HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Ferrari 575MM

2011.03.11. 13:47 Labdacs

nagyon sok szép dolog fordult meg itt a blogon az elmúlt pár hétben. Dinoenzo szépen átalakult gyűjteménye, Xapa Mester 512 BB LM-je, vagy az én fehérgőtém mind nyálcsorgató témák voltak. ennyi csoda mellé most hadd férjen be egy egyszerűbb szerzet. egy HotWheels 575 MM.

Zx kollégával cseréltem a börzén egy mindkettőnk számára előnyös biznisz keretében. ő könnyebb lett némi készpénzzel, meg nehezebb egy Elite 575MM-mel, én pedig ezzel a régóta keresett géppel sétáltam haza. vagyis autóztam. persze nem olyan ritkaság, mint a Bburago 360 Spider, de azért macerás és drága lett volna ebay-ről beszerezni. Persze felmerül a kérdés: ha volt egy Elite verzióm, akkor miért cseréltem el az erre.

elsősorban a pénz miatt. nem. de. de nem elsősorban. hanem azért, mert meggyőződésem, hogy ez a modell akkor, amikor született sokkal jobbnak számított, mint az Elite verzió az ő születésekor. mivel modelleket gyűjtök, nem kicsinyített autókat, nekem ez a szempont fontosabb, mint a kárpitozott belső, vagy pár lecserélt rács.

az alapforma pedig ugyanaz. azzal régen sem, meg most sincs probléma. persze a részletek már árulkodóak; a hátfalon levő Ferrari embléma a métere és kialakítása is kritika tárgya lenne ma. ettől eltekintve teljesen vállalható a hátsó látványa. amihez persze nagyban hozzájárul, hogy egy pillanat alatt ellágyulok, ha meglátom a "négy kerek lámpa  - négy kipufogóvég" kombinációt.

ugyanezt tudom az orról is elmondani. látszik rajta a kor, de egyáltalán nem bántó. lehet, hogy az autómodellek Sean Connery-jét találtuk meg.

a lámpákkal kapcsolatban egy szavunk nem lehet.

rácsok helyett ilyen kis tömör műanyag dugók vannak a legtöbb helyen. itt, a motorháztető tetején levő lyukon...

...és itt is, a hátsó sárvédő feletti kis nyílásban.

a felnik teljesen normálisak, picit olyan hátvílszesen elkent formájúak, de szépek. főleg a középrész, az öt kerékcsavarral és a sárga emblémával. hátul a fékszerkezet sem rossz, a tárcsa forog, a féknyereg pihen.

sajnos az első oldalsó szélvédő helyett egy lyuk tátong. sokkal szebb lenne, ha lenne benne ablak, de sajnos ezt még az Elite ápgrédnél sem sikerült megoldani. a kilincsnek mart rész kissé elnagyoltnak hat. más hibát nem lelek, sorolom a jóságokat: az illeszkedés szép, az ajtó nem lóg.

pedig természetesen sima egyszerű egykaros zsanérral nyílik, ami elég csúnyán bele is metsz a műszerfalba. a beltér maga elég vegyes érzelmeket kelt. a formákkal alapvetően nincs probléma, korához képest teljesen rendben. azonban az anyagok egy jobb minőségű tejfölöspoharat juttatnak eszembe. nem írom, hogy egy Bburago-t, mert itt a blogon az én billentyűimből nem fog bburágózás folyni, meg aztán azoknál jobb azért.

az övek az üléssel egybeöntve, feketére festve virítanak. ez talán egy picit igénytelennek számított még 2001-ben is.

a csomagtartó egy fekete lyuk. két hatalmas ronda zsanérral. ne nyitogassuk, nem éri meg a fáradságot.

a motor nagyon műanyag, de legalább szép színes. javára írható, hogy nem egy darab fröccsöntött valami, ad némi részletességet is, de a szívünket nem ez a látvány fogja megdobogtatni.

de ezek ellenére a modell így egyben, egészben tetszik, teljesen korrekt darab. vagyis korrekt darab volt, amikor piacra került. mára már elvérezne. ha nem a modellekért gyűjteném az autókat, hanem az autókért a modelleket, akkor az Elite verziót választanám.

20 komment

Címkék: hw bemutató piros 575 mm saját gyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr132702932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dinoenzo 2011.03.11. 15:38:07

Nagyon jó kis modell!

Gratulálok :)

Én az ELITE 575 MM-et kb. 3 hete szereztem be 6500 Ft-ért.Zavar a fekete csíkos lámpa + a króm rács ,de az ára nagyon kedvező volt.

Ha nem sikerült volna beszereznem,akkor én is a sima 575 MM HW-t kajtatnám még most is :)

LeoNardo 2011.03.11. 16:31:16

Szívesen látnám én is a gyűjteményemben.
A típus nem a kedvencem, de egy ilyen kéne, hogy kitöltse a sort. Az Elite-tal ugyanaz a bajom, mint dinoenzonak.

A mostani írásodból viszont rájöttem, hogy én autókat gyűjtök kicsiben, és nem modelleket.

308_gts 2011.03.11. 19:02:27

Nem rossz kis gépezet ez. Nekem a HW 550 Maranello van meg, 6 ezer magyar pénzért lőttem tavaly nyáron.

Dinoenzo: 6500 nagyon jó pénz egy Elite-ért. A króm rács engem is zavar az 575 MM-n, nem is értem, minek való az oda. Vagy odavaló? A valóságban is ott van?

Olyan "változáson" mentem keresztül tavaly nyár óta, bocs a megfogalmazásért, hogy Leonardo megállapítását kell osztanom: rá kellett jönnöm, hogy én is inkább autókat gyűjtök modellben, szóval nekem igen is számít a kidolgozás minősége. Így most már biztos hogy nem vennék ilyet.

