HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Labdacs received a package

2011.03.17. 19:33 Labdacs

204 komment

Címkék: pakk

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr972748241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.22. 18:04:12

@LeoNardo: Lista: Hellsing rakta fel egyszer a Makett és Modell Bolhapiacra.

OFF: Arra mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy miből jött ez hogy nekik most ilyen autót kell csinálniuk, ilyen limitált szériában. Nem gyakran tesznek ilyet és - gondolom én -, hamár egyszer csináltak egy ilyen "rendhagyó, különleges" autót, amilyet még nem láttunk tőlük, akkor amellé még a kedves tulajdonossal éreztetik, hogy nem akármilyen autóért fizetett ő 300 millát (most magyarosítok :-P), illetve azt, hogy ő milyen kivételes helyzetben van, hogy megengedheti magának. De még mindig azt mondom, hogy ki tudnám bírni! :-D Mondjuk az is a baj, hogy a legtöbb ember, aki ilyen autót vesz, az nem értékeli őket annyira, mint mi. :-)

Na mindegy, ha ingyen lehetne választani egy Astont, az úgyis egy DBS, vagy Virage, vagy V12 Vantage, vagy Rapide lenne, attól függ mire kéne.
És itt most félreteszem azt a lehetőséget, hogy a ONE-77-et választom, eladom, és a befolyt pénzből veszek egy másik Astont. Meg egy Ferrarit. Meg egy Maseratit. Meg kéne tiltani, hogy eladahassuk, úgy jobb lenne. :-))
ON

250-es: Akkor azt kívánom, hogy az Oldtimer Expon is kinn legyen! :P
Úgy mint a 365-ös is. Nem is tudtam, hogy van itthon OT rendszámos 365 itthon. Köszi a linket, igen, az álomállások közé be tudnám rakni! :-D

Láttam már sok képet, de nem is tudtam, hogy a Pásztor Classic valaha is felújított volna egy 365-öst. Ja idevágó kérdés: A Retro Mobil nevezetű újságot szoktad venni, olvasni?

És még egy kis mai Ferraris élménnyel szeretnék beszámolni:
Az Oktogonnál ma két gyönyörűséges Maranelloi csodát is láttam. Az egyik egy fekete 599 GTB volt (fekete felni, sárga féknyereg), illetve egy fehér 430 Spidert is. (Piros tető, sötét felni, piros féknyereg.) Persze hangélmény is társult hozzá! Isteni volt! Az osztálytársaim, főképp a másik autómániás barátom, amint megláttákz 599-est, egyből rámnéztek, hogy reagálok rá! Én vagyok az osztály Ferrarisa, mindenki tudja rólam, mi hoz engem lázba! :-D

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.22. 19:32:45

Ajánlom figyelmetekbe ezt a helyet, főképp, ha esetleg Maranelloban jártok:

www.warmup.it/shop/home.php

Közvetlenül szembe a Galleria Ferrarival. Vagyis jobban mondva annak parkolójával. :-D

Én tavaly itt vettem a második és harmadik Ferrari modellemet, az elsőt a múzeumban.

Oldalt a kategóriákon belül Scale Models, utána Diecast Builts, aztán Scale 1:18 és itt a Kánaán! Főleg az Elite-k árát ajánlom figyelmetekbe, nagyon jók! Van itt piros 458 75 ajróért, meg piros 308 GTS Magnum 80-ért, nameg California V8 mindkét színben 75-ért. (Világos belsős, nem a barna. Talán tényleg így is van, vagy hogy volt a piros Elite-tel? Megjelent mindkét belső színvariánsban?)

Labdacs 2011.03.22. 20:50:55

@Camaro96: meg. előbb a barna, aztán a pezsgőszínű belsős.

LeoNardo 2011.03.23. 10:10:43

@Camaro96: "Akkor azt kívánom, hogy az Oldtimer Expon is kinn legyen!" Mindkettő kint volt az előző években. :)
Ezt a Daytonát nem ők restaurálták, csak kisebb javításokat végeztek rajta. www.pasztor-classic.hu/fooldal.html
A referenciák alatt megtalálod. Érdemes körülnézni, tele van nekünk való csemegékkel! :)
Ez a kép még nagy kedvencem: www.pasztor-classic.hu/pic/ferrari_testarossa_112008/image/P1020527.JPG

Retro Mobil: nem szoktam megvenni, de néha a kezembe kerül egy-egy példány.

LeoNardo 2011.03.23. 11:06:14

@Camaro96: van náluk jópár kincs, be kéne szabadulni egy halom euróval. Bár ha már ott lennék, lehet hogy inkább tesztvezetnék a modellekre szánt pénzből :)

Van hozzád egy kérésem: ne tegyél fel napról-napra egyre olcsóbb 458 Italiákat, mert megőrülök! :-)))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.23. 15:13:17

@LeoNardo: 365: Éppen azért kinn lehetnének most is! Új fényképező a fényképező, szeretném rajtuk kipróbálni a gép tudásást. :-))

Retro Mobil: Az a baj, hogy én rászoktam erre az újságra, de már kezd elszállni az ára. 750-ről 890 Ft-ra. Még szerencse hogy kéthavonta jelenik meg. Mondjuk az áprilisit olcsóbban meg tudom venni majd Lotus Retro Mobil Concours d'Elegance-on. Eddig még sajnos egy Ferrarit nem láttam ott. :-(

Warm Up: A tesztvezetés 20 perc=28.000 Ft. De azt akkor is Maranelloban teszi az ember és még olcsóbb is mint itthon:

www.probavezetes.hu/araink

Ja a modellekre visszatérve, asszem én egy fekete 410 SA-tól szabadítom meg őket majd nyáron. :))

"Van hozzád egy kérésem: ne tegyél fel napról-napra egyre olcsóbb 458 Italiákat, mert megőrülök! :-)))" Rendben, már ki is fogytam a lehetőségekből. :-D Tényleg, most jut eszembe. Hozok neked egyet onnan, persze nem ingyen, de ha gondolod... ;)))

Bár szerintem addigra talán már a vitrinedben is fog parkolni. Pozitívan hozzáállni! :-))

OFF: A mai hangélmény nem Ferrari volt, de majdnem! Egy piros Maserati GranTurismo S! :-)

LeoNardo 2011.03.23. 15:39:23

@Camaro96: ezt az F430 Spidert már teszteltem 2009-ben ;-)

Elite 458: köszönöm a lehetőséget, de kb. 1 órája érkezett haza a "pakkom". :))
Most izgulhatok, amíg hazaérek, hogy tényleg az van -e benne :)

Maser GT S: imádom a hangját!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.23. 15:54:22

@LeoNardo: Ja, akkor már értem! Amúgy melyiket választanád a Warm Up oldalán levők közül?

458: Hatalmas gratula akkor hozzá! Én már tűkön ülök, hogy egy 599 XX-et szerezzek, de meg akarom várni a börzét, ha ott nincs, akkor irány a VH! Ott 24.000 Ft a piroshármas.

GranTurismo: Ajánlom figyelmedbe ezeket a videókat, nemtom láttad-e már valamelyiket:

www.youtube.com/watch?v=YjItetQL4Nk&feature=related

www.youtube.com/watch?v=mqd4t9rf-4M&feature=related

Amikor én voltam Londonban, bezzeg nem láttam ennyi különleges autót, de Porschékból volt dögivel. Addig se szerettem igazán a Stuttgartiakat, de azóta még annyira sem!

