Ferrari 458 Spider mattfekete
Ferrari Dino 308 GT4 V8 ezüst/fekete
Ferrari Dino 308 GT4 V8 piros
Ferrari 348 TS fekete
Ferrari 348 TS piros
Ferrari F355 Berlinetta sárga
Ferrari F355 Berlinetta fekete
Ferrari F355 Berlinetta piros
Ferrari 458 Italia GT2 Le Mans "Farnbacher Racing"
Ferrari 458 Italia GT2 Le Mans "AF Corse"
Elite Ferrari 2012
2011.09.26. 20:20 Labdacs
76 komment
Címkék: 2012 elite
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr323258622
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ferrarifan 2011.09.26. 20:44:14
Érdekes újdonságok.
A 348 TS várható volt,hogy kijön,legalábbis én számitottam rá,a TB után.
Kiváncsi vagyok a 355-re,hogy teljesen új lesz, vagy csak egy feljavitott Foundation.
Az ezüst/fekete GT4 is érdekes lesz.
A 348 TS várható volt,hogy kijön,legalábbis én számitottam rá,a TB után.
Kiváncsi vagyok a 355-re,hogy teljesen új lesz, vagy csak egy feljavitott Foundation.
Az ezüst/fekete GT4 is érdekes lesz.
Labdacs 2011.09.26. 20:45:13
@ferrarifan: egy 212 Intert, vagy egy 412-t vártam volna azért a listába...
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.26. 20:57:52
@Labdacs: én is, plusz még egy 275 GTB-t...;)))))))
hellsing 2011.09.26. 21:38:11
Nekem az America-vonalból kellene egy 500 Superfast, vagy valamelyik közeli rokona (330 GT, 400 SA S2, 400 SA Superfast, 365-ök, stb.). Egy gyönyörű vonal, amiből egy darab sincs 1/18-ban.
A HW Elite listához lehetne ragasztani, hogy ha jól tudom, csak jövőre jön ki az Elvis Dino, a sárga 348 tb, és a csukott 512S #21 és #28 is.
A HW Elite listához lehetne ragasztani, hogy ha jól tudom, csak jövőre jön ki az Elvis Dino, a sárga 348 tb, és a csukott 512S #21 és #28 is.
Labdacs 2011.09.26. 21:39:51
@hellsing: hozzá lehetne, persze, de egyrészt azok szerepeltek ugyanitt tavaly, másrészt mindenki tudja, hogy ebből bőven jut majd 2013-ra is. szóval ez a kis lista inkább arról szólna, hogy mit jelentettek be, mit ígértek meg 2012-re.
LeoNardo 2011.09.26. 22:04:30
Az összes piros újdonságnak örülök. 348 ts-ből nem lesz nehéz a piac legszebbjét megalkotni, így az nálam biztos befutó.
Labdacs 2011.09.27. 13:51:13
@hellsing: reméljük lesz azért majd.
=xapa= 2011.09.27. 14:53:26
Egy "kicsit" hangsúlyos a V8-as jelenlét ebben a legfrissebb "újdonságok" sorban :) Remélem én is, hogy lesz egyszer egy V12 csomag is, olyan klasszikusokkal amit fentebb írtatok :)
Az Italia, mint 2007 utáni típus, nem érint vásárlás szempontból, de azért a mattfekete Spider biztos brutális lesz, kíváncsi vagyok rá.
A fekete 355 és a fekete/ezüst 308 GT4 viszont lehet hogy felkerül majd a kívánságlistámra, Elvis gépéről letettem, miután láttam a posztjában, hogy nem vörös belsővel fog kijönni :(
Az Italia, mint 2007 utáni típus, nem érint vásárlás szempontból, de azért a mattfekete Spider biztos brutális lesz, kíváncsi vagyok rá.
A fekete 355 és a fekete/ezüst 308 GT4 viszont lehet hogy felkerül majd a kívánságlistámra, Elvis gépéről letettem, miután láttam a posztjában, hogy nem vörös belsővel fog kijönni :(
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 14:56:37
@=xapa=: az biztos, ha vörös belsővel jön a mattfekete 458 Spider, akkor hozzám nyugodtan beparkolhat! ;))))
=xapa= 2011.09.27. 15:34:29
@Camaro96: Akkor a te fekete-vörös sorod végérvényesen überelni fogja az én hasonló kollekciómat ( a CMC #124 250 TR-el már amúgy is egy fényévet versz az enyémre :)
Nem bánnám, ha a fekete 355-ös is vörös belsőt kapna, akkor biztos helye lesz a 365 GT4BB mellett :)
Nem bánnám, ha a fekete 355-ös is vörös belsőt kapna, akkor biztos helye lesz a 365 GT4BB mellett :)
kantorati 2011.09.27. 15:35:28
Sziasztok Srácok!
nekem is nagyon bejövős az Italia spider, ebben a színösszeállításban meg pláne. És persze az FF is jöhetne már!
nekem is nagyon bejövős az Italia spider, ebben a színösszeállításban meg pláne. És persze az FF is jöhetne már!
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 15:42:55
@=xapa=: ;)))))))))) amúgy, Apával megbeszéltem, hogy idén még nem lesz 250 TR, szal 2012 Karácsonyára halasztódott a dolog (basszus lehet addigra megszűnik létezni a világ elvégre a hülye maják elfelejtettek tovább számolni! :DDDDDDDDD), most még asszondta, hogy koncentráljak inkább a Kyo vasakra, mert miután végig mutattam neki a teljes kívánságlistámat, megkérdezett pár dolgot, szerinte ez inkább így reális, így kitaláltam valami mást...:DDDD nem baj az se, ha a jövő évi modelltermés 5 modellre csökken, de egy olyan 250 TR akkor is kell! ;))))))
a 355-ösnél én is eltudnám viselni a vörös belsőt, akkor biztos jönne hozzám is! ;)))) bár az se rossz ha bézs belsős, csak akkor nagyságrendekkel hátrébb csúszik majd a beszerzési listámon...;))))
a 355-ösnél én is eltudnám viselni a vörös belsőt, akkor biztos jönne hozzám is! ;)))) bár az se rossz ha bézs belsős, csak akkor nagyságrendekkel hátrébb csúszik majd a beszerzési listámon...;))))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 15:47:01
@kantorati: Hali! :))
tényleg kezd szépen lassan (gyorsan? :DD) visszaszállni a blogra, téged se láttunk errefelé olyan gyakran...:))))
Én még mindig gondolkodom, hogy milyen színben kelljen az FF, de lehet valami ilyesmi lesz: ha a fehér nem lesz ritka példány, mint a piros 458, akkor az, ha nem jön be a számításom, akkor meg tökmindegy, csak occó legyen, lehet vaterázok majd magamnak egyet, az 599XX-el már megjártam, majdnem egy tízessel kevessebbért lehet megvenni már mint amennyiért én vettem, mindezt két hónapon belül...úgyhogy az FF-nél inkább várok majd még...:))
tényleg kezd szépen lassan (gyorsan? :DD) visszaszállni a blogra, téged se láttunk errefelé olyan gyakran...:))))
Én még mindig gondolkodom, hogy milyen színben kelljen az FF, de lehet valami ilyesmi lesz: ha a fehér nem lesz ritka példány, mint a piros 458, akkor az, ha nem jön be a számításom, akkor meg tökmindegy, csak occó legyen, lehet vaterázok majd magamnak egyet, az 599XX-el már megjártam, majdnem egy tízessel kevessebbért lehet megvenni már mint amennyiért én vettem, mindezt két hónapon belül...úgyhogy az FF-nél inkább várok majd még...:))
LeoNardo 2011.09.27. 15:58:20
@=xapa=: @Camaro96: a fekete F355 piros belsővel nyerő kombináció nálam is. Mostanában ezt nézegetem felnőtt oldalak helyett: www.hasznaltauto.hu/auto/ferrari/f355/ferrari_f355_gts-5082307
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 16:06:02
@LeoNardo: hátmég milyen ütős lenne egy Spider, fekete-vörös belsővel és mélypiros tetővel...hmmm...:))))
LeoNardo 2011.09.27. 16:12:59
@Camaro96: az már nagyon stricis lenne :))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 16:17:25
@LeoNardo: azt mondod? ;))
www.ebay.de/itm/BBR-Ferrari-F430-Spider-1-18-black-daytona-HE26-/170702007970?pt=Spielzeugautos&hash=item27bea1eea2
kicsit lejjebb vannak még egy picit nagyobb képek, jóóó sok szögből...:))
www.ebay.de/itm/BBR-Ferrari-F430-Spider-1-18-black-daytona-HE26-/170702007970?pt=Spielzeugautos&hash=item27bea1eea2
kicsit lejjebb vannak még egy picit nagyobb képek, jóóó sok szögből...:))
LeoNardo 2011.09.27. 16:28:55
@Camaro96: azt. Ez a 430, így, "téli" kerekekkel nekem nem tecc. De minden tiszteletem azoké, akiknek bejön.
