HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Kyosho Ferrari 250 GTO

2010.12.21. 23:11 Labdacs

lassan két éve, hogy először kerültem testközelbe a Kyosho újkori Ferrari történetének talán legjobban sikerült darabjával, a 250 GTO-val. gyorsan írtam is róla egy áradozó posztot. mert igen, szerelem volt első látásra, ami azóta is tart. később született  összehasonlító teszt az Elite verzióval, aztán a HE variánssal is össze lett mérve. jöttek a hírek, rövid kis beszámolók újabb festésekről, hozzám beparkoló zsákmányokról. 2009 év eleje óta nagyjából tizenötször foglalkoztam a modellel.

de úgy látszik, mindez még mindig nem elég, mert újabb és újabb bemutatók igényét vélem felfedezni a Tisztelt Kommentezők hozzászólásai között. főleg a fekete variánsra kíváncsi mindenki. valamiért nehezen alszom ma, az egész napos fogfájásom is szünetelget, ezért ezen két tény együttes hatását kihasználva írok egy rövidke bemutató erről a Fekete Hercegről.

a külsőhöz szerintem felesleges is bármit hozzáfűzni. talán annyit, hogy a tükörsima, csillogó fekete szín még inkább hangsúlyozza a forma tökéletességét. ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy ha újra születnék, legszívesebben valami kis észak-olasz városkában dolgoznék egy karosszéria-műhelyben, és kalapálnám az alumíniumot. a hatvanas években, természetesen. persze, lennének nehézségek. például meg kéne azzal küzdenem, hogy ha nincs nálam a mobilom, olyan, mintha meztelenül sétálnék.

de az ilyen gépek születésének látványáért megérné nélkülözni a mai modern vackokat. simán csak dolce vita. de az minden mennyiségben. nna, de térjünk vissza a modellhez.

kacsafenék, négy kipufogó, négy kerek lámpa. klasszikus. a modell is. minden a helyén, semmi nem hiányzik a szemnek.

elöl is csak a pozitív jelzőket tudom sorolni; szépség, brutalitással elegyített finom elegancia. mindez tökéletesen visszaadva egytizennyolcban.

a kerékről már a legelső bemutatóban is ódákat zengtem, a véleményem nem változott.

a lámpaburák, a kis helyzetjelzők, az indexek is gyönyörűek. a fekete szín persze még jobban kiemeli borostyánsárgát, meg az áttetsző üvegszínű üveget.

a Kyosho jól tette, hogy a HE verziónál kidobta ezt a műanyag csatot. persze, ha nem lenne az, lehet, hogy fel sem merülne bennem, hogy ez nem olyan szép. a fém kis gyorszár viszont szerintem szebb így, mint a másikon a fotómaratott társa.

a 250 GTO motorját nagyon hálátlan dolog fényképezni; szinte semmit sem ad át a képeken az élményből. egy szimpla kis motorocskának látszik, pedig nem az. ebből az a tény sem von le semmit, hogy a Mattel a legújabb Elite gépeken tud ennél szebb motorokat is a motorházakba varázsolni.

a csomagtartóról semmi nem jut eszembe.

ellentétben a vezetőfülkével. még mindig a kedvenc belterem. szebb, mint a legtöbb ultraigényes, végletekig részletes modelleket gyártó cég megoldásai. ha kell egyet mondanom, ami talán jobban tetszik, akkor az a CMC 250 TR vezetőülése, és annak környezete.

igazán sok új gondolatot nem tudtam megosztani senkivel, ez a modell még mindig úgy tökéletes, ahogy van. persze, nem ártott neki a HE-féle ráncfelvarrás, meg a Nagy Konkurens is megtanul lassan modellautót készíteni, de attól még számomra a Kyosho 250 GTO-ja továbbra is az egyik örök kedvenc.

73 komment

Címkék: fekete bemutató 250 gto kyosho saját gyűjtemény

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr352531398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hamhusz85 · http://www.palfigabor.hu 2010.12.22. 07:21:01

Nekem a #19-es rajtszámú van meg ebből a szériából! Hát azt kell hogy mondjam amit te, az eddig látott legszebb modell! Bárkinek mutattam mindenkinek leesett az álla! Főleg az utastér láttán ! :) Bár volt akinek a motor része jobban bejött mint az utastér! :) Feketében még nem láttam, de ami késik...

LeoNardo 2010.12.22. 08:19:58

Én azért manapság is kalapálnám a lemezeket egy veterán műhelyben, és még mobilom is lehetne :)

MT21013 2010.12.22. 08:39:58

Ha Ferrari, akkor ortodox vörös hívő vagyok, de el kell ismerni ez a kivitel is gyönyörű szép! A kidolgozáshoz pedig nincs mit hozzáfűzni. Egyúttal minden kedves fórumtársnak kellemes ünnepeket kívánok és sok-sok 1:18-as zsákmányt jövőre!