=xapa= 2011.03.23. 23:24:56

Aztahétmeganyócát...hogyazajókutyafáját...112 komment...elkezdtem átolvasni, amint a végére értem, reagálok és szétoffolok mindent :)

=xapa= 2011.03.24. 00:30:05

Elolvastam pakk-kielemzőstől, "áj vanna bí 365 gt4bb owner"-estől, újpesti műszaki szakközépiskolástól, jövőbeni modellgyűjtő tervestől az egészet, cakk-pakk. :)

Ja, az Aston Martin monnnnnnnnnnyon' le! :P

Szépen pumpáltátok a kommenteket amíg nem voltam! :)

Rövid reagálás csak, mert amúgy valójában nem szeretnék nagyon offolni:

Pakk: Ha már nyelvet váltottunk, akkor a következő "Labdacs pakkot kapott" poszt címét Labdacs, olaszul prezentáld légyszives ;)
Amikor itt a blogon először megláttam a fekete-piros 599 GTO-t, a jó öreg hangok telekiabálták a fülemet a szokásos vásárlásra buzdítós szövegükkel, de elővettem minden bátorságomat, és a sarokba küldtem őket (mármint a hangokat). Így dobozban látva ezt a GTO-t úgy érzem, nem is volt rossz döntés, nekem kicsit semmilyen ez a gép (úgy értem, ez a fekete-piros kivitel a semmilyen, maga az 599 GTO modell teljesen oké). A zöld Dino viszont, minnél többet látom, annál jobban t..szik (nem mertem azért leírni ezt a szót egy zöldbékával kapcsolatban). Ha Dr. Csernus nekem szegezné a "Bevállalja??? IGEN, vagy NEM???" kérdését a régi műsorából, akkor a két fehérgőte esetében a Californiára NEM, a 412 P gőtére viszont határozott IGEN- el válaszolnék :)

365 GT4BB: akármilyen színben, de szerintem is kell ez a típus minden, magára valamit is adó gyűjteménybe ;)

@LeoNardo: tesókám, ha már bevállaltad a piros sereg megtörését a fekete California SWB-vel (amihez halld meg lelki füleiddel a nép harsány ovációját és tapsviharát), akkor javaslom, hogy övvonal ide vagy oda, de a következő fekete géped a fekete 365 GT4BB legyen ;) A feketén kívül azt hiszem mindegyik másik fényezésűnek szürkék a kárpitjai, de hogy piros csak a feketének van, az biztos. Márpedig a piros (vagyis vörös, mert ez tényleg vörös) belső, Daytona csíkos ülések meg miiiiiiinden...brutálisan feldobják az autót. Valamiért a 70-es évek hangulata nekem ezen színkombinációjú modellen jön át a legjobban. De nem akarlak befolyásolni... (feketétvegyél--feketétvegyél--feketétvegyél!!)

@Camaro96: Tökéletesen jó irányban haladsz a stendhali úton, és sikeres vadászatot kívánok a fekete háromhatvanötgéténégybébé-hez!
Ja, még az elején írtad:"A GTO-t meg lehetetlen kihagyni, Xapának is muszály beszerezni! :)) (Xapának megy egy ;))) "
Átjött-átjött :) De ezt a döntésemet a közeljövőben nem fogom megváltoztatni: 2007 utáni típusokat nem fogok venni, csakis 1947-2007 közöttieket.

Itt térek rá a saját terveimre: elolvastam mindenkiét, és kivétel nélkül csupa ínyencségekkel teli listát láttam, mindannyiótoknak sok sikert a beszerzésekhez! Én a BBR 512 BB óta gyökeres változtatásokat eszközöltem, a gyűjteményemet 1:43-as irányban viszem tovább, és az utóbbi hetekben eladtam minden kevésbé kedvelt modellemet (pedig a BBR miatt már alapból megcsappant a létszám.) A tisztítótűz után 16 db 1:18-asom maradt, és nem is tervezek többet ebből a méretarányból. 1:43-ból viszont igen, és ha mindent sikerül összevadásznom, 80 db-ot fog számlálni a collezione.

@dinoenzo: valami ilyesmit írtál az egyik kommentedben: "lemaradtál, mint Dinóról a Ferrari-embléma" :)))) Hát ez óriási volt, nem is tudok mit hozzáfűzni, de nem akartam szó nélkül elmenni mellette :) :) :)

Nagyon sok érdekes dolgot írtatok még, de nem tudok mindenre így egyben reagálni, a lényeg hogy Labdacs pakkot kapott, a blog pedig sok-sok jó témát és kommentet :)

LeoNardo 2011.03.24. 15:14:53

@Camaro96: "Amúgy melyiket választanád a Warm Up oldalán levők közül?" Tesztre? A 458-at.

Elite 458: köszönöm a gratülésönt!
Jelentem az volt benne, úgyhogy végre nyugodtan dőlhetek hátra: VAN ROSSO ELITE 458 ITALIÁM! Juhééééjjjjj!!! :))))

LeoNardo 2011.03.24. 15:27:35

@=xapa=: üdv eltűnt tesókám! :)
Beteg voltál? Csak mert lehet, hogy még mindig lázas vagy: zöld Dino, fehér 412? Mi van veled??? :)))

365 BB: ne győzködjetek, nem lesz feketém. Szép a fekete modell, tényleg szép a vörös daytona-csíkos bőrbelső, de ezt a "testarossa elődei-utódai" sort is piros ördögökből terveztem meg. Meg még egy csomó ellenérvem van, de nem ismétlem őket, ismertek már eléggé :)

1:18: sajnálom, hogy megcsalod ezt a méretarányt, és mostantól a mütyürkék fogják kitölteni a gyűjteményedben keletkezett űrt. A 16 darab már végleges 16, vagy még ezek is cserélődni fognak hárombetűsekre? :)

hellsing 2011.03.24. 15:53:38

@LeoNardo: MÜTYŰRKÉÉÉÉK..??? :-))) Bár méretre tényleg mecsbokszok, de nézd meg itt, hogy mit tud egy igazi, japán 1/43-as gyártó:

www.makeupcoltd.co.jp/

Ezekhez képest a BBR is csak amatőr hobbisták gyülekezete :o)

Az oldal eléggé japánul van, de ha rákerestek az "Eidolon" szóra, bejön pár euró oldal is.

LeoNardo 2011.03.24. 16:11:30

@hellsing: atyaég, ezek elképesztőek! A pici japánok a pici kezeikkel miket tudnak alkotni.
Bele se mertem nézni a webshopba, hogy mennyi az annyi.
Pedig az a 288 GTO, hmmm. Meg az a...
...áh, inkább struccpolitikát folytatok :)

=xapa= 2011.03.24. 19:09:43

@LeoNardo: Ennek a labdának alászaladtam, nem is tudom visszapasszolni ;) Na jó, azért nem vagyok annyira lázas, hogy a mászthev lista reális közelébe engedjem akár a zöldbékát, akár bármelyik fehérgőtét! ;) Csak a fentebb nevezett modellek elmozdultak a bányászbéka fenekétől egy szinttel magasabb tartományba, és ez nagy szó! :)

Elnézést amúgy hogy nem tudtam az utóbbi hetekben aktívan részt venni a blog életében, mindenkinek vannak a szokásosnál sűrűbb időszakai, amikor a 24 óra is kevés egy napra, na nekem is valami ilyesmi volt. Azért 2-3 naponta beleolvastam a posztokba, de több időm sajnos tényleg nem volt.

