HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

SWB vagy LWB?

2010.12.14. 22:33 Labdacs

emberek, teljesen meg vagyok zavarodva. ma hozzájutottam egy eredeti dobozos 250 GT Californiához, ami még nem az egyen Foundation mintába van csomagolva, hanem jutott neki szép dizájn, az autóhoz illő háttér, szép macskaköves út. még a kis levelezőlap is megvan a csomagolásában, amit a Mattelnek vissza lehet küldeni. az ezredfordulón még divat volt az offline közvéleménykutatás.

szóval egy picit a gyűjtői pályafutásom elején érezhettem magam, nagyából akkor néztem párás tekintettel erre a dobozra. nem nagyon volt még akkor olyan, hogy prémium, meg hájend. kezdtem visszaemlékezni, hogy miért is volt nálam a legelső mászthevek egyike ez a gép, amikor meglepő felfedezést tettem.

a doboz hátsó felén van egy pár mondatos ismertető az autóról. tényleg nem sok, de annál furább számomra. ugyanis azt írja, hogy ez egy SWB! aztán jön is a következő mondat, ami arról szól, hogy a TdF-en alapszik, pedig ugye az összes számomra hozzáférhető, és hitelesnek számító Ferrari irodalom szerint a TdF az az LWB alapja, az SWB California pedig a GT SWB-re épül. ráadásul a modellt mindenhol 1957-esként tartják számon, ami pont az első LWB születésének dátuma, az SWB-k pedig 60-tól épültek.

ráadásul ránézésre is látszik, hogy ez a modell némileg hosszabb az Elite SWB-nél. bár ki tudja, mennyire ragaszkodtak 2000 környékén a méretpontossághoz a Mattel emberei. az biztos, hogy nemsokára megszületik egy bemutató, aminek az egyik szereplője ez a bordó gép lesz, a másik pedig egy Elite SWB. véleményem szerint egyszerű elírásról van szó a dobozon, de akárhogy is, ismét bebizonyosodott, hogy a Ferrari szövevényes története semmilyen szempontból nem egyszerű.

54 komment

Címkék: hw california 250 bordó swb

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr262516516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeoNardo 2010.12.15. 14:27:24

Ez a vicces alpesi háttér legalább akkora tévedés, mint a leírásban az SWB. Nem vagyok benne biztos, de mintha az enyém is ilyen dobozban lett volna. Majd feltúrom a padláson és megnézem.

Labdacs 2010.12.15. 15:06:39

@LeoNardo: nna igen. lehet, hogy Svájcban is szerették a gépet. :-)
jobban belegondolva tényleg jobban illene hozzá a Sunset Boulevard.

hornando 2010.12.15. 16:00:12

Szerintem nincs szó elírásról.
Arról lehet szó, hogy mind az LWB, mind az SWB két-két szériával készült. Létezett Series I. és series II. Namost ezt úgy kell elképzelni, hogy az LWB-k 250 GT Cabriolet néven futottak, úgy mint series I és II. (1957-1962)
Míg az SWB, ami több szempontból is rokonságot mutat a 250 GT TdF típussal, a 250 GT California Spyder nevet kapta. De mint már írtam is, ebből is létezett series I. és II. (1957-1962 és a series II. 1961)
A képen látható bordó modell véleményem szerint egy series II. típus.
De ettől függetlenül érdekes dolgokra akadhat az ember...
Nézzétek a csatolt linket, az orr rész, de még az arányok is nagyon hasonlítanak a TdF-re.
klassiekerrijden.nl/wp/?p=2222
Aztán van itt más is.
ketchumimports.com/Ketcham_Imports_sale.html
Ugyanakkor itt van ez a link:
www.puffofsmokeracing.com/Cars/ferrari/history/250SWBCaliforniaSpyder.htm

A dobozban látható háttérkép szerintem rendben van, én simán eltudom képzelni, hogy egy kő gazdag svájci gyűjtő tulajdonát mintázza a modell.
Nem kell mindig Amerika... :-)))

Labdacs 2010.12.15. 16:13:27

@hornando: akkor viszont a név nem stimmel, a GT Cabriolet forrásaim szerint soha nem viselte a California nevet.

hornando 2010.12.15. 16:19:40

Ez így van, én is ezt próbáltam példázni a felsorolásommal. Tudomásom szerint a California nevet csak is a rövid (SWB), 250 GT spyder viselte.
Na de mi a gond? A talpazaton az olvasható, hogy 250 GT Spider. Ha nagyon kekec akarnék lenni, akkor csak egy Y-ba tudnék belekötni.