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.27. 16:36:55
@LeoNardo: bár fehérben azért nagyságrendekkel jobb...vagy pirosban? ;))))))))
MT21013 2011.09.27. 20:53:49
Ne is mondjátok a színeket...A rosso fanatizmusom kezd csorbát szenvedni. Fél évig nézegettem naponta a netet piros 458 Italia ügyben. Itthon beszerezni esélytelen. Pár napja viszont leütöttem egy sárgát. Egyszerűen kell a 458-as a gyűjteménybe, eddig bírtam. Lehet feldobja majd a piros hegemóniát? Ha nem barátkozom meg vele, Dofekné vajon mennyiért vállalhat egy átdukkózást?
MT21013 2011.09.27. 21:33:32
@LeoNardo: 9 misi???? Ez komoly? Mert viccnek durva :-))) Oké, hogy Ferrari, meg targa, meg minden, de azért 15 évesen egy nem éppen ritka, mondhatni a legrosszabb korban lévő verdát ennyiért. Háááát. Persze most, hogy nézegetem a többit nem tűnik kiugrónak, de azért elsőre szíven szúrt. Hasonlóan mint a perzsa szőnyeg az 512-es utasterében. www.hasznaltauto.hu/auto/ferrari/512/ferrari_512_tr-4082933
Fater Trabantjában voltak ilyen házi installációk, ott még jó is volt :-))))
Fater Trabantjában voltak ilyen házi installációk, ott még jó is volt :-))))
MT21013 2011.09.27. 21:42:47
@MT21013: tudom, hogy most majd kapok érte, amiért szeretett márkánkat (ebben az esetben) úgymond leszólom, de a 15 éves presztízs autó az egyik legrosszabb döntés. Ordít róla, hogy már túl van a fénykorán, tehát nem vagyunk igazán nagymenők, márpedig aki Ferrarit akar az jó eséllyel komoly exhibicionizmussal bír. Ahhoz még nem elég régi és ritka (a Ferrarik közt), hogy veterán, vagy műértő auóbuzi vonalon nyomuljunk. Cserébe pedig mostanság fog jó eséllyel sok minden összeomlani rajta. Persze ízlések és pofonok. Besza-behu lenne, ha egy hétvégére megkaphatnám az asszonnyal, de 9 misiért csak ha fegyvert fognának a fejemhez...
LeoNardo 2011.09.27. 23:25:17
@MT21013: én tök máshogy gondolkozom. Egy Ferrari sosem lesz olcsó, és ez így van rendjén. Porschéja bárkinek lehet pár százezer Forintból, de ez más liga. Az, hogy nem ritka meg relatív, mert ugyan tényleg sokat gyártottak belőle, de az utakon nem mindennap találkozol vele, nem úgy, mint egy F430-al, 458-al, vagy Californiával. Ha egy ilyen régebbi típust látok, akkor nem az jut eszembe, hogy itt egy szerencsétlen csóringer, akinek csak erre tellett, hanem az, hogy ő egy igazi rajongó, aki áldozatokat hoz azért, hogy a kedvenc autója legyen a segge alatt. Még az is lehet, hogy áll egy frissebb, ropogósabb típus a garázsban a mindennapokra.
Ha megengedhetném magamnak, hogy Ferrarit vegyek, akkor a saját kedvemre venném, nem azért, hogy menőnek tűnjek benne. Sokkal előbb vennék egy 430-as árából 2-3-4 régebbi típust. Az F355 számomra az utolsó igazán jól sikerült Ferrari formaterv, a hangja pedig máig a kedvencem az összes közül. Erre lelkiismeret furdalás nélkül rá merem mondani, hogy tökéletes, míg az azóta készült típusok közül istenigazából egyikre sem. Tetszik egyik-másik, szódával, hunyorítva elmennek, de igazán nem áll fel egyiktől sem annyira, mint a korábbi típusoktól. Lenne még mellette egy 308 QV-m, egy Testarossám és egy 456 GT-m, hogy a család is beférjen néha. A technika, a megbízhatóság, a vezethetőség, tehát minden észérv egy újabb típus mellett szólna, de a rajongás nem az észérvekről szól :)
Értem persze azt is, amire te gondolsz, hogy mennyi nyűg-baj lehet egy ilyen korú autóval, és ebben igazat is adok, de ha már futná a megvételére, akkor a karbantartására is.
Ha megengedhetném magamnak, hogy Ferrarit vegyek, akkor a saját kedvemre venném, nem azért, hogy menőnek tűnjek benne. Sokkal előbb vennék egy 430-as árából 2-3-4 régebbi típust. Az F355 számomra az utolsó igazán jól sikerült Ferrari formaterv, a hangja pedig máig a kedvencem az összes közül. Erre lelkiismeret furdalás nélkül rá merem mondani, hogy tökéletes, míg az azóta készült típusok közül istenigazából egyikre sem. Tetszik egyik-másik, szódával, hunyorítva elmennek, de igazán nem áll fel egyiktől sem annyira, mint a korábbi típusoktól. Lenne még mellette egy 308 QV-m, egy Testarossám és egy 456 GT-m, hogy a család is beférjen néha. A technika, a megbízhatóság, a vezethetőség, tehát minden észérv egy újabb típus mellett szólna, de a rajongás nem az észérvekről szól :)
Értem persze azt is, amire te gondolsz, hogy mennyi nyűg-baj lehet egy ilyen korú autóval, és ebben igazat is adok, de ha már futná a megvételére, akkor a karbantartására is.
LeoNardo 2011.09.27. 23:32:37
@MT21013: ha nem barátkozol meg a sárgával, akkor vegyél egy piros Foundationt, és építsd át a kasztnijába a sárga alkatrészeit :)
Bár így már többe fog kerülni, mintha megvettél volna egy 100 eurós elájtot...
Bár így már többe fog kerülni, mintha megvettél volna egy 100 eurós elájtot...
