :-)

Ja és még valami: A HW dobozok első pillantásra tetszettek, de csak a régiekhez hasonlítva. Ha önmagában nézem, akkor már nem annyira.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.02.24. 11:13:13

@Labdacs: "érdekes téma lenne egy umbauzott Elite kontra gyári HW."
Én a bemutatóra szavazok, ilyen még úgyse volt! :)

Labdacs 2011.02.24. 12:56:52

@Camaro96: egy 308 GTB-t és egy GTO-t tartottam meg. meg egy Sebringet.

JoeB 2011.02.25. 13:31:22

Ma birtokomba került egy "zöld béka" (kösz Labdacs)
Miután 10 perces küzdéssel hozzájutottam az autóhoz, és sikerült rendes megvilágításban alaposan megnézni azt kell mondjam, hogy egyszerűen nagyon szép. A képeken nem jön vissza, nem UV zöld, hanem valamilyen érdekes árnyalat, van "mélysége" a színnek. Baromira jól kiadja az autó szép íveit..

Egyébként nálam az számít hogy a szín hogy adja ki a formát, a világos kiemeli az íveket, könnyít a formán valamelyiknek pedig a sötét színek adják ki a vonalait. Például a 328 as GTB pirosban nem kellene, olyan mintha orra akarna bukni az autó, de sárgában nagyon szép, sokkal "könnyebb". De egy 512TR-t sem vettem volna meg csak pirosban.

dinoenzo 2011.02.25. 19:39:31

@=xapa=: Igen, a te sorodon megyek :)
365 GT4BB 575 GTC EVO, 410 SA......
A BLOG. A BLOG ,A BLOG....Kérem :)

Voice27 2011.02.28. 21:21:25

Sziasztok!

Egy ideje már nyomon követem a blogot, nagyon tetszik.
A stílusa, a bemutatók, meg hogy egyáltalán van.
Próbáltam valamilyen bemutatót keresni a mezei HW 458 Italia-ról, vagy jó minőségű, nagyobb felbontású képeket róla.
De nem jártam túl sok sikerrel. Tudom, hogy nemrég jött ki, de nem létezik, hogy egy külföldi oldal vagy fórum se foglalkozzon vele.
Ha esetleg tudtok ilyet, dobjatok már egy linket.
Érdekelnének a valódi különbségek a nagytesóhoz viszonyítva.
Talán mást is...

Labdacs 2011.02.28. 21:38:08

@Voice27: üdv köztünk! nem a közeljövőben, de tervezek ilyesmi összehasonlítást. pár szó elöljáróban: ha van feles 100 euród, akkor vedd meg az Elite verziót, de ha csak 50 van, akkor a te választásod a HW lesz. amíg nem teszed egymás mellé a kettőt, talán még csalódni sem fogsz. addig feltétlen veszed észre, hogy mindent, amit lehetett, azt lebutítottak rajta.

Voice27 2011.02.28. 22:21:17

@Labdacs: Most felesleges 50 euróm sincs, de a jövőben jó lenne beszerezni, mert tetszik az autó.
Nagyon elkapták formailag.
Persze, gondolom amit lehetett faragtak az Elite-ből. Az, hogy az utastér vagy a motor kidolgozása gyengébb, az nem zavarna szerintem.
Ha az arányok jók, nincsenek illesztési hézagok, ha a felni nincs "túlfényezve", annak én már örülni fogok.
A matt fekete változatot láttad esetleg élőben?

Labdacs 2011.02.28. 22:30:53

@Voice27: a mattfeketét nem, csak a kéket és a pirosat.