Labdacs 2010.12.15. 16:29:31

@hornando: ráadásul a Mattel azt mondja az autóról, hogy 1957-es. nekem valami Silver Series dobozom van, azon van évszám is a hátulján.
www.albaco.com/store/prodpic/hw-25727a_m.jpg
sajnos nincs róla képem.

zavaros ez, az már biztos.

Labdacs 2010.12.15. 16:41:32

@hornando:

ezen a dobozon valóban nem szerepel, hogy California, de a legtöbbön, pl a fenti kommentemben szereplő dobozon ugyanez az autó már 250 GT California Spider néven fut.

én úgy tudom, hogy az 1957-től 1959-ig készülő LWB is a California nevet viselte. erre gondolok:

ultimatecarpage.com/car/126/Ferrari-250-GT-LWB-California-Spyder.html

mármint szerinted Y, vagy I? mert látom így is, úgy is írva. az újabbakon szinte csak I-vel.

nna, elmentem a ferrari.com-ra, de nem lettem okosabb, ott az SWB mintha nem is létezne:
www.ferrari.com/English/GT_Sport%20Cars/Classiche/All_Models/Pages/250_California.aspx

hornando 2010.12.15. 16:54:46

@Labdacs:
Zavaros, az egyszer biztos.
Nos én csak azt tudom javasolni, hogy mérd hozzá ezt a bordó SWB :-))) modellt a saját 410 Superamerica-dhoz, ami ugye mutat némi rokonságot a 250 GT Cabriolet series I. (LWB) típussal.
Lehet, hogy 2000-ben még nem ügyelt annyira a Mattel a pontos arányokra, de akkor is jól látható a különbség.
Aztán ott vannak az első lámpák, amik a series I. Californián még nem így néztek ki. 1957-ben még nem voltak áramvonalas lámpabúrák, szóval már csak ezért sem lehet ez a modell 57-es.
Az pedig, hogy Y vagy I lényegében mindegy is, én azért írtam Y-ont, mert az én könyveimben azzal írták, de én is láttam már I-vel írva, szóval ennek nem tulajdonítok akkora jelentőséget.

Labdacs 2010.12.15. 16:57:04

@hornando: én is attól félek, hogy a mérés nem fog eredménnyel járni, de megmérem, az biztos. :-)

egyelőre nem tudom hova tenni azt a modellt, de úgy érzem, hogy a Mattel sem nagyon. :-) szerintem mi ezt nem rakjuk ki.

hornando 2010.12.15. 17:01:17

@Labdacs:
Na majd jön XAPA és megmondja, hogy is van ez... :-)))

Labdacs 2010.12.15. 17:10:39

@hornando: eltűnt megint nagyon. lehet, hogy vadászik?

hornando 2010.12.15. 17:20:36

@Labdacs: Ja, lehet, hogy valami plázában épp most cserkészi be a karácsonyi ajándékokat... :-)))

Szerintem ez a bordó HW modell akkor is egy SWB California.
www.classicaldrives.com/50226711/rare_ferrari_250_gt_swb_charms_pebble_beach.php

hornando 2010.12.15. 17:29:43

@Labdacs:
Nézd csak meg azt a linket amit korábban küldtél.
Lehet, hogy a kopoltyúk számában rejlik a megoldás?
3 kopoltyú rostély = SWB
4 kopoltyú rostély = LWB
Másra már tényleg nem tudok gondolni.
Ráadásul a korai SWB-k (series I.) esetében egyáltalán nincsenek kopoltyúk.
Gondolom a Pininfarina műhelyben is ismerik az aranymetszés szabályait, egyszóval rendelkeznek némi szépérzékkel... :-)))

MT21013 2010.12.15. 17:56:08

Bocsánat mindenkitől nem topic téma, de meg kell osztanom jó kedvem okát és kivel, ha nem veletek? Szóval "Enzo 16V Jézuska" meghozta a Kyosho Testarossámat :-))))

hornando 2010.12.15. 18:01:25

@MT21013:
De ez lényegében topic téma...
Szóval gratulálok hozzá!

MT21013 2010.12.15. 18:02:36

@hornando: köszönöm! Jelenleg fülig Jimmy állapotban vagyok.

LeoNardo 2010.12.15. 22:08:33

@MT21013: Gratulálok, szép zsákmány!

Labdacs 2010.12.15. 23:06:23

lemértem: 133.5 mm. ami 18-cal szorozva 2403 mm... akkor ez most micsoda?