Labdacs 2011.09.28. 09:14:32
@MT21013: teljes mértékben Leonardo kollégával értek egyet. (leszámítva, hogy nekem a 458 Italia is nagyon tetszik) ha a szomszéd előtt, vagy a gyurmatermes haverok előtt szeretnéd megmutatni, hogy micsoda menő csávó vagy, akkor 9 millióért tényleg talán jobb egy Mini Cooper S, vagy egy DS3 Racing (igen, ennyibe kerülnek), de ha gombokért (igen, gombokért) akarsz egy nagyon-nagyon jó élményautót saját magadnak, ami ráadásul egy kamaszkori álomautó, akkor bizony tökéletes ez az F355.
egyébként ez szerintem csak nálunk probléma. Londonban a Knightsbridge környéke tele van 456 GT-vel, Mondial T-vel, 348-assal, F355-tel. egy olyan környéken, ahol egy 30 négyzetméteres lakás negyedéves bérleti díjából kijön egy ilyen autó.
az áron én nem lepődtem meg. hiszen többek közt azért is szeressük mink a Ferrarit, mert nem egy átlagos sportkocsi, mert különleges, mert van benne valami, emiatt bizony tartja az árát. sőt, az átlag Ferrari grafikon árilag úgy néz ki, hogy egy darabig csökken, aztán stagnál, típustól függően pedig 20-30 éves kortól meg elkezd emelkedni.
hogy sokba kerül fenntartani? igen. egy újat is. erről szegény Szász Endre jut eszembe. híres volt arról, hogy szerette a régi Rolls-okat. Kaposvár mellett lakott, amikor én oda jártam iskolába, ezért néhányszor volt alkalmam megcsodálni az épp aktuális Silver Shadow-t. ő mesélte, hogy megállította egyszer egy rendőr Mexikóban gyorshajtásért. mondta neki, hogy maga biztos nagyon gazdag ember lehet, hogy ezzel az autóval jár. mert vehetne ugyanilyenből újat, de régit vett.
egyébként ez szerintem csak nálunk probléma. Londonban a Knightsbridge környéke tele van 456 GT-vel, Mondial T-vel, 348-assal, F355-tel. egy olyan környéken, ahol egy 30 négyzetméteres lakás negyedéves bérleti díjából kijön egy ilyen autó.
az áron én nem lepődtem meg. hiszen többek közt azért is szeressük mink a Ferrarit, mert nem egy átlagos sportkocsi, mert különleges, mert van benne valami, emiatt bizony tartja az árát. sőt, az átlag Ferrari grafikon árilag úgy néz ki, hogy egy darabig csökken, aztán stagnál, típustól függően pedig 20-30 éves kortól meg elkezd emelkedni.
hogy sokba kerül fenntartani? igen. egy újat is. erről szegény Szász Endre jut eszembe. híres volt arról, hogy szerette a régi Rolls-okat. Kaposvár mellett lakott, amikor én oda jártam iskolába, ezért néhányszor volt alkalmam megcsodálni az épp aktuális Silver Shadow-t. ő mesélte, hogy megállította egyszer egy rendőr Mexikóban gyorshajtásért. mondta neki, hogy maga biztos nagyon gazdag ember lehet, hogy ezzel az autóval jár. mert vehetne ugyanilyenből újat, de régit vett.
LeoNardo 2011.09.28. 09:37:43
@Labdacs: még azt is mondta, hogy az elején gyakran volt velük gond, 3x, 4x is szét kellett szedni, majd összerakni, mire üzembiztosak lettek. Ezek után bolond lett volna eladni.
hellsing 2011.09.28. 14:55:45
@MT21013: viccőtök, ugyi? Ez ócsó, tésókám! :-)
Ez a gép fent van a mobile.de-n is, a 33e EUR-s árával messze a legolcsóbb F355 GTS, 40e € az utána jövő (11,8MFt+közterhek), de van 20ekm-t futott fekete (igaz, F1-es váltóval) nettó 110e €-ért is.
Talán jó magyar szokás szerint elpereceltek vele és háromból rakták össze...
Ez a gép fent van a mobile.de-n is, a 33e EUR-s árával messze a legolcsóbb F355 GTS, 40e € az utána jövő (11,8MFt+közterhek), de van 20ekm-t futott fekete (igaz, F1-es váltóval) nettó 110e €-ért is.
Talán jó magyar szokás szerint elpereceltek vele és háromból rakták össze...
Labdacs 2011.09.28. 15:02:16
@hellsing: azért is írtam, hogy gombokért...
Missa 2011.09.28. 16:15:11
@LeoNardo: Húúúú, Te! Ez ám az umbau! :-) Piros alapba átrámolni az Elite cuccot! Na most figyelni fogom a Vaterát. Ha felszökik az érdeklődési kedv a 458-asok iránt, akkor valaki plagizálta az ötleted. :-))
Amúgy nem tudom, csak hallottam, hogy a Foundationok karosszériája több műanyag elemet tartalmaz mint az Elite (pl. csomagtértető). Ez igaz?
Amúgy nem tudom, csak hallottam, hogy a Foundationok karosszériája több műanyag elemet tartalmaz mint az Elite (pl. csomagtértető). Ez igaz?
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.28. 16:56:04
@Missa: "hogy a Foundationok karosszériája több műanyag elemet tartalmaz mint az Elite (pl. csomagtértető)."
teljes mértékben. legalábbis a modernkori Ferrari Foundationoknél így van, mert a kis HW Foundation California vényócomon a motorháztető, a csomagtértető, meg az ajtók is műanyagok...ellenben a Foundation 250 Californiánál már nem ez a helyzet...igazából az egyiknél így van, másiknál nem, fogalmam sincs milyen alapon megy ez Matteléknél...:)))
teljes mértékben. legalábbis a modernkori Ferrari Foundationoknél így van, mert a kis HW Foundation California vényócomon a motorháztető, a csomagtértető, meg az ajtók is műanyagok...ellenben a Foundation 250 Californiánál már nem ez a helyzet...igazából az egyiknél így van, másiknál nem, fogalmam sincs milyen alapon megy ez Matteléknél...:)))
Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.09.28. 16:57:28
@Camaro96: "teljes mértékben." háááát, ezt inkább kipöckölném a hsz-emből...:))))))
Labdacs 2011.09.28. 17:14:08
@MT21013: nekem egyelőre nincsenek ilyen terveim.
MT21013 2011.09.28. 17:17:23
@hellsing: igen igen, utána már, hogy néztem az árakat írtam is, hogy nem kiugró a többihez képest. Elsőre csapott képen az összeg. Persze én ennek a felét sem fogom (meg nem is igen akarom)költeni soha autóra, de ez más kérdés. Én már kinőttem a gyermeki álmok korszakából és racionálisan nézve nekem nem érne ennyit. Persze a Ferrari soha nem is a racionalitásról szólt. "meghá hová is tenném a kiccaládomat benne?" :-))) Szóval akinek van rá dellája vegye!
Missa 2011.09.28. 20:59:10
@LeoNardo: Meg van miért "csak" 9 millió az ára! Leesett a kamionról! Aztán lehet, hogy tényleg leesett. :-)
MT21013 2011.09.28. 21:16:43
@LeoNardo: játszogattam ma a gondolattal, hogy mit is vennék, ha megdobnának 9 misivel és el kellene költenem verdákra.
A Zsigám mellé őt még szeretném:
www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/601/trabant_601-3831169
Pont olyan a színe, mint Apukám első új Trabijának. Egy ugyanilyenben ébredtem rá 5-6 évesen autóbuziságomra :-)
Az öreg F-es Caravánomat lecserélném erre...hiszen a családot is fuvarozni kell:
www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_sports_tourer_1.6_t_cosmo-5117216
Szeretnék egy kis dolce vitát, romantikázni is kell a feleségemmel:
www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/barchetta/fiat_barchetta_1.8_16v-5028336
És azért néha jó lenne egy kis kimenő ezzel:
www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xvs_1100_drag_star_classic-5123251
Így még belül vagyok a 9 misin.