Labdacs 2010.12.22. 13:11:47

@LeoNardo: jó, de az azért más. veteránokat feléleszteni, vagy épp az aktuális legvadabb technikába tenni bele a szíved, lyuggatott atlétában, izzadtan. sehol egy emós, sehol egy euróöt norma, sehol egy marketinges, csak Enzo vigyázó szeme.

kantorati 2010.12.22. 13:35:37

Labdacs: tudsz ilyen fekete 250 GTO - t rendelni?

Labdacs 2010.12.22. 13:37:28

@kantorati: nem, én is ebay-en vadásztam a sajátomat.

308_gts 2010.12.22. 15:14:52

"Hát"-al nem kezdünk mondatot, de most kivételt teszek: Hát ez elképesztően brutális! Hát ez valami hihetetlen gyönyörű! Hát ez...:)

Először én is feketében szerettem volna, de gyakorlatilag nem lehet kapni sehol, kivéve a Kyoshop-nál, csak 150 Eur-ért... Vagy ebay. Úgyhogy így maradt matricás #24-eske, de az is fantasztikus, egyáltalán nem bántam meg, sőt, az oldalsó kipufogók miatt az is nagyon különleges.

Szóval sok-sok gratula a gépezethez, lélegzetelállító.

A közelgő ünnepek alkalmából én is minden kedves fórumtársnak kívánok Békés, Boldog és természetesen 1:18-as Ferrari-ban (is) gazdag Ünnepeket!!:)

dinoenzo 2010.12.22. 17:24:22

BOLDOG KARÁCSONYT ÉS BUÉK!!!

A modell nagyon szép feketében,csak a bőr imitációkat elhagyhatná a KYOSHO! Főleg ilyen szép régi modelleknél!A belső tér nekem szintén nagyon tetszik, mivel olyan minimalista, egyszerű, mint a barlangrajz : )
Az ebay -ről mindíg minden rendelésed megérkezett LABDACS?
A Kyosho kiadhatna már egy jó 250 GTO 1964-est,vagy egy szép 250 GT LM modelleket!!!
Milyen dolgokban tér el egy "alap" 250 GTO a 3 kopoltyús HE kiadásától?
Na az feketében BRUTÁL lenne : )

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.22. 18:08:32

Eszméletlenül gyönyörű modell!
Nekem még nincs Kyosho 250 GTO-m, így nálam még fenn áll a "veszély", hogy egy fekete bevándorol hozzám, (persze marha nagy szerencsével) de szerintem előbb lesz piros. Ami persze nem baj, de én azért bizakodom...
Amúgy ma kaptam Labdacs-tól egy fekete Elite 250 Californiát, amit majd pénteken a fa mellett fogok
szemrevételezni.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.22. 18:24:28

Megnéztem az ebay-en a fekete 250 GTO-kat, és amit elküldenek Magyarországra ott a legolcsóbb az 76 euró plusz 36 dollár ami így kb. 29.000 Ft-ra jön ki. Aki nagyon akar ilyet, annak "nem is olyan vészes"...

Labdacs 2010.12.22. 19:02:17

@dinoenzo: a három kopoltyús sajnos még nem jelent meg, de gondolom ugyanazok a különbségek lesznek, mint az eddigi HE gépeken; picit más motor, nyitható tanksapka, bőrszíjak a műanyagok helyett, fotómaratott alkatrészek, stb..

=xapa= 2010.12.23. 11:30:43

Kényszerű távollétem után üdvözlök ismét minden kedves, Ferrari-lázban szenvedő sorstársamat, egyúttal én is szeretném letudni a Boldog Karácsonyt kívánós részt is :)

Kivétel nélkül csupa érdekes poszt született az utóbbi időben, amikre - az offolás szándéka nélkül, de azt mégis kimerítve - szeretnék is pár gondolat erejéig majd reagálni.

De előbb erről a gyönyörűségesen fenséges, és fenségesen gyönyörűséges modelliről ejtek pár szót:
"szerelem volt első látásra, ami azóta is tart"
Nagy szívtipró ez a Kyosho GTO, mert az én fejemet is ugyanígy elcsavarta! (Kicsit képzavaros ez az "azért szívipró, mert fejet csavar" gondolatsor...)
Annak idején az elsők között csaptam le Labdacsnál erre a Kyosho meseautóra (konkrétan persze nem erre a feketére..Nekem is a #24-eske van meg.) Azóta lényegesen olcsóbban hozzá lehet jutni, de nem bánom, mert amennyivel talán drágábban vettem meg a mostani árához képest, annyival több időm is volt gyönyörködni benne :)

Ha kéthetente írnál egy posztot a Kyosho 250 GTO-ról, Labdacs, én akkor sem unnám meg. Ez a valóban "tükörsima" összkép a leghasogatóbb fogfájást is képes kicsit enyhíteni, ebben biztos vagyok :P A '60-as évek egyik olaszországi karosszéria műhelyében alumíniumot kalapáló melós élethelyzet nagyon találóan ábrázolja az autót körüllengő hangulatot.Valamiért nem hiszem, hogy 40 év múlva az akkori blogozók a gondolatátviteles számítógépükön keresztül fognak olyan kommentet küldeni mondjuk egy 599 GTO-ról szóló poszthoz, hogy "de lennék 2010-ben egy PC mellett ülő Ferrari tervezőmérnök."

