HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Kyosho Ferrari 328 GTS

2010.06.16. 14:16 Labdacs

mostanában teljesen a 308/328 bűvkörében lebegek. még mindig. az utóbbi nemtudomhány autómból legalább négy ebből az alomból került ki. sárga 308 GTS, párizsi GTB, Magnum GTS. meg ez a kis szürke egérke, ez a Kyosho 328 GTS.

sokáig nézegettem Dezsőnél valamelyik börzén. hogy jó lenne, jó lenne, de drága. forgolódtam éjjel, hogy ejj, de el kellett volna hozni. de nem, jól tettem, vannak az életben sokkal fontosabb dolgok is, marad ahol van, majd egyszer lesz ilyenem. a birtoklási vágyam küzdött nagy csatákat a realitásérzékemmel és a lelkiismeretemmel. ez így ment vagy három börzén keresztül. aztán végül hazahoztam.

így lett 328 GTS-em. amit azóta is próbálok megkedvelni, de nem megy. ugyanaz a helyzet vele, mint az F50-nel; annak ott van az F40, ennek pedig a 308. egyszerűen nem tud kilépni az árnyékából. a tönkretett, levágott orr, a karakterét vesztett hátsó lökhárító, a hiányzó légbeömlők, a kiherélt kilincsek, a színre fújt tetőoszlopok. ezekkel van csak bajom.

persze a Kyosho erről nem tehet, ők mindent elkövettek, hogy a modellt kritika ne érhesse. a tipikus, első ránézésre, vagy akár csukott szemmel, szagról is felismerhető érzést nyújtja: nagyon ott van. sztenderd kiosó.

sajnos semmi több. ennél a Kyosho modellnél éreztem először házi feladat fílinget, a komolyan, de minden lelkesedés nélkül elvégzett munka kesernyés utóízét. amitől a végeredmény persze lehet még hibátlan, de valahol mégis mindenki tudja, hogy a diák ezúttal csípőből, rutinból oldotta meg a dolgot, nem lelkesedéssel és szorgalommal.

az egész modell olyan, mint az igazi 328-as: mintha vették volna a meglévő alapokat, ráaggatták volna a fészliftet és hátradőltek volna. itt van például egy 308 fenék más lökhárítóval. szép-szép. persze, hogy szép. hiszen Kyosho.

jajj, ez az orr. büntetés. de korrektül van kialakítva. szép az embléma, szépek a lámpák, finomak a kis részletek.

természetesen nyílnak az első lámpák.

a tükör is ismerős lehet a 308-asről.

aki figyel, láthatja a különbséget; a szuper kis füles kilincsből ilyen szögletes valami lett. önmagában ez sem rossz, de egy jó adag stílus azért elveszett így a szélcsatornában.

a felnik, kerekek, féket teljesen rendben vannak. nincs lelkesítő részlet; olyan, dolog ez, amit öt perc múlva simán elfelejtünk.

nincs szükségpótkerék, teljes értékűt kap a ferrarista. szerencsére a jó japánok odafigyeltek, hogy a csomagtartóba dobott keréknél ne legyenek a kerékanyák a helyükön. apró kis részlet, de azért, vagy éppen emiatt sokat elárul az alaposságukról.

belül minden fekete. az ajtókárpitok is. ami nagy kár, mert az egyébként nagyon eltalált formákon, anyagokon sokat dobna valami világosabb belső.

egyébként pedig a belső makulátlan, minden a helyén, minden pontos, minden arányos, értékes, finom.

a motore tartogat talán némi izgalmat. a színes kis részegységek, a kígyózó kábelek, csövek, a pici kis táblák egyvelege kárpótol minket.

mert a kárpótlás elkel, sajnos picit szürkére, sablonosra sikerült ez a gép. de félreértés ne essék: nagyon bánnám, ha nem hoztam volna el Dezsőtől.

10 komment

Címkék: bemutató piros 328 kyosho saját gyűjtemény gts

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr42041204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

308_gts 2010.06.16. 18:28:10

No igen, a 308-as sokkal szebb. Én is valahol ennek a modellnek a bűvkörében lebegek (lásd username:-)))), de még csak gyűjtögetek rá:-). Majd egyszer biztosan meg lesz;-)

ferrarifan 2010.06.16. 19:51:26

Látod,nekem viszont a 328-as tetszik jobban,ráadásul pont a "tesztarosszás" orr miatt.
Szerintem,ez a modell nagyon szép,de jó lett volna,ha kijön a sárga is.Viszont megnéztem volna fehérben is...vagy metálkékben.

Egyébbként,a bemutató is egész jóra sikeredett,köszönjük.

Labdacs 2010.06.16. 21:41:59

@308_gts: megéri, nekem egy 308 volt az első Kyosho-m.

Labdacs 2010.06.16. 21:46:04

@ferrarifan: én szeretem a 308-ast, a Testarossa-t is. de ezt az öszvért...

ferrarifan 2010.06.16. 21:50:35

@Labdacs: A 308-ast is szeretem,a TR-t viszont nem nagyon.

308_gts 2010.06.17. 19:34:33

@Labdacs: Valószínűleg nekem is a 308-as lesz az első Kyoshom valamikor, bár erősen gondolkozom a HW Elite-n is: abból is ez lenne az első, ugyanis szinte csak sima HW-im vannak még. Ez viszont egy olyan modell, amiért azt hiszem megéri majd gyűjteni. Annak idején a Magnum sorozatot gyerekként ez miatt a Ferrari miatt néztem, egyszerűen gyönyörű volt.
A 250 GTO viszont - ha egyszer odaérek - mindenképp Kyosho lesz (azt nem lehet felülmúlni), de az is még odébb van:-) Az igazság az, hogy nagyon érezni a különbségeket, nem csak árban, de minőségben is.

szeszabi 2010.06.30. 17:50:12

Szép iromány, és szép az autó is. Gratula!
Az a pótkerék biztos teljes értékű? A képen vékonyabbnak tűnik a gumi, mint az autón lévők, meg a felni sem teljesen ugyanaz. Nekem a sima GTB van meg, abban is hasonlóan néz ki a dolog, épp azt nézegetem, de nekem gyanús...

szeszabi 2010.06.30. 17:50:53

Még a gumi mintázata is másnak tűnik...

Labdacs 2010.06.30. 17:51:50

@szeszabi: úgy értettem, hogy nem az a látványosan más mankókerék van benne, mint a 308-asban.

szeszabi 2010.07.14. 12:36:42

@Labdacs: Oké, így már értem...
süti beállítások módosítása