365: jóóóó-jóóó, érvelés elfogadva, ismerünk tényleg, és már az is hatalmas haladás, hogy, mint Námbör-Van-Rosso-Fan, LeoNardo mester bevállal egy fekete SWB-t! :) A Testarossa sorodba elismerem, tényleg csak piros gépek illenek (mivel mindegyik piros), és a Kyosho 512 BB mellett nagyon szépen fog mutatni a piros 365 GT4BB is ;)

1:18: pár hete küldtem neked e-mailt az aktuális vitrintervemről, na abból töröld ki az UT 355 Berlinettát :) A McQueen Lussón még gondolkodom, lehet hogy az umbauzott bordó HW California helyére azt még beparkolom, de több 1:18 egy ideig nem lesz, és 3 betűs csere sem :) Ami marad, az nem a harag, hanem a mostani 4esfogatok: 4 bordó, 4 fekete, 4 versenyverziós és 4 piros "zászlóshajó" (F-40 és társai) az elrendezés alapja, így jön ki a 16 db.

A "megcsalás" azért költői túlzás, inkább "újragondolás"nak nevezném :) Az 1:43 óriási előnye a helytakarékosság, például a leendő vitrinemben egy polcon lesz (!) egymás mellett a következő orrmotoros 12 hengeres sor: 125S, 166MM, 212 Inter, 375 Plus, TR61, 250 GT SWB, 250 GTE, 400 Superamerica, 330 GTC, 365 GTB/4, 365 GTC/4, 412, 456 GT, 550 Maranello, 612 Scaglietti. 1:18-ból egy focipályányi fal kellene ehhez ;)

dinoenzo 2011.03.24. 19:22:30

@=xapa=: 1:43-as 212 INTER-375 Plus -250 GTE?

Milyen márkák?

Most mennyi 1:43-as modelled van?

Listád van róluk?

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.24. 19:25:15

@=xapa=: Üdv újra itt! Sejtettem mit fogsz szólni a Labdacs pakkot kapott poszthoz, amint meglátod a kommenttermést! Először fehér 410 SA, szép, 19 komment, gyönyörű 412 P, 9 komment, Labdacs received a package, nyelvváltás, csupa gyönyrű gépezet... 112 komment????!!!!!!!!!! :-D

365 GT4 BB: A jókívánságért grazie, viszont, egyenlőre még nem az fog sorra kerülni, bármennyire is szeretnék egyet. Találtam egy 50 eurósat, de ellenállok a kísértésnek!
A másik bajom pedig az Elite 430 Scuderia. Valamiért rámjött, hogy az nekem igenis kékben kell. Nem tudom miért, de talán a kék California lehetett a kiváltó ok. Erre az ebayen, valaki felrak 1 euróért egy kék Scuderiát. Először a 365, most meg ez. Mintha direkt csinálnák ezt velem. Nem baj, kiálltam a piroshármas XX mellett.

A vitrin-modell rendezésedet teljesen megértem, habár... ;)))
Viccet félretéve megértem, hogy miért szereted az 1:43-asokat.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.24. 19:27:03

@LeoNardo: Tudtad, hogy a BBR csinált 1:24-es 288 GTO-t? Csak pislogtam. Dinoenzo titkos taiwani oldalán találtam.

Searching again...

dinoenzo 2011.03.24. 19:38:41

@Camaro96: Müködik az oldal?
Durva képek nagyon :)

Most is a vitrinem elött vagyok,és könnyes a szemem a szerdai "meteor" pakktól :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.24. 21:05:34

Hol van a linkkel teli hozzászólásom? Nembírta vagy mi? Mondjuk azt írta ki hogy sikeres volt...

LeoNardo 2011.03.24. 21:40:32

@Camaro96: ez egy 512TR ;-)

Mi van, fizet neked a jutúb? :-PP

LeoNardo 2011.03.24. 21:49:37

@=xapa=: zöldbéka és fehérgőte: ohh, már tényleg azt hittem, hogy valami baj van :)))

Fekete SWB: azért kezeljük ezt még feltételes módban :) A színben már biztos vagyok, de szerintem be fogja előzni pár más gép, és azok sem mostanában.

Sok új pici mütyürke: ha nincs is időd mindegyikről posztot gyártani, azért képeket küldhetnél!

308_gts 2011.03.24. 22:42:59

Üdv Mindenkinek! Tényleg nyomjátok ezerrel a kommenteket:)) Ati főleg:)

Már kezdtem aggódni, hogy Xapa hol marad, de aztán csak helyre állt a világ rendje, és ő is hozzájárult a kommentek árasztásához:)) Jut eszembe, Xapa mikor fogsz majd újra valami írást felrakni 1:43 végett? Persze ha időd engedi, nem követelem!:)

@hellsing: ezek az 1:43-as jószágok, döbbenet... Nem is merem én se megnézni az árakat, mert rosszul lennék, nemcsak Leonardo.

@LeoNardo: grat a 458-hoz, ugye milyen gyönyörű?:) A kerekek mérete nem is zavaró annyira, a kipufogót is meg lehet bocsátani. Az a belső meg a motor mindent kárpótol, hát nem semmi.

LeoNardo 2011.03.25. 11:50:21

@308_gts: japó 1:43-asok: én nem bírtam ki, megnéztem az árakat. :) Hááááát, annyi, amennyire számítottam, Kyosho HE-eket lehet kapni az értük kért pénzért.

458: köszönöm! Tényleg gyönyörű, és az én szemmértékem szerint semmi baj a felnikkel. Az eredeti autón is csak bekenték gumival azokat az óriás malomkerekeket :)
A kipuffot viszont még nem láttam, mert nem vettem még ki a dobozból, ugyanis nem fér be a vitrinbe.

dinoenzo 2011.03.25. 13:48:45

@LeoNardo: Igen 200 ercsi a szörnyecskékért!

Gratulálok a 458-hoz!

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.25. 14:12:02

@LeoNardo: Tudom én azt, csak amikor írtam ,be, az utolsó dolog amit láttam, az a Testarossa felirat volt az első 512 TR-en. :-D

Sajnos nem, de szívesen elfogadnám, hamár itt reklámozom őket! :)))

@=xapa=: Ha küldesz Leonardonak, akkor továbbíts nekem is a képekből! Sikerült megfertőznöd, de nem annyira, hogy vegyek is mütyürkéket! ;))

A kis szörnyecskék ára, pedig nálam olyan...,olyan, hmm..., nem találok rá jó szót, de talán benne van az arceltorzulás, asztal/monitorlefejelés, stb. :-D De azt el kell ismerni, hogy naggggyon tudnak a japánok ebben a méretarányban is. Xapának biztos nyálcsorgatós gépek. ;)

LeoNardo 2011.03.25. 14:23:45

@dinoenzo: kösz neked is! :)

@Camaro96: sejtettem hogy meg tudod különböztetni, csak előbújt a kekec énem ;-)

A picurkák árával én úgy vagyok, hogy biztos lehet ezt a miniatűr minőséget még ennél is tovább fokozni, csak nem tudom, hol húzódik az a határ, ameddig még érdemes. Egy 1:43-as gyűjtemény koronájának 1 darab ilyen Eidolon simán elmegy, na de ilyenekből összeszedni egy kupacra valót, az már nekem a felesleges túlzás kategória.
De meg kell hagyni, hogy brutál szépek!

