HTML

Ferrari 1:18

1:18-as méretarányú sárvédős fém Ferrari modellautók, néha lehet más is...

Címkék

#1 (1) #124 (2) #172 (1) #177 (2) #22 (1) #24 (2) #25 (2) #29 (1) #34 (1) #37 (1) #40 (2) #46 (1) #51 (1) #512 (2) #55 (1) #6 (1) #64 (1) #7 (1) #71 (1) 0401 (1) 166 (1) 2011 (7) 2012 (5) 2013 (2) 246 (4) 250 (26) 275 (2) 288 (4) 308 (17) 312p (1) 328 (2) 333 (1) 348 (7) 360 (1) 365 (8) 375 (1) 410 (7) 412 (1) 456 (5) 458 (7) 512 (5) 550 (1) 575 (2) 599 (3) 612 (2) ajánló (1) áttekintés (3) barchetta (1) bb (1) bbr (5) bburago (11) bemutató (49) benedek (1) berlinetta (4) beszámoló (5) bordó (7) börze (7) california (5) chrono (1) cmc (9) competizione (1) cseresznyepiros (1) dino (6) ebay (1) elite (67) enzo (1) ertl (2) evoluzione (1) exoto (2) ezüst (6) f1 (2) f355 (6) f40 (7) f430 (5) f50 (2) fehér (19) fekete (21) ff (3) fiat (1) filmes sorozat (1) ghost (1) gmp (2) gruppen (3) gt (5) gt2 (2) gt4 (3) gta (2) gtb (10) gtb4 (1) gto (13) gts (4) gts4 (1) guiloy (1) hw (21) italia (2) kantorati (1) karácsony (2) katalógus (1) kék (12) kyosho (24) lista (2) lm (5) london (5) lw (1) m (2) magnum (2) maisto (1) majorette (1) mások gyűjteménye (11) mm (2) mondial (2) nürnberg (2) nyúl (1) offtopic (2) összehasonlítás (6) pakk (19) parizer (2) piros (58) programajánló (1) racing (15) reklám (1) revell (2) rolls royce (1) s (2) saját gyűjtemény (59) sárga (15) sessanta (2) shell (1) solido (1) spider (9) sszamegmindenki (1) superamerica (4) super elite (1) swb (9) szavazás (1) szombat (1) sztori (1) szürke (4) táblázat (2) tb (4) techno giodi (1) testarossa (4) testa rossa (7) tr (1) ts (1) umbau (15) ut (1) vasárnap (2) videó (1) vinaccia (1) xx (1) zagato (1) Címkefelhő

Friss topikok

  • Labdacs: @Missa: sajnos nagyon messze kerültem ettől a világtól, minden értelemben. mostanában biztosan nem... (2015.10.09. 22:46) Kyosho HE Ferrari Testarossa
  • =xapa=: Izgalmas pakk, számomra is az F-40 a csúcsragadozó benne. A fekete felnik és a fekete LM szárny na... (2013.02.19. 21:54) Labdacs pakkot kapott
  • MT21013: @SepangbronzeM5: a sárga nekem is tetszik, valahogy jobban adja az F12 formavilágát. De hogy az F1... (2013.02.06. 18:54) Nürnbergi kukucskáló: Mattel
  • hellsing: Bakker, ezek megcsinálják az F355 Challenge-et. Kezdhetek koplalni, pedig nagyon le akartam magam ... (2013.01.31. 00:18) Nürnbergi kukucskáló: Kyosho
  • hellsing: @MT21013: sajnos a gyárak nem a mi keszeg pénztárcánkkal foglalkoznak. Tőlünk kicsit nyugatabbra n... (2013.01.30. 14:33) Kyosho Ferrari F355 Berlinetta - újabb képek

Naaaagy 308-as áttekintés

2012.03.31. 09:41 Labdacs

sokszor kapok kérdéseket gyűjtőtársaktól, de néha ismeretlenek is megtalálnak vele, hogy meséljem el, hogy egy-egy típust melyik gyártó adta ki, milyen színben, melyik milyen minőségű, mik a különbségek az egyes kiadott verziók között, stb, stb. van nekem ugye ez a táblázatom, de gyorsan rá lehet jönni, hogy az ezekhez az információkhoz nagyon kevés. ezért úgy döntöttem, hogy irkálok ilyen jellegű posztokat. ha úgy látom, hogy érdemes, lesz folytatás is. a legutóbbi kérdés a szívem csücskével, a 308-as Ferrarival kapcsolatban jött. a válasz pedig itt lent olvasható.