=xapa= 2011.03.01. 11:12:15

@Labdacs: Az 512-es poszt kötötte le a Ferraris gondolataimat, ezért csak most jön a késői válasz, amiért elnézést kérek :)

Szóval:
"arra jutottam, hogy ha (...) a Ferrarit 20-25-30 példány reprezentálná nálam, akkor valószínűleg én is a legtöbbet pirosban szerezném be. persze egy 456M GT-t továbbra is csak sötétkékben, egy Dino-t pedig csak dinósárgában"

Eddig OK, mert nálam pont 20 db 1:18-as Ferrari lesz :) És nekem is van nempiros, például a 410 SA, ami csak feketében jöhetett szóba, az 1:43-asok közül pedig az IXO 246 GTS természetesen dinósárga,de ezt te nagyon jól tudod, hiszen tőled vettem :P

=xapa= 2011.03.01. 11:28:37

@Labdacs:
"de így, hogy olyan elvek szerint szedegetem össze a gépet, hogy a lehető legszélesebb spektrumot felölelje, így egy ilyen fehérgőtének, zöldbékának masszív helye van benne. részei a Ferrari történelemnek (...) egy hupililára mázolt Guiloy Mythos-t én is elutasítok."

Egyetértek!

"a legortodoxabb rosszóhívők is így gondolhatják, mert egy-egy fekete, vagy sárga gépet azért beállítanak közéjük."

Ezzel is egyetértek :)

"az olasz színekben induló versenycsapatok színe vörös. szép is, hogy a Ferrari az F1-ben egyedüliként követi ezt a hagyományt."

Továbbra is bólogatok, de azt hozzáteszem, hogy érdekes kivilágosodás figyelhető meg a Schumacher-éra F1-es gépeinél. Az 1:43-as F1-es soromnál is megfigyeltem, hogy a mélyvörös fényezést szinte már narancssárgába hajló piros festés váltotta fel szépen lassan kb '99-től egészen 2007 Monaco GP-ig, amikor visszatértek a vörös festékes bödönökhöz.

"hogy legtöbbünknek ez az időszak volt a gyerekkora, az magyarázat lehet a rosszófanságra. "
Érdekes felvetés, lehet benne valami :)

=xapa= 2011.03.01. 11:56:36

@Labdacs: "lehet, hogy csinálok róla bemutatót, ha elkészül a fehér Elite verzióm. érdekes téma lenne egy umbauzott Elite kontra gyári HW. mit gondoltok? "

Elnézve az umbau projekt mostani állását, az umbauzott Elite fel fogja törölni a padlót a gyári HW-val :) De biztos hogy érdekes meccs lesz!

=xapa= 2011.03.01. 11:58:41

@dinoenzo: "Igen, a te sorodon megyek :)
365 GT4BB 575 GTC EVO, 410 SA......"

:) :)
Örülök neki! :) A fekete California SWB akkor a következő lépés :) Vagy az már meg is van neked?

=xapa= 2011.03.01. 12:03:12

@JoeB: Üdv a blogon.
"Például a 328 as GTB pirosban nem kellene, olyan mintha orra akarna bukni az autó, de sárgában nagyon szép, sokkal könnyebb"

Petryx mesternek köszönhetően egy ideig volt sárga Kyosho 328-asom. Néhány V8-asnak tényleg jól áll a sárga, például a 355-nek kifejezetten előnyös, és a 328-as is sárgában olyan lazábbnak tűnik, könnyebbnek, ahogy írod. Viszont rossoban nekem mégis valamiért olyan Ferrarisabb :)

De azzal 100% egyetértek, hogy minden típushoz megvan az a szín, ami a legtökéletesebben kiemeli a vonalait.

=xapa= 2011.03.01. 12:09:06

@Voice27: Neked is üdv.
Korábban én is így gondolkodtam, hogy inkább bevállaltam az egyszerűbb kivitelt, és megbarátkoztam a hiányosságaival. A pénz persze elsődleges szempont, de mégis inkább azt tanácsolom, gyűjts az Elite-ra, mert én például a fenti kompromisszummal vásárolt, alacsonyabb kategóriás modelleim 90%-át eladtam pár évvel a vásárlás után, mert később már zavartak a hibáik,és persze mindegyik eladáson buktam párezer forintot.

A fekete Elite Italia például tűrhető áron van, Labdacsnál láttam élőben, és egy gyönyörű technika.

