HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Elite Ferrari 348 tb - igazi képek

2011.11.25. 19:56 Labdacs

egy kínai fórumon találhatók ezek a képek.   várom a véleményeket.

35 komment

Címkék: piros tb elite bburago 348

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr503411735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ferrarifan 2011.11.25. 20:55:03

Nem rossz.
De nem tetszik a hűtőrács az orrán,túl vastag és szebb volna lovacskával.
Pozitivum,hogy a bukólámpák működnek.

hornando 2011.11.25. 22:43:08

Na végre!
Nekem tetszik.
Viszont azt mindjárt az elején le szeretném szögezni, hogy a képek alapján a Burago változatát is nagy becsben lehet tartani.
Klasszak a részletek, de mégsem üt akkorát a Bubu mellé rakva, mint azt eleinte gondoltam.
Az a ketrec az elején tuti a Jurassic Parkból van.
Szebb a Buragoé.
Nagyon jók a bukólámpák is, de jobb ha nincsenek felnyitva. Messze nem olyan szép a megvalósítás, mint a Kyoshokon.
A farrész ellenben nagyon pöpec lett szerintem.
Hátul szép és arányos a rácsozat, valamint a motore is ígéretesnek tűnik.
Örülök, hogy eltalálták a hátsó kerekek arányos szélességét, nem úgy mint a Burago, akik minden sportkocsijukra a 355-ös Pirelli P-Zero gumikat erőlteti fel.
Egyet tutira behúzok, persze ha lesz Challenge, akkor többet is, de a Bubut sem adom el.

LeoNardo 2011.11.25. 22:47:20

Nagyon várom, vártam ezt a modellt, de most kicsit csalódtam.
A legszembetűnőbb hiba az első hűtőrács. Nem értem, hogy hogy kerülhetett ez fel egy 2012-es Elite modellre, amikor már bebizonyították, hogy ennél 100x szebbet is tudnak. Kicsit a ködlámpákat is laposnak és szögletesnek érzem és az sem tetszik, hogy a lökhárítók egybe vannak öntve a sárvédőkkel. Ennek a formatervnek alapeleme a kocsi oldalán végighúzódó határozott vonal, ami így nem érvényesül.
Viszont nagyon tetszik a színösszeállítás, a bukólámpák és úgy az egész összhatás, úgyhogy a hibái ellenére is kelleni fog :)

dinoenzo 2011.11.26. 11:14:54

Ez most vicc?!

Maradok a BUBU-nál!

MT21013 2011.11.26. 13:46:53

@dinoenzo: szerintem még viccnek is durva. Ez nem egy occó kínai hobbi Bubu umbau? Racsing felirattal 2-3 pálcásnak jó lenne a faluvégi céllövöldében :-) Elnézést kérek mindenkitől akinek tetszik, szívem csücske a 348-as, de ez a modell minősíthetetlenül rondán sikerült... Az eleje meg...áhhh most ettem.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.11.26. 19:14:36

Nem lehet, hogy előbb jött a Foundation mint az ELite? :)))))

Viccen kívűl, hacsak nem lesz valami nagyon tetszetős Challenge verzió, akkor nekem nem lesz Elite 348-asom, meghatározhatatlanul hosszú ideig!

Az autó elejét sikerült elrontani azzal a ronda hűtőráccsal, a beltér-csomagtartó páros elég sivár lett, egyedül a motore, meg a hátsója az ami tetszik, bár utóbbinál azok a kipufogócsövek se nyerték el a tetszésemet...://

MT21013 2011.11.26. 19:44:31

@Camaro96: pont erre gondoltam én is :-)
De a Foundation változatoknak eddig nem volt oldalablaka, pláne bukólámpája. Az orr rész annyira nem hozza a 348-as feelinget, hogy elképesztő. A hűtőrácsnál elborzadtam, a váltórúdnál visítottam, a kipufogóknál pedig sírva röhögtem. Nagyon remélem, hogy ez csak valami klisékből összetákolt előszéria, mert ebben a formában ez nem vitrinképes nálam...