LeoNardo 2011.03.25. 14:27:08

@LeoNardo: áhhh, rátaláltam az értelmes magyarázatra: a pici japán ember pici lakásába pici vitrin dukál, iciri-piciri kisautókkal :)))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.25. 14:41:18

@LeoNardo: Szerintem sincs értelme felhalmozni ezeket, de biztos vannak olyanok, mint az a franszia Józsi, akinek a vitrinjei kielemzésre kerültek, akik megveszik az összes ilyen Eidolont, sőt, akár duplikálnak is belőlük. Na annak, meg aztán végképp zéró értelme van szerintem. :-)

LeoNardo 2011.03.25. 14:48:09

@Camaro96: annyi van, hogy megél belőlük pár gyártó :)

dinoenzo 2011.03.25. 18:29:07

@LeoNardo: Megmondom a tutit 1:43-as ügyben :)

A BBR-nél csak pár,mondom pár modell sikerült olyan jól,hogy "esetleg" megvenném.
Nem mindíg sikerül eltalálni az arányokat.

A carmodel.net-en van 1:43-as tenger.

Ott össze lehet hasonlítani a képek alapján a gépeket.

Az ART-STORY, BANG gyakran BBR minőséget készít 40-44 ercsiből.

A MAKE UP 1:43-as gépek szépek,de csak a KOENIG 512 BB fekete hoz lázba,vagy az F40 cabrio.Az ilyen különleges Ferrarik érdekelnének igazán(ha tunning-ha nem),de nem 200 ójró-ért.

Ami nagyon zavar 1:43-ban: miért nem fém (a 200 eurós),miért nem nyílik,rugózik,motor,kábelek stb..

A CMC sem véletlen nem készít 1:43-as Ferrarit.
Nagyon nehéz tökéletes modellt alkotni 1:18-ban(néha még a CMC -nek sem megy),hát akkor 1:43-ban.

Ha sok pénzem lenne,akkor biztosan nem érdekelne,és mindenből "bevásánnák",de rendesen.
Felvásárolnám az összes Ferrari modellt + egy igazit :)

=xapa= 2011.03.28. 20:03:36

@Camaro96: "Labdacs received a package, nyelvváltás, csupa gyönyrű gépezet... 112 komment????!!!!!!!!!! :-D"

Tényleg brutális, egy órát töltöttem el csak azzal, hogy átolvastam a kommenteket ;)

A 196 SP videó óóóóriáááási, köszi hogy belinkelted!

=xapa= 2011.03.28. 20:06:56

@LeoNardo: @Camaro96: Szívesen küldök képeket, a Kyosho 365 Daytonáról már el is készült a képanyag a későbbi 1:43-as poszthoz. Ezeket elküldöm nektek holnap, de reményeim szerint a posztot is összekalapálom, mert lassan moha nő arra a blogra, olyan régen posztoltam már oda :)
(Ez majdnem rímelt.)

=xapa= 2011.03.28. 20:10:52

@308_gts: Ha csak a kedvemen múlna, akkor már tegnapelőtthöz képest egy hónappal korábban megírtam volna 15 új posztot az 1:43ra :)

Az a bajom mostanában, hogy olvasni még csak-csak tudok, de a gondolatburjánzás kifejtéséhez (lásd: kommentelés és poszt írás) szükséges idővel mostanában hadilábon állok, de jön még kutyára Ferrari :) Viccet félretéve, ezen a héten mindenképp tervbe van véve az első 2011-es 1:43as poszt, egyúttal köszönöm az érdeklődést, örülök hogy nem veszett a felejtés homályába a mütyürke-blog :)

=xapa= 2011.03.28. 20:15:49

@LeoNardo: Elfelejtettem GRATULÁLNI a 458-hoz, pedig őszintén irigyellek érte!!! Akkor is, ha 2007 utáni típus modelljét nem szándékozok venni..ha egyszer meggyőznének a hangok az ellenkezőjéről, akkor biztos hogy az Italia lesz az első amire kivetem a hálómat :)

LeoNardo vé-nyóc' sora...lassan jöhetne egy ilyen poszt is! ;)

"Egy 1:43-as gyűjtemény koronájának 1 darab ilyen Eidolon simán elmegy,"

Egyetértek, ha 1x veszek lemészárolok egy sertéstelepnyi malacperselyt egy ilyenért, akkor azt pontosan ezért fogom tenni.Korona a gyűjteményre.

=xapa= 2011.03.28. 20:22:02

@dinoenzo: "1:43-as 212 INTER-375 Plus -250 GTE?"

Az a bizonyos lista a jövőbeni 1:43as soromat akarta bemutatni, tehát néhány tagja még csak célpontként értendő :) Ilyen a 212 Inter is, amit persze majd az Elite-ból fogok beszerezni, ha megjelenik.

A 375 Plus IXO (nem bliszteres) a 250 GTE meg a jó kis DeAgostini dobozos rendőrségi kivitel.

"Milyen márkák?"
Art Model, Brumm, IXO, Elite, Kyosho gépeim vannak eddig.

"Most mennyi 1:43-as modelled van?
Listád van róluk?"
A mütyürke jelleg miatt ezekről nem soha nem vezettem olyan pontos nyilvántartást, mint az 1:18-arokról (amikről mindig kapásból tudtam, pontosan mennyi van)
De F1-esekből kb 14 db, utcaiból további 20-22 db , Le Mans-ból meg kb 5 db van.
Az 1:43-as blogon részletesen be szeretném mutatni mindet, csak győzzétek kivárni :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.28. 21:07:53

@=xapa=: 196 SP videjó: Tudtam, hogy tetszeni fog! :-)

Most hirtelen témát váltok és megérdeklődném, hogy kinek hogy, mennyire tetszik az FF?
Annyit mondok, hogy sztem naggggyon cool! :)

Gondolom már rég láttátok, de azért belinkelem ide is:

www.youtube.com/watch?v=IqxOYqK2SVg

Ja, modellben rosso kell, de a fehér is jó lenne...

Xapa, a képeket várom! :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.28. 21:16:29

Kezdem úgy érezni, hogy akármilyen ritka, nehezen beszerezhető modell után vágyakozni kezdek, az hirtelen mindig megjelenik valami internetes oldalon. Legtöbbször jó áron is. Először a párizsi 308-as ment el az ebayen 91 euróért, göröghonból, aztán fekete Kyo 250 GTO ment el egy 100-asért, aztán egy fekete Kyo 365 GT4 BB 65-ér, végül egy kék Elite 430 Scuderia 60-ért.

Aztán itt van ez is:

www.littlebolide.com/ferrari-250-gto-62_fr_p35921.html

Mostantól nem vágyakozok semmi ritkaság után! :-))

=xapa= 2011.03.29. 00:01:09

@Camaro96: Mint Labdacs blogjának időszakos társ-szerzője, indítányozom a Posztok Kommentjei Között Indított Al-Témák Adminisztrátori Biztosa címre való felterjesztésedet ;)

De komolyan, jó érzéked van különböző mellékszálak megpendítéséhez, az előző százvalahány kommentet visszaolvasva jó sok példát lehetne erre találni :)

Ami az FF-et illeti: a 250 GTE-től kezdve a 612 Scaglietti-ig az összes 2+2 üléses Ferrarihoz különleges vonzódást érzek, igen, még a 412-eshez is, amiért joggal illethet a "4ülésesperverz" jelző :P

Ha ehhez hozzáteszem, hogy még 4x4 fan is vagyok, viszonylag egyszerű megtippelni azt, hogy vajon nekem tetszik-e a Ferrari FF, vagy sem ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.30. 20:24:55

@=xapa=: :)))))))) Rendben van, várom a szavazatokat! :-D Részemről az indítványt elfogadottnak tekintem! UFF! :-)))

Ha nagggyon szereted az FF-et, akkor én kételkedem abban, hogy nem veszed majd meg az Elite 1:18-as verziót! ;))

Ja a BBR is elkészíti 1:18-ban az FF-et, méghozzá midjárt 7 féle színvarációban, de gondolom sejtitek, hogy miből fog készülni. Műgyanta...
Miért van az, hogy már a BBR is be akar álnni a műgyanta Ferrari modellgyártók sorába? Arra ott van az MR Collection, MG Models, megmégnemtommi. Ráadásul, olyan áron mint a többi társa.

