HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

HW Elite Dino 308 GT4 - Elvis Presley

2012.05.13. 16:28 Labdacs

wop-bop-a-loom-a-boom-bam-boom

megjött. végre valami kis friss hús egyetlen gyártónktól. ráadásul egy olyan gép, ami a kívánságlistám elég előkelő helyén szerepelt, folyamatosan benne volt az első háromban. nna, örülünk? még nem tudom. azért, mert az első nagy Dino az pont ez az Elvis-variáns, amin érződik rendesen, hogy a Király mégiscsak rózsaszín Cadillac-eken keresztül szocializálódott.

a legfeltűnőbb dolog az autóhoz sehogy sem illő küllős kerekek megléte. ez az autó 1973-ban született, a klasszikus csillagfelnis Ferrari korban, nem is értem, hogy hogyan került rá valami tíz évvel korábbi. csak remélni merem, hogy a sima, mezei kiadások már rendes kerekeken futnak majd.

akkor tökéletes lesz a formai összhang, mert bizony ettől eltekintve a Mattel emberei nagyon jól eltalálták az arányokat. a kakukktojás, szögletes Bertone kasztnit, a hosszú tengelytávval, kurta farral. a fekete szín külön jót tesz a sok krómdísznek, amik így nagyon erős hangsúlyt kapnak.

a legszebb példái ennek a lökhárítók, amik finom krómszegéllyel rendelkeznek, de a hátsó lámpák is körbe vannak kerítve a csillogó anyaggal. itt nem lehet panasz a kipufogóvégekre sem, igaz, könnyebb volt a feladat, mint általában, mert a négy cső dízelesen a föld felé hajlik, így a végeikkel nem kellett foglalkozni.

amerikai specifikációról lévén szó, kapott rettenetes oldalfényeket is, amik sajnos nem a legszebbek. élőben sem, a modellen sem. az antennacsonk is lehetne picit kisebb, de legalább nem egy bumszli, hanem tényleg egy összecsukott teleszkóp formáját mintázza.

elöl is megismétlődik a szép krómkeret a lökhárító körül, és természetesen a rettenetes oldalfény. furán esetlenek a lefelé, kocsányon lógó ködlámpák, de úgysem fog rájuk emlékezni senki: a 308 GTB/GTS, a 348 után szinte elvárás lett nyitható bukólámpát készíteni az új bukólámpás jövevényekhez. ez itt most hiányzik. meglepő. de belegondoltam, hogy a Mondial esetében nem hiányzott senkinek, és a Mondial tényleg az egyik legjobb Elite modell, ami valaha ezen a blogon szerepelt. viszont szerintem ha már igényeket gerjesztünk, meg akkor tessék nekik aláállni, mert különben csalódás lesz a dologból.

az ablaktörlők a szokásos vékonyka szálak a jobbik fajtából. az ablakkeret is csodás lenne, ha a krómozás az ablaktörlők tövében nem lenne a szegélyek széleinél finoman lepattogva. remélhetőleg ez csak egy egyedi hiba az én autómon.

ha nehezen, de azért ezen a modellen is találni érdekesen eldugott helyet, ahol a rácsmániások kiélhetik magukat: az oldalsó szélvédő mögötti trükkös kis légnyílásra került egy méhsejtszerkezetű, talán a kelleténél durvább szövetű rács.

a bevezetőben már siránkoztam egy rövidet a kerekek miatt. amellett, hogy nem illenek az autóra, még a kidolgozásuk sem a legszebb. a helyzet sajnos nagyjából megegyezik a 250 SWB-n látott elszomorító állapottal. lehet, hogy a gumik is ballonosabbak a kelleténél, de ne felejtsük el, hogy a hetvenes években azért még mások voltak az arányok, lehetséges, hogy azóta elszokott tőke a szemünk.

az ajtók csodásak. finoman nyílnak, csukódnak, az illesztések tökéletesek, fent a keretnél is. az alu kilincsek kidolgozása is szép. itt tényleg nem szeretnék belekötni semmibe.

az ajtót kinyitva aztán jön a nagy feketeség, a teljesen eluralkodó kockadizájn. az ajtókárpit is meglehetősen sematikus. csak egy kilincs, egy tekerő és egy térképtartó jut a Királynak. elszomorító, hogy az ajtóüveg belülről egyáltalán nincs kidolgozva.