Na és akkor húzom ki a kezem a biliből :-)))
A Zsigám mellé őt még szeretném:
www.hasznaltauto.hu/auto/trabant/601/trabant_601-3831169
Pont olyan a színe, mint Apukám első új Trabijának. Egy ugyanilyenben ébredtem rá 5-6 évesen autóbuziságomra :-)
Az öreg F-es Caravánomat lecserélném erre...hiszen a családot is fuvarozni kell:
www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_sports_tourer_1.6_t_cosmo-5117216
Szeretnék egy kis dolce vitát, romantikázni is kell a feleségemmel:
www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/barchetta/fiat_barchetta_1.8_16v-5028336
És azért néha jó lenne egy kis kimenő ezzel:
www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xvs_1100_drag_star_classic-5123251
Így még belül vagyok a 9 misin.
Na és akkor húzom ki a kezem a biliből :-)))
LeoNardo 2011.09.28. 21:33:42
@MT21013: én 1:1-ben is olaszpárti vagyok, így ezek közül csak a barchetta érintett meg. A többi számomra használati tárgy.
Viszont ha most pont 9 millát találnék egy bőröndben, na jó, inkább brifkóban, akkor sem autóra költeném. Ha kötelező lenne arra költeni, akkor egy Esseesse 500-as Fiatot vennék munkába járósnak, a maradék pénzt meg eltenném alkatrészre, gumira meg benzinre.
Viszont ha most pont 9 millát találnék egy bőröndben, na jó, inkább brifkóban, akkor sem autóra költeném. Ha kötelező lenne arra költeni, akkor egy Esseesse 500-as Fiatot vennék munkába járósnak, a maradék pénzt meg eltenném alkatrészre, gumira meg benzinre.
MT21013 2011.09.28. 21:40:05
@LeoNardo: hát nálam is csak elvi síkú volt a képzelődés. De egy makulátlan Trözsantot és egy Drag Star-t "lehasználatitárgyazni" :-))) Hiába kinek a pap kinek paplan...
LeoNardo 2011.09.28. 21:54:29
@MT21013: aki szereti a Trabikat, annak nagy kincs az biztos. Nem tehetek róla, de én irtózom tőlük,
pedig az első autós élményem Trabantban ért.
A Drag Star meg csak egy vannabí Harley a szememben.
Asszem most nem lettünk barátok :)))
pedig az első autós élményem Trabantban ért.
A Drag Star meg csak egy vannabí Harley a szememben.
Asszem most nem lettünk barátok :)))
Labdacs 2011.09.28. 22:40:33
@MT21013:
most picit dinoenzós leszek, meg lelkekbe taposós:
9 millió autóra? 1.8 TSI DSG Superb Combi 7.5-ért, néhány extrával megbolondítva, és teljes lenne a családi béke.
engem bármilyen használt autóval a világból ki lehetne kergetni, eleget szívtam újakkal is..
a Trabantoktól, meg úgy egyáltalán a kétüteműektől én is irtózom. ültem Trabantban, szerencsére nem sokat, vezettem is Trabantot, szerencsére még kevesebbet. nem lettünk barátok. sosem féltem autóban, bármilyen fakezű, vagy magát sztrítrécsernek gondoló is vezetett mellettem, csak egyetlen egyszer. egy Trabantban.
Opel, sose kop el, tudom, de valahogy azon márkák egyike, ami soha, semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem, így birtoklási vágyat sem. nem jut eszembe, ha autókról álmodozom. előbb jut eszembe egy Ceed, mint egy Astra, egy Aveo, mint egy Corsa.
a Barchetta meg elsőkerekes. ha már roadsterre költenék, az legyen hátsókerekes.
ha motor és Chopper, és pénz, akkor tényleg legyen már igazi, amcsi. ha meg már Yamaha, akkor inkább VMax. ha meg MOTORKERÉKPÁR, akkor Monster.
lehet anyázni, de ez nem amolyan mindenki hülye, aki másként gondolja, hanem csak egy vélemény.
most picit dinoenzós leszek, meg lelkekbe taposós:
9 millió autóra? 1.8 TSI DSG Superb Combi 7.5-ért, néhány extrával megbolondítva, és teljes lenne a családi béke.
engem bármilyen használt autóval a világból ki lehetne kergetni, eleget szívtam újakkal is..
a Trabantoktól, meg úgy egyáltalán a kétüteműektől én is irtózom. ültem Trabantban, szerencsére nem sokat, vezettem is Trabantot, szerencsére még kevesebbet. nem lettünk barátok. sosem féltem autóban, bármilyen fakezű, vagy magát sztrítrécsernek gondoló is vezetett mellettem, csak egyetlen egyszer. egy Trabantban.
Opel, sose kop el, tudom, de valahogy azon márkák egyike, ami soha, semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem, így birtoklási vágyat sem. nem jut eszembe, ha autókról álmodozom. előbb jut eszembe egy Ceed, mint egy Astra, egy Aveo, mint egy Corsa.
a Barchetta meg elsőkerekes. ha már roadsterre költenék, az legyen hátsókerekes.
ha motor és Chopper, és pénz, akkor tényleg legyen már igazi, amcsi. ha meg már Yamaha, akkor inkább VMax. ha meg MOTORKERÉKPÁR, akkor Monster.
lehet anyázni, de ez nem amolyan mindenki hülye, aki másként gondolja, hanem csak egy vélemény.
LeoNardo 2011.09.28. 22:54:50
@Labdacs: igen, a barchettának nagy hiányossága, hogy elsőkerekes, de ez inkább presztízs szempont, mert vezetni így is kiváló.
Esküszöm leírtam az előbb a Drag Star-os válaszomhoz a Ducatit, mint számomra egyetlen lehetséges alternatívát, csak aztán kitöröltem, nehogy leolaszbuzizzatok. (pedig az vagyok)
Esküszöm leírtam az előbb a Drag Star-os válaszomhoz a Ducatit, mint számomra egyetlen lehetséges alternatívát, csak aztán kitöröltem, nehogy leolaszbuzizzatok. (pedig az vagyok)
Missa 2011.09.29. 09:43:54
@Labdacs: OPEL - Bocs a márka rajóngóitól! A cég alám tolt egy Corsa Van-t. 1,3 TDCI-t. A tömör véleményem róla, hogy ÉLETVESZÉLYES! A szervize a schiller (tudatosan kis betűvel), kettes alá...
Labdacs 2011.09.29. 15:57:32
@Missa: de abban legalább a motor olasz. :-)
=xapa= 2011.09.29. 16:42:14
@LeoNardo: "Mostanában ezt nézegetem felnőtt oldalak helyett:"
:))))))))))
Ettől szebb elismerést nem is kaphat egy autó :))))
:))))))))))
Ettől szebb elismerést nem is kaphat egy autó :))))
MT21013 2011.09.29. 17:34:32
@LeoNardo: @Labdacs: nem lesz anyázás, az nem az én műfajom...képzeljétek el ha mindenkinek egyforma ízlése és prioritásai lennének. Nagyjából provokáltam is a társaságot, mert számítottam ezekre a válaszokra. Labdacsét szinte szóról szóra sejtettem, hogy ezt fogja írni.