Térjenek vissza a diecasthoz! :-D

modell-paradies.de/en/news

modell-paradies.de/en/catalog/all/manufacture/BBR/scale/18/cartype/ff/showpre/1/advse/1

Az Al-Téma Adminisztrátor, most nem látja el kellőképpen a feladatát, mert olyasmit hoz fel, ami egyáltalán nem tartozik ide. Illetve a BBR az közös tényező. :-)

Korábban ezt pötyögtem be ide:

"a BBR csinált 1:24-es 288 GTO-t? Csak pislogtam. Dinoenzo titkos taiwani oldalán találtam.

Searching again..."

...done! Keresés befejezve:

www.modelcar.com.tw/viewthread.php?tid=223&extra=page%3D4

Any opinion?

Újabb hirtelen váltás (nem lesz ez így jó):

www.littlebolide.com/ferrari-599xx-77_fr_p34978.html

Massa XX-e Elitben.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.30. 20:34:46

Az előző 599 XX-nek figyelitek a dobozát? Olyan minthogyha karbonmintás lenne a doboz belül is és kívűl is baloldalt. Plusz még a logójuk is megváltozott. Talán a doboz is erősebb anyagból készül?

Ez még a régi dobozos:

www.littlebolide.com/ferrari-512-courte-buenos-aires-1971_fr_p26502.html

=xapa= 2011.03.31. 12:51:56

@Camaro96: "Ha nagggyon szereted az FF-et, akkor én kételkedem abban, hogy nem veszed majd meg az Elite 1:18-as verziót! ;))"

Pedig egyenlőre keményen tartom magam ezügyben :) 2007, és nem tovább, ami a beparkolható Ferrari típusok évjáratát illeti :) ;)

"Miért van az, hogy már a BBR is be akar álnni a műgyanta Ferrari modellgyártók sorába? "

Kicsit meglepődnék, ha 2007 körül olvasnám a saját mostani soraimat, de nekem semmi bajom a műgyantával. Az sem baj, hogy nem nyílik mindene, és ha nem forog a kerék. Úgysem fogom gyakran nyitogatni, tologatni meg pláne nem :) Feltéve persze, ha félelmetes valósághűséggel kárpótolnak. "Kicsinyített autót" akarok látni, ahogy ezt Labdacs találóan megfogalmazta egyszer. Végülis a die-cast is kicsit önámítás, mert attól, hogy fémből van, meg nyílik mindene, még nem feltétlenül áll közelebb a valódi autóhoz egy műgyanta modellhez képest, hiszen a fém modellautón alkalmazott öntvény kb köszönő viszonyban sincs az igazi autót borító kasztni anyagával, akkor meg mindegy , ha fém hatású, de valójában műgyantából készült modellt rakunk a vitrinbe. Úgyis csak tapintani lehetne a különbséget, de erre meg szintén labdacsi mondattal repklikáznék: "nézegetni, nem fogdosni", másrészt a kesztyűben megfogva úgyis más a tapintás :P

"Searching again..."

...done! Keresés befejezve:"

Korábban abszolút 1:24 párti voltam, meg is hagytam 11 db 1:24-es a gyűjteményemben. Arra gondoltam, az 1:24 a tökéletes arany középút, nem túl mütyür, mint az 1:43-de nem is akkora állat, mint az 1:18. De valamiért mégis eltávolodtam ettől a méretaránytól, és még az általad linkelt BBR modellen is vannak bántó aránytalanságok, vagy inkább néhány részletet illető elnagyoltságok, amik kicsit bután néznek ki az 1:18-hoz szokott szemnek, és még azt sem lehet rájuk sütni, mint az 1:43-nál haosnló esetben, hogy "na jó,de ez mégiscsak egy mütyürke".

599XX doboz: tényleg karbonhatásúnak tűnik, nagyon jó dizájn ötlet!

Labdacs 2011.03.31. 13:27:27

@Camaro96: "Miért van az, hogy már a BBR is be akar álnni a műgyanta Ferrari modellgyártók sorába?"

be akar állni? gyakorlatilag párhuzamosan készített eddig is műgyantát és fémet.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.03.31. 16:59:59

@=xapa=: @Labdacs: Na, azért nem akartam leírni a műgyantákat, semmi bajom velük, csakhát az FF-et is, meg a 458-ast is szívesen megnéztem volna BBR szinten diecastban. Főleg az FF-et.

"Miért van az, hogy már a BBR is be akar álnni a műgyanta Ferrari modellgyártók sorába?"

Tudtam, hogyha így írom le, akkor igen sok információt tudok majd meg tőletek a műgyantákról, úgyhogy bocsi, ha ezért úgy írtam le ezt a mondatomat, mint valami tudatlan hülye, aki meggondolatlanul írkál a resinekről. :-)

Xapa, tökéletesen egyetértek veled, mint mindig. :-) (Kivéve, ha a fehér szépségekről van szó. ;)))

Modjuk az is igaz, hogy úgysincs pénzem rá, mégha fémből készülne is, szóval tök mindegy. Inkább egy fekete CMC 250 TR. Az lesz az egyik kedvencem, hamár a vitrinben parkol. Persze osztozik a Kyosho 250 GTO-val és az Elite 250 Caliorniával. :-)

Tudatlanságomon segítettetek, grazie! :-)

Ja, a Mattelnél megunták a mostani Elite jelvényt és lecserélték, vagy van valami más oka is? Nekem az eddigi kék lángnyelves, Hot Wheels felirat nélküli jobban tetszett. De a carbon fibre minta az nagggyon tuti!

dinoenzo 2011.03.31. 18:43:36

@=xapa=:

Én kérem nyitogatom, tologatom, tapogatom, rugóztatom, gurgatom a modelleket!!!!

Nagyon fontos számomra ,hogy a modell mindene kinyitható legyen,mivel kiváncsi vagyok!

Kiveri nálam a 300 euró feletti modellek ára a biztosítékot,de rendesen.

Nem értem ,hogy miért is létezik ez a kategória.
Biztos sok magányos hajóépítőt átképeztek modellező mesternek.

Még a "PVC" anyaga nem is érdekel,de nem nyílik????

Ha én be akarok menni az üzletbe,akkor be is megyek !

Nem a kirakatot akarom bámulni :)

300-450 euró egy nagyon jó vidéki fizetés!

2003 -ban Hévizen ****+ Hotel= 43.600 Ft fizetés kaptam .No vidéki jobbágy ebből nem kell resin modellen gondolkodni,hanem REZSIN :)

Ha igazi carbonból készülne a gép,azt elismerném!

CMC + max 250 euro= MAXIMÁLIS KIDOLGOZÁS & MINŐSÉG

NO RESIN-NO RESIN :)

=xapa= 2011.03.31. 21:08:40

@Camaro96: Én is úgy magyarázok a resinekről, hogy soha egyet sem fogtam a kezemben, szóval ez kb olyan, mint a

- tudok úszni, csak medencében még nem próbáltam

-parlez vous france? - Tessék??? - Beszél franciául?? - Jaaa, persze!