annál is inkább, mert a beltér maga pazar. ne vegyük észre a küszöböt áttörő csavarperselyt, és boldogok leszünk a látvánnyal. a kormány zseniális, a fő műszercsoport úgyszintén. az órák, mellettük a külön-külön kidolgozott kapcsolók, kijelzők gyönyörűek. talán a biztonsági övek egy kicsit hangsúlyosabbak a kelleténél, de más hibát nem említhetek.

természetesen az autó különlegessége, a második üléssornak csúfolt büntetőpad sem hiányzik a modellből.

csomagtartó is van. rögtön kettő is. az első elöl, jelképes mérettel megáldva. olyan sok látnivalót maga a lyuk nem ad, inkább csak újabb elképedési lehetőséget, amiért sikerült egy lyukat vágni a formába azért, hogy a lefogatódrótok átfűzésére szolgáló, a tető belsején levő elemtől le lehessen csukni magát a tetőt. nevetséges, komolytalan.

de kapunk kárpótlást. pici, érdekesen kidolgozott alkatrészek formájában. a bal oldalon mindenféle tartályok,

a jobb oldalon pedig az akkumulátor tárul elénk. ha jobban figyelünk, a hűtőradiátort is megtaláljuk a két üreg között.

a másik csomagtartó ugyancsak jelképes méretű, az autó farában kapott helyet a motor mögött. semmit nem tudok róla mondani; egy fekete lyukról van szó. a szokásos drótos lefogatással.

a motor zseniális. ahogy az lenni szokott. nem az a highend, "órákig nézem nagyítóval" típus, de a szemnek nagyon kellemes látvány. egy valamire hívnám csak fel a figyelmet: van egy tartály, amiből jön ki egy cső, nagyjából az olajbetöltő nyílás mögött. nna, ez a cső ugyanabból a drótból készül, mint amivel a fedeleket rögzítik a szorgos kínaiak. én első lendületből kibontáskor majdnem elvágtam csípőfogóval. erre vigyázzon mindenki!

szóval itt ez a Dino. friss, ropogós, üde. jó, hogy van. de én mégis a Király egyik legjobb nótájának szövegéből idéznék itt a bemutató végén:

"A little less conversation, a little more action please
All this aggravation ain't satisfactioning me
A little more bite and a little less bark
A little less fight and a little more spark
Close your mouth and open up your heart and baby satisfy me
Satisfy me baby "

39 komment

Címkék: fekete bemutató dino elite 308 saját gyűjtemény gt4

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr354506126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Missa 2012.05.13. 19:00:40

Nekem tetszik! Nem nyílik a lámpája? Na bumm! Valóban, a Mondial-é sem és attól még szép. Már mint a modell. Az eredeti ugye megosztja az embereket, mint ahogy szerintem a Dino is. Ez van, ez a '70-es évek! Ekkor a szögletesség volt a divat. Ráadásul ez nem Pininfarina, hanem Bertone. Ők meg terveztek ennél szögletesebbet is (Countach). A kereke, nos ez inkább a "Király" ízlését jelképezi. A "Music" szériában adják ki, hát akkor sajnos ilyennek kell lennie... Nem ez volt a "Király" legcsúnyább autója, a Stutz az még ízléstelenebb volt. Érdemes megnézni azt is a budafoki Álomautó kiállításon. Tömény giccs az egész.
Na szóval, ez a kis "ék" nekem tetszik. Amikor ezt csinálták, akkor voltam 2.-os, akkor éltem az Autó-Kvartett és autós újságban a stipi-stopi játék korszakomat. Emlékszem ez a mindent visz kategória volt nekem. Szóval elfogult vagyok a típussal szemben. Szeretnék majd egy ilyet a gyűjteményembe, de ha lehet, ebből inkább majd a vöröset. Azt is meg kell hagyni, hogy szinte senki nem csinált még ebben a méretarányban igazi, '70-es évek beli Ferrarit. Én legalább is nem tudok róla. Köszi a bemutatót!

Labdacs 2012.05.13. 19:04:58

@Missa: a forma nekem is tetszik, a lámpáról meg nagyjából egyezik a véleményünk, csak azt tettem hozzá pluszban, hogy ha már egyszer elkezdte a Mattel a nyitható lámpákat, akkor ezek után ez némi visszalépésként értékelhető.