A Trabi mániám tudom betegség, de a hibátlan eredetiekre perverzül bukok. Az Opelt valahol divat fikázni, de a nem prémium autók között a cégeseimet is beleszámítva ez volt az egyetlen márka amivel szinte teljesen meg voltam elégedve és soha nem rohadtam le vele. Persze tudom mindenkinek van cáfolata, de nálam így jött ki a lépés + a családi kötelékek is az Opelhez vezetnek. Az előző cégnél használtam Megane II-t (kacsafarkú), 307-est. Gyújtótrafók, trélerezés, vezérlés hibák, elektromos zavarok, 307-esen váltóhiba és lengéscsillapítók 50 ezernél. Az utóbbi időkben Fordokat lízingelt a cég, a szenzor szavak hallatán már reszketni kezdek :-)... A Barchetta nekem hozza az olasz feelinget, hogy nem hátsókerekes nem zavar, mert közúton úgysem fogok bródszájdolni, arra ott a VFTS és a versenypálya. Harley? Nos igen, persze jó lenne, de egy gyengébb, megbízhatatlanabb technika nem ér meg nekem 3-4 szeres összeget. Bocs kockafejű vagyok tudom, de ez is csak egy vélemény :-))
A Trabi mániám tudom betegség, de a hibátlan eredetiekre perverzül bukok. Az Opelt valahol divat fikázni, de a nem prémium autók között a cégeseimet is beleszámítva ez volt az egyetlen márka amivel szinte teljesen meg voltam elégedve és soha nem rohadtam le vele. Persze tudom mindenkinek van cáfolata, de nálam így jött ki a lépés + a családi kötelékek is az Opelhez vezetnek. Az előző cégnél használtam Megane II-t (kacsafarkú), 307-est. Gyújtótrafók, trélerezés, vezérlés hibák, elektromos zavarok, 307-esen váltóhiba és lengéscsillapítók 50 ezernél. Az utóbbi időkben Fordokat lízingelt a cég, a szenzor szavak hallatán már reszketni kezdek :-)... A Barchetta nekem hozza az olasz feelinget, hogy nem hátsókerekes nem zavar, mert közúton úgysem fogok bródszájdolni, arra ott a VFTS és a versenypálya. Harley? Nos igen, persze jó lenne, de egy gyengébb, megbízhatatlanabb technika nem ér meg nekem 3-4 szeres összeget. Bocs kockafejű vagyok tudom, de ez is csak egy vélemény :-))
=xapa= 2011.09.29. 17:43:43
Addig gondolkodtam a kommentemen, míg MT21013 egyfajta témalezárásként megírta a válaszát az eddigiekre :P
Azért hozzáteszem én is a magamét, ha már legépeltem:
Ferrari F355 és az "ordít róla, hogy már túl van a fénykorán" témával kapcsolatban:
LeoNardoval és Labdaccsal értek én is egyet, egy Ferrari mindig a fénykorában él, és passz :)))) (Főleg az F355!! :)
Ennélfogva nem lehet elég drága, ha rajtam múlna, én alá is íratnék minden új Ferrari tulajdonossal egy kötelezvényt, hogy 20 éves koráig nem adhatja el a gépet (hogy ne lehessen 9-10 millikókért se venni egy Ferrarit :P aki részese akar lenni a Ferrari történelemnek, az fizessen mint katonatiszt :P )
Mit vennék 9 misiből:
ez nehezebb kérdés, mint gondoltam. Olaszbuzi vér bennem is csörgedezik rendesen, de azért olasz autót (kivéve persze a tudjátokmelyikmárkát)nem vennék soha.
Valamilyen kényelmes kombit vennék én is, vagy egy egyterűt, például Titanium csomagos Ford Galaxyt.
A motor már könnyebb, valami jó kis sport-túra gép, mondjuk egy Yamaha XJ600 N, azt el tudnám viselni :)
De amúgy én is különböző Opelokban zötykölődök, messze nem egy tökéletes gép, de alattam se rohadt még le soha egyik változata sem.
Azért hozzáteszem én is a magamét, ha már legépeltem:
Ferrari F355 és az "ordít róla, hogy már túl van a fénykorán" témával kapcsolatban:
LeoNardoval és Labdaccsal értek én is egyet, egy Ferrari mindig a fénykorában él, és passz :)))) (Főleg az F355!! :)
Ennélfogva nem lehet elég drága, ha rajtam múlna, én alá is íratnék minden új Ferrari tulajdonossal egy kötelezvényt, hogy 20 éves koráig nem adhatja el a gépet (hogy ne lehessen 9-10 millikókért se venni egy Ferrarit :P aki részese akar lenni a Ferrari történelemnek, az fizessen mint katonatiszt :P )
Mit vennék 9 misiből:
ez nehezebb kérdés, mint gondoltam. Olaszbuzi vér bennem is csörgedezik rendesen, de azért olasz autót (kivéve persze a tudjátokmelyikmárkát)nem vennék soha.
Valamilyen kényelmes kombit vennék én is, vagy egy egyterűt, például Titanium csomagos Ford Galaxyt.
A motor már könnyebb, valami jó kis sport-túra gép, mondjuk egy Yamaha XJ600 N, azt el tudnám viselni :)
De amúgy én is különböző Opelokban zötykölődök, messze nem egy tökéletes gép, de alattam se rohadt még le soha egyik változata sem.
Labdacs 2011.09.29. 17:49:11
@MT21013:
nem fikáztam az Opelt, annyit írtam, hogy engem semmilyen formában nem indít meg. lehet, hogy ha véletlenül lett volna a családban ilyen, akkor más lenne a véleményem. de nem volt.
gondolkodtam én is ezen a magyarországi Opelhez ragaszkodó emberek megmagyarázhatatlanul magas számán. valószínűleg van magyarázat: F Astra. olcsó volt, "magyar" volt, vették-vitték, beleszoktatták a népet vele az Opelbe. nagy úr ám ez a szoktatás.
az én családomban orosz és japán gépek voltak (UAZ, Lada 2101, Mitsubishi L300, Toyota HiLux), a feleségem családjában meg VW csoportos autók (Audi A4, Golf, Polo). ezért most van egy japánunk és egy Golfunk.
Harley: motort én biztosan csak szerelemből vennék, ott meg aztán a legkevésbé szempont a megbízhatóság. elvégre senki sem a matektanárnőjét veszi feleségül. nincs nagy összehasonlítási alapom, a sógorom most egy 1100-as Virago-t használ, az egyik exe meg valami HD-t. kicsit, nőknek valót. a HD pátyolgatva van, a Virago meg csak tankolva. a HD-re nincs panasz, a Virago volt nem egyszer, hogy nem indult reggel.
ami két autót írtál (307, Megane II), az mindkettő állatorvosi ló, ugye tudod. :-)
nem fikáztam az Opelt, annyit írtam, hogy engem semmilyen formában nem indít meg. lehet, hogy ha véletlenül lett volna a családban ilyen, akkor más lenne a véleményem. de nem volt.
gondolkodtam én is ezen a magyarországi Opelhez ragaszkodó emberek megmagyarázhatatlanul magas számán. valószínűleg van magyarázat: F Astra. olcsó volt, "magyar" volt, vették-vitték, beleszoktatták a népet vele az Opelbe. nagy úr ám ez a szoktatás.
az én családomban orosz és japán gépek voltak (UAZ, Lada 2101, Mitsubishi L300, Toyota HiLux), a feleségem családjában meg VW csoportos autók (Audi A4, Golf, Polo). ezért most van egy japánunk és egy Golfunk.