és egyéb gyöngyszemek :P :)

=xapa= 2011.03.31. 21:22:38

@dinoenzo: "No vidéki jobbágy ebből nem kell resin modellen gondolkodni,hanem REZSIN :)"

:))))) Ismét egy igazi szállóige gyanús Dinoenzo-gyöngyszem született ;)

Ha az eszemre hallgatok, én is sokallok egy 300 EUR-ós cédulát egy, alapvetően porfogáson kívül semmi másra nem használható dologra.

De ha elvonatkoztatok ettől a szomorúan anyagias világtól, akkor meg azt mondom, hogy amit egy ilyen kis szériás modell képvisel szellemiségben, páratlan precizitásban, és egyediségben, az kicsit olyan Master Cardosan "pénzben megfizethetetlen", vagy inkább pénzben kifejezhetetlen érték.

Mondom ezt úgy, hogy tényleg nem volt még a kezemben resin, csak amit tőlem tapasztalabbaktól (Hellsing, Labdacs) hallottam, meg fotókon ami átjön, abból gondolom, hogy a műgyantánál teljesen más szelek fújnak, egyszerűen más kategória. Nekem tetszik, egyszer majd lesz is resinem. Hogyhanékemsokpénzemlesz... :)

=xapa= 2011.03.31. 21:58:41

Közben megittam egy doboz sört, és eszembe jutott egy jónak tűnő hasonlat resin témában.

Labdacs írta egyszer, hogy mi tulajdonképpen kicsi autó szobrokat gyűjtünk. Na ezt a találó gondolatot továbbgöngyölítve azt mondom:

a resin az igazi autószobor.

Viszont ha igazi szobrokra gondolok, el sem tudom képzelni, hogy egyszer valaki mondjuk odamegy A gondolkodó szobrához a Rodin múzeumban, aztán szépen felhajtja a "bőrét", és elkezdi nézegetni a részletesen kidolgozott belsőségeket, bordákat stb stb :) Bocs ha kicsit morbid.

Ezért a die-castot nem szoborhoz, hanem egy anatómiai bábuhoz hasonlítanám.

Ez a különbség. (Szerintem.)

Labdacs 2011.04.01. 00:00:44

@=xapa=: hogy cifrázzuk a dolgot: láttam már (igaz csak fotón) műgyanta 1:18-ast, aminek bizony nyitható volt mindene.

egyébként tényleg igaz, hogy ezek a kis műgyanta 1:18-asok picit más filozófia mentén épülnek, mint a diecast társaik.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 17:36:02

@dinoenzo: Amit mondasz abban is van valami, de ha nem veszed kézbe, vagy jobban mondva nem nyitogatod, csak gyönyörködsz benne, akkor sztem mindegy hogy ém vagy resin. Attól üggetlenül, hogy én is jobban szeretem ha fémből van az autó, pontosabban "nyitható mindene". És itt leginkább a motore az ami számomra fontos hogy látható legyen. Pláne, ha az adott modell, teszem azt egy 375 Plus, vagy 250 GTO. (Az utóbbi az csak 1:43.)
Szval nem vagyok resin-ellenes. :-)

"Ha igazi carbonból készülne a gép,azt elismerném!"
Na az lenne csak a harci feladat! Az 1:18 még csak "haggyán", de csupakarbon 43-ban?!! :-)))

@=xapa=:

"- tudok úszni, csak medencében még nem próbáltam

-parlez vous france? - Tessék??? - Beszél franciául?? - Jaaa, persze!"

:-))))

Igen, de azért így is megtudhat az ember egyet s mást róluk! :-)

@Labdacs: Linket esetleg tudsz róla küldeni? Kíváncsi lennék rá...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 18:36:37

Most jól megkavarom ezzel a kommenteket, de azért is belinkelem:

www.youtube.com/watch?v=YbgJ-DjoV5Y

0.47: EZ EGY ÁLLAT!!!!!!

Szekönd:

www.youtube.com/watch?v=OUsi-XB5WsU&feature=related

dinoenzo 2011.04.01. 19:01:17

@=xapa=: Igazad van!

Resin ,oder diecast=Ferrari modell

Sörösüveg ,oder sörösdoboz =sör :)

Resin 1:18 esetleg :

250 SWB Breadvan
212
250 MM
340 MM
250 GT 2+2

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.01. 22:35:25

Még egy kis adalék az 599 XX-hez:

www.youtube.com/watch?v=FJj8atDGBzk&feature=related

Nürburgringi körrekord. Még a Zonda R előtt...

LeoNardo 2011.04.01. 22:49:31

@Camaro96: hogy összekapcsoljam az 599XX-et és a resin témát: kár, hogy csak méregdrága BBR resin létezik ebből az XX-ből, pedig nagyon tetszik. Ha lenne ez a változat Eliteból, akkor nálam ez lenne a befutó :)

LeoNardo 2011.04.01. 22:54:49

@LeoNardo: mármint a nürburgringi körrekordosból.

dinoenzo 2011.04.02. 21:01:22

@Camaro96: Az a helyzet,hogy ez az első szép KÉK Ferrari!!!

HW-ELITE,vagy ez?

Akkor HW-ELITE!!

Nem ér 350 ercsit az MR ,mert az ELITE 599 XX tökéletes választás!!!

Labdacs 2011.04.02. 21:05:01

@dinoenzo: ez szerintem alma, vagy körte probléma...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.02. 21:14:19

@dinoenzo: Veled meg mi történt? Csak nem azt mondtad egy kék Ferrarira hogy szép??? ;)))))

Viccet félretéve, örülök hogy végre van egy kék ami tetszik neked. :-)

Mr/Elite: Szerintem is tökéletesen megfelel nekünk az Elite, de ha valakinek ez kell és/vagy műgyantát gyűjt, akkor az biztos megveszi, elvégre közel sem ugyanaz a kettő. Legalábbis, nem hiszem, hogyha valaki nagggyon akar egy ilyet, akkor az beéri egy Elite #55-össel, vagy #77-essel, vagy #3-assal, inkább gyűjt rá.

dinoenzo 2011.04.02. 22:34:57

@Camaro96: De csak most!Ez az egy :)
Kicsit lilás.Tökéletes a HW 599 XX!
Kyosho szint!Ha a vitrinben az MR 599 XX & ELITE 599 XX parkolna,akkor tuti,hogy a HW-t választanám!
Ha nem nyitogatod,gurgatod,akkor barbigyár párti vagyok :)

dinoenzo 2011.04.02. 22:38:53

@Labdacs: NASHI gyümölcs :) Mind a kettő!

dinoenzo 2011.04.02. 22:42:29

@Camaro96:MR? + 200 ercsi = CMC Ferrari :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.02. 22:45:30

@dinoenzo: "MR? + 200 ercsi = CMC Ferrari :)"

Nem inkább MR+200 euró= 2 CMC+ 1 Kyosho? ;)))

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.03. 15:42:18

@LeoNardo: Jóvan, mostmár biztos, hogy senki és semmi nem állíthat meg, hogy kimenjek a következő FRD-re! :-)

Nekem meg ez volt meg élőben:

picasaweb.google.com/113595040302951221669/Maranello#5591350890693407426

Ezt vitték még 2009-ben a Genfi bemutatóra! ;)

És a Maranelloban lőtt képeimnek egy része:

picasaweb.google.com/113595040302951221669/Maranello#

LeoNardo 2011.04.03. 16:44:51

@Camaro96: FRD: remélem, hogy lesz még ilyen alkalom. Ha igen, akkor mindenképp ott a helyed-helyünk ;-)

Jók a maranellós képeid!