70-es évekbeli 1:18-asok?
308
365 GT4 BB
512 S
312 PB
Daytona '71

Missa 2012.05.13. 19:31:31

@Labdacs: Igazad van, revidiálom a 70-es évekkel kapcsolatos modell kínálat kijelentésemet. Daytona-m van, de valahogy az az én agyamban '68-as. :-)
Nyitható lámpa - Csak fényképen láttam az Elite - 348-ast. Az nekem nem tetszik. Kinyitva. Megint más pl. a Kyosho F40-es. Na de az meg ugye Kyosho... Valahogy hasonlatos ez az UT 355-ösök csomagtér fedeléhez. Szép modellek, de nem nyitható az elejük, még sem róják fel nekik hibaként. Mondjuk a Dino esetében a bukólámpa kialakítás könnyebb lett volna, mint a 348-asnál. Az egyikben ugye dupla kerek lámpák vannak, a másiknál szögletes. Háááát, a fene sem tudja mi vezérli Elite-ket ez ügyben. Én mondjuk, majd a későbbi változatokról nem hiányolnám a ködlámpákat. Valahogy idegennek, Homasitásnak tűnnek ezen az autón. Másik szempontom, hogy portalanításnál csak útban lenne. :-)

Zsolt_T3 · http://modelautoworld.blog.hu/ 2012.05.13. 19:39:07

Nem gyűjtöm (még) akkora erőbedobással az 1:18 modelleket...egész konkrétan van 7db. Szóval nálam a nyitható lámpa hiánya egyáltalán nem lenne gond. De ezek a felnik..ohh.. valahogy annyira nem illik ez alá az autó alá, ahogy mondtad is. Ezt leszámítva, nagyon szép autó és a modell sem rossz.
Elfogadnám rendes Ferrari felnivel :)

Labdacs 2012.05.13. 19:46:02

@Missa: a 308-ason viszont teljesen korrekt a lámpa. szóval nekem fura, kicsi csalódás a hiánya, de megvagyok nélküle. csak az vele a bajom, hogy maradnak el szépen a fícsörök. először a kárpit, most a lámpa, ami nem jó tendencia. az árak meg ugye szépen emelkednek.

Labdacs 2012.05.13. 19:47:46

@Zsolt_T3: sosem az számít, hogy hány modelled van, hanem, hogy mi az, ami van.
a küllős felni valószínűleg Elvis ízlésvilágát tükrözte.
az év második felében megjelenik ez az autó pirosban és ezüstben is, azokon remélhetőleg rendes felnik lesznek majd.

stekelvarken 2012.05.13. 21:05:37

@Labdacs: én kicsit pontosítanék, nem az számít, hogy hány modelled van, hanem az, ami van, mekkora örömet okoz neked :)

=xapa= 2012.05.13. 22:46:15

Egy kommentnyivel mindig kevesebb időm van mostanában ahhoz, hogy billentyűzetet is ragadjak 1-1 poszt elolvasása után, de olyan régóta vártam ezt a modellt, hogy nem mehetek el szó nélkül mellette.

Labdacs mester,köszönet a bemutatóért! Az Elvis zeneidézet nagyon találó volt a poszt végén, ezt a labdát megjátszva azt mondom, nekem nem "Little less conversation", hanem "Love me tender" érzésem van a géppel kapcsolatban ;)

Szerelem első látásra ez nálam, lehet hogy ízlásficamosnak fogok tűnni, de nekem meg pont tetszik az elegáns fekete-króm párosítás miatt a bicikliküllős felni. Oké, persze egy "modern" (tehát a klasszikus, '50-es, '60-as évekbeli bicikliküllős Ferrarikhoz képest modern technikának számító) Ferrarinál kicsit tényleg tájidegen ez a felni, de például a Daytonának is jól áll (szerintem), pedig az a típus sem a tipikus 410 Superamerica életérzés. Ha már a 410 SA szóba került, az én gyűjteményemben pontosan a fekete 410 SA-fekete 250 SWB California sorába fog kerülni a Király autója. Így az eredetileg tervezett fekete-vörös sort nem valósítom meg ( a 365 GT4BB-t már úgyis eladtam), hanem "biciklifelnis, króm-fekete fényezés" sor fog létrejönni.