Egyébként, ahogy talán már valahol írtam is, volt szerencsém Labdacsnál élőben is ehhez a modellhez, és olyan érzésem volt az autót nézegetve, mintha az 1:18-assá zsugorított Négykerekű Tökéletességet látnám magam előtt. Sokkal mélyebb benyomást tett rám ez a fekete szépség, mint mondjuk a mellette álló CMC 250 Testarossa, pedig az sem volt piskóta (vagy karácsonyi bejgli).

Camaro96, gratulálok a fekete 250 Californiához! Én is egy pont olyat szeretnék, és arra külön kíváncsi lennék, hogy mit tud az Elite fekete gépezete ezzel a fekete Kyosho GTO-val szemben. A motore a fényképek alapján a GTO-nál tényleg szerénynek hat, de aki élőben látta, az biztosan egyetért Labdaccsal, hogy a motor "szinte semmit sem ad át a képeken az élményből".

Viszont, akármennyire is köti fel a Mattel a versenyzőoverállját, ilyen műszerfalat, mint ami ezen a GTO-n van, és úgy általánosságban ilyen kisugárzást, mint ami ebből a konkrét modellből is árad, egy ideig szerintem még nem fog tudni produkálni. De remélem azért rámcáfolnak :)

MT21013 2010.12.23. 14:34:34

@=xapa=: üdv Mester úr! Már kezdtelek hiányolni, be is lassult kicsit a blog.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.23. 15:09:26

@=xapa=: Köszi! Már alig várom, hogy holnap este kibontsam és egy órán keresztül csak gyönyörködjek benne...

=xapa= 2010.12.23. 16:58:48

@MT21013: én is külön üdvözöllek, mint Ferrarikat gyűjtő Zsiguli Professzort ;) :)
Azért volt itt pörgés rendesen, ahogy visszanézem a posztokat meg a kommenteket, úgy érzem magam, mintha ideiglenesen elhagytam volna egy szép zöldellő mezőt, aztán egy feldúlt csatatérre érkeztem volna vissza :)
Tényleg nem is tudom mivel kezdjem a válaszolgatást, az előző posztok sorát nézve :P

=xapa= 2010.12.23. 17:01:38

@Camaro96: :) :) Ismerős a helyzet, pár karácsonyfa alatt már nekem is volt irányított (Ferrari) meglepetés :)

Majd ha kigyönyörködted magad, és a karácsonyi menütől elnyúlva épp számítógép előtt ülésre adnád a fejed, oszd ám meg légyszi' a benyomásaidat velem/velünk is, tényleg nagyon kíváncsi vagyok arra a gépezetre...

=xapa= 2010.12.23. 17:07:06

@308_gts: Mint szintén #24-eskét birtokló kollega, gondolom egyetértesz velem abban, hogy a 250 GTO csinos kis kacsaseggének viszont jobban áll, ha nem kandikál ki az aljából az a bizonyos klasszikus 4 kipufogó. A #24-esnek az oldalsó kipufogói révén nem töri meg az autó hátrafelé szűkülő lágy ívét semmilyen kiálló testrész :) és a feszes kis fenék szépen lezárja ezt a gyönyörűen domborodó testű formát.

=xapa= 2010.12.23. 17:10:14

@Labdacs: "a csomagtartóról semmi nem jut eszembe."

Nekem eszembe jut az, hogy ezek a pótkerékrögzítő bőr övek a fekete színvilágból még hangsúlyosabban látszanak, és nagyon feldobják az autó "mindenajtómnyitva" állapotú összképét.Ezt az egyet sajnálom, hogy ez a pótkerék hiányzik a versenyverzióból (persze megértem hogy semmi keresnivalója nem lenne ott, de akkor is kár).

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.23. 18:39:30

@=xapa=: Csinálok majd róla egy pár képet is...

=xapa= 2010.12.23. 20:40:29

@Camaro96: Okké, köszönöm előre is! :)

Labdacs 2010.12.23. 23:19:54

@=xapa=: "Nekem is a #24-eske van meg.) Azóta lényegesen olcsóbban hozzá lehet jutni, de nem bánom, mert amennyivel talán drágábban vettem meg a mostani árához képest, annyival több időm is volt gyönyörködni benne"

sajnos a legjobbkor sikerült kifognod, 310 forintos eurónál és friss, ropogós modellnél, ráadásul ekkor voltak a rémhírek, hogy ez lesz az utolsó Kyosho Ferrari, plusz akkor is szívtam néhány új korában elszalasztott, aztán komoly pénzekért beszerzett vassal, ezért biztos volt bennem némi presszió is irányodba.
a komoly tanulság számomra azóta az, hogy nem szabad válaszolni a "mikor szabad megvenni" típusú kérdésekre.