=xapa= 2011.04.05. 09:57:27

@Labdacs: "láttam már (igaz csak fotón) műgyanta 1:18-ast, aminek bizony nyitható volt mindene."

Jajjjjjjj :) Gondolom árcédulát nem mertek mellé írni :)

=xapa= 2011.04.05. 10:08:29

@dinoenzo: "Resin 1:18 esetleg :
250 SWB Breadvan
212
250 MM
340 MM
250 GT 2+2 "

A "koporsó-Ferrarit" soha semmilyen körülmények között nem szeretem nézegetni, még fotókon sem.

=xapa= 2011.04.05. 10:20:06

@LeoNardo: @Camaro96: LeoNardo mestert kell valahogy megkörnyékezni a jó kis ingyenes VIP FRD belépőjéért ;) :P :)

Labdacs 2011.04.05. 10:36:32

@=xapa=: prototípus volt, ha jól emlékszem, talán idén Nürnbergben.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.05. 17:11:40

@LeoNardo: FRD: Az biztos! Csak van egy olyan érzésem, hogy legközelebb 2012 szeptemberében lesz és az még szívfájdítóan mesze van. :(((

Maranello: Köszi! :-)

" A pályát ugyanabból az udvarból filmeztem én is 10 éve :)"

Bemásoltam ide, itt kérdezném meg, hogy miket láttál 10 éve? Az egyik legjobb filmező hely, nem zavar be semmiféle olyan kerítés, mint ami a bejáratnál van.

Aminek viszont nem tudtam örülni, az az, hogy a "trófea szobában" a döntött résznél, tavaly csak 2000 utáni F1-es Ferrarik voltak, mígy láttam képeket régebbről, amikor volt ott 250 California, 365 GTB4 Competizione, nameg fekete 250 GTO. Ezt a bajomat Xapa már ismeri, amikor neki küldtem el az összes Maranellos képemet. (Utólag döbbentem rá, hogy egyesével küldtem el, nem pedig zip fájlba csomagolva, úgy meg kicsit körülményesebb megnézni, utólag is sorry. :-))

Visszatérve a modelles témához, voltak ott CMC, meg Exoto 1:18-asok is, a volt F1-es pilóták sisakjai alatt. A sor Alberto Ascarival kezdődött és Raikkonen-nel végződött. Ja, meg vagy 100 db 1:43-as gép is volt ott.

www.ferrari.com/Italian/About_Ferrari/Museo-Ferrari/Pages/Home-Museo.aspx

Az utolsó képen látszik, hogy mire gondolok. :-)

És az előbb említett 250 GTO-t is átfűzöm. Kíváncsi lennék egy CMC féle GTO-ra, méghozzá feketében! Egymás mellé állítva egy fekete CMC 250 TR, egy fekete CMC 250 California, meg egy fekete CMC 250 GTO, szempusztító látvány lehetne. :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.05. 17:19:29

@=xapa=: 250 SWB Breadvan: Az nem koporsó-, hanem kenyérszállító! ;))) És gondolom a rosszullét kerülget, ha belegondolsz, hogy közte és a 250 GTO között rokoni kapcsolat van! ;) :-D

"LeoNardo mestert kell valahogy megkörnyékezni a jó kis ingyenes VIP FRD belépőjéért ;) :P :)"

Én már azzal is megelégednék ha kedvezményes jegyeket tudna szerezni! ;)) A VIP belépőjegy pedig tartalmaz 10 szabad kört a Ringen, bármelyik általunk kiválasztott Ferrarival! :-D

=xapa= 2011.04.05. 21:32:42

@Camaro96: Egyesével csatolt képekkel semmi gond nem volt, mert a Gmailnek van "összes melléklet letöltése egy file-ban" nevű zippelő alkalmazása, szóval nem kellett külön-külön letöltögetnem :)

Viszont az egyesével való képfeltöltéssel járó idő és energiaráfordítást nagyon nagyra értékelem, de ezt írtam is anno :) és tényleg kiváló fotók!

A fekete CMC sorod megvalósításért kiált! ;)

A gróf úr autóját nem akarom nagyon bántani, de tényleg Ferrari-rémálom ahogy kinéz :)

FRD: azért a modellgyűjtésnek van egy olyan jó oldala is, hogy bármikor rendezhetünk 1:18-as FRD-ket a szobánkban, bármelyik géppel annyi kört tehetünk meg a szőnyegen, amennyi csak jólesik, és mindezt ingyen! :P

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.06. 20:00:52

@=xapa=: Akkor megnyugodtam! :-)

Viszont most új és elvileg jobb fotómasinám van, ami még nem került bevetésre éles körülmények között (csak 18-ad méretű csodáknál), úgyhogy kíváncsi leszek rá mit fog majd produkálni.

Állítólag az Opera környékén szokott mászkálni egy piros 599 GTO, most arra vadászok! :-) Lemaradni biztos nem fogok róla, mert ez egy itthoni, magyar példány, emlékxem, amikor még novemberben voltunk a Ferrari szalonban, ott mondták, hogy MO-ra két példány érkezett, az egyiket valami külföldi ,amint megvette, vitte is ki Londonba, a másikat meg most márciusban vette át a másik fickó. Mindenesetre az autó német rendszámos...

CMC: Szerintem indítsunk szavazást, aztán indítványozzuk a CMC-nél, hogy a következő modelljük egy 250 GTO lehetne, és az egyik szín pedig a fekete lehetne. Mit lehetne, kötelező! :-D

1:18 FRD: A hangot meg a gépről toljuk, plusz brummogunk is hozzá. :-D

Más: Ma viszont láttam egy piros 458-ast, éppen egy piros lámpától rajtolt el. Szeretem a hangját...

Labdacs 2011.04.06. 20:06:11

@Camaro96: 599 GTO-t szombaton láttam Szentendrén.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.06. 21:19:24

@Labdacs: Menjmá'! Micsoda mázlista! ;)))

Viccet félretéve, piros volt? Illetve közvetlen közelről meg tudtad nézni?

Az mindenesetre biztos, hogy ezt az évet nem úgy szeretném lezárni, hogy még nem láttam GTO-t. Vagy itthon, vagy majd Maranelloban, de mostmár jó lenne egyet látni...

LeoNardo 2011.04.07. 11:40:29

@=xapa=: @Camaro96: sajnos semmi közöm az FRDays-hez vagy a Hungaroringhez, a saját belépőmet is a szerencsének köszönhettem. De kint leszek a következőn is, még ha fizetnem kell érte, akkor is :)
Sajnos elég rosszakat hallani a pálya új vezetőségéről, ezért egy csomó verseny jövője bizonytalan...

LeoNardo 2011.04.07. 11:49:19

@Camaro96: sajnos a múzeumba nem jutottam be, mert épp zárva volt valami átalakítás miatt. Utcai élményeim viszont voltak bőven, mindenféle álcázott és tesztre fogott ferrarival, körbejártuk a gyárat is, mindenhonnan bekukucskáltunk.
Az ottlétünk alatt folyamatos F1-es aláfestő zene volt hallható a városban, úgyhogy a fülünkre hagyatkozva találtuk meg a pályát :)))
Betévedtünk ebbe a műhelybe is: www.zanasiferrari.it/ita/home/home.aspx
Egy sarokra van attól a háztól, aminek a kertjből lehet a pályát filmezni :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.07. 20:51:05

@LeoNardo: Hungaroring: Ha nekem elmarad a jövő évi FRD, akkor megostromlom a tisztelt vezetőség főhadiszállását! :-D

Maranello: Gondolom első pillanatban szívtad is a fogadat, hogy nem tudtál bejutni, de látom elég nagy kárpótlást kaptál. :-)

A műhely koordinátáit köszi, mintha tavaly láttam is volna még a kocsiból, de végül nem néztük meg. Na majd nyáron.