Visszatérve a modellhez: a bukólámpát azért sajnálom, én is tartok kicsit ettől a visszafelé fejlődésről az Elite modelleknél, amiről Labdacs is írt. A drótvezető pöckökkel nem akarom felbosszantani magam, pedig könnyű lenne, helyette örülök a szuper részleteken: motore, utastér, csomagtartóban levő akksi, és úgy általában, ahogy Missa is írta, ez az egész kis ék..fantasztikusssss! Ék-e lesz a gyűjteménynek! :)

=xapa= 2012.05.13. 22:49:43

Kifelejtettem egy örömódát fújni a rendszámtábla miatt, szerintem nagyon feldobja a modellt! A McQueen és Clapton Lusso után végre egy újabb, rendes világsztár-Ferrari. A Magnum GTS-en is milyen jó lett volna az a Robin-1 felirat..

LeoNardo 2012.05.13. 23:12:53

Labdacs: kösz a fáradozásért, hogy bemutattad ezt a modellt nekünk!

Nagyon tetszik a modell, de igazából úgy, hogy már magam elé képzeltem pirosban, a rá való felnikkel, rendes, felfelé üvöltő spagetti-kipufogókkal, oldalfények nélkül. Csak a kormányt nehogy bántsák, mert az baromi jól sikerült!

Más: az autó orrán Dino embléma van, a kormányon és hátul a csomagtéren meg Ferrari felirat. Lehet, hogy Elvis autóján így volt, de ez így egy kicsit kacifántos. Ha jól tudom, az első szérián sehol nem volt Ferrari felirat, és csak a gyártás utolsó pár évében kapott a gép lovacskákat. Szóval ha nagyon figyelmes lesz a Mattel, akkor a piros gépen Dino logókat helyeznek el. Vagy új öntőformát készítenek a csomagtérfedélnek, ami kevésbé valószínű. Majd meglátjuk...

LeoNardo 2012.05.13. 23:14:40

@=xapa=: olyan sokáig fogalmaztam, hogy beelőztél :)

Labdacs 2012.05.14. 08:35:02

@=xapa=: én remélhetőleg majd a rosso, vagy a szürke-fekete variánsba fogok beleesni. picit félek tőle, hogy maradnak az amerikai oldalfényes változatnál. de ha a pirosan elképzelem valami világos belsővel, akkor máris megindul a nyálelválasztás.
eredetileg úgy terveztem, hogy minden képhez lesz egy Elvis dalszöveg, de itt kérnék elnézést a rajongóktól, de egy fél nap után feladtam a harcot a cukros-rózsaszín-habos szövegvilággal.

off: hogy vagytok?

Labdacs 2012.05.14. 08:36:58

@LeoNardo: ez az embléma-dolog olyan lehet, mint amikor egyszer csak Chevrolet lett az összes Daewoo itthon, és boldog-boldogtalan cserélte le a saját autóján a koreai emblémát csokornyakkendősre. az Autókereskedők című műsorban volt egy ilyen Dino, a seggén annak is Ferrari felirat volt, de az elején mintha Dino embléma lett volna. meg kéne nézni majd újra.

Labdacs 2012.05.14. 08:38:47

@Labdacs: megnéztem. elöl Dino embléma, hátul Ferrari felirat, igaz, a rendszám felett. ez is lehet utólagos kókány.
www.youtube.com/watch?v=LYGGj7NmQ_M

LeoNardo 2012.05.14. 10:42:29

@Labdacs: nincs ezzel baj, én is tennék az enyémre. Végülis Ferrari.
Szóval nem lesz nagy baj, ha a modell hátulján is lesz, csak az lenne furcsa, ha az orrán Dino logo lenne, a kormányban és a felniken meg paci.

=xapa= 2012.05.14. 13:54:38

@LeoNardo:
"olyan sokáig fogalmaztam, hogy beelőztél :)"
Én is jártam már így :)
Egy modell jósági tényezőjének kiváló fokmérője, hogy mennyit agyal az ember a bemutatójához írott kommentjén ;) Mikor a gépezet láttán csak úgy megrohanják az egyszeri gyűjtőt a gondolatok (=gondolatburjánzás), és egymás szavába vágva harsognak a hangok - na az a jó modell! ;)

"Csak a kormányt nehogy bántsák, mert az baromi jól sikerült!"
Nekem is az egyik kedvenc részem!

=xapa= 2012.05.14. 13:57:17

@Labdacs: "én remélhetőleg majd a rosso, vagy a szürke-fekete variánsba fogok beleesni."