Labdacs 2010.12.23. 23:37:38

@MT21013: ez így van, Xapa mester a blog lelke komment szempontból (is). bármilyen szunnyadó témához tud hozzáadni valamit, amitől újra élő lesz.

=xapa= 2010.12.24. 09:52:31

@Labdacs: Igen, emlékszem ezekre a rémhírekre is :)

Nem adtam volna érte annyit, ha nem érte volna meg számomra a vétel. Az most pont pech, hogy utólag hogyan alakult a modell árcédulája, de ezt nyilván nem tudhattuk akkor, illetve egy csomó másik géppel meg nagyon jókor időzítettük a modell-vadászatot: Competizione, Kyosho Testarossa, Kyosho 575 GTC, Elite Californa V8, csak hogy néhány példát említsek.

A vadászatban is van egy ilyen mondás: a szarvast akkor kell meglőni, amikor kiáll eléd, és nem akkor, amikor te elképzeled hogy majd lesz egyszer számodra egy legoptimálisabb lőhelyzet is, mert akkor nem fog sosem kijönni eléd semmi :)

=xapa= 2010.12.24. 10:13:13

@Labdacs: Tisztára belepirulok, jól esik és köszönöm hogy így gondolod.

Az érdem azonban közös, mindannyian együtt, ebben a jó kis közös együtt-gondolkodásban alakítjuk a blogot olyanná, amilyen.A kölcsönös egymásra hatás a lényeg, és erre most ismét kialakult a tözskommentezők között egy igen jó kis közösség.
Tetszik ahogy mindenki veszi a poénokat, de ugyanakkor mindenki hozzá is teszi a saját, jól elkülöníthető stílusú véleményét a nagy, közös Ferrari gondolathoz. Mivel Karácsony van, lehetek kicsit cukormázas is: ez a kicsit családias, veszekedésektől , marakodásoktól, személyeskedésektől mentes légkör, ami itt kialakult, szerintem méltó szeletkéje az Egyetemes Ferrari Családnak, szóval a lényeg: mindennyian érezzétek elismerően vállon veregetve magatokat :)

MT21013 2010.12.24. 10:46:43

@=xapa=: ó a professzortól azért messze vagyok, főleg 1-2 klubtársamhoz képest. Mellettük csak padavan lehetek. Egyébként ez a normális eszmecsere stílus, amit Te is megfogalmaztál szinte üdítő kivétel. Pedig ha jól belegondolok szinte mindegyikőnk gyűjtési filozófiája eltér, és ezt mégis elfogadjuk. Legfeljebb ugratjuk a másikat -fehérgőte és levelibéka.
Lokálpatrióta fehérváriként sportoldalakon próbálok néha hatni a zsigerből fröcsögő kommentelőkre, na de ami ott van, főleg foci fronton...na hagyjuk is. Én is inkább ide járok regenerálódni.

308_gts 2010.12.24. 11:41:02

@=xapa=: Ebben abszolút egyetértünk, a formának sokkal jobban kedvez az oldalsó kipufogó, sokkal lágyabb tőle az autó, a kacsahátsó valóban kacsahátsó így, nekem szemnek kellemesebb:) Így visszagondolva, hogy eredetileg nem ilyet akartam, számomra szerencse, hogy mégis a #24eske került hozzám:)

Szumma szummárum a hátsó kivezetés a brutális jelleget erősíti, de a hullámzó formának a #24-es megoldása jobban áll, ahogy te is írtad. De azért a "hagyományosnak" is meg van a varázsa, bármelyikre lehetne azt mondani, hogy "ez azért jobb mint a másik, mert..."

Szóval nem akarok lavinát indítani, mert tudom hogy sok embernek a #19 a kedvenc, vagy ez a fekete vagy a sima piros:))))

Labdacs 2010.12.24. 11:50:31

@308_gts: én a #172-t várom már nagyon. :-)

=xapa= 2010.12.24. 12:49:53

@MT21013:
Azért ne szerénykedj, de ha így jobban tetszik, akkor úgy fogalmazok, hogy köztünk, "Ferrarisok" között viszont vitathatatlan a Zsigulis tudásod kidomborodása :P

Én Forma 1-es fórumokba szoktam beleolvasni, de szigorúan csak olvasni, mert az ott folyó hajtépős veszekedésekben való részvételhez nem lenne türelmem.

=xapa= 2010.12.24. 13:06:15

@308_gts: A #19-es nekem azért nem a kedvencem, mert ahogy Labdacs is írta ennél a feketénél, "a tükörsima, csillogó fekete szín még inkább hangsúlyozza a forma tökéletességét"

Ez annyira igaz, hogy szerintem minnél kevesebb matrica van az autón, annál szebben kijön ez a formai tökély. A #19-esnél az autón végigfutó piros-fehér-kék csík bár versenyhangulatot áraszt, de mégis jobb lenne nélküle.