Missa 2011.11.26. 19:48:15

A HDF-n írtam, de látom LeoNardo is említette:
1. a hűtőrács egy 1:18 méretarányú sárvakaró...
2. A lökhárítóba integrált lámpák, igenis szögletesek (lásd HDF-n képekkel is illusztráltam)
3. A bukólámpák aránytalanok, tényleg jobb lecsukva.
Őszintén? Szívem szerint a csomagtartó első élénél levő osztássíknál levágnám, mind két modell orrát és kicserélném! Az orrát a Bb sokkal szebben csinálta meg!
Jelen állapotban, azt kell, hogy mondjam, kövezzetek meg! De az Elite orra számomra kb. Mira-Maisto színvonal. Tény és tagadhatatlan, hogy az említett osztássíktól hátra felé OK a modell.
Van egy érzésem, hogy a kínai fórumon sem véletlenül van a két modell egymás mellé téve. Nem tudtam a firkálmányukat kisilabizálni, de kíváncsi lennék az ottani fórumosok véleményére is.
Itt szeretném megjegyezni, hogy az Elite 250 GT California hűtőrácsával sem vagyok 100%-ig kibékülve. Az egész modellben erre az egy részletre nézek ferde szemmel. Hasonlóan vaskos, mint a 348-ason... Azért nézzük meg a 410 SA-t! Nem eget rengető feladat szép rácsot csinálni!

MT21013 2011.11.26. 20:18:20

@Missa: kolléga javasolni foglak az Elite minőségellenőrzési osztályára :-)
Egyébként pont ma volt "szerencsém" pár játékbolthoz, mert próbálom időben letudni az ajándékokat. 2 lányom van, de azért a Barbiektól átsétáltam a kommersz modellek közé. Azt kell mondjam ilyen gagyirácsot a Maisto modelleken sem lehet látni, sőt! Az árához képest tulajdonképpen egész elfogadhatóak. Persze a makró üzemmódot nem kell bekapcsolni.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.11.26. 20:24:10

@MT21013: én sem hittem hogy ez sima HW lenne, de mondjuk akkor legyen Foundation és Elite keverék, lehetne esetleg Light Elite, azaz "lájt elájt", vagy Soft Elite...:DDD

"A hűtőrácsnál elborzadtam, a váltórúdnál visítottam, a kipufogóknál pedig sírva röhögtem."

Valahogy én is így érzek...:)) Amikor először megláttam a hűtőrácsot, az első gondolatom ez volt: "Az mi a jófranc az autó elején?"

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.11.26. 20:27:21

@Missa: igen a California hűtőrácsa az nálam is eléggé olyan része a modellnek ami mindig zavarja a szemem, ha fotózásra kerül a sor...

dinoenzo 2011.11.26. 20:30:30

De az első indexlámpa.....szép :)
Érdemes volt várni erre a csodára.

Labdacs 2011.11.26. 21:11:37

@MT21013: Barbie???? nemár. ha rendes baba kell, szólj! van lent a garázsban 15 karton.

Missa 2011.11.26. 21:11:41

@Camaro96: Megmondom őszintén, a rácsot még valahogy "benyelném". Mint ahogy a nyitható lámpa egység aránytalanságát is. Ezek olyan részletek, amik ne adj Isten egy tisztességes umbau-al (ezt nem lehet magyarul ragozni...) eltüntethető, vagy a "nem köll nyitogatni" elvel kompenzálható.
Engem rettenetesen zavar a ködlámpák sarkossága. Ez azért mondjuk ki: SZARVAS HIBA!

Labdacs 2011.11.26. 23:07:57

Béláim, tudjátok, hogy mindig azt szoktam mondani6írni, hogy meg köll várni, amíg az ember fia kezébe nem kerül a vas, aztán véleményezni.
itt inkább csak azt mondom, hogy pozitívan kell ezt nézni: a képek alapján már csak pozitív meglepetés várhat ránk...

308_gts 2011.11.27. 14:38:48

Üdv néktek!