Voice27 2011.03.01. 17:42:44

@=xapa=: Az az igazság, hogy nagyon sokallom az Elite árát.
Elhiszem, hogy szintet léptek.
Elhiszem, hogy meg akarják mutatni, ők is tudnak finom kidolgozású modelleket gyártani.
De akkor is "csak" egy HW.
És ha megnézzük, hogy mostanság milyen nyomott árakon lehet Kyosho-kat kapni, akár a Vaterán is, akkor elgondolkozik az ember.
Elég hirtelen váltás volt ez a Mattel részéről, szokni kell még.
Lassan egy sima HW kerül annyiba, mint amennyiért a régebbi Elite vasakat kínálják.
Dehát mit lehet csinálni...

=xapa= 2011.03.01. 20:57:39

@Voice27: Igen, ezt a "csak egy HW" beidegződést nagyon nehéz lesz levetkőznie az Elite-nak, ezzel teljesen egyetértek.

A jó árú Kyosho-k viszont szerintem előbb-utóbb kikopnak, és akkor tényleg nem marad más, mint megbarátkozni az új Elite-árakkal (amihez remélhetőleg ugyanolyan új és a régihez képest egyre magasabb Elite-minőség is fog párosulni.)

Labdacs 2011.03.01. 22:11:48

@=xapa=: egyetértek, erről a "csak egy HW"-ről lassan le lehet szokni. mert aki ezt írja, az nem látott még közelről újat.

Labdacs 2011.03.01. 22:12:46

@Voice27: másrészt, a nyomott áru Kyosho-k nem véletlenül kerülnek annyiba, amennyibe.

azóta sok minden történt, például volt egy jó 25%-os drágulás Kinában.

dinoenzo 2011.03.02. 02:23:30

@=xapa=: Igen, a California jön majd !!

De szigorúan csak a CMC fekete az igazi :)
Egy ilyen szép autónak meg kell adni a tiszteletet :)

Nagyon várom!!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.02. 15:55:10

@Voice27: Részemről is üdv, még ha későn is. :-)
Amúgy ha jól sejtem, akkor a nemrég megérkezett Kyosho 250 GTO-m előző gazdája te voltál! ;)
458: Szerintem ha a fekete tetszik a legjobban, akkor vedd majd meg az Elitet, már egy jó ideje 70 ajrón áll és nem hiszem hogy nagyon el fog mozdulni erről az összegről egyhamar.

Az árakról: én jelen pillanatban azt mondom, hogy Elitet max 23-24000 ft-ért veszek, annál feljebb már nagyon nem tetszik az árcédula és asszem ez így is fog maradni. Mondjuk emlékszem, amikor az Enzót vettem, akkor nekem a 15 ezer volt a felső határ az Eliteknél, de azért ott barátságosabb volt a határok kitolása mint itt. (És pénztárcakímélőbb is.) :-)

HW-k: Sima HW-t meg nem kell venni! ;) Na jó, ezt visszavontam, mert ezer ok lehet, ami az Elite ellen és a Foundation mellett szól, de persze egyik ok sem a modell-mínőségről szól. :-)
Rossofanok pl kénytelenek megvenni a HW-t, hacsak nem találnak jó áron Elitet. Bár találtam egy amerikai oldalt, ahol a sima HW került 85 dollárba szóval...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.02. 15:59:23

@dinoenzo: Ugye tudod, hogy ha egyszer lesz fekete CMC-d, akkor több (virtuális) ládányi fotót kell majd róla küldened?! ;)
Majd kíváncsi leszek egy kis Elite CMC összehasonlításra, ha egyszer Labdacs kezében is lesz egy példány. Muszály lesz élőben megnézni! :)
Csakhát most hogy már van egy Elitem, így azt a pénzt inkább egy fekete, #124-es verzióra költeném! :-)

dinoenzo 2011.03.02. 16:17:51

@Camaro96: Van fekete CMC-m :)
De nem a California!