Harley: motort én biztosan csak szerelemből vennék, ott meg aztán a legkevésbé szempont a megbízhatóság. elvégre senki sem a matektanárnőjét veszi feleségül. nincs nagy összehasonlítási alapom, a sógorom most egy 1100-as Virago-t használ, az egyik exe meg valami HD-t. kicsit, nőknek valót. a HD pátyolgatva van, a Virago meg csak tankolva. a HD-re nincs panasz, a Virago volt nem egyszer, hogy nem indult reggel.
ami két autót írtál (307, Megane II), az mindkettő állatorvosi ló, ugye tudod. :-)
Labdacs 2011.09.29. 17:54:57
@=xapa=: jajj, lerohadni alattam is elég ritkán rohadt le autó (gyakorlatilag soha, amivel gond volt, az eleve el sem indult velem). de tudod, hogy mennyire lehet utálni egy tökéletesen működő autót is?
ez most nem sznobság, mert pl a 30 éves Zsigulinkat imádtam, de volt alattam dévú kalosz 30ezer km-re, és gyűlöltem minden együtt töltött percet. nyikorgott kanyarokban, bedőlt, mint egy robogó, a féket teljes erővel kellett taposni, a váltó olyan volt, mintha egy bödön mézet kevergetnél, az ötödik a kesztyűtartó alatt, stb, stb... ráadásul zajos volt, 10 litert zabált és nem ment. mondjuk nem is baj, mert 100 felett új fújta az oldalszél, hogy zsibbadt estére a kezem, úgy kapaszkodtam a kormányba...
ez most nem sznobság, mert pl a 30 éves Zsigulinkat imádtam, de volt alattam dévú kalosz 30ezer km-re, és gyűlöltem minden együtt töltött percet. nyikorgott kanyarokban, bedőlt, mint egy robogó, a féket teljes erővel kellett taposni, a váltó olyan volt, mintha egy bödön mézet kevergetnél, az ötödik a kesztyűtartó alatt, stb, stb... ráadásul zajos volt, 10 litert zabált és nem ment. mondjuk nem is baj, mert 100 felett új fújta az oldalszél, hogy zsibbadt estére a kezem, úgy kapaszkodtam a kormányba...
Voice27 2011.09.29. 18:25:46
Sziasztok,
250 SWB-ről mit lehet tudni, kijön még az éven?
Sok helyen már pre-order státuszban van.
250 SWB-ről mit lehet tudni, kijön még az éven?
Sok helyen már pre-order státuszban van.
=xapa= 2011.09.29. 19:12:15
@Labdacs: Tudom-tudom, és emlékszem a VW Polo sztoridra is ( el sem indulás) :)
Nálunk a családban a Vectra képviseli a családi autó szerepet több generáció (mármint Vectra-generáció) óta, ezt nevezhetjük megszokásnak, a 4x4-es vonalon viszont teljesen véletlen, hogy pont egy Opel Frontera lett a választott (aminél ugye csak a motor jött a németektől, az se mindegyik változatnál), először egy Nissant akartam, vsznű jobban is jártam volna vele.
Nálunk a családban a Vectra képviseli a családi autó szerepet több generáció (mármint Vectra-generáció) óta, ezt nevezhetjük megszokásnak, a 4x4-es vonalon viszont teljesen véletlen, hogy pont egy Opel Frontera lett a választott (aminél ugye csak a motor jött a németektől, az se mindegyik változatnál), először egy Nissant akartam, vsznű jobban is jártam volna vele.
Labdacs 2011.09.29. 19:29:25
@=xapa=: nna igen, neked félig-meddig japán autód van. :-)
Labdacs 2011.09.29. 19:51:43
@Voice27: papíron idén szeptember...
gyakorlatilag meg ki tudja.
gyakorlatilag meg ki tudja.
MT21013 2011.09.29. 20:40:56
@Labdacs: az F Astrás okfejtésedben lehet valami. Nem véletlen, hogy a privát kocsim még mindig az. Gombokért fenntartható, a párom is könnyen vezeti, mindent elnyel a csomagtere. Nyáron nem megy 6,5 fölé a vegyes fogyi. Gyerekeket hozni-vinni, bevásárolni, telekre rohangálni tökéletes. A Totalcaron megköveznek érte, de komolyan szeretem, a maga fehér, fapados, egyszerű, őszinte mivoltában is :-) Ami az állatorvosi lovakat illeti tudom...viszont a Megane-nal töltött 3 év alatt nagyon megutáltam a p...i emblémát. 2 hónap alatt cseréltem annyi izzót rajta, mint a többi összesen együtt 97-óta amióta autóm van. A "tevén" 6 éve nem volt izzócserém, 16 évesen cseréltem le az eredeti lengéscsillapítókat pedig van benne km rendesen. Tényleg nem fényezésként írom, csak én többek között ezért is szeretem és elfogadom, hogy nem egy érzelemvadász járgány. Szerelemből senki nem veszi az tuti :-)) Japán autóm viszont még egyik fronton sem volt, de szívesen kipróbálnám!
=xapa= 2011.10.04. 20:25:44
Visszakanyarodva az egytizennyóc'ra:
biztosan én vagyok túlzottan alulinformált, de csak most csodálkoztam rá arra, hogy az UT-nek már volt fekete-vörös színkombinációs F355 a kínálatában:
ferraridiecast.10.forumer.com/viewtopic.php?t=144
Jó lenne, ha az Elite is elkészítené a saját verzióját.
biztosan én vagyok túlzottan alulinformált, de csak most csodálkoztam rá arra, hogy az UT-nek már volt fekete-vörös színkombinációs F355 a kínálatában:
ferraridiecast.10.forumer.com/viewtopic.php?t=144
Jó lenne, ha az Elite is elkészítené a saját verzióját.
Labdacs 2011.10.04. 20:44:19
@=xapa=: vóóót, van, de elérhetetlenül magasan van az ára.
dinoenzo 2011.10.05. 10:48:38
@=xapa=: Hú de nagyon durva feketében.
Drága?!
Itt Olaszországban már minden HW-Elite 120 euró!
Mindenhol!
A Kyosho 150 ercsi.
Drága?!
Itt Olaszországban már minden HW-Elite 120 euró!
Mindenhol!
A Kyosho 150 ercsi.
Labdacs 2011.10.05. 10:55:32
@dinoenzo: igen, 200 euró egy UT-ért számomra sok. persze, megértem, hogy nagyon ritka, ezért el is fogadom az árát, de nincs a beszerzési listám elején.
az árakkal meg tisztában vagyok, hiszen valamilyen szinten ezzel foglalkozom. már egy éve is írtam, hogy rettentő módon meg fognak emelkedni a modellek árai, mert a kínaiak bekeményítettek, és már nem gombokért dolgoznak. ez látszik is a nagyker árakon sajnos.
az árakkal meg tisztában vagyok, hiszen valamilyen szinten ezzel foglalkozom. már egy éve is írtam, hogy rettentő módon meg fognak emelkedni a modellek árai, mert a kínaiak bekeményítettek, és már nem gombokért dolgoznak. ez látszik is a nagyker árakon sajnos.
dinoenzo 2011.10.05. 11:16:54
@Labdacs: 200 ?!
Én még valamikor 150-160-ért láttam,de akkor az elég régen volt :)
Az árak valahogy a HW-nél kicsit durvák.Lassan már Kyosho HE gépet elöbb fogok vásárolni (169-180 ercsi),mint egy Mattelt.Persze a 3.2 mondial .és társait biztosan nem fogja kiadni más gyártó profibb verzióban,és ők ezzel tisztában is vannak.
De azért 150 -180 euróért CMC Mercit,vagy egy nagyon akciós GMP-t is lehet már vásárolni.
Most nagyon mérges lettem a HW-Elit-re :D
Én még valamikor 150-160-ért láttam,de akkor az elég régen volt :)
Az árak valahogy a HW-nél kicsit durvák.Lassan már Kyosho HE gépet elöbb fogok vásárolni (169-180 ercsi),mint egy Mattelt.Persze a 3.2 mondial .és társait biztosan nem fogja kiadni más gyártó profibb verzióban,és ők ezzel tisztában is vannak.
De azért 150 -180 euróért CMC Mercit,vagy egy nagyon akciós GMP-t is lehet már vásárolni.
Most nagyon mérges lettem a HW-Elit-re :D
Labdacs 2011.10.05. 11:19:39
@dinoenzo: a kicsi kínaiakra legyél mérges, annyival nőttek az árak, amennyivel azok emeltek.