HW Elite 308 GTS. ez a hivatalos neve, az imcdb.org-on kutakodva rátalálhatunk, hogy valószínűleg inkább egy 308 GTSi-ről van szó. ott kell megnézni, mert a Mattel szerint ez ugye Robin Masters autója volt a Magnum PI sorozatból, még ha jogok híján ez sehol nem jelenik meg a modellen. jellegzetességei: amerikai nagy lökhárítók, oldalfények, egy szem szögletes tükör, a 328-asokhoz hasonlító, U alakú rácsos motorháztető. a modell egyébként a "beleadunk mindent"-féle Elite gépek közül való, eléggé szerethető, persze rendelkezik pár apró hibával, de alapvetően korrekt gép. természetesen csak pirosban létezik. nem olcsó már, az 5000 példány elég gyorsan elfogyott belőle. szerepelt itt a blogon már hosszabban is, amikor a Kyosho 308 GTS-sel lett összehasonlítva.

Kyosho 308 GTS. a nagy kedvenc, az egyike az "előbb a vesémet" modelleknek itthon. európai autóról van itt szó, rendes, szép első lökhárítókkal, QV köténnyel, kis hátsó szárnnyal, két szép kerek tükörrel, rendes normál 308-as motorháztetővel. mélyen a zsebbe kell nyúlni érte, de aki teheti, ne hagyja ki, nagyon jól sikerült modellről van szó. a fotón látható sárga mellett létezik pirosban is. a blogon a fent említett összehasonlításban lehet róla bővebben olvasni.

Kyosho 308 GTB. a korai, hengerenként kétszelepes verziót is megalkotta a Kyosho. szerencsére. picit kevésbé díszített, mint a QV; nincs szárny a tetőn, nincs nagy első kötény, csak egy tükröt kapott, hátul a négy helyett csak egy kipufogóvég található és mintha a kerekek is kisebbek lennének egy mérettel. beszerezhető, de ahogy az összes Kyosho 308-asnak, ennek is 100 euró körül indul az ára netes aukciókon. gyönyörűséges, ahogy az összes Kyosho 308. létezik ebben a pirosban és sárgában.

Kyosho 308 GTB QV. az autó, amin minden van, ami a sima GTB-ról hiányzik: első kötény, tetőszárny, négy kipufogó, két tükör. az én szememben ez az autó "A 308". ha valaki szerencsésebb, mint én, némi pénzmag beáldozása után igazi gyöngyszemhez juthat. sárga és piros színben adta ki a Kyosho.

HW Elite 308 GTB. gyakorlatilag egy QV-ről van szó, csak amerikaiul. a QV-ségről a "Quattrovalvole" feliratok árulkodnak az autó seggén és a szelepfedélen, az amerikai gyökerekről pedig a kelleténél nagyobb lökhárítók és az oldalfények mesélnek. sajnos a GTS-sel ellentétben ez a csukott verzió nem sikerült olyan jóra, hogy bármilyen téren versenybe szállhasson a Kyosho kiadásokkal, viszont ezt a tulajdonságát a piac is értékeli, ezért néha-néha egészen nevetséges áron beszerezhetők ebay-ről, vateráról, felszámolt gyűjteményekből. a képen látható kék mellett természetesen létezik pirosban is. aki többet tud róla, a blog londoni különkiadásában elolvashatja a részleteket.

nna, jöjjön akkor a parizer; Kyosho 308 GTB Paris Debut Version. a legritkább 308-as, az 1975-ös párizsi szalon slágerét, az akkor még friss és ropogós 308 GTB-t mintázza majdnem a tökéletességig konvergálva. gyakorlatilag egy kékeszöldre festett sima GTB, pezsgőszínű ülésekkel és ajtókárpittal, tetőantennával. le sem merem írni, mennyibe kerül most, meg, hogy mekkora hatalmas nagy érzés volt, amikor két évvel ezelőtt végre hozzám is beparkolt egy. az utána készült bemutató elolvasható itt.