Labdacs 2010.12.15. 23:08:16

@Labdacs: most úgy eléggé romokban heverek emiatt. mert a számok alapján SWB, de mégsem tudom hova tenni.

LeoNardo 2010.12.15. 23:12:47

@Labdacs: @hornando: az eddigi "tanulmányaim" :) alapján lényegesen egyszerűbbnek gondoltam ezt a kérdést, de ezek szerint mégsem ilyen egyszerű. Eddig a Négyesi könyv alapján volt egy határozott elképzelésem ezekről a típusokról, de lehet, hogy félre voltam/vagyunk vezetve...
A könyv szerint az első California a 250 GT tdf alapjaira épült 2600 mm-es tengelytávval, majd amikor a 250 GT-t leváltotta az SWB, akkor ennek az alapjára készült el a következő California, már a rövid tengelytávval.
Eddig ahány képet néztem róluk, amiket belinkeltetek azokat is idevéve, szinte nincs két egyforma példány. Buboréklámpa, tömpe vagy gömbölyű orr, ilyen kilincs, olyan kopoltyú, amolyan hátsó lámpa.
Ha ügyes a HW, akkor ezt meglovagolja, és több variánst is piacra dob majd, ahogy a 410 Superamerica-t is kihozta apró változtatásokkal.

Amúgy a dobozban szerintem egyértelműen egy 250 GT California LWB van. A talpazaton 250 GT Spider felirat van, tehát nem lehet ráfogni, hogy II. szériás GT Cabriolet.

LeoNardo 2010.12.15. 23:13:33

@Labdacs: ez ciki. Mérd le az Elite SWB-t is!

Labdacs 2010.12.15. 23:20:39

@LeoNardo: ez kérlek orbitális nagy beégés részembről. megmértem az Elite SWB-t: ugyanannyi.

LeoNardo 2010.12.15. 23:35:03

@Labdacs: nem égés ez, a HW szívat minket. Akkor viszont az évszám nem stimmel, mert 57-es SWB nincs. Sőt, LWB is igazából csak 58-tól.

LeoNardo 2010.12.15. 23:37:25

@LeoNardo: fogjuk rá, hogy egy elméretezett LWB, és dőljünk hátra elégedetten, mintha megoldottuk volna a problémát! :))))

Képzeld mekkora lenne a Bburago 500-as Fiatom a 18-szorosára felnagyítva :)

Labdacs 2010.12.15. 23:42:59

@LeoNardo: hát ezaz. főleg, hogy TdF alapú SWB-ről még nem hallottam... de ezek szerint létezik. vagy mégsem?

hornando 2010.12.15. 23:45:07

Ez a bordó SWB és a ma érkezett fekete Elite SWB egy és ugyanaz a típus.
Picit valóban zavaros a webes adatbázis, de induljunk ki abból, hogy valószínűleg nem csak márka és típus ismerői publikálnak.
Egy-egy helytelen képaláírás vagy betűtévesztés (SWB-LWB) és máris minden összekuszálódik.
Az eset tanulsága pedig az, hogy ne higgyetek magyar Ferrari könyvnek, pláne ne a Négyesi-félének...

Labdacs 2010.12.15. 23:51:07

@hornando: a probléma az, hogy én nem csak ptt néztem meg, hanem még három helyen. egy autós (eddig megbízható) weboldalon, a wikin, és a ferrari.com-on. és egyikből sem lettem okosabb. az igazi zavart valószínűleg maga a Mattel okozta azzal, hogy 1957-et írt a dobozokra, én bevallom, ebből indultam ki, mert ez ugye pont a Calif LWB kiadási dátuma. bár valóban gyanús lehetett volna a búrás fényszóró, de tényleg nehéz két egyforma autót találni, így nem zavart. a következő zavaró tényező az SWB-ségnek a kihangsúlyozása volt. bevallom, amíg képeken meg nem jelent az új modell, én is meg voltam győződve róla, hogy ugyanaz a típus, és egy bekárpitozott régi HT-t kapunk. de amikor láttam a képeket, a Mattel eddigi gyakorlatából arra következtettem, hogy ez egy másik típus. elnézést kérek azoktól, akiket esetleg félrevezettem.

Labdacs 2010.12.15. 23:52:22

@Labdacs: sőt, ha a Mattel tényleg eltévesztette a dátumot, akkor a Négyesi könyvnek igaza van. meg a fenti három oldalnak is.

hornando 2010.12.16. 00:06:45

@Labdacs:
A Mattel véleményem szerint ott hibázott, hogy a megjelenési dátum feltüntetésével nem vették figyelembe a típus két különböző szériáját (series I.-II.).
Engedjétek meg, hogy ezt most ne ismételjem, de az első hsz-ben megtaláljátok.
Szóval a dobozon olvasható adatokból arra lehet következtetni, hogy az első szériát formázták meg a modellben, miközben a buboréklámpás második szériát. Figyelmetlenek voltak, ennyi. A modellhez tartozó helyes évszám, 1961.