Az a baj ezzel a modellel, mint már oly sok másikkal a Mattelnél. Csak most ráadásul olyanok, amik nagyon durvák. Mindenhol becsúszott egy-egy hiba. Elöl tök jó, hogy van nyitható lámpa, de a hűtőrács, a lámpák, a csomagtartó... Hátul gyönyörű a lámpakidolgozás a rácsokkal, szép a motor, de a kipufogók??? A beltér szerintem jól sikerült, a váltó annyira nem zavar.

De összességében biztos hogy nem fogom beszerezni. Pláne nem 90 Euroért. Nevetséges, ezért a pénzért más gyártóknál gyakorlatilag makulátlan kidolgozást kapsz (Minichamps, Autoart), még ha az Autoartnál inkább 100 az a 90. Csak hát nem gyártanak Ferrarit. Ha mondjuk ez a gép 60-70 Euro között lenne, amit én reálisnak tartanék ezért a kidolgozásért, még talán. De az fölött totális bukta nálam.

Én azt hiszem inkább gyűjtök majd egy CMC-re mint Elite-kre.

Labdacs 2011.11.27. 14:42:34

@308_gts: sajnos 150 lesz az a 100 ez AA-nál, a CMC 250 Calif meg 300 lesz, de lehet, hogy picivel felette.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.11.27. 16:10:06

@Labdacs: jó rendben van, de azért ez mégis csak sok pofon volt...:)))) ettől a ponttól kezdve már csak pozitívan gondolkodunk, legfeljebb ha a kezünkbe kerül börzén vagy valahol, akkor elmondjuk ezt még egyszer, utána nekiállunk a JÓ dolgok kereséséhez...:DD

de attól még ilyenem nekem nem lesz...:)))

viszont kíváncsi leszek majd a 355-ösre...

Labdacs 2011.11.27. 16:33:36

@hornando: igen, pont ezt a "nem üt akkorát" érzést éreztem én is a képek láttán. látni kell élőben, nna, most már nincs más, amiben bízhatnék. az biztos, hogy lesz Bburago-Elite összehasonlítás.

Labdacs 2011.11.27. 16:35:26

@LeoNardo: a ködlámpákat, meg a hűtőmaszkot én sem értem. mert ha közelebből megnézzük magukat a lámpákat, akkor nagyon szép részleteket látunk rajtuk (bennük): www.modelclub.cn/attachments/month_1111/11111416010307af8b6b9849bc.jpg

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2011.11.27. 18:24:37

Az első 1:18-asom még sok-sok évvel ezelőtt egy 348tb volt, ezért vártam nagyon ezt a gépet.
Olyan "nem jött át" érzésem van ezzel kapcsolatban, de majd egy börzén élőben biztos fogok találkozni vele, akkor megnézem magamnak én is. Ahogy az előttem szólók/írók is említették az első rács finoman szólva sem az igazi és a kidörgővel is foglalkozhattak volna még egy kicsit, de azon könnyen lehet segíteni. Ami viszont tetszik, az a hátsó lámpa (valamint formai pontatlanságától eltekintve az első is) és a motortér.

308_gts 2011.11.27. 22:00:46

@Labdacs: Na ezért igyekszek majd minél több AA beszerzésére, mert később brutális árak lesznek. Innen következik hogy nem Ferrari lesz.

CMC-ből meg egy 250 GT SWB-t szeretnék, abban reménykedem, azt talan meguszom majd 240-250 Euroból. A Californiára már nem is gondolok:) 300 euro... Esélytelen.

Labdacs 2011.11.28. 10:01:05

@Camaro96: azzal együtt, hogy egyetértek veled, egy kis végelem: eredetileg sem egy túlságosan érzelemgazdag belsővel rendelkezik a 348 a (talán) Fiat Ducato-ból származó légrostélyokkal, a szögegyenes formákkal. nálam a modellnél csak a középkonzollal van gondom, mintha keskenyebb lenne az igazinál, vagy csak a kerete túl vastag, meg mintha hiányozna pár számlap is a műszerekről.
a csomagtartó bélésének anyagára kíváncsi leszek.

