HW Elite Ferrari F355 Berlinetta
2012.08.09. 16:01 Labdacs
8 komment
Címkék: piros f355 berlinetta elite
A bejegyzés trackback címe:
https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr124703917
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
LeoNardo 2012.08.10. 09:31:33
Szokásos...
LeoNardo 2012.08.10. 09:39:53
@Labdacs: igen, pont ezért írtam ezt.
Beszélj le róla, ha ilyet szeretnék venni! Megnéztem mégegyszer a képeket, és ordító hibákat találtam. Ez megint egy "kötelező feladat" volt, nem a szívvel-lélekkel elvégett fajta. Bosszant, hogy hogy lehet félvállról venni egy ennyire közkedvelt típust??
Beszélj le róla, ha ilyet szeretnék venni! Megnéztem mégegyszer a képeket, és ordító hibákat találtam. Ez megint egy "kötelező feladat" volt, nem a szívvel-lélekkel elvégett fajta. Bosszant, hogy hogy lehet félvállról venni egy ennyire közkedvelt típust??
Labdacs 2012.08.10. 10:07:50
@LeoNardo: lebeszélni nem fogok senkit sem róla. :-)
a hdf fórumon is azt írtam, hogy várjuk meg az első rendes képeket, meg a kézbe fogható modellt. a 348-asra is kígyó-béka volt kiabálva, aztán élőben nem olyan rossz.
milyen hibákat találtál rajta?
a hdf fórumon is azt írtam, hogy várjuk meg az első rendes képeket, meg a kézbe fogható modellt. a 348-asra is kígyó-béka volt kiabálva, aztán élőben nem olyan rossz.
milyen hibákat találtál rajta?
=xapa= 2012.08.10. 11:29:07
Oké, várjuk meg az élő képeket, de ami már előzetesen ennyire rossznak tűnik, abból szerintem sem lesz később diadalmenet. Ha visszagondolok,a 348-asnál is csóváltuk a fejünket az autó orrán levő rácsok miatt, ami a végleges verzión is olyan maradt, és a 250 SWB nürnbergi prototípusán látható csúnya felnik sem szépültek meg a kész modellre :(
Persze élőben egyiket sem (348, 250 SWB) láttam, de a fotóik alapján olyan nagyon kíváncsi sem vagyok rájuk. Azért rugózom ezen ennyit, mert ugyanezt érzem most az F355-el kapcsolatban. A csalódás itt azért sokszoros, amire LeoNardo mester is utalt: egy ennyire közkedvelt (számomra, és tudom hogy sok gyűjtőtársam számára is különösen kedvenc) típus esetén ilyen ásítóan semmilyen modellt alkotni... Jobban jártak volna, ha a HW verziót wannabi-eliteosítják. Nekem a modell feneke borzalmasan csúnyának tűnik, ezek a furcsán-bambán bámuló kerek hátsó lámpák már a 308-asnál is szemet szúrtak, ennél a 355-ösnél sem jobb a helyzet. Maradva a fenékmutogatós képnél: remélem csak az Art Deco képek csalnak, és nem ilyen malomkerekek lesznek hátul a modellen.
Ami jó hír, hogy gyaníthatóan ennél a gépnél is működni fog a bukólámpa, viszont az utastérben nem számítok kárpitozásra.
Egyenlőre nálam is a "Válság van" poszt újabb bizonyítéka ez a gépezet. De azért titkon mégis remélem hogy rám fog cáfolni a kész modell.
Persze élőben egyiket sem (348, 250 SWB) láttam, de a fotóik alapján olyan nagyon kíváncsi sem vagyok rájuk. Azért rugózom ezen ennyit, mert ugyanezt érzem most az F355-el kapcsolatban. A csalódás itt azért sokszoros, amire LeoNardo mester is utalt: egy ennyire közkedvelt (számomra, és tudom hogy sok gyűjtőtársam számára is különösen kedvenc) típus esetén ilyen ásítóan semmilyen modellt alkotni... Jobban jártak volna, ha a HW verziót wannabi-eliteosítják. Nekem a modell feneke borzalmasan csúnyának tűnik, ezek a furcsán-bambán bámuló kerek hátsó lámpák már a 308-asnál is szemet szúrtak, ennél a 355-ösnél sem jobb a helyzet. Maradva a fenékmutogatós képnél: remélem csak az Art Deco képek csalnak, és nem ilyen malomkerekek lesznek hátul a modellen.
Ami jó hír, hogy gyaníthatóan ennél a gépnél is működni fog a bukólámpa, viszont az utastérben nem számítok kárpitozásra.
Egyenlőre nálam is a "Válság van" poszt újabb bizonyítéka ez a gépezet. De azért titkon mégis remélem hogy rám fog cáfolni a kész modell.
LeoNardo 2012.08.10. 13:37:25
@Labdacs: 1. A 80-as/90-es évek Ferrarijainak jellegzetességét adó, az autót vízszintesen kettészelő vonal a modell oldalán ki van emelve fekete festékkel, míg a lökhárítókat elöl-hátul egybeöntötték a kasztnival, és még ki se emelték festéssel.
2. Az első spoiler szögletessége teljesen agyonvágja az eredeti forma gömbölyűségét. A rácsot azért nem piszkálom, mert a 348-on is szidtuk, aztán élőben észre se veszi az ember.
3. Hátsó kerék/gumi bumszli és ki is lóg a kerékjáratból.
4. Motorháztető hátsó peremezése nem illeszkedik a sárvédő ívével, magasabb is, és vastagabb is a peremezése.
2. Az első spoiler szögletessége teljesen agyonvágja az eredeti forma gömbölyűségét. A rácsot azért nem piszkálom, mert a 348-on is szidtuk, aztán élőben észre se veszi az ember.
3. Hátsó kerék/gumi bumszli és ki is lóg a kerékjáratból.
4. Motorháztető hátsó peremezése nem illeszkedik a sárvédő ívével, magasabb is, és vastagabb is a peremezése.
Labdacs 2012.08.10. 14:44:17
@LeoNardo: nagyjából nekem is ezek szórják a szemem. de legalább elérték, hogy már senki nem károg az ablakok miatt. :-)
LeoNardo 2012.08.10. 15:36:59
@Labdacs: arra a "szokásos" írásom vonatkozott :)
De inkább húzták volna fel őket, mint hogy nagyobb hibákkal vonják el róla a figyelmet...
De inkább húzták volna fel őket, mint hogy nagyobb hibákkal vonják el róla a figyelmet...