Van még egy-két finom kis meglepetésem számotokra!
Holnap "teljes" lesz a gyüjteményem.
Készítek fotókat,és megosztanám veletek itt a blogon!
A profilképem is sejtet valamit ,de a többit később..... :)

=xapa= 2011.03.02. 18:55:35

@dinoenzo: Hűha, valami nagy dolog készülődik itt, kérem :)
A középkori umbaus hadsereged után jön az ultramodern csillagromboló hadosztály? :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.02. 19:08:01

@dinoenzo: Már alig várom!!! :-)

@=xapa=: Ultramodern csillagromboló hadosztály, megkoronázva a Halálcsillaggal és a fekete CMC 250 California lesz majd a főparancsnok!(Nero Vader) :-)))

=xapa= 2011.03.02. 19:15:04

@Camaro96: :)))
A fehérgőték közül meg majd választunk egy Jedi lovagot :)))

dinoenzo 2011.03.02. 19:47:04

@Camaro96: Az igazi főparancsnok az csak egy GMP 330 P4 Black lehet!

Mit mond a nagy kráter a kicsinek?
Luke én vagyok az apád! :)

Voice27 2011.03.02. 20:26:38

@Camaro96: Üdvözletem! :)
A Kyo 250 GTO-t illetően jó a sejtésed, és ezt már ugyan mondtam párszor, de nagyon örülök, hogy tetszik a vas.
Valójában elvből nem akarok ennyi pénzt kiadni egy Elite-ért. Ez a későbbiekben persze változhat, de most így gondolom.
Ahogy egyre több képet nézek a mezei HW 458-ról, úgy érzem, nem kell azért leírni. Egész tisztességesre sikerült.
Ez már tényleg nem az a HW, amit megszoktunk.
A matt fekete pedig nagyon jól áll a kocsi formájának, még agresszívabbá teszi.
Ráadásul megmaradt a piros belső. Tetszik, na...

Labdacs 2011.03.02. 21:55:01

@Voice27: "Ez már tényleg nem az a HW, amit megszoktunk."

de. ez sajnos PONT az. pont azokat a dolgokat butították le rajta, amitől lehetne nem az a HW...

ellentétben az általad elvből elutasított újabb Elite szériákkal.

dinoenzo 2011.03.02. 22:45:55

@Voice27: Hello!

Az az igazság,hogy szerintem itt a BLOG-on én voltam a KYOSHO,HW-ELITE mentes gyűjtő (a BBR,GMP,CMC-t nem is mondom)!

Megfogadtam,hogy 20.000 Ft -ot soha ,de soha nem fogok kiadni egy modellért.ÁÁÁ... CMC 60.000-ért?!Inkább "kispolszki".

Alig tudom eladni a 44 db-os gyüjteményemet,hogy az árát HW-ELITE,és KYOSHO-ra költhessem!

7000-10.000 ft-os hibátlan,dobozos modelleket 3-4000 ft-ért sem tudom nagyon eladni!Nincs értékük a sima modelleknek.
De nézzd meg a KYOSHOK árát,hogy hol tart,és kb. 3-4 év múlva hol fog?
És a sima HW mennyit fog érni?
Persze szép a gyüjtőnek ,és nem is akarom lehúzzni a dolgot,de én is abban a tudatban voltam ,hogy rengeteget ér a gyűjteményem,de most rá kellett jönnöm ,hogy 2-3000 ft per darab : (

Elszomorító!!!!

Ha már gyűjtö vagy,akkor értéke is legyen a dolognak ne csak eszmei!Ne a helyet foglalja a vitrinben.

Nem értem saját magam,hogy hogyan tudtam pénzt kiadni értük!

Ha élőben egy KYOSHO-t a kezedben tartasz akkor elfelejetesz mindent!

A CMC-ről meg nem is beszélek!Mind a 44 db. modellemet 1 db.-ért odaadnám :)

Úgy hogy hajrá HW-ELITE,KYOSHO,BBR,CMC,BBR!!!!!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 09:44:33

@=xapa=: :)))
Az lesz majd akkor Labdacs BBR 430-asa!