=xapa= 2011.04.09. 18:10:49

@Camaro96: @LeoNardo:
Tisztára felkorbácsoljátok az ember kíváncsiságát, mostmá' én is el akarok menni Maranellóba!
Stoppost felvesztek? :P (aki "Xapa vagyok, Maranelloba mennék" táblával ácsorog az M7-es mellett :P

=xapa= 2011.04.09. 18:13:42

Nekem mostanában valahogy nincs szerencsém élőben Ferrarit látni, kb egy éve ment előttem a 41-es főúton Nyíregyháza határában egy 348-as, beragadt egy IFA mögé (és ezáltal én meg a Ferrari mögé), szembe meg jöttek, szóval elmondhatom hogy egy ideig tapadtam egy Ferrarira hátulról :P :P Aztán szabad lett az út, mindketten elkezdtük előzni az IFA-t (nyilván ő ment előttem), de valahogy nem bírtam tartani a tempót, pedig még vissza is váltottam :P :P

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.12. 18:43:26

@=xapa=: "Tisztára felkorbácsoljátok az ember kíváncsiságát, mostmá' én is el akarok menni Maranellóba!"

Mi mindenre jó ez a blog! ;)

Stoppost nem veszünk fel, inkább tapadj az autóddal a mi kocsinkra! Igaz, nem Ferrarira tapadnál 8-10 órán keresztül, de amint megérkezünk a Ferrari Mekkába, rögvest megteheted! :-D

Amúgy megnéztem a Galleria Ferrari honlapját, és nekem nagyon úgy tűnik hogy évente beraknak/cserélnek egy pár autót!

www.ferrari.com/Italian/About_Ferrari/Museo-Ferrari/esposizione/Pages/Esposizione.aspx

Állítólag van most ott egy 250 SWB Berlinetta, egy 365 GTB/4 Competizione, meg egy 195 Inter. Ezek tavaly nem voltak ott! Na, kíváncsi leszek...

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.12. 18:45:09

@=xapa=: Ha ugyan nics is szerencséd Ferrarit látni, még mindig ott van a saját kollekciód! Számomra az is felér, egy 599 GTO látványával. :-)

Ja, én még nem láttam 348-ast semmilyen formában.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.12. 18:46:15

365 GTB Competizione videjó:

www.youtube.com/watch?v=_iVmAs030Ks&feature=feedlik

1 percnél kezdődik a móka! Eszméletlen hangja van!

dinoenzo 2011.04.12. 21:11:37

@=xapa=: 250 km-re vagyok a Ferrari paradicsomtól :)

CITY STOPPOST nem veszek fel!

Én elég gyakran találkozom Ferrari gépekkel itt,de én feltartom őket az autópálya felhajtóján!Én megyek elöl,és én szabályzom addíg a Ferrari sebességét,hangját,váltóját!MERT ÚGYE nem tudja megelőzni az én "FÓKÁMAT" a digó :)
A fejemet még kidugom az abalkon,és élvezem a muzsikát.Persze elég gyakran belefékezek,hogy vissza is tudja pakolni a váltót!Jelentem a Ferrari duda is működik :)

=xapa= 2011.04.15. 11:35:47

@Camaro96: Micsoda videóóóó....mármint a Competizione...köszi a linket :)

Nem lehet eleget gyönyörködni ebben az autóban, a formájában,a hangjában...Ezen a karcsú kasztnin egyszerűen nem fognak az évek, mozgás közben is gyönyörű, ezzel a hosszú hegyes orrával tényleg olyan a Competizione, mint egy kilőtt puskagolyó.

A 12 henger pedig igazi szimfóniával ajándékozza meg a szerencsés hallgatót, ahogy a mélyen bugyborékoló alapjárat a fordulatszám növekedésével arányosan átmegy süvöltő hangorkánná...rendesen kirázott a hideg ahogy hallgattam. De jó lenne 70-es évekbeli filmsztárrá változni, aki szabad hétvégéin egy ilyen géppel csapat Daytonában :)

=xapa= 2011.04.15. 11:41:19

@dinoenzo: :))))))))))

Te vagy az olasz autópályák Ferrarikra vadászó terroristája :) :)

Egyszer befékezhetnél kicsit durvábban is, hátha lekoccol hátulról vmelyik vörös paripa, így vinnél haza a lökhárítódon egy kis eredeti Ferrari rosso festéket ;)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.16. 20:14:02

@=xapa=: 365: Tudtam hogy el fogsz ájulni tőle, elképesztően durva volt!

Ja, írtam egy kis szösszenetet az OT Expóról:

ferrarihistory.blog.hu/2011/04/16/ferrarik_az_oldtimer_expon_es_egy_rovid_beszamolo

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.16. 21:21:52

Egy ilyet én is szívesen hallgatnék:

www.youtube.com/watch?v=IkhGto0uuD4&feature=feedu

0.40 után jön a jó rész!

Ez jó, naggyon jó: :-))))

www.youtube.com/watch?v=D_PuljsFKzc

=xapa= 2011.04.17. 13:24:00

@Camaro96: Elolvastam a "szösszenetet", jó lehetett az az expo, és a 365 illetve a Mondial esetében két különleges Ferrari típus "volt meg neked" élőben :)

Az újabb videókat is megnéztem, szép-szép, de a Daytona hangversenye után ez, amit az F430-asok művelnek, inkább csak olyan köhécselés :P

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.17. 18:03:56

@=xapa=: Na akkó' itt van még egy, csak a te kedvedért! ;)

www.youtube.com/watch?v=ChaO7XMAev8&feature=related

Ugyan egy helyben nyomja a hangorkánt, de sztem jóóóóóóóó... 1.30 utántól érdemes hallgatni.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.17. 18:10:16

Visszatérve a műgyantás témához: Labdacs említette, hogy képen látott olyan resin modellt, aminek nyitható volt mindene.

Az MR Collection mindig is műgyantát használt?
Csak mert van itt egy rakás olyan modell aminek valamije, vagy épp mindene nyitható:

www.youtube.com/watch?v=ChaO7XMAev8&feature=related

Ennek a motoretetője nyitható:

www.mrcollection.com/img.ashx?cRfqaTlJR3VD94FNsNwhSQ==

???

=xapa= 2011.04.20. 23:26:37

@Camaro96: Te egy ÚR vagy, mondtam már? :) :)

Köszönöm! :)
Mit is mondhatnék erre a videóra? Húsvéti vers helyett ezt fogom elduruzsolni! :P :P

=xapa= 2011.04.20. 23:40:04

@Camaro96: Az első link a Competizione videója, szóval annál nem tudom mire gondoltál eredetileg, a California linkhez meg nem tudok semmi okosat hozzáfűzni, mivel tényleg nem vagyok képben műgyantailag. Csak annyit mondhatok: bellissima.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.04.21. 12:12:45

@=xapa=: Szíííívesen! :-))

Jééé, észre sem vettem, hogy kétszer linkeltem ugyanazt a videót! Biztos még a Competizione hatása alatt voltam, csak ez lehet az oka, hogy többször kell itt lennie... :-)

Na mindegy, a műgyantával kapcsolatban leszűrhetjük a lényeget: ZAVAROS!!!
süti beállítások módosítása