Eredetileg sima piros utcai verziót szerettem volna, de a #24-es oldalsó kipufogói eldöntötték a kérdést :)

Ezt a feketét viszont bevállalnám, meg a másik Fekete Herceget is, a '71-es Daytonát :)

Lelki szemeim előtt elképzelek egy olyan Kyosho sort, lakk feketében, hogy
250 GTO-Daytona-365GT4BB-F40LW

Jajjjj, de szép lenne :)

Labdacs 2010.12.24. 13:14:36

@=xapa=: "250 GTO-Daytona-365GT4BB-F40LW"

nekem ebből a Daytona hiányzik, de az nagyon...

furdal ám a kíváncsiság, hogy mit szólsz az SWB-hez. :-)

MT21013 2010.12.24. 13:16:35

@=xapa=: köszönöm. Lehet bennem van a hiba, de soha nem értettem a Forma 1-ről egymást anyázva vitázókat. Tapasztalatom szerint a legvérmesebbek 95 %-a még versenyen sem volt soha, a maradék meg életében 1-2 alkalommal Mogyoródon. Mondjuk én talán akkor se mennék ki Forma 1-re ha fizetnének érte, mert nekem nagyon steril és művi az egész felhajtás. Másrészről pedig haragszom Bernie bácsira, amiért az én kedvenc szakágamat a ralit minden létező eszközzel próbál leamortizálni, csakhogy az ő business-e legyen a legjövedelmezőbb. Turi Tamásnak szurkolok a raliban, ettől függetlenül infantilis hülyegyerek módjára csápolok Benik Balázsnak, Janikának, Bútor Robinak, vagy a historicos Trabinak is, ha úgy istenesen berakják a vasat a kanyarba :-)

Labdacs 2010.12.24. 13:21:24

@MT21013: ki kell pedig egyszer menned a ringre. nem pont F1-re. bármire. teljesen más a hangulata, mint tévén keresztül.

308_gts 2010.12.24. 15:47:03

@=xapa=: Igen, a #19-ben egy kicsit engem is zavar középen a csík. De amúgy első osztályú.

Nekem is igazán kedvemre való lenne az általad említett négyes-ménes!!!:))) Csak az a baj, hogy még egy kerek 0 van meg belőlük ebben a variációban:)

A Forma-1-es kommenteléssel kapcsolatban: az elején kommentelgettem, aztán folyton azt vettem észre, hogy kötekednek az emberrel. Kis hazánk annyi sok "F1-szakértő"-vel rendelkezik, mindenki csak okoskodott, jóformán meg nagyon kevesen értenek a dologhoz úgy igazán (persze én sem, de nem kezdem direkt csesztetni a másikat meg a súrlódást keresni, értelmesen meg senki nem tudott megnyilvánulni, tisztelet a kivételnek). A biztosítékot az verte ki nálam végleg F1-kommentelés ügyileg, amikor kb. 1 éve az egyik autós oldalon külön cikket jelentettek meg a Massa-fanokról, akik akkora irtózatos baromságokat írkáltak be, hogy a végén majdnem celebeket csináltak belőlük.

Ettől függetlenül imádom az F1-et, a jó öreg Bernie papát nem annyira.

308_gts 2010.12.24. 15:51:07

@Labdacs: Nem rossz-nem rossz gépezet az a #172-es!!!:) Csak árban egy kicsit kellemetlen:(

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.25. 15:41:07

@=xapa=: A tegnapi "gyönyörködést" röviden így is jellemezhetem: 1.benyomás, a modell kézbevétele: Gyönyörű. 2.benyomás,az ajtók és a csomagtartó kinyitása után: Fantasztikus. 3.benyomás,a motorháztető felnyitása: Eszméletlenül gyönyörűen fantasztikus! :-)
Az az érzésem, hogy ez a modell feketében a legszebb, lehet azért is, mert az eddigi Foundation-om az vinaccia volt és már egy picit untam, illetve autóknál a fekete-vörös színpárosítás a kedvencem. Egy fekete 410 Superamerica mellett nagyon ütős lehet! Nem bántam meg, hogy nem a barnát vagy a szürkét választottam, sőt! Aki szereti a fekete modelleket és van vagy lesz fekete 410-ese annak csak ezt tudom ajánlani. És hát igen, látni kell élőben...
Többet nem igazán tudok mondani elvégre arra ott van az összehasonlítós "teszt".
Xapa, hova küldhetem a képeket?

=xapa= 2010.12.27. 13:58:18

@Labdacs:
"nekem ebből a Daytona hiányzik, de az nagyon..."