Labdacs 2011.11.28. 10:01:47

@MT21013: váltórúd: élőben nem fog feltűnni senkinek sem. tapasztalat.

Labdacs 2011.11.28. 10:10:20

@308_gts: egyébként meg most gondolj bele mondjuk egy olyan emberke mit gondol, amikor meglátja a képeket, aki ebből szeretne némi pénzt keresni, mert teszem azt modelleket árul.
látja a közönség reakcióit, tudja, hogy igazuk van, szíve szerint beállna a sorba anyázni a többi közé, de azért azt nem lehet, mert ugye nem szarunk oda, ahonnan eszünk, meg senki sem a saját maga ellensége, de azért mégis jó lenne hitelesnek maradni. a határon táncolni ebben az esetben nagyon nehéz.
aztán azt gondolja, nna jó, de mégis, mennyit lehetne ebből eladni, mert le kéne adni a rendelést nagykernek. ránéz a nagykerárra és nem tudja, hogy sírjon, vagy nevessen. a kínaiak ugye emelgetnek, az euró a görögök miatt esik a dollárhoz képest. ránéz a forint árfolyamra: a forint meg az euróhoz képest, 315. oszt, szoroz, számol, és eldönti, inkább röhög: ki fog ezért adni 31ezer forintot? végül rendel magának egy sárgát, a pirosból egyet sem.

=xapa= 2011.11.28. 18:24:51

Labdacs, egyszer valamelyik kommentedben leírtad nagyon találóan azt, hogy mit hiányolsz úgy általában a Mattel gépekből. Nem szó szerint idézem, de az volt a lényeg, hogy vannak gyártók, mint a Kyosho, az Auto Art, a CMC (stb.) amik olyanok mint az az ember, akinek a munkája egyben a hobbija is. Ezek a gyártók ugyan üzleti vállalkozásként működnek, de minden egyes modellből amit kiadnak a kezük közül, érződik a szenvedély,amivel készítették őket.

Állítólag ha telefonálás közben mosolygunk, akkor a vonal túlsó oldalán is megérzi a beszélgetőpartnerünk is ezt, és sokkal meggyőzőbb, szimpatikusabb hatást érünk el a másik félnél ezáltal.
Szerintem például a CMC emberei mosolyogtak, amikor a 250 GT SWB 1:18-as terveit rajzolták, vagy az öntőformákat készítették.

A Mattelnél viszont-és itt ismét visszakanyarodok Labdacs idézett gondolatmenetére-sokszor csak a kötelező feladat letudása érződik, nyoma sincs ennek a bizonyos szenvedélynek. Talán ez az oka annak, hogy egyes Elite modellek lélektelenek,sok apró hibát találni rajtuk, és ezért csak fanyalgunk miattuk.

Vannak viszont kivételes példányok, amiknél valahogy mégis megszállja ez a modellkészítő-szenvedély a Hot Wheels-es fiúkat is, és akkor zseniális gépek készülnek.

Szóval egy szép szinuszhullámként tudom elképzelni a Mattel modellautókészítős lelkesedését, nyilvánvalóan a hullám csúcsán született a 410 SA, a 250 California SWB, vagy a 246 GT Dino, és a hullám alján az 575M, a 308 GTB, és úgy néz ki, ez a 348 tb is.

A számomra bosszantó hibák az eddigi kommentekben írottakon túl: az autó fenekén kikandikáló váltó sablonossága, és a motorháztető belsején éktelenkedő fül a csomagolás zsinórjának megvezetéséhez (hihetetlen hogy nem bírnak túllépni ezeken a vizuális terror szintű megoldásokon).
Jót is írok azért: az említett motorház belső oldalán levő sűrű szövésű rács nekem nagyon tetszik, és a műszerfal szellőzőrácsai is nagyon jól sikerültek.