LeoNardo 2010.12.16. 00:21:13

@hornando: lehet, hogy mindkettő SWB, de az új Elite szemmel láthatóan gömbölyűbb, nőiesebb. Az első fényszórója is hosszabb. De ez csak simán azt is jelentheti, hogy új alapokról kezdtek HW-ék, mert nem voltak elégedettek a régi formával.

"ne higgyetek magyar Ferrari könyvnek, pláne ne a Négyesi-félének..." Igazad van, sok más hiba is van benne.

MT21013 2010.12.16. 08:17:22

@LeoNardo: köszönöm! Tegnap este végigmustrálgattam alaposan, persze előtte felkészültem Labdacs tanár úr cikkeiből :-) Ami az enyémet illeti az ajtók szerencsére nem lógnak és a bukólámpák is könnyen nyílnak. Az viszont valóban konstrukciós jelenség, hogy kinyitott lámpáknál kicsit megemelkedik a csomagtérfedél. Igaz ezt utána némi igazgatással el tudtam tüntetni. A Ferrari feliratok sem ferdék, igaz annyi szépséghibája van, hogy a vízszintes feliratról hátul (ami az ég felé néz) hiányzik az i betű. Ezt betudom a modell használt mivoltának, annyira nem zavaró. Ettől függetlenül nagyon szép masina és Labdacs által említett gyermekbetegségektől mentes.

MT21013 2010.12.16. 08:23:37

@MT21013: főleg annak fényében viselem el ezt az apró hiányosságot, hogy a bp-i forrásom már nem is tudott volna újat rendelni, utolsó beszerzési ára pedig kb. 100 euró volt. Ahhoz képest örülök, hogy még sikerült megcsípni egyet, ráadásul még jóval olcsóbban is.

Labdacs 2010.12.16. 09:35:28

@LeoNardo: nna, ez meg a másik. a régi modell ránézésre, szemre sokkal nagyobbnak tűnik, főleg a hatalmas, széles, hosszú orra. az Elite hozzá képest egy kis könnyed, filigrán jelenség. ezért is nem kezdtem méricskélni, simán rásütöttem, hogy nna, látszik, az új kisebb.

Labdacs 2010.12.16. 09:37:22

@LeoNardo: egyébként pedig üdvözlendő, hogy a Mattel rájött arra, hogy nem biztos, hogy a legolcsóbb út a legjobb, és újat gyártottak.

Labdacs 2010.12.16. 09:44:51

@Labdacs: ami még furává teszi a helyzetet, hogy ugye idén kijött az Elite 250 LM, ami a régi HW vasra épül. vagy az F40 LM, ami egy hibrid valami. az alvázrész teljesen új, de a tető a régi.

LeoNardo 2010.12.16. 10:13:50

@Labdacs: megkönnyíthetné a Mattel a dolgunkat azzal, hogy az ilyen sok variációban készült autóknál megadja, hogy a konkrét darab melyik alvázszámú autó kicsinyített mása akarna lenni :)

hornando 2010.12.16. 10:25:31

@Labdacs: Ne feledd, a fekete slankít...
De komolyan, optikailag picit kisebbnek látszanak a feketére "mázolt" tárgyak. Sőt, ez a tézis a divatban is ismert és alkalmazzák is.

Labdacs 2010.12.16. 10:28:31

@LeoNardo: igen, ahogy a Kyosho is teszi a 250 GTO-k esetén.

Labdacs 2010.12.16. 10:30:03

@hornando: először a pirossal néztem össze, ott is kisebbnek látszott az Elite. persze a mérőszalag kegyetlen. igaz, szélességet, teljes hosszt nem mértem, csak tengelytávot.

hornando 2010.12.16. 10:37:21

@LeoNardo: Na ez valóban egy jó ötlet, szerintem is elvárható volna némi konkrét információ.
Persze ez gondolom újabb kérdéseket vet fel, úgy mint névhasználati jogok, meg ki tudja még mi mindent...
Gondoljatok arra, hogy XY autóját, aminek #??? az alvázszáma, nehezebb dolog eladni modellként, mint egy jól ismert híresség autóját, ami önmagában is érdekessé tehet egy autómodellt.
Ez nem más mint marketing fogás.