Azt elhiszem! :) Ha egyszer meglesz, akkor nem menekülsz egy "Labdacs fekete Kyosho sora" című poszt elől! ;)

"furdal ám a kíváncsiság, hogy mit szólsz az SWB-hez. :-) "

Hát még engem! :) Remélem Camaro96 fotói kicsit megvilágítják az SWB California rejtélyét előttem is :P

=xapa= 2010.12.27. 14:17:11

@MT21013: Ez a Rali vs Forma 1 dolog ugyanolyan megválaszolhatatlan örök vita lesz, mint a Pepsi vs Coca-Cola :)
A "Forma 1-ről egymást anyázva vitázókat" én sem értem, de a Hungaroringre kilátogatókat viszont igen. 2001-től kezdve összesen 5x voltam kint Magyar Nagydíjon, és az állóhelytől a Super Gold VIP jegyig mindent kipróbáltam. Az élmény garantált, bármilyen helyről is nézze az ember :)
Igazából azt a szó legszorosabb értelmében vett dobhártyaszaggató hanghatást, amit az üveghangon üvöltő Forma 1es motorok okoznak, meg a félelmetes visszaváltások géppuskaropogását csakis a pálya mellett lehet megtapasztalni.Az autók mozgása is teljesen más élőben, mintha egy felgyorsított filmet látna az ember, a kamerák abszolút nem adják vissza a valós dimenziókat.

Viszont rallin is, meg driftversenyeken is voltam jópárszor, és elismerem, hogy sokkal emberközelibb világa van ezeknek. Na és egy kanyarba mind a 4 kerékkel sodródva berepülő versenyautó is megdobogtatja az ember szívét :)

=xapa= 2010.12.27. 14:26:05

@308_gts: Kb 10 éve nagy F1 fórumozó voltam a szép emlékű Terminal.hu F1 fórumán :) Ott is voltak kemény szópárbajok, de azért ha jól érveltél, el tudtál érni az ellentáborban is egy kis elismerést :) Na ez tűnt el szinte teljesen a mai fórumokról, legalább 8 éve én sem írok sehová, csak néha beleolvasok, hogy mosolyogjak a nagy civakodásokon :) Én is érzek sokszor olyasmit, hogy valaki 2-3 éves F-1 nézői "tapasztalattal", meg hazai netes újságokból szerzett információkkal felvértezve osztja az észt szemellenzős, csak a saját igazát ismerő módon. Nem szeretem az olyan okostojásokat sem, akik úgy alkotnak markáns véleményt múltbeli dolgokról, és úgy törnek pálcát versenyzők fölött, hogy max a szüleik elmondásai alapján lehet fogalmuk arról, mi is történt valójában (Senna és Prost esetek, vagy Schumi '94-es dolgai)

Ellenben itt, a Ferrari blogon csupa móka és kacagás a (virtuális) élet :P :P :)

=xapa= 2010.12.27. 14:29:37

@Camaro96: Mielőtt bármit írnék:

coldprof@yahoo.com ide küldd légyszi a képeket!
Mindet küldd, válogatás nélkül! :P

Én is a feketét fogom beszerezni Labdacstól.
Habár mindegyiket csak fotókon láttam, de összképileg egy ilyen rangsort állítottam fel az SWB színvariációkról, legszebbtől a legcsúnyábbig haladve fentről-lefelé:
1.: fekete
2.: ezüst
3.: vinaccia
4.: piros
.
.
.
.
.
999.999.: fehérgőte

Labdacs 2010.12.27. 14:50:27

@=xapa=: ejhha, a piros a negyedik helyen? mi történt veled, Mester? :-)))))

Labdacs 2010.12.27. 14:58:57

@=xapa=: el kell kezdeni valahol a nézést mindenkinek. :-)

én az aranykor aranyévében, 1988-ban ültem néztem végig egy teljes évadot, aztán azóta is ha tehetem, megnézem az összes futamot. csak valami halaszthatatlan családi utazás, esetleg betegség, vagy munka miatt marad ki verseny. de olyan szinten, hogy a legelső pénteki szabadedzéstől kezdve a versenyt záró nyilatkozatokig igyekszem figyelemmel kísérni a dolgokat.
de hogy bármelyik F1-es topikba is beírjak akár csak egy szót is? nna, azt már nem.

=xapa= 2010.12.27. 15:21:46

@Labdacs: :)))) Te tudod a legjobban, hogy anno csak 1 db fekete Ferrarit akartam a gyűjteményembe, mégpedig az 575 GTZ Zagatot. Amikor elhoztam tőled, mondtam is, emlékszem,hogy na jóóó, MUTATÓBA lesz egy 1 db fekete gépem, csak mert ennek annyira nem áll jól a piros, de feketében viszont milyen brutális!

Na, most eljutottam odáig (úgy is mondhatnám, hogy addig mérgezték a blogról meg úgy általában a világhálóról érkező vagányabbnál vagányabb nempiros Ferrarik képei a Rossofan Tudatomat) hogy hamarabb rámozdulok "hú de kéne" felkiáltással egy fekete Ferrarira, mint egy pirosra :P

Szóval, ha minden jól megy, az 1:18-as gyűjteményem egyötöde fekete gépezet lesz (és akkor nem számoltam ebbe bele a vörös-fekete kettős fényezésű Elite Sessantát.)