=xapa= 2011.10.07. 03:33:29
@Labdacs: @dinoenzo: Szerintem is "tumácccs" kategóriás a fekete változat ára, csak azért, mert ritka. Ha elképzelem kárpitozott utastérrel, mozgatható bukólámpákkal, gyönyörű motore-vel szép fékekkel, akkor erőteljes nyálelválasztás indul be :) Viszont nagyon remélem, hogy lesz néhány olyan terület, aminél nem fognak szégyellni az Elitenál akár az UT szolgai utánzását sem (tökéletes vastagságú kormány, szép formájú ülések,festett kapcsolók a középkonzolon)
hornando 2011.10.10. 22:37:25
@Labdacs: @Missa: Gyerekek, ami nekem ebből a listából felkeltette az érdeklődésemet, az a 348ts, ugyanis ha szellős ferkát szeretnék, kénytelen leszek ezzel beérni, mivel Missa nem jelentkezik a Spider átépítése kapcsán...
De megnézném magamnak az F355 Berlinettát is, mert a változat hiányzik a gyűjteményből. Spiderem van (UT Models), GTS is van (HW Foundation), a Berlinetta viszont nagyon hiányzik.
A kérdés csak az, hogy megakarom-e venni ezt az Elite modellt, vagy inkább tovább hajszolok egy jó árú UT Models változatot.
Egyébként azt elárulhatom, hogy ha mindhárom F355 karosszéria változatból volna egy-egy UT Models gyártmányom, akkor ez a típus, számomra a kipipált státuszú lenne.
A 458 Spider esetében várnék még egyéb színeket, hátha...
A többiről pedig már másik posztokban is áradoztam (308GT4, 458 GT2).
De megnézném magamnak az F355 Berlinettát is, mert a változat hiányzik a gyűjteményből. Spiderem van (UT Models), GTS is van (HW Foundation), a Berlinetta viszont nagyon hiányzik.
A kérdés csak az, hogy megakarom-e venni ezt az Elite modellt, vagy inkább tovább hajszolok egy jó árú UT Models változatot.
Egyébként azt elárulhatom, hogy ha mindhárom F355 karosszéria változatból volna egy-egy UT Models gyártmányom, akkor ez a típus, számomra a kipipált státuszú lenne.
A 458 Spider esetében várnék még egyéb színeket, hátha...
A többiről pedig már másik posztokban is áradoztam (308GT4, 458 GT2).
Missa 2011.10.11. 08:53:19
@hornando: Nem jelentkeztem, valóban. :-( Az a helyzet, hogy elköltöztem a satupados-műhelyes lakhelyemről, egy budapesti társasházba. Ott a konyhaasztalon nem lehet flexelni. :-)
Most próbálok a munkahelyemen egy műhelyt kialakítani. Saját magam felé is elvagyok maradva... A 456 Stramann cabrio átalakításommal is erősen egy helyben toporgok. Pedig annál már vágni nem kell. Csak csiszolni, festeni, szerelni.
Amúgy 348 donorod lenne?
Most próbálok a munkahelyemen egy műhelyt kialakítani. Saját magam felé is elvagyok maradva... A 456 Stramann cabrio átalakításommal is erősen egy helyben toporgok. Pedig annál már vágni nem kell. Csak csiszolni, festeni, szerelni.
Amúgy 348 donorod lenne?
hornando 2011.10.12. 12:05:15
@Missa: Szia! Már bánom, hogy ama bizonyos mondat után nem raktam egy vigyorgó szmájlit.
Nézd, én anno elolvastam a blogodban az átépítésről és annak összegzéséről íródott posztot, még ha nem is kommenteltem rá semmit.
Emlékszem a felmerülő problémáidra, és a költségvetésre is. Ráadásul valami felújításról is beszéltél, szóval ezért sem nyaggattalak, hogy nekem márpedig kell egy Bburago Spider.
Nem mondom, hogy visszautasítottalak volna ha megkeresel az újkori mesterdarab elkészültét követően, de tolakodni, követelőzni nem akartam.
A hamarosan érkező 348tb és a beharangozott 348ts kapcsán csak reménykedni tudok, hogy akkor már reszelnek egy Spider-t is, elvégre ilyet csak a MIRA készített anno, de azt köszönöm, inkább kihagynám... :-)))
Mindezektől függetlenül azért akad otthon donornak alkalmas 348tb. :-)))
Nézd, én anno elolvastam a blogodban az átépítésről és annak összegzéséről íródott posztot, még ha nem is kommenteltem rá semmit.
Emlékszem a felmerülő problémáidra, és a költségvetésre is. Ráadásul valami felújításról is beszéltél, szóval ezért sem nyaggattalak, hogy nekem márpedig kell egy Bburago Spider.
Nem mondom, hogy visszautasítottalak volna ha megkeresel az újkori mesterdarab elkészültét követően, de tolakodni, követelőzni nem akartam.
A hamarosan érkező 348tb és a beharangozott 348ts kapcsán csak reménykedni tudok, hogy akkor már reszelnek egy Spider-t is, elvégre ilyet csak a MIRA készített anno, de azt köszönöm, inkább kihagynám... :-)))
Mindezektől függetlenül azért akad otthon donornak alkalmas 348tb. :-)))
hornando 2011.10.12. 12:15:16
@Missa: Erre félve írok bármit is...
Nem, ezt eddig még nem láttam, de egyáltalán nem keltette fel az érdeklődésemet. Több okból sem.
Először is, emberünk rossz helyen vágta le a tetőt, ami így nem simul a B oszlop vonalában, hanem egy peremet képezve beljebb lóg.
www.allsportauto.com/english/ferrari_348_tb_targa.php
Másrészt nem készített hozzá felrakható TARGA tetőt, ami minden bizonnyal jár majd az ELITE változathoz.
Szóval én nem kapkodok a vaterán... :-)))
Nem, ezt eddig még nem láttam, de egyáltalán nem keltette fel az érdeklődésemet. Több okból sem.
Először is, emberünk rossz helyen vágta le a tetőt, ami így nem simul a B oszlop vonalában, hanem egy peremet képezve beljebb lóg.
www.allsportauto.com/english/ferrari_348_tb_targa.php
Másrészt nem készített hozzá felrakható TARGA tetőt, ami minden bizonnyal jár majd az ELITE változathoz.
Szóval én nem kapkodok a vaterán... :-)))
Missa 2011.10.12. 12:27:05
@hornando: Szia, ha meg tudom oldani műhelyproblémámat, akkor jelentkezem. Nagyon azért nem "reklámoztam" magam ebben a Spider átalakítás ügyben, mert a festési tudományommal nem vagyok megelégedve. Lehet, hogy szövetkezni kellene Dofekné-val. Én megcsinálom a karosszériás munkát, ő meg szépen lefényezi.
A másik gondom, hogy a blogomban részletesen írtam a munkáról. OK, hogy 10-15 éve csináltam néhányat, de most egy újabb problémával találkoztam az átépítés során. Nevezetesen, hogy a Bburago féle (még olasz) műanyag alkatrészek rendkívül silányak. Ezek ugye már min. 10 évesek, ha nem több. Olyan mértékben ridegek, törékenyek, hogy most a legtöbbet ezekkel "szívtam". Olyan mintha " ki lennének száradva". Sőt, az én régen elkészített gépemnél is észre vettem, hogy az átfestett műanyag cuccok is ilyen szarok. Tehát a festék nem védi. Sőt még lehet, hogy a festékben levő oldószer is megtette a maga hatását. Szóval ezeket minden képp figyelembe kell venni. Ez az én átalakításom sosem lesz, még Elite színvonal sem. Sajnálom, már vizionáltam magam mint nagyüzemi Bb átépítőt, ebből finanszírozom a gyűjteményem, ebből tartom el a családom. :-)
Sajnos le kellett szállnom a földre...
