az előző válságos poszt megjelenése óta elég sokat gondolkodtam, hogy mi legyen. merre tovább? első, legdrasztikusabb ötlet a teljes gyűjteményfelszámolás lett volna. ha teljesen bolond lennék, akkor el is játszottam volna a gondolattal. de ez fel sem merült. természetesen. hiszen tényleg nem akarom csak úgy eldobni azt, amivel az elmúlt tízen-akárhány évben foglalkoztam. viszont két téma párhuzamosan így, ebben a formában nem megy. felmerült az is, hogy válogatok, eladok pár nekem nem olyan kedves vasat, amiből elindítom az általam csak "szépautós sornak" nevezett másik témát. de ilyet csináltam tavaly, (igaz, akkor nem önszántamból) és még most is nyalogatom a sebeimet miatta. nem, fájdalommentesebb megoldás kell. ami meg is született tegnap este, egy Xapa kollégával történő maratoni levélváltás során. íme:
azt csinálom, hogy minden Ferrari modellről készült képemet betöltöm egy gagyibb képszerkesztőbe, majd piros keresztet rajzolok rá. ja, nem. igaziból az lesz, hogy a Ferrari gyűjteményem címe mostantól: "1:18-as fém, sárvédős Ferrarik, amiket még látott Enzo Ferrari". tehát a nagyjából 1988-ig terjedő időszak. azért csak nagyjából, mert biztos vagyok benne, hogy látta az 1989-es 348tb-t is fejlesztés közben, de talán még a 92-es 456 GT-t is. de valahol 1988-nál húzom meg a vonalat. az előtte született autókról készült modellek szépen eddig is mennek be a gyűjteménybe, az utána készültek pedig csak akkor, ha beillenek a szépautósba. így például nagyon várom a 458 GT2 mindkét matricás verzióját. hogy mi lesz a meglévő kb 80 offtopik csodával? semmi. továbbra is érvényes, hogy ami egyszer bekerült hozzám, az marad is.
a szépautós már a jövő héten bővülni fog, újra egy angol nagyvassal, egy fekete Minichamps Bentley Arnage T fog érkezni, valószínűleg már kedden. jól fog mutatni a Ghost mellett. várom már, mint egy kisgyerek. a a Ferraris sem marad újdonság nélkül, nemsokára jön a fekete Kyosho HE Testarossa.