Nade Labdacs Mester, viccen kívül, a piros SWB California ritka szerencsétlenül néz ki, nem? Te láttad élőben is! (Én csak fotók alapján mondom...)

Labdacs 2010.12.27. 15:26:32

@=xapa=: nnnem, én nem mondanám szerencsétlennek. egész kellemes látvány a szemnek. :-) bár tényleg a fekete a nyerő. ez egyértelmű.

=xapa= 2010.12.27. 15:29:26

@Labdacs: Na akkor tényleg aranykor aranyévében kezdted! :)

Én egy évvel későbbtől, tehát '89-től kezdve néztem/nézek végig teljes F1-es évadot, de vannak emlékeim a '86-os Magyar Nagydíjról, és a szintén '86-os anyacsavaros Mansell buktára Adeliade-ban tisztán emlékszem a TV mellől :) Persze jópár futam "megvan" '88-ból is, ahogy a két piros-fehér autó kergeti egymást körökön keresztül :)

Ja, és volt Keke Rosberg-es Autó-Motor poszterem is :P

Az F1 nézés intenzitása nálam is hasonló, különösen a vasárnapi futammal kapcsolatban ismertem magamra az általad írottakból :P

=xapa= 2010.12.27. 15:32:52

@Labdacs: OK, persze túlzás is ez a jelző rá, de valamiért tényleg nagyon nem működik a piros szín ezzel a California formával.
Már a 60 évfordulós alap HW (szándékosan nem LWB-t írtam :P) Californiánál sem tudtam megbarátkozni hosszú távon a piros árnyalattal. Bordóban azonnal megváltozik az összkép, de a fekete meg...A legkíváncsibb arra leszek, a lökhárítók le fognak-e jönni szépen majd a feketéről, és úgy hogyan fog mutatni az autó!

=xapa= 2010.12.27. 16:14:27

@Camaro96: A fekete California SWB vel kapcsolatban azt elfelejtettem hogy:
"Aki szereti a fekete modelleket és van vagy lesz fekete 410-ese annak csak ezt tudom ajánlani."

Pontosan ezért szeretném én is ezt a gépet beszerezni így, feketében. Annyira passzolna a vörös belső-fekete fényezés kombinációjú 410 SA, 365 GT4BB közé, hogy egyszerűen kívánni sem lehetne ide szebb gépet :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.29. 14:55:16

@=xapa=: Több képet nem csináltam róla, de ha gondolod akkor készíthetek még egy párat. A csomagtartóban fekete a kárpit, nem piros.

Labdacs 2010.12.29. 20:37:31

@Camaro96: nekem is küldhetsz belőlük. :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.30. 14:53:02

@Labdacs: Küldöm a képeket, úgy egy bő tíz perc és átmegy.

Labdacs 2010.12.30. 16:08:35

@Camaro96: köszönöm, megkaptam. remélem, Xapát meggyőzted velük. :-)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.30. 16:47:20

@Labdacs: Szerintem jobban meggyőzték a képek, mint bárki is várta volna. :-)

=xapa= 2010.12.30. 21:02:48

@Camaro96: így igaz, köszönöm ezúton is a képeket!

Ez a fekete SWB annyira szép, hogy az már túlzás. :)

Nem hittem volna, hogy valaha ilyet írok Elite modellről egy Kyoshoval szemben, de a fekete 250 California ezzel a fekete GTO-val ha nagyon finoman és szerényen akarok fogalmazni, akkor is minimum egy szintet képvisel.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2010.12.30. 21:07:58

@=xapa=: Írtam mailben egy kicsit arról miért csak a valóságban a kedvenc Ferrarim az 599 GTO, modellben pedig nem lesz soha az. (az ok: 250 Caliornia SWB)

=xapa= 2010.12.30. 22:23:47

@Camaro96: Megkaptam, köszi,a válasz is ment,de mehet ez itt a blogon is, ha megengeded, bemásolom ide a videót amit küldtél:

www.youtube.com/watch?v=cV-O4RWcSHM

Félelmetesen gyönyörű :)

Modellben viszont lesz izgalmasabb is szerintem is az 599 GTO-nál, szépség terén pedig a California magasra tette a lécet :)

LeoNardo 2010.12.31. 00:07:29

@=xapa=: állat ez a videó, meg főleg a GTO. Pont az a brutalitás van meg benne, amit eddig hiányoltam a GTB-ből.