A Bburago mellett állva szerintem sincs akkora éles kontraszt a két modell között, mint amit az ember (el)várna.
Ha Missát főállásban fölvette volna a Mattel az Elite 348 projekthez, szerintem fényévekkel szebb gép született volna :)

Missa 2011.11.28. 19:19:51

@=xapa=: Köszi! Ez jól esett! Már csak az kellene, hogy Mattelék is olvassák ezt a blogot. Jól járna mindenki! Gyűjtő is, én is. "Megszolgálnám a belém helyezett bizalmat!" És hoppá! Ne feledkezzünk meg a blog gazdájáról sem, aki lesöpörhetné Joe Kelly jr.-t és a modellautók sajtócézára lehetne!
:-))))) Bocs, beindult az agyam. Már hazánk felvirágoztatását vizionáltam és hogy Magyar hon lesz a modellautók, autósok Mekkája. :-))))
A szinusz hullám tetejére még tegyük oda a Mondial-t is. Az is nagyon jól sikerült példány. Egyébként annak is kicsit vaskos a váltókarja... De akkor is szép kis "jószág". A modell!

=xapa= 2011.11.29. 13:05:39

@Missa: "Már hazánk felvirágoztatását vizionáltam"
:))))
Helyes-helyes, legalább a vízióinkban virágozzon a haza! ;) :)

A Mondiallal kapcsolatban mindkét értelemben egyetértek: a típus nem, de a modell szerintem is a szinusz tetejére való.

\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2 2011.12.04. 17:20:49

Hát elég vérszegénynek néz ki szegény. Olyan műanyag hatása van számomra az egésznek.
ennyit az OFFról. :) Mikor lesz legközelebb börze??? (e-bayröl már csak Rotschildéknak érné meg vásárolni , vaterán meg enyhén szólva gyér a választék...)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2011.12.04. 17:57:47

@\/ ! |< ˇ|ˇ 0 |2: jövő hét vasárnap, ellenben én most találtam magamnak ebayen valamit, amire nagyon nem számítottam és jelenleg nagyon jó áron van, pont az is egy hét múlva jár le, szerencsére nem ütközik a börze idejével...:)))

remélem összejön, addig nem mondok semmit, nem akarom elkiabálni...

MT21013 2011.12.05. 11:49:24

@=xapa=: pont erre gondoltam én is a hétvégén. Ugye én nem ortodox Ferrari gyűjtő vagyok, ezért más gépek is beparkolnak hozzám. Na a lényeg, hogy szombaton hozta meg a "korai Jézuskám" az Autoart E30 BMW M3-at (piros) és a szintén Autoart Porsche 928-ast (fehér). Nem találok fogást rajtuk, nincsen az "ahhoz képest", az "ebből a szögből nem zavaró", az "úgysem nyitogatom" és hasonló érzések. Maximális professzionalizmus, tökéletes részletek. Szenvedély és elhivatottság jön át és tök mindegy hogy közelről vagy távolról nézem.

=xapa= 2011.12.07. 22:17:19

@MT21013: :) Akár Ferrari akár nem, egy AutoArthoz illik gratulálni, ezért én ezt most meg is teszem ;)

Továbbá indítványozom, hogy kezdjünk aláírásgyűjtésbe az AutoArt kínálatának bővítéséért az alábbi két, "i"-re végződő nevű autótípust illetően:
- Zsiguli
- Ferrari

Missa 2011.12.08. 16:38:58

@=xapa=: lájkoltam,szignóztam, aláírtam! :-)

MT21013 2011.12.08. 20:55:10

@=xapa=: @Missa: Köszönöm! Ami az Autoart Zsigulit illeti szkeptikus vagyok. Persze a Ferrari is elég elképzelhetetlennek tűnik tőlük mostanság. Elnézegetve az Autoart modelljeimet sokszor megfogalmazódik bennem, hogy ők milyen 308 GTB-t, vagy éppen 348-ast csinálnának ha tehetnék...Szerintem elég egysíkú nyálcsorgatások lennének a bemutatók :-)
A kezdeményezést én is lájkoltam, szignóztam, aláírtam!

=xapa= 2011.12.12. 18:57:08

@Missa: @MT21013: A szignózást és lájkolást szignózom és lájkolom! ;) :) :)
süti beállítások módosítása