elsőre talán nem is tűnik fel senkinek, de a nem piros Elite 308 GTS-ek nem csak a fényezésben különböznek a Magnum verziótól. kaptak szép ovális tükröket mindkét oldalra, ezen kívül rendes 308-as motorháztetőt. apróságok, de ezekkel azért mégis szebbek picit, mint a piros. érdekes módon a népnek mégis az kell, az ebből a fajtából kiadott sárga és fekete variánsok még szép számban megvásárolhatók, normális áron.

HW 308 GTB. először ki akartam hagyni, ha ha már egy egész bemutatón keresztül foglalkoztam vele, mégis úgy döntöttem, hogy szerepeltetem itt. gyakorlatilag az Elite verzió súlyosan lebutított változatáról van szó, fix bukólámpákkal, műanyag ajtókkal, faék motortérrel, beltérrel. olcsó-olcsó, de néha a piros Elite egy árban van vele. ha valakinek fekete kell, akkor persze csak ezt veheti, mert ugye pirosban, kékben, és a képen látható feketében létezik.

ennyi lett volna, így képzelném el ezt a dolgot. biztosan egy csomó minden lényeges infót kihagytam, de erre valók a kommentek.

8 komment

Címkék: áttekintés 308

A bejegyzés trackback címe:

https://ferrari18.blog.hu/api/trackback/id/tr234351609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepreghy Dániel · http://dontblogaboutthis.blog.hu/ 2012.03.31. 13:27:24

Tyű, de jó! Köszi! Erre volt szükségem a "teljes" megvilágosuláshoz! Sárga Kyosho 308-as kell nekem, tuti. Most megfogadom, hogy a California és a 308-as ára el lesz téve a nemes cél érdekében.

Érdemes folytatni az ilyen jellegű posztokat!

ferrarifan 2012.03.31. 14:14:08

Nagyon jó ötlet, csak igy tovább.
Egy F40 áttekintés is jöhetne majd.

Labdacs 2012.03.31. 14:15:13

@ferrarifan: lehet, hogy az lesz a következő.

LeoNardo 2012.03.31. 18:26:38

Nagyon tetszik ez az ötlet! Pár év és jó sok ehhez hasonló poszt után jöhet a bőrbe kötött verzió! :)

LeoNardo 2012.03.31. 18:35:16

A felsorolt modellek közül a piros "sima" Kyosho GTB van meg, és nagyon szeretnék majd mellé egy piros Kyosho QV-t, leginkább a bebújós verzióban. Aki ilyet tervez eladni, engem keressen :)

=xapa= 2012.04.02. 12:43:54

A "versben mondom el", és az angol nyelvű poszt után tovább dübörög a posztírásban rejlő új lehetőségek kiaknázása: Labdacs, nagyon termékeny korszakba léptél úgy látom :) Ennek persze csak örülni lehet!

Az ötlet szerintem is nagyon jó, mármint hogy 1-1 típus esetében végigmegyünk az összes szóba jöhető modellváltozaton!

Annak is örülök, hogy a 308-as került először terítékre. Így egymás mellett nézegetve a fotókat, nagyon kidomborodnak az egyes típusok közti különbségek. Érdekes az is, mennyire sokat tud hozzáadni egy apró dizájnelem az adott autó megjelenéséhez.

Ami a modelleket illeti: Magnum GTS-em volt, de eladósorba került, nem is bántam meg az eladását, erről már sokszor írtam. Valamiért az Elite változat nem működik nálam, sem a GTS, sem a GTB. A Kyosho viszont nagyon finom műszer, számomra ez ebből az összehasonlításból még jobban megbizonyosodott.

Labdacs 2012.04.02. 12:48:14

@=xapa=: ide:
hdf.vsg4.hu/viewtopic.php?f=9&t=716#p14418

még írtam pár gondolatot a témával kapcsolatban.
süti beállítások módosítása