Látatlanban beleesek én is ezekbe is :P Most úgy gondolom, ez a kis Dino az egyik olyan modell, amit - szokásomtól eltérően - több színben is el tudnék képzelni. Annyira más mint az összes elődje (Bertone kasztni, első V8as Ferrari, stb), és annyira friss hús maga a modell is tényleg, hogy egyenlőre dúlnak az érzelmek iránta nálam :P

=xapa= 2012.05.14. 14:18:24

@Labdacs:
off: jól vagyunk, köszönöm szépen! :) Minimális gyereksírással, és maximális büszkeséggel telnek a napok ;)

Labdacs 2012.05.14. 14:18:53

@=xapa=: jól van, ez a fontos. :-)

Missa 2012.05.14. 20:44:02

@=xapa=: Ahhh, beszűkült a figyelmem a FB-on... Gratulálok Apuka! :-) Tudom, hogy kislány, de azért majd ő is fogja szeretni a Ferrarikat, ugye!? :-)

=xapa= 2012.05.15. 10:17:28

@Missa: Köszönöm Missa! :) A Ferrari életérzést már elkezdtem neki csöpögtetni, tegnap például nagyon nyűgös volt, az anyukája verseket olvasott neki, aztán én lettem a soros a babázásban. Én viszont nem tudok fejből ennyi verset, ezért az egyik olyan témáról gügyögtem neki, amiről alapból tudok hosszasan mesélni, és ez a Ferrari :) Ezért esti meseként elmondtam neki az 1961-es Forma-1 es világbajnokságot, és a 156 F1 történetét :)

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2012.05.15. 15:09:37

Nagyon vártam már ezt a bemutatót, kíváncsi voltam mit tud a gépezet. Kicsit vegyesek az érzéseim ezzel a feketével kapcsolatban, engem annyira nem fogott meg ez a dáblfekete színkombináció, a felnik és a kissé visszafejlődést mutató tendencia elvette a kedvem tőle, így bekövetkezett az, ami nálam is egyre ritkább eseménynek számít: várom belőle a pirosat. :-) Egy olyan, világos belsővel, csillagfelnikkel, na az perfetto lenne! :D Mert a korábban említett problémáimtól eltekintve szép modellre sikeredett, a bukólámpa és a kárpit hiánya is csak azért zavar, mert hamár töbször sikerült alkalmazni ezeket, akkor ennyi pénzért én is szívesen látnám az autóban. Dehát ők tudják...

Xapa kollegának pedig hatalmas gratula, az esti mesék témája kítűnő ötlet! :))))

=xapa= 2012.05.17. 12:44:03

@Camaro96: Köszönöm szépen! :) Tegnap büfizés közben a Ferrarikat nézegettük, érdeklődő szemekkel figyelte őket! :)

hellsing 2012.05.18. 18:00:29

'napot!

Úgy tudom (és lehet, hogy pontatlanul), hogy 1969-71 között a Daytonák küllős kerékkel kerültek forgalomba. A Campagnolo-k csak azután jöttek, bár már a sokkal korábbi 250 LM is volt, hogy könnyűfém felniken futott.

www.finecars.cc/typo3temp/GB/e0edcc63b0.jpg

A modellről: örülök neki, de a minőségének nem. A kerekek küllősnek is rondák, a lökhárító illesztése nagyon pontatlan, és ha jól látom és tényleg egy darabból van az ajtóban az "elefántfül" és a félig letekert ablak, az nagyon gáz.

hornando 2012.05.21. 12:15:16

Sziasztok!

Nos, sokan kifogásoltátok a felnit, ami a kocsi megjelenésekor már szerintem nem volt divatban a Ferrarinál. Gondoljatok csak bele, hogy már a korábbi típusokhoz is, mint a 246GT, 1969-től lehetett magnézium felnit rendelni. Szériában pedig Campagnolo Ragno felnivel szerelték.
Szóval ehhez a 308 GT4-hez véleményem szerint sem passzol a Király által választott felni.
Szerintem erre az autóra a Campagnolo sem elég jó választás. Ide, mivel ugye Bertone tervezte a gépet, mindenképp a Cromodora felni az üdvös választás. Mutatom: img707.imageshack.us/img707/8969/ferrari308gt41.jpg
Itt pedig a különbséget láthatjátok:
www.lyletannerferrariparts.com/ferrari_wheels.html
De amúgy is érdemes szétnézni ezen az oldalon, sok más érdekesség is látható.