=xapa= 2011.01.03. 00:04:00

@LeoNardo: Nekem is ilyen érzésem volt a videó után. Kezdem sajnálni, hogy az 599 GTB helyett nem rögtön a GTO-val jöttek ki, akkor lett volna igazán, minden szempontból GTO teremtő nagy dobás az autó.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.01.03. 15:17:58

@=xapa=: Modellbe még az SA Apertára lennék kíváncsi, hátha kihozza a Mattel egyszer azt is. Az a brutalítás, amit LeoNardo említett, biztos megvolna az SA-ban is mivel a GTO motorja kerül bele. Itt egy kis olvasnivaló:
www.vezess.hu/parizs/itt_legexkluzivabb_ferrari/26660/

=xapa= 2011.01.03. 18:55:50

@Camaro96: Ha a vörös-ezüst Elite Fioranóról levágnánk a tetőt, ehhez a géphez közelítő látvány tárulna elénk 1:18-ban :)
Nagyon beletenyereltek a Fiorano formába az olaszok, ahogy korábban is írtam valamelyik posztnál, számomra az új generációs orrmotoros GT-k közül a Fiorano formaterve a legkiérleltebb. Ráadásul a legsokoldalúbban variálható is, hiszen hol vérszomjas bestiát (GTO), hol exkluzív dolce vita életérzéses roadstert (SA) hoznak ki belőle.

Labdacs 2011.01.03. 20:31:54

@=xapa=: nekem az alap GTB-vel sincs semmi bajom. egyszerűen egy bikaerős nagy tepsi túraautó. ode meg nem nagyon kell vadulás. de szerintem (és ahogy később is írod, akkor szerinted is) azért is zseniális az alapforma, mert lehet belőle csinálni pénisznövelő riviérikrúzert (SA) és kőkemény versenygépet (XX) is.

=xapa= 2011.01.03. 23:06:51

@Labdacs: Pontosan így gondolom én is.

LeoNardo 2011.01.03. 23:28:27

@=xapa=: akkor csak nekem túl "puhány" a sima GTB. Kéne vele mennem egy kört, hogy örökre megváltozzon a véleményem :-))
Na jó, HGTE csomaggal egész férfias a kiállása. Olyat miért nem csinálnak? Jöhetne egy új szériás Elite, és igazából csak a felnit kéne megváltoztatni, meg néhány apróságot. És akkor végre lenne esélyem piros Elite 599-re :)

=xapa= 2011.01.04. 09:41:08

@LeoNardo: Puhánynak tényleg nem mondanám, még idézőjelben sem ;) Az viszont nem kérdés sztem sem, hogy a HGTE csomaggal sokkal markánsabb vonásokat kapott.

Egy jó kis umbau megoldaná minden problémádat, ha a sima Elite felnije a fő gond :P Vegyél egy polished aluminium Rare-Elite-ot, aztán fújasd át pirosra mondjuk Labdacs umbau mesterével ;)

Labdacs 2011.01.04. 10:54:21

@=xapa=: vagy vegyen egy sima pirosat, meg egy Polishedet, és cserélje ki a felniket.

LeoNardo 2011.01.04. 12:35:19

@=xapa=: nem a felnivel van gondom a sima Elite 599-en, hanem azzal, hogy nincs ilyenem. A polished felnije sem olyan, mint a HGTE-é. Én azt mondom, csináljon a Mattel 599 GTB HGTE-t! :)

@Labdacs: a jó kereskedő beszél belőled :))

=xapa= 2011.01.04. 15:19:14

@LeoNardo: Ezeken a jó kis rövidítéseken mindig morfondírozok :)

Belegondoltatok már abba, hogy ha véletlenül egy teljesen laikus beleolvasna az itteni elmélkedéseinkbe, vajon mit gondolhat magában az ilyen párbeszédek után?

- A HW piacra dobta a 308 GTS után a GTB-t.
- Igen, de szép lenne az 599 GTB HGTE is.
- A 365GT4BB-t, vagy a 365GTB4-et látnád szívesebben BBR-ben?
- Jobban szeretném, ha a GMP csinálná meg, a 330P4 is milyen jól sikerült!
-Azért a BBR 375 se kutya...

:P :P

LeoNardo 2011.01.04. 15:45:30

@=xapa=: Teeeeeee, megint hoztad a formád :-DDDDDDD

Hogy on topic legyek, itt egy fotó a GTB HGTE-ről, ami a FRD-en készült :))))))
picasaweb.google.com/lh/photo/fitqrvTG7He25t94ccfTL_N85l96x0RmlPVLw1YO2zY?feat=directlink

=xapa= 2011.01.04. 15:56:55

@LeoNardo: :)))))
Na, ez a labda a tiéd! :))))))
Mondd meg Beninek hogy köszönöm az útbaigazítást! :P :)

=xapa= 2011.01.04. 15:57:49

@Labdacs: Igen, ez volt a Ferrarisember éned! ;)

Labdacs 2011.01.04. 16:20:17

@=xapa=: neeem, akkor lett volna az, ha azt írtam volna, hogy vegyen TŐLEM... :-)))

=xapa= 2011.01.04. 16:34:13

@Labdacs: Igen, végülis ez igaz, a választási lehetőséget meghagytad, nem úgy csináltál mint Don Vito Corleone a Keresztapában, amikor azt mondta az egyik ügyfelének, hogy "vagy az aláírásod lesz rajta a szerződésen, vagy az agyad." ;)
süti beállítások módosítása