LeoNardo 2010.12.16. 10:45:00

Nem hagy nyugodni a téma. Ember legyen a talpán, aki ránézésre megmondja, hogy melyik pontosan milyen modell:
250 GT LWB California Spyder:
www.barchetta.cc/All.Ferraris/by-serial-number/ferrari-by-serial-number/model-index-55-59/model-summary/250-gt-lwb-california-spyder-index/index.html

250 GT SWB California Spyder:
www.barchetta.cc/All.Ferraris/by-serial-number/ferrari-by-serial-number/model-index-60-64/model-summary/250-gt-swb-california-spyder-part-i-index/index.html

És akkor még itt vannak a 250 GT Pininfarina Cabrioletek is több szériával, de azokból sincs két egyforma...

Én most már csak azt tudom, hogy a Hornando által linkelt, (ex Nicholas Cage) #1501GT és a hozzá hasonló formájú, gömbölyű orrú verziók tetszenek. Az új Elite is ilyennek tűnik.

LeoNardo 2010.12.16. 10:48:40

@Labdacs: ezt nem is tudtam. Akkor ebben is előrébb jár a Kyosho.

LeoNardo 2010.12.16. 10:51:42

@hornando: akkor adják Nicholas Cage autójaként, és rögtön könnyebb lesz a dolgunk :)
Elég sok híres embert lehet találni a régi gazdik között, ezt simán meglovagolhatja a Mattel. Szerintem meg is fogja. Miért hagynák ki, ha már a több típussal is megtették?

Labdacs 2010.12.16. 10:52:56

@LeoNardo: www.kyosho.com/blog/diecast_overseas/log/image/img10080003_1.jpg

itt a #172-nél pl oda van írva, hogy 4153GT. így egyértelmű, nincs vita.

hornando 2010.12.16. 10:54:53

@LeoNardo: Na fussunk neki még egyszer... :-)))
Szerintem a 3 kopoltyúrostélyos verziók az SWB-k, míg a 4 kopoltyúrostélyos az LWB.

A 250 GT Pininfarina Cabriolet egyértelműen a 250 GT Cabriolet, azaz a hosszabb chassis-ra épül.
Ennek véleményem szerint semmi köze az SWB-hez.

Labdacs 2010.12.16. 10:57:20

@hornando: elég jó ismertetőjegynek tűnik a kopoltyúk száma, az biztos.

LeoNardo 2010.12.16. 11:03:02

@hornando: szerintem sincs köze a GT Cabrioletnek az SWB-hez, de nem is ezt mondtam. Azért hoztam szóba a GT Cabrioletet, mert Te írtad fent, hogy szerinted csak az SWB-k a Californiák, az "LWB-k 250 GT Cabriolet néven futottak".

hornando 2010.12.16. 11:16:48

@LeoNardo: Nos, ebben elképzelhető, hogy tévedtem.
Mert az általad csatolt LWB California formai jegyei tökéletesen beleillenek az SWB-n megrajzolt formai jegyekbe. Elég csak a laposan bedöntött szélvédőre gondolni, valamint az áramvonalasított orr részre. Az én Ferrari könyvem sem tér ki arra, hogy California-ból létezett volna LWB variáns. Kizárólag az SWB variánst és azokból a series I. és II. változatokat említi, ugyanúgy, ahogy a 250 GT Cabriolet esetében is.

LeoNardo 2010.12.16. 11:34:11

@hornando: nincs mit tenni, ki kell ugranunk a következő Concours-ra, hogy tisztázzuk a témát :))

=xapa= 2010.12.23. 18:04:37

Egy korábbi kommentemben említett "háborús csatatér" érzésem ennél a posztnál volt a legerőteljesebb :) Legalább 2x elvesztettem a fonalat a kommentek olvasása során, de az mindenesetre nagyon jólesett, hogy Hornando mester, rám bíztad a gordiuszi csomó elvágását ("Na majd jön XAPA és megmondja, hogy is van ez... :-))) ")

:) :)

Egyébként, ha már szóba került, nem vadászat és sajna nem is karácsonyi bevásárlás tartott távol a blogtól, hanem prózaian egyszerű meló, de erről inkább nem offolok.

A titkos kis kém madárkáim már csiripelik a fülembe, hogy készülődik az új, hiper-szuper HW California vs Elite California összehasonlító poszt, szóval szerintem ezt az igencsak ragyogó eszmecserét, amit itt elkezdtetek, ott kellene folytatni :)
süti beállítások módosítása