Őszintén megmondom, ha lesz Elite féle Spider, én is venni fogok. Persze a Bb átépítés marad, mert még is csak az én "gyermekem" és azért MIRA-nál szerintem jobb!
Szóval, ahogy mondtam, ha lesz műhelyem, jelentkezek.
A másik gondom, hogy a blogomban részletesen írtam a munkáról. OK, hogy 10-15 éve csináltam néhányat, de most egy újabb problémával találkoztam az átépítés során. Nevezetesen, hogy a Bburago féle (még olasz) műanyag alkatrészek rendkívül silányak. Ezek ugye már min. 10 évesek, ha nem több. Olyan mértékben ridegek, törékenyek, hogy most a legtöbbet ezekkel "szívtam". Olyan mintha " ki lennének száradva". Sőt, az én régen elkészített gépemnél is észre vettem, hogy az átfestett műanyag cuccok is ilyen szarok. Tehát a festék nem védi. Sőt még lehet, hogy a festékben levő oldószer is megtette a maga hatását. Szóval ezeket minden képp figyelembe kell venni. Ez az én átalakításom sosem lesz, még Elite színvonal sem. Sajnálom, már vizionáltam magam mint nagyüzemi Bb átépítőt, ebből finanszírozom a gyűjteményem, ebből tartom el a családom. :-)
Sajnos le kellett szállnom a földre...
Őszintén megmondom, ha lesz Elite féle Spider, én is venni fogok. Persze a Bb átépítés marad, mert még is csak az én "gyermekem" és azért MIRA-nál szerintem jobb!
Szóval, ahogy mondtam, ha lesz műhelyem, jelentkezek.
Missa 2011.10.12. 12:34:22
@hornando: Hát én sem! :-) Hacsak nem egy további vagdalásért...
Ugyan ezeket a problémákat vettem észre én is. Na meg azt, hogy a tető első vágását nem párhuzamosította a szélvédő keret felső élével. Már pedig az nem egyenes a valóságban...
Ugyan ezeket a problémákat vettem észre én is. Na meg azt, hogy a tető első vágását nem párhuzamosította a szélvédő keret felső élével. Már pedig az nem egyenes a valóságban...
hornando 2011.10.12. 14:02:51
@Missa: Érdekes a felvetésed, amit az elöregedett műanyagokról írsz, de jogosnak tűnik, hiszen ezek valóban régi darabok. Biztosra veszem, hogy mindannyian találkoztunk már a jelenséggel, ha nem is műanyagoknál, de guminál biztosan...
Erről bizonyára vegyészek tudnának érdekes beszámolót tartani.
Ami a fényezést illeti, nem rossz gondolat, mert a Laci valóban szépen dolgozik, bár szerintem szükségtelenül megdrágítaná az átépítés költségét.
Mégis csak hatékonyabb, ha egy szakit fizet az ember, aki azért bizonyított már. :-)))
De mondom, ettől függetlenül magam is elgondolkodnék rajta. Annál is inkább, mert volna két Kyosho modellem, amit rá (Dofekné) szeretnék bízni és az egyik projekt pont egy átfényezés lenne. :-)))
Rendben, ha aktuálissá válik a dolog, akkor visszatérhetünk rá, aztán majd meglátjuk...
Köszi az infókat! :-)
Erről bizonyára vegyészek tudnának érdekes beszámolót tartani.
Ami a fényezést illeti, nem rossz gondolat, mert a Laci valóban szépen dolgozik, bár szerintem szükségtelenül megdrágítaná az átépítés költségét.
Mégis csak hatékonyabb, ha egy szakit fizet az ember, aki azért bizonyított már. :-)))
De mondom, ettől függetlenül magam is elgondolkodnék rajta. Annál is inkább, mert volna két Kyosho modellem, amit rá (Dofekné) szeretnék bízni és az egyik projekt pont egy átfényezés lenne. :-)))
Rendben, ha aktuálissá válik a dolog, akkor visszatérhetünk rá, aztán majd meglátjuk...
Köszi az infókat! :-)
Missa 2011.10.12. 18:59:15
@hornando: Van egy Maisto F50-esem. Ez is van már vagy tíz egy néhány éves. Esküszöm, hogy ehhez soha nem nyúltam (umbauztam). Évekkel ezelőtt vettem észre, hogy a felni elkezdte oldani a gumit! Nem tudom miért, de valami vegyi reakció van a kettő között. Ha fémek lennének, azt mondanám galván elem képződött. Na de műanyagoknál?!
Íme a képek: picasaweb.google.com/106724747231283506570/2011Oktober12#
Makettezőktől hallottam hasonlót, hogy "megette" egymást a két féle műanyag.
Íme a képek: picasaweb.google.com/106724747231283506570/2011Oktober12#
Makettezőktől hallottam hasonlót, hogy "megette" egymást a két féle műanyag.
hornando 2011.10.12. 20:00:59
@Missa: Ez nagyon szarul néz ki öregem! :-(
Most rám is ijesztettél picit, mert nekem is Maisto gyártmányú mindkét F50 Ferrarim, de szerencsére nálam nem lépett reakcióba a gumi a felnivel.
Egyébként én mindig is "lobbiztam" a Maisto F50 variánsai mellett, mert jobbnak tartom a Bburagonál és az Elite változat is sokáig váratott magára, ami végül beelőzte.
Most rám is ijesztettél picit, mert nekem is Maisto gyártmányú mindkét F50 Ferrarim, de szerencsére nálam nem lépett reakcióba a gumi a felnivel.
Egyébként én mindig is "lobbiztam" a Maisto F50 variánsai mellett, mert jobbnak tartom a Bburagonál és az Elite változat is sokáig váratott magára, ami végül beelőzte.
Missa 2011.10.12. 20:53:47
@hornando: Van másik Maisto modellem is, (Lambo, Citroen, Dodge) azoknál nincs ez a jelenség. Lehet, hogy pont az F50-nél fogtam ki egy olyan szériát amin ez a szar gumi van.
hornando 2011.10.13. 00:07:35
@Missa: Mester, én is mutatnék valamit, amitől vagy új erőre kapsz, vagy csak jót röhögsz rajta... :-)))
www.ebay.de/itm/Sonderumbau-Ferrari-456-GT-Spider-1992-brilliantsilber-rot-1-18-Basis-Bburago-/380375539996?pt=Spielzeugautos&hash=item589026211c
Én mondjuk röhögtem!
www.ebay.de/itm/Sonderumbau-Ferrari-456-GT-Spider-1992-brilliantsilber-rot-1-18-Basis-Bburago-/380375539996?pt=Spielzeugautos&hash=item589026211c
Én mondjuk röhögtem!
Missa 2011.10.14. 11:17:15
@hornando: Hát én azért bízom benne, hogy az enyém egy parányit szebbre sikerül majd. :-)
Az a piros műfogsor alap, mű szájpadlás a hátulján elég hülyén néz ki. Én nem láttam olyan 456 GT Conv.-t amin így rá borulna a tető bőrözés a karosszériára.
Én ugye ezt "szobornám meg": www.ferraris-online.com/pages/imgview.php?reqcardir=FE-456CAB-101250&imgnum=P001
Az a piros műfogsor alap, mű szájpadlás a hátulján elég hülyén néz ki. Én nem láttam olyan 456 GT Conv.-t amin így rá borulna a tető bőrözés a karosszériára.
Én ugye ezt "szobornám meg": www.ferraris-online.com/pages/imgview.php?reqcardir=FE-456CAB-101250&imgnum=P001