De azért az 550-esem megbecsült tagja a "garázsnak", de lehet hogy egyszer túladok rajta.

Labdacs 2011.03.11. 22:24:55

@308_gts: félreértés ne essék, nekem is megvan az Elte. de ez is érdekelt.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.13. 17:52:19

Mindjárt azzal kezdeném a mondandómat, amivel Labdacs befejezte, de: Én is LeoNardo és 308_gts álláspontját osztom, miszerint az autókért a modelleket, nem pedig a modellekért az autókat/modellekért a modelleket. :-)
De csak azért, mert nem lehet ám mindent bepakolni a vitrinbe. :-)

Szóval ha lehet, minenből a legjobbat, de mivel az Elite nem valami nagy cucc a többi újkorihoz, ezért majd talán egyszer évek múlva a Bad Boys-os verziót bevállalnám. Szerintem nagyon jól áll az 575-ösnek az a világoskék szín. Mintahogy az ezüst és a többi hozzá hasonló. De persze nem vetem meg ezt a gépezetet, igenis megvettem volna akkor, amikor megjelent és én gyűjtök akkor modelleket. (Vagy mondjuk idősebb vagyok akkor.)

dinoenzo 2011.03.14. 12:08:08

@Camaro96: Én pedig a FERRARI modellekért gyűjtöm a gépeket :)

hellsing 2011.03.16. 10:50:20

Én is a Ferrariért gyűjtöm a modelleket. Szeretném, ha mind meglenne, ami csak elérhető, de persze ennek vannak anyagi korlátai.

Van egy-egy autó, ami nem tetszik (456, 288 GTO Evo, 512M, 360, 575 Superamerica), de hozzá tartoznak a sztorihoz és így ott a helyük a vitrinben. Persze nem tartom kevesebbre a más tematika szerinti gyűjteményeket. Ismerek szimpátiára, korszakra, versenyre alapozott gyűjteményeket és mindnek megvan a maga szépsége.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.16. 16:29:58

@dinoenzo: Amúgy hol vetted hatezerötér' az Elite 575-öst?

dinoenzo 2011.03.16. 18:51:43

@Camaro96: Itthon!

Volt egy UT 550 M is 6500- ért,de nem hoztam él sajnos :(

De a 3 Kyosho-mat is (Testarossa,328 GTB,512 BBi-t) ezen az oldalon vásároltam ár alatt.

Ja + az F512 M gratis volt a vásárlásért.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.16. 18:55:36

@dinoenzo: Ugye most tudod mi jön? Ezt a titkodat is el kell árulnod... :-)))
Bár lehet, hogy túl sok lesz a jóbol, a taiwani oldaladat is ismertetted velem (az más kérdés, hogy MÉG nem tudok kiigazodni rajta), de azért plíííííz! :)))))

dinoenzo 2011.03.16. 20:26:31

@Camaro96: Nem visszintesen kell a mandarint olvasni,hanem függölegesen :)

Google ---képek---GMP 312 PB 2# ---ENTER
Sok kép----keresem---2. oldal----szép tiszta 312 PB 1:18-as motore fotó,vagy 312 PB & egy 312 F.1 EXOTO Ferrari egy fotón (1:18-as)----megtalál---enter---behozza a képet---kinyomom az X-et---tölt---megvan az oldal -----sok kép---rákattint Ferrari--

El akartam mondani,de ez elöbb eszembe jutott,hogy NEM!Pedig majdnem csőbe húzzztáál :)
Oda kell figyelnem.

Magyar oldal!!!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.16. 20:50:44

@dinoenzo: @Labdacs: Amáá' világos hogy hun van az oldal, köszi, de az előbb már le akartam írni, hogy hülye vagyok én ehhez a nyelvhez, aztán kattintgattam-kattintgattam és láss "codát", tudnak ezek inglisül is írni! :-))
Most képmámorban szenvedek! :))

Ui.: Ha valami nyelvtantanár feltévedne ide, rendesen megharagudna az előbbi szóhasználatomért, a néha-néha használt másodosztályú írói átkötéseim után! Kapnék rendesen a virtuális ejnye-benyjékből! :)))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.16. 20:54:07

@dinoenzo: "El akartam mondani,de ez elöbb eszembe jutott,hogy NEM!Pedig majdnem csőbe húzzztáál :) Oda kell figyelnem."

Úúúgy bizóóóny! Mostantól vigyáznod kell, olyan vagyok, mint egy birodalmi kutasz droid, Ferrari modelles infóra vadászok! :-)

Magyar oldal, hmmm. Searching...

dinoenzo 2011.03.16. 23:47:59

@Camaro96: Nem a VATERA :)

Az a lényeg,hogy a képeken, a modellek alatt van egy különleges "aszfalt" (nem a MAGYAR beton)!!!

No, az a lényeg!!!

SEARCHING RELOADED....

Labdacs 2011.03.17. 07:32:25

@dinoenzo: figyu, ne haragudj, de nem lehetne kicsit érthetőbben? mondjuk idelinkelni, az egyszerűség kedvéért?

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.17. 14:04:08

@Labdacs: Ez csak egy kis hülyéskedés, szerintem Dinoenzo előbb vagy utóbb úgyis elárulja. Vagy tévedek? :)))

dinoenzo 2011.03.17. 17:16:06

@Labdacs: Igen ,ez az oldal az!

Csak nehéz így elnavigálni rajta.
Azért írtam le a Google --képek --GMP 312 PB 2#-es
verziót.

dinoenzo 2011.03.17. 19:23:31

@Labdacs: Nagyon jó :)

KÖSZI!

Én a Commodore 64 szintnél megálltam,és ma is floppy-ra mentek itt Keszthelyen :)

Mostantól reszkess internet!!!
süti beállítások módosítása