@dinoenzo: GMP 330: Jó rendben, ő lesz az Uralkodó, a 250 California meg Lord Vader. Na? :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 09:46:27

@Camaro96: "így azt a pénzt inkább egy fekete, #124-es verzióra költeném!"
Khm, na itt ugye mindenki tudja, hogy egy CMC 250 TR-ről volt szó? ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 09:52:43

@Voice27: Majd az idő múlásával téged is behálóznak a HANGok és akkor nincs menekvés! ;))
Én nem akarom erőltetni az Elitet, ha a HW tetszik, végülis a három sima közül a fekete a legjobb szerintem is, nameghát mindenki annyi pénzt ad ki modellre amennyit ő akar. Minden embernél más a gyűjtési filozófia, ami max a többi blogtárs hatására változhat meg. :-)
De szerintem be fogod majd szerezni az Elitet is, már feltéve ha a fekete kell. Az még tényleg elérhető árú.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 10:03:30

@dinoenzo: Na tessék! Te vagy itt a legjobb példa, hogyan változhat egy gyűjtő! :-)
Aki felfedezi a blogot, az gyökerestül megváltozik.

Az a 44 db modell, milyen gyártók gyermekei?
Csakhogy tudjam milyen mínőségű, nem-Ferrarikat adnék oda én is a helyedben, egy CMC Ferrariért! ;))

"HW-ELITE,KYOSHO,BBR,CMC,BBR": Gondolom az utolsó az GMP akart lenni. Eltaláltam? :-))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 10:23:16

Egy kis olvasnivalóóó:
www.vezess.hu/genf/leggyorsabb_ferrari_is_lehet/29293/
Nagggyon brutál, de ebben a színben nem nagyon jön be, lehetne inkább fekete, vörös csíkkal.

Ja és a Modelissimo honlapján is van egy ugyanilyen fényezésű 1:43-as gép, csak az nem Noviteces. :D

dinoenzo 2011.03.03. 10:45:59

@Camaro96: ----Maisto,Bugatti,Lambo,Porsche

---Maisto Raceing DTM--LM BMW,Audi,Merci
---UT BMV Z3
---ERTL Aston Martin
---Norey Lambo
---Shelby GT 500E,Super Snake A/C Cobra

Igen, egy GMP FERRARI is érdekelne értük :)
Csak vigyék el.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.03. 11:10:10

@dinoenzo: Nohát, ezt én is szívesen elpasszolnám, akár egy CMC 250 TR-re, vagy egy GMP 330-asra, de még egy High End Kyosho F40 LW-re is! Vagy egy párizsi 308-asra...

=xapa= 2011.03.03. 12:50:20

@dinoenzo: "én is abban a tudatban voltam ,hogy rengeteget ér a gyűjteményem,de most rá kellett jönnöm ,hogy 2-3000 ft per darab : ("

Ezzel a szomorú ténnyel én is szembesültem, pontosan így, ahogy írtad.

Persze fontos az eszmei érték is, ahogy sokszor említettem is, nekem is van például egy Bburago F-40esem, amitől, érzelmi okok miatt képtelen lennék megválni.

De az sajnos valóban tény, hogy egy HW-kkel és Bburagokkal teli gyűjtemény csak max a tulajdonos szemében érhet sokat, piaci értéke elenyésző.

=xapa= 2011.03.03. 12:52:12

@Camaro96: "Az lesz majd akkor Labdacs BBR 430-asa!"

Tökéletes! ;) :))

"Aki felfedezi a blogot, az gyökerestül megváltozik."

Még a hangoktól is nagyobb hatása van :) Sőt, a blog révén születnek meg a hangok! :P

dinoenzo 2011.03.10. 20:13:35

@=xapa=: NONO!!!A Burago Ferrari az TABU!!
A Szent Tehén!!!

dinoenzo 2011.03.10. 20:18:55

@Camaro96: Jelentem: úton van az URALKODÓ!!!
Már csak 11 nap :)
süti beállítások módosítása