Ami a modellt illeti, nekem így is tetszik, eltekintve persze a blőd hibáitól.
Szóval mindenképp célkeresztbe került, majdnem mindegy is, hogy milyen színben, mert én csak a Cromadora felniknek drukkolok.

LeoNardo 2012.05.21. 13:16:34

@hornando: szerintem is a Cromodora a legjellemzőbb ezen a típuson, így már ketten drukkolunk érte :)

hornando 2012.05.21. 13:20:33

@hornando: Most olvasom, hogy elírtam. :-(
Tehát helyesen CROMODORA és ezt jegyezzük meg.
:-)))

=xapa= 2012.05.21. 16:45:23

Nekem csak jó, ha senkinek nem tetszik ez a bicikliküllős Elvis kocsi, hátha jól leesik az ára emiatt :P Mindenesetre én ezért drukkolok ;)

Missa 2012.05.25. 20:28:19

HAHÓ HAHÓ HAHÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!
Ide süssetek! www.hotwheels-elite.com/model-cars-miniature/gt-e-sport/717/ferrari-dino-308-gt4.php
Nem bicikli küllös lesz!

hornando 2012.05.25. 21:16:02

@Missa:
Hurrá!
De mégsem felhőtlen az örömöm, mert hát hol marad a visszapillantó tükör? Vagy azt csak Elvis engedhette meg magának az extrák listájáról? :-)))
Na mindegy, számomra ez a modell még így is meggyőző. Alighanem nagy kedvencem lesz...
Az utolsó kép az valami frenetikus.
Máris lángol bennem a birtoklási vágy.

Missa 2012.05.25. 21:23:22

Hmmm, tényleg! Nincs tükre! Áhhh, nekünk soha, semmi nem jó! :-)
A HDF-re feltettem egy átpingált képet: www.hdf.vsg4.hu/viewtopic.php?f=9&t=301&start=1290 nekem így tetszene a legjobban! :-)

Missa 2012.05.25. 21:29:41

@hornando: Azért gondolom annak a "Deco Master Pictures - Not Final Images" feliratnak van jelentősége tükör tekintetében. Ha nem lesz, mese nincs! Venni kell egy Elvis-t, letörni a tükrét, átragasztani a pirosra és kész is! :-) Az évszázad legdrágább Elite-je lesz! :-)

LeoNardo 2012.05.25. 23:20:03

@Missa: imáink meghallgattatásra találtak! :)
Jó lesz ez!

Missa 2012.05.26. 11:30:56

@LeoNardo: Szerintem is jó lesz! Ami fentebb írtam, csak alig komoly kekeckedés. :-) Még így nem végleges állapotban is gusztusosabb mint az Elvis.

=xapa= 2012.05.26. 12:25:17

Kedves Béláim, vonatkoztassatok el kicsit, és helyezzétek el az Elvis technikát egy konkrét környezetbe. Ha így tesztek, máris csodálatosan szép gépezetté válik a modell. Ez a bizonyos környezet az általam már korábban említett fekete 410 SA, fekete California SWB lehetne például. A sok lakkfekete felület, és csillogó króm, bicikliküllős kerekeken gördülve, és így végigvezetve egy jelentős formai evolúciót..szerintem megvalósításért kiált! :)

A piros változat persze önmagában szerintem is sokkal "GT4 Dinosabb", és például LeoNardo mester piros vényóc' sorába tökéletesen passzolni fog.

Na a lényeg, hogy nálam továbbra is Elvis a Király! ;)

Labdacs 2012.05.27. 09:48:20

@Missa: meglepő, egyben nagyszerű is, hogy nem az US spec feketét pingálták pirosra. viszont nekem a feneke nem áll össze,a kipufogók körüli rész túl magasnak tűnik. a tükör hiánya nem zavar, akkoriban mintha még nem lett volna kötelező tartozék a külső tükör, csak a belső.

Camaro96 · http://ferrarihistory.blog.hu/ 2012.05.27. 16:17:35

@Labdacs: hátha állítanak még rajta. :)) én majd a sárga 355-ösre leszek kíváncsi, lassan jöhetnének az első képek róla...:PPP

Labdacs 2012.05.29. 18:05:46

@Camaro96: az a hatalmas lyuk mindenesetre nem hiányzik arra a lemezre....